Προς το περιεχόμενο

audi q2 1.0 tfsi 116 hp


dimitrisQwe

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, Liapisftw είπε

Και κάτι άλλο. Ακούω πόσα 17-22κ. Θα δώσετε τόσα λεφτά και θα αγοράσετε χιλιαρακι μοτέρ? Κρίμα από τον Θεό..

Δυστυχως στα 17-18κ  δεν παίζει κάτι άλλο εκτός από 1000αρι τουρμπο η 1300 - 1400 ατμοσφαιρικό.

Στα 20-22κ υπάρχουν και επιλογές για 1200 - 1400 τουρμπο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 94
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

6 ώρες πριν, Liapisftw είπε

Εγώ ρε παιδιά μια περιέργεια έχω.. πολύ της μόδας αυτά τα suv τα τελευταία χρόνια. Πώς σας αρέσουν και που εξυπηρετούν δεν έχω καταλάβει.. για την μούρη ή την μόδα? Θέλει χώρους θα μου πει κάποιος και οικογενειακό, δεκτό αλλά τόσα ωραία Σεντάν έχει η αγορά, πως αγοράζει ο κόσμος αυτά τα ημι τζιποειδη φορτηγάκια :P

Πιστεύω είναι διάφοροι λόγοι :

1) περισσότεροι χώροι με ίδιου μήκους sedan / hatchback καθαρά λόγο ύψους

2) υψηλότερη θέση οδήγησης, καλύτερη ορατότητα μέσα στην πόλη - στενά

3) ψευδή αίσθηση ασφάλειας λόγο του μεγαλύτερου όγκου ( αστείο αλλά ισχύει, παρά το ότι δεν έχουν καλύτερες επιδόσεις στα crash tests )

4) φυσικά η μόδα της εποχής

5) μεγαλύτερο ύψος από το έδαφος, οπότε δεν το σπας στους καλούς δρόμους που έχουμε, συν όταν θες να πας σε κάνα χωματόδρομο δεν θα βρει όλο από κάτω

6) ονομαστικά έχουν παρεμφερείς επιδόσεις, κατανάλωση οπότε δικαιολογείται 

Κι εγώ προσωπικά έχω αρχίσει και το σκέφτομαι για το 1,2,5.

Όσο για το χιλιαρι, η δική μου άποψη είναι αν το πάρεις να είσαι σίγουρος οτι δεν το θες για γκάζια, σίγουρα δεν θα σε καλύψει οτι και να λένε τα νούμερα. Πολύ καλή η λύση με το τούρμπο, ωστόσο προσωπικά πιστεύω ότι πρέπει να μπορεί να κινηθεί το αυτοκίνητο χωρίς αυτό και να υπάρχει για την extra δύναμη. Ειδικά στις χαμηλές στροφές είναι κουραστικό και θέλει περισσότερη δουλειά στο κιβώτιο για να προχωρήσει. Αν πέσει εκτός τούρμπο το χιλιαρι, άστα βραστα

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο downsizing και στο turbo στράφηκαν οι κατασκευαστές εξαιτίας των ρύπων, για κανένα άλλο λόγο. Είναι λίγα δλδ τα 1.0lt και τα 1.2 ή 1.4 τι είναι? Άσε που το 1.0 tsi έχει 8nm ροπή παραπάνω από το δικό μου 1.6 ατμοσφαιρικό. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Liapisftw είπε

Εγώ ρε παιδιά μια περιέργεια έχω.. πολύ της μόδας αυτά τα suv τα τελευταία χρόνια. Πώς σας αρέσουν και που εξυπηρετούν δεν έχω καταλάβει.. για την μούρη ή την μόδα? Θέλει χώρους θα μου πει κάