Προς το περιεχόμενο

Ερευνα αγορας για καινουργιο αυτοκινητο


dragan17

Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλησπερα στην παρεα! υπαρχει καποιος που μπορει να βοηθησει στην ερευνα αγορας που εχω ξεκινησει να κανω για την αγορα καινουργιου αυτοκινητου?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 87
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

17 λεπτά πριν, turbat0s είπε

Όλο και κάποιος θα βρεθεί.

Για δώσε info...

οδηγος υψους 1,94=χωρους! / τα τελευταια 13 χρονια κατοχος peugeot 206 μοντελο 2000=χωρους! / χωρος αποσκευων > 400lt / θα προτιμουσα να αποφυγω τα sedan καθαρα σαν θεμα γουστου / εχω μια ταση προς suv προφανως / υπηρχε ταβανι στα 20k αλλα εχει ξεπεραστει προ πολλου,οποτε κινουμαστε σε οτι ΠΙΟ VALUE FOR MONEY κυκλοφορει στην αγορα πανω απο αυτη την τιμη / θα ειναι αγορα ζωης=κατοχος για πολλα χρονια,δεν συνηθιζω να πουλαω και να αγοραζω συχνα / μου αρεσει η μουρη του tuscon,το εσωτερικο του qashqai,το καντραν του kadjar και ο χωρος αποσκευων του karoq! / εχω δει επισης seat arona-seat ateca-skoda scala,σκοπευω να δω skoda kamiq(οταν ερθει)-opel crossland / δεν εχω θεμα στο καυσιμο,λογικα δεν θα κανω πολλα χιλιομετρα...

σε τυλιξα...?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

look no further

τα έχει όλα αυτά που ζητάς, χώρους, ποιότητα κατασκευής, άνεση, ασφάλεια,5 χρόνια εγγύηση, κινητήρα διαμάντι και όλα αυτά λίγο πάνω από τα 20k

https://www.car.gr/23242989-opel-grandland-x-x-cite-1-2l-t-130hp

 

Επεξ/σία από tutuyo
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, tutuyo είπε

look no further

τα έχει όλα αυτά που ζητάς, χώρους, ποιότητα κατασκευής, άνεση, ασφάλεια,5 χρόνια εγγύηση, κινητήρα διαμάντι και όλα αυτά λίγο πάνω από τα 20k

https://www.car.gr/23242989-opel-grandland-x-x-cite-1-2l-t-130hp

δε θα σε φρεναρε μηχανικα οι 3 κυλινδροι? ειμαστε ασχετος αλλα μου το εχουν αναφερει αρκετοι οτι καλυτερα θα ηταν να το αποφυγω... βλεπε karoq 1,0 κτλ...

 

3 λεπτά πριν, turbat0s είπε

Πόσο άμεσα υπολογίζεις να αγοράσεις?

πολυ συντομα αλλα πες μου την σκεψη σου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, dragan17 είπε

δε θα σε φρεναρε μηχανικα οι 3 κυλινδροι? ειμαστε ασχετος αλλα μου το εχουν αναφερει αρκετοι οτι καλυτερα θα ηταν να το αποφυγω... βλεπε karoq 1,0 κτλ...

πολυ συντομα αλλα πες μου την σκεψη σου...

Με 20Κ τι θελεις να παρεις, V12 ?  Η πλειοψηφια των αυτοκινητων σε αυτη την κατηγορια  , ακομα και ο νεος ασσος της bmv τρικυλινδρο εχει. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, dragan17 είπε

δε θα σε φρεναρε μηχανικα οι 3 κυλινδροι? ειμαστε ασχετος αλλα μου το εχουν αναφερει αρκετοι οτι καλυτερα θα ηταν να το αποφυγω... βλεπε karoq 1,0 κτλ...

πολυ συντομα αλλα πες μου την σκεψη σου...

καθόλου. 

ο συγκεκριμένος κινητήρας του PSA group βγαίνει κάμποσα χρόνια καλύτερος κινητήρας της χρονιάς. Δλδ είναι δοκιμασμένος εδώ και αρκετό καιρό.

είναι πολιτισμένος, αθόρυβος και ζωντανός. και φυσικά πολύ ελαφρύς

έπειτα, λιγότερα κινούμενα μέρη = λιγότερες πιθανότητες για ζημιές

δεν υπάρχει κανενας πλέον λόγος δαιμονοποίησης των 3κυλινδρων. 

Honda, Ford, Volvo, Peugeot, Opel έχουν πλέον τέτοιες υλοποιήσεις και σε μεγαλύτερα μοντέλα

η εναλλακτική σου είναι ατμοσφαιρικοί κινητήρες των 1600cc και άνω που φυσικά πληρώνουν και τα αντίστοιχα τέλη κυκλοφορίας (Tucson πχ 404€)

Επεξ/σία από tutuyo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, HALF EVIL είπε

Με 20Κ τι θελεις να παρεις, V12 ?  Η πλειοψηφια των αυτοκινητων σε αυτη την κατηγορια  , ακομα και ο νεος ασσος της bmv τρικυλινδρο εχει. 

ανεφερα οτι εχει ξεπεραστει το ταβανι αυτο μεσα απο την ερευνα αγορας που εκανα... και αν ειναι να δωσω κατι παραπανω για να παρω εναν πιο 'αξιοπιστο' κινητηρα δεν εχω προβλημα...

5 λεπτά πριν, tutuyo είπε

καθόλου. 

