Προς το περιεχόμενο

Προβλημα με απορροφητηρα


katman2000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλησπερα αγορασα πριν δυο μερες εναν απορροφητηρα για την κουζινα μου, την επομενη μερα ανοιγωντας το κουτι ειδα οτι ο απορροφητηρας ειχε μια μεγαλη λακουβα στο κατω μερος, και προφανως ηταν χτυπημενος. πηρα τηλεφωνο το καταστημα και μου ειπαν οτι θα επρεπε να ειχα ανοιξει τον αποροφφητηρα εκει και δεν αναγνωριζουν το προβλημα, τα ιδια μου ειπαν και απο κοντα, ξερει κανεις τι παιζει σε αυτη την περιπτωση δεν εχω ξανακουσει οτι πρεπει να ανοιγει το προιον την ωρα που το αγοραζεις για να ελεγξεις την κατασταση του 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, katman2000 είπε

καλησπερα αγορασα πριν δυο μερες εναν απορροφητηρα για την κουζινα μου, την επομενη μερα ανοιγωντας το κουτι ειδα οτι ο απορροφητηρας ειχε μια μεγαλη λακουβα στο κατω μερος, και προφανως ηταν χτυπημενος. πηρα τηλεφωνο το καταστημα και μου ειπαν οτι θα επρεπε να ειχα ανοιξει τον αποροφφητηρα εκει και δεν αναγνωριζουν το προβλημα, τα ιδια μου ειπαν και απο κοντα, ξερει κανεις τι παιζει σε αυτη την περιπτωση δεν εχω ξανακουσει οτι πρεπει να ανοιγει το προιον την ωρα που το αγοραζεις για να ελεγξεις την κατασταση του 

Από ποιο μαγαζί είναι ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

.... εντάξει, με την παραπάνω λογική οποιαδήποτε αγορά on-line είναι μια επικίνδυνη αγορά... αλλά κ έτσι να είναι, δώσε ονόματα, εταιρείες, κατάστημα προς γνώση και συμμόρφωση των υπολοίπων (ας το πούμε feedback πιο ορθά ;) )

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, TechnoState είπε

.... εγγύηση δεν έχει? Είναι επώνυμο προϊόν? Με την αντιπροσωπεία μίλησες? 

εχει εγγυηση δυο χρονια στην αντιπροσωπεια μου ειπαν οτι θα επρεπε να το ανοιξω κατα την παραλαβη και  οτι ειναι στην διαθεση του εμπορου αν θα το παρει πισω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, katman2000 είπε

εχει εγγυηση δυο χρονια στην αντιπροσωπεια μου ειπαν οτι θα επρεπε να το ανοιξω κατα την παραλαβη και  οτι ειναι στην διαθεση του εμπορου αν θα το παρει πισω

Απαράδεκτοι.

Μα καλά ποιος ανοίγει το κουτί όταν αγοράζει ένα προιόν μέσα στο κατάστημα να το ελέγξει;;;;;.Κανένας εκτός και αν το αγοράζει από κανένα πλανόδιο στο δρόμο που δεν πρόκειται να τον ξαναδεί..Όλοι φτάνοντας στο σπίτι το ανοίγουμε και δεν νομίζω να είναι κανείς τόσο μαζόχας να το κοπανάει πριν το ανοίξει.

Έπρεπε να σου το αντικαταστήσουν αμέσως.Αυτά που σου λένε είναι καραγκιοζηλίκια. Αν δεν δεχτούν να το αλλάξουν να μας πεις ποιο κατάστημα είναι να το ξέρουμε.

  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω έπαθα το ίδιο με ενα φουρνο μικροκυμματων που πηρα και μετά απο 1 ώρα τους το πηγα πισω. δεν ειπαν κουβενταπαρολο που θα μπορούσα να το χτυπήσω εγω στη μεταφορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Απαράδεκτοι.

Μα καλά ποιος ανοίγει το κουτί όταν αγοράζει ένα προιόν μέσα στο κατάστημα να το ελέγξει;;;;;.Κανένας εκτός και αν το αγοράζει από κανένα πλανόδιο στο δρόμο που δεν πρόκειται να τον ξαναδεί..Όλοι φτάνοντας στο σπίτι το ανοίγουμε και δεν νομίζω να είναι κανείς τόσο μαζόχας να το κοπανάει πριν το ανοίξει.

Έπρεπε να σου το αντικαταστήσουν αμέσως.Αυτά που σου λένε είναι καραγκιοζηλίκια. Αν δεν δεχτούν να το αλλάξουν να μας πεις ποιο κατάστημα είναι να το ξέρουμε.

Δεν είναι τόσο απλό.

Σίγουρα υπάρχουν και απαράδεκτοι έμποροι, όσο υπάρχουν και απαράδεκτοι καταναλωτές.

Από πόσων το μυαλό δεν έχει περάσει να επιστρέψουν κάτι για ελάττωμα που προκάλεσαν οι ίδιοι ή οι μάστορές τους, με πάτημα ότι δεν έχουν περάσει πολλές μέρες;

Πόσοι δεν έχουν χτυπήσει/γρατζουνίσει κάτι στη μεταφορά, στο unboxing ή στην προσπάθεια για τοποθέτηση;

Δούλευα σε εταιρεία με είδη υγιεινής όπου καθημερινά στέλναμε προϊόντα σε όλη την Ελλάδα με μεταφορικές εταιρείες. Είχαμε φτάσει στο σημείο να ανοίγουμε ολόκληρες παλέτες, να ελέγχουμε όλα τα προϊόντα για ελαττώματα/σπασίματα και να κολλάμε αυτοκόλλητα με λογότυπο της εταιρείας. Σε ιδιαίτερες περιπτώσεις μάλιστα γινόταν έλεγχος και από τη μεταφορική την ώρα που το παραδίδαμε σε αυτούς.

Επίσης παροτρύναμε τους πελάτες να ελέγχουν κι εκείνοι τα προϊόντα κατά την παραλαβή.

Με όλον αυτόν τον κόπο καταφέρναμε να μη ζαλίζουν εμάς οι πελάτες σε περίπτωση σπασίματος, αλλά απευθείας τις μεταφορικές.

Και εννοείται ότι στις παραδόσεις στην Αττική αλλά και στις παραλαβές απ' το κατάστημα γινόταν επί τόπου έλεγχος για να δει και ο πελάτης τι παραλαμβάνει. Μιλάμε ανοιγόταν το κάθε κουτάκι και σακουλάκι για να βεβαιωθούμε όλοι ότι είναι όλα εντάξει.

Στην αρχή το θεωρούσα από υπερβολικό έως τραγικό όλο αυτό, αλλά όσο ψηνόμουν στη δουλειά κι έβλεπα τι ρόλο βαράνε οι πελάτες, άρχισα να το βλέπω διαφορετικά. Ο μοναδικός τρόπος να έχεις το κεφάλι σου όσο πιο ήσυχο γίνεται και να μειώσεις τα τηλεφωνήματα όπου ο πελάτης σου λέει τι είναι αυτό που μου έστειλες.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...