Προς το περιεχόμενο

Ερευνα αγορας για καινουργιο αυτοκινητο


dragan17

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να πω πάντως πως αν βάζουμε Kodiaq και Qashqai στην ίδια σελίδα, μάλλον συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Υποτίθεται ότι το πρώτο το προτιμούν πρωτίστως όσοι θέλουν χώρους πίσω και συναφή πράγματα. Το Qashqai είναι εξαιρετικό (SUV best seller γαρ) αλλά παίζει σε διαφορετική κατηγορία. Φίλος που θέλει να βάλει δύο καθισματάκια συν μαμά πίσω, το απέρριψε αμέσως μόλις είδε το εσωτερικό.

Οπότε πριν κάποιος προβεί σε αγορά, μάλλον θα πρέπει να ξεκαθαρίσει τι θέλει. Πολλοί συγκρίνουν το Kodiaq με το απλό Tiguan αλλά ακόμα κι αυτό δεν το βρίσκω εντελώς σωστό, θα έπρεπε να συγκρίνουν με το Allspace.

Επεξ/σία από nzeppos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 87
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Για 2 καθίσματα + μαμά πίσω (been there, done that) θέλεις αυτοκίνητο με τρία ανεξάρτητα καθίσματα πίσω. Διαφορετικά οι βάσεις isofix είναι απομακρυσμένες από τις πόρτες με αποτέλεσμα να είναι αδύνατο να χωρέσουν 2+ενήλικας. Έψαχνα με ακριβώς αυτό το ζητούμενο πριν 6 μήνες. Εκείνη την εποχή αυτό το χαρακτηριστικό το πρόσφεραν (εκτός πολυμορφικών που δε μου αρέσουν) το peugeot 5008 και το citroen c5 aircross.

Πήγα στο c5 aircross και είμαι μέχρι στιγμής απολύτως ικανοποιημένος σε όλα του (χώρους, συμπεριφορά, άνεση, εξοπλισμό, τράβηγμα με τον 1.5d). Θα πρότεινα στον φίλο που ψάχνει να του ρίξει μια ματιά. Έχει το καλό ως προς το vfm ότι έρχεται εξαιρετικά εξοπλισμένο ήδη από τις πολύ βασικές εκδόσεις.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, nzeppos είπε

Να πω πάντως πως αν βάζουμε Kodiaq και Qashqai στην ίδια σελίδα, μάλλον συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Υποτίθεται ότι το πρώτο το προτιμούν πρωτίστως όσοι θέλουν χώρους πίσω και συναφή πράγματα. Το Qashqai είναι εξαιρετικό (SUV best seller γαρ) αλλά παίζει σε διαφορετική κατηγορία. Φίλος που θέλει να βάλει δύο καθισματάκια συν μαμά πίσω, το απέρριψε αμέσως μόλις είδε το εσωτερικό.

Οπότε πριν κάποιος προβεί σε αγορά, μάλλον θα πρέπει να ξεκαθαρίσει τι θέλει. Πολλοί συγκρίνουν το Kodiaq με το απλό Tiguan αλλά ακόμα κι αυτό δεν το βρίσκω εντελώς σωστό, θα έπρεπε να συγκρίνουν με το Allspace.

συμφωνω οτι ειναι ατοπη η συγκριση... εγω προσωπικα συγκρινω qashqai με karoq...

8 λεπτά πριν, chdeal είπε

Για 2 καθίσματα + μαμά πίσω (been there, done that) θέλεις αυτοκίνητο με τρία ανεξάρτητα καθίσματα πίσω. Διαφορετικά οι βάσεις isofix είναι απομακρυσμένες από τις πόρτες με αποτέλεσμα να είναι αδύνατο να χωρέσουν 2+ενήλικας. Έψαχνα με ακριβώς αυτό το ζητούμενο πριν 6 μήνες. Εκείνη την εποχή αυτό το χαρακτηριστικό το πρόσφεραν (εκτός πολυμορφικών που δε μου αρέσουν) το peugeot 5008 και το citroen c5 aircross.

Πήγα στο c5 aircross και είμαι μέχρι στιγμής απολύτως ικανοποιημένος σε όλα του (χώρους, συμπεριφορά, άνεση, εξοπλισμό, τράβηγμα με τον 1.5d). Θα πρότεινα στον φίλο που ψάχνει να του ρίξει μια ματιά. Έχει το καλό ως προς το vfm ότι έρχεται εξαιρετικά εξοπλισμένο ήδη από τις πολύ βασικές εκδόσεις.