ο συγκεκριμένος κινητήρας του PSA group βγαίνει κάμποσα χρόνια καλύτερος κινητήρας της χρονιάς. Δλδ είναι δοκιμασμένος εδώ και αρκετό καιρό.

είναι πολιτισμένος, αθόρυβος και ζωντανός. και φυσικά πολύ ελαφρύς

έπειτα, λιγότερα κινούμενα μέρη = λιγότερες πιθανότητες για ζημιές

δεν υπάρχει κανενας πλέον λόγος δαιμονοποίησης των 3κυλινδρων. 

Honda, Ford, Volvo, Peugeot, Opel έχουν πλέον τέτοιες υλοποιήσεις και σε μεγαλύτερα μοντέλα

η εναλλακτική σου είναι ατμοσφαιρικοί κινητήρες των 1600cc και άνω που φυσικά πληρώνουν και τα αντίστοιχα τέλη κυκλοφορίας (Tucson πχ 402€)

εχω παρει προσφορα απο hyundai για το tuscon και το καταλαβα αυτο που λες...

η αποψη σου για το μηχανικο κομματι του nissan qashqai 1,5 116hp ποια ειναι?

καλυτερα 3 κυλινδροι με 4 βαλβιδες ο καθενας με καυσιμο βενζινη ή 4 κυλινδροι με 2 βαλβιδες ο καθενας με καυσιμο πετρελαιο?

Επεξ/σία από dragan17
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, dragan17 είπε

ανεφερα οτι εχει ξεπεραστει το ταβανι αυτο μεσα απο την ερευνα αγορας που εκανα... και αν ειναι να δωσω κατι παραπανω για να παρω εναν πιο 'αξιοπιστο' κινητηρα δεν εχω προβλημα...

Οπως σου ανεφερε και το παιδι παραπανω , για την χρηση που θελεις μια χαρα ειναι οι κινητηρες αυτοι. 

Εγω κοιταζω για την bmv 118i που αρχιζει απο 26-28Κ και με εξοπλισμο που θα ηθελα φτανει τα 34Κ . Ε, τρικυλινδρο 1500αρη με 140 αλογα εχει. 

Επεξ/σία από HALF EVIL
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, HALF EVIL είπε

Οπως σου ανεφερε και το παιδι παραπανω , για την χρηση που θελεις μια χαρα ειναι οι κινητηρες αυτοι. 

Εγω κοιταζω για την bmv 118i που αρχιζει απο 26-28Κ και με εξοπλισμο που θα ηθελα φτανει τα 34Κ . Ε, τρικυλινδρο 1500αρη με 140 αλογα εχει. 

δυνατο παραδειγμα που διχνει οτι υπαρχει αξια... ερωτηση: μηπως παιζει ρολο και τι σκαρι αμαξιου θα 'τραβηξει' ο κινητηρας? εννοω οτι αλλιως θα ζοριστει σε ενα στρωτο αυτοκινητο βλεπε bmw και αλλιως σε ενα suv...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα μπλεκεις. Δεν συγκρινεις μηλα με μηλα.

Εαν  πας για βενζινη,οι 3κιλυνδροι που υπαρχουν αυτην την στιγμη (Puretech, Ecoboost,TSI) ειναι κορυφαιοι και αξιοπιστοι. Οι ατμοσφαιρικοι ειναι ισως πιο οικονομικοι (σε υψηλες στροφες),αλλα μειονεκτουν λογω ηλιθιας φορολογησης.

Εαν πας για πετρελαιο,υπαρχουν παλι εξαιρετικες υλοποιησεις (οπως ο 1500αρης Renault σε Kadjar/Qasqai). Δυστυχως ομως το Qasqai πασχει σε αλλους τομεις (συναρμολογηση, ποιοτητα υλικων,χωροι)

 

 

 

 

 

11 λεπτά πριν, turbat0s είπε

Δες αν τρέχει ακόμη η προσφορά για κοντιακ με 22.000, ίσως προλαβαίνεις τελευταία κομμάτια.

αυτο ειναι εξαιρετικη vfm προσφορα!Παιρνεις πολυ αμαξι για τα λεφτα σου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Τα μπλεκεις. Δεν συγκρινεις μηλα με μηλα.

Εαν  πας για βενζινη,οι 3κιλυνδροι που υπαρχουν αυτην την στιγμη (Puretech, Ecoboost,TSI) ειναι κορυφαιοι και αξιοπιστοι. Οι ατμοσφαιρικοι ειναι ισως πιο οικονομικοι (σε υψηλες στροφες),αλλα μειονεκτουν λογω ηλιθιας φορολογησης.

Εαν πας για πετρελαιο,υπαρχουν παλι εξαιρετικες υλοποιησεις (οπως ο 1500αρης Renault σε Kadjar/Qasqai). Δυστυχως ομως το Qasqai πασχει σε αλλους τομεις (συναρμολογηση, ποιοτητα υλικων,χωροι)

ερωτηση: τα δυο παραδειγματα που μου εδωσες (grandland και kodiaq) ή qashqai 1,5d 116hp εκδοση acenta στα 21.750? εξεταζουμε ολο το πακετο...

24 λεπτά πριν, turbat0s είπε

Δες αν τρέχει ακόμη η προσφορά για κοντιακ με 22.000, ίσως προλαβαίνεις τελευταία κομμάτια.

ειναι λιγο απιστευτη αυτη η προσφορα...!!! η limited εκδοση ειναι αναμεσα στην ambition και την style...?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...