δεν υπαρχει βρεφος/παιδι αυτη τη στιγμη,υπαρχει σκεψη στον οριζοντα αλλα νομιζω θα ειναι λαθος μου να το βαλω και σαν αποκλειστικο βασικο φιλτρο... εκτος κι αν σκασουν διδυμα! 😂

πολυ ωραια και τα δυο αυτοκινητα απλως ξεφευγουν οικονομικα απο τα ορια μου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, nzeppos είπε

Να πω πάντως πως αν βάζουμε Kodiaq και Qashqai στην ίδια σελίδα, μάλλον συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Υποτίθεται ότι το πρώτο το προτιμούν πρωτίστως όσοι θέλουν χώρους πίσω και συναφή πράγματα. Το Qashqai είναι εξαιρετικό (SUV best seller γαρ) αλλά παίζει σε διαφορετική κατηγορία. Φίλος που θέλει να βάλει δύο καθισματάκια συν μαμά πίσω, το απέρριψε αμέσως μόλις είδε το εσωτερικό.

Οπότε πριν κάποιος προβεί σε αγορά, μάλλον θα πρέπει να ξεκαθαρίσει τι θέλει. Πολλοί συγκρίνουν το Kodiaq με το απλό Tiguan αλλά ακόμα κι αυτό δεν το βρίσκω εντελώς σωστό, θα έπρεπε να συγκρίνουν με το Allspace.

Συμφωνώ απόλυτα αλλά μοιραία μπαίνει στη σύγκριση λόγω τιμής. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, chdeal είπε

Για 2 καθίσματα + μαμά πίσω (been there, done that) θέλεις αυτοκίνητο με τρία ανεξάρτητα καθίσματα πίσω. Διαφορετικά οι βάσεις isofix είναι απομακρυσμένες από τις πόρτες με αποτέλεσμα να είναι αδύνατο να χωρέσουν 2+ενήλικας. Έψαχνα με ακριβώς αυτό το ζητούμενο πριν 6 μήνες. Εκείνη την εποχή αυτό το χαρακτηριστικό το πρόσφεραν (εκτός πολυμορφικών που δε μου αρέσουν) το peugeot 5008 και το citroen c5 aircross.

Πήγα στο c5 aircross και είμαι μέχρι στιγμής απολύτως ικανοποιημένος σε όλα του (χώρους, συμπεριφορά, άνεση, εξοπλισμό, τράβηγμα με τον 1.5d). Θα πρότεινα στον φίλο που ψάχνει να του ρίξει μια ματιά. Έχει το καλό ως προς το vfm ότι έρχεται εξαιρετικά εξοπλισμένο ήδη από τις πολύ βασικές εκδόσεις.

Από τα πιο χρήσιμα σχόλια στην ιστορία του Internet. Αυτό με έβαλε σε σκέψεις γιατί κάπου είχα επαναπαυτεί στην ιδέα ότι θα χωράνε όλα καλά κι ωραία πίσω. Ειδικά με το ένα κάθισμα (15-36kg) να είναι σχετικά μαζεμένο στα 53cm πλάτος και με μικροκαμωμένη μαμά. Έφαγα καμια ώρα τώρα να ψάχνω σε διάφορα φόρουμ και τελικά βλέπω να χωράνε οριακά τα πράγματα. Θα πρέπει πρώτα να το δοκιμάσω στην πράξη στην υπάρχουσα Octavia και μετά να πάω αντιπροσωπεία με μεζούρα για να δω αν βγαίνουν τα νούμερα.

Το χειρότερο είναι πως μιλάμε για μεγάλες διαδρομές (6+ ώρες) άρα έστω και μικρό στρίμωγμα δεν θα είναι ανεκτό. Και ότι τελικά πρόκειται για μια παροδική κατάσταση, αφού μόλις το δεύτερο μικρό φτάσει 2-3 ετών δεν θα υπάρχει λόγος για ενήλικα στο πίσω μέρος. Τελοσπάντων, θα συνεχίσω το ψάξιμο και θα επανέλθω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν βιάζεσαι καλύτερα να κάνεις λίγο υπομονή και να μην ακούς τους εμπόρους που θέλουν να πουλήσουν για να πάρουν την προμήθεια,  να ξεστοκαρουν, να πιάσουν στόχους κτλ .

Να αγοράσεις αμάξι Νοέμβρη και μετά από 20 ημέρες να πληρώσεις ξανά τέλη είναι μαλακια. Επίσης υπολόγισε ότι κάποια στιγμή θα το πουλήσεις και είναι κρίμα για αυτές τις λίγες ημέρες να φορτωσεις ένα χρόνο στο αυτοκίνητο σου και να πουλάς αμάξι του 2019 και όχι του 20 ποσό μάλλον όταν θα το πουλήσεις στη δεκαετία του 20 ή του 30.

Αν έχεις τη δυνατότητα κατέβα στην έκθεση για να έχεις μια εικόνα δίπλα δίπλα και συνηθως υπάρχουν προσφορές για την έκθεση ώστε να το κλείσεις εκεί και να ζητήσεις να ταξινομηθεί το 2020. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Mansora είπε

Αν δεν βιάζεσαι καλύτερα να κάνεις λίγο υπομονή και να μην ακούς τους εμπόρους που θέλουν να πουλήσουν για να πάρουν την προμήθεια,  να ξεστοκαρουν, να πιάσουν στόχους κτλ .

Να αγοράσεις αμάξι Νοέμβρη και μετά από 20 ημέρες να πληρώσεις ξανά τέλη είναι μαλακια. Επίσης υπολόγισε ότι κάποια στιγμή θα το πουλήσεις και είναι κρίμα για αυτές τις λίγες ημέρες να φορτωσεις ένα χρόνο στο αυτοκίνητο σου και να πουλάς αμάξι του 2019 και όχι του 20 ποσό μάλλον όταν θα το πουλήσεις στη δεκαετία του 20 ή του 30.

Αν έχεις τη δυνατότητα κατέβα στην έκθεση για να έχεις μια εικόνα δίπλα δίπλα και συνηθως υπάρχουν προσφορές για την έκθεση ώστε να το κλείσεις εκεί και να ζητήσεις να ταξινομηθεί το 2020. 

παραγγελια θα γινει οποτε αν εχω καταλαβει καλα θα ταξινομηθει το 2020... και αυτο ειναι που προσπαθω να προλαβω... να ταξινομηθει πριν τον φεβρουαριο για να αποφυγω τις οποιες αλλαγες γινουν αν γινουν που λογικα θα ειναι προς το χειροτερο και οχι προς το καλυτερο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω εάν το έχεις δει, λογικά έχεις ήδη καταλήξει σε κάτι συγκεκριμένο, αλλά μιας και το έχω οδηγήσει και έχω μείνει έκπληκτος από το σύνολό του, προτείνω να ρίξεις ένα βλέφαρο και σε αυτό. Εσωτερικό υπερπολυτελές (αποτελεί άλλωστε premium μάρκα), με φουλ εξοπλισμό, αξιόπιστο, και με πολύ καλούς χώρους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν πας σε τόσο βαρύ όχημα με βενζίνη θα πρέπει να συμβιβαστείς με καταναλώσεις 10-12 λίτρα/100km. 

Επίσης έχε υπόψιν ότι σύντομα (όπως ακούγεται) θα αλλάξει ο τρόπος υπολογισμού του τέλους ταξινόμησης με αποτέλεσμα να μειωθούν οι τελικές τιμές των αυτοκινήτων που σε ενδιαφέρουν. 

Το kia xceed το περίμενα και εγώ αλλά με τις αστείες τιμές που ανακοινώθηκαν το βλέπω να πηγαίνει άπατο. Όπως φαίνεται μια πλήρης έκδοση σε αυτόματο diesel θα ξεπερνάει τα 30κ 

Επεξ/σία από pareisaktos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λόγω των επερχόμενων αλλαγών στο τέλος ταξινόμησης, είναι επίσης πιθανό ο εξοπλισμός των αυτοκινήτων αυτών να εμπλουτιστεί και να γίνει αντίστοιχος του εξωτερικού. Στην Ελλάδα για να κρατήσουν χαμηλά τη ΛΤΠΦ αναγκάζονται να βάζουν στα έξτρα, μικροπράγματα όπως πατάκια, φακουδάκια, αισθητήρες κλπ που έξω είναι όλα στο βασικό πακέτο.

Άρα ενδέχεται οι τελικές τιμές να παραμείνουν ίδιες σε πολλά μοντέλα και αυτά απλώς να έχουν περισσότερα μπλιμπλίκια (κάτι που προσωπικά δεν με χαλάει καθόλου). Φυσικά θα ήταν ευχής έργον αν υπήρχαν και ενδιάμεσες εκδόσεις για όσους προτιμούν το αντίθετο (μείωση τιμής και τα υπάρχοντα πακέτα αξεσουάρ).

Επεξ/σία από nzeppos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, nzeppos είπε

Λόγω των επερχόμενων αλλαγών στο τέλος ταξινόμησης, είναι επίσης πιθανό ο εξοπλισμός των αυτοκινήτων αυτών να εμπλουτιστεί και να γίνει αντίστοιχος του εξωτερικού.

Πότε περίπου θα γίνει αυτή η αλλαγή γνωρίζουμε?

Επίσης κάποια στιγμή θα έρθει και η αλλαγή στους ρύπους οπότε όλα σχεδόν θα πάνε πάνω από 100€ έως 300€ και βάλε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, nzeppos είπε

Λόγω των επερχόμενων αλλαγών στο τέλος ταξινόμησης, είναι επίσης πιθανό ο εξοπλισμός των αυτοκινήτων αυτών να εμπλουτιστεί και να γίνει αντίστοιχος του εξωτερικού. Στην Ελλάδα για να κρατήσουν χαμηλά τη ΛΤΠΦ αναγκάζονται να βάζουν στα έξτρα, μικροπράγματα όπως πατάκια, φακουδάκια, αισθητήρες κλπ που έξω είναι όλα στο βασικό πακέτο.

Πραγματικά βλέπεις reviews στο Youtube και ο μισός βασικός εξοπλισμός (ειδικά στις premium μάρκες) λείπει στις ελληνικές εκδόσεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://www.movenews.gr/ksexaste-to-wltp-mexri-ton-ferboyario-toy-2020/

εγω καταλαβαινω οτι με βαση αυτο το αρθρο θα πρεπει να επισπευσω την οποιαδηποτε παραγγελια σκεφτομαι να κανω...

εσεις τι λετε?

Στις 2/11/2019 στις 3:39 ΜΜ, magnam είπε

Δεν ξέρω εάν το έχεις δει, λογικά έχεις ήδη καταλήξει σε κάτι συγκεκριμένο, αλλά μιας και το έχω οδηγήσει και έχω μείνει έκπληκτος από το σύνολό του, προτείνω να ρίξεις ένα βλέφαρο και σε αυτό. Εσωτερικό υπερπολυτελές (αποτελεί άλλωστε premium μάρκα), με φουλ εξοπλισμό, αξιόπιστο, και με πολύ καλούς χώρους.

μου προτειναν κι αλλοι τη συγκεκριμενη μαρκα... η αληθεια ειναι οτι ειμαι αρκετα επιφυλακτικος... ετυχε να το οδηγησεις για καποιο δρομολογιο ή να το κανεις test drive ή το εχεις αγορασει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, dragan17 είπε

μου προτειναν κι αλλοι τη συγκεκριμενη μαρκα... η αληθεια ειναι οτι ειμαι αρκετα επιφυλακτικος... ετυχε να το οδηγησεις για καποιο δρομολογιο ή να το κανεις test drive ή το εχεις αγορασει?

Το είχα νοικιάσει για δύο εβδομάδες. Η SsangYong μια χαρά μάρκα είναι, από τις πιο αξιόπιστες και "ποιοτικές" θα έλεγε κανείς. Είναι άλλωστε η πρώτη κορεατική αυτοκινητοβιομηχανία. Απλώς στην Ελλάδα είναι λογικό να είσαι επιφυλακτικός με κάτι που δεν βλέπεις και πολύ συχνά στον δρόμο, μιας και εδώ ο μέσος αδιάβαστος οδηγός έχει κολλήσει σε "VAG ή Ιαπωνικά" αυτοκίνητα. Δεν βγάζω την ουρά μου απ' έξω, κι εγώ αρχικά ήμουν αρκετά επιφυλακτικός, αλλά ένα test drive είμαι σίγουρος πως θα είναι υπέρ-αρκετό για να σου αλλάξει γνώμη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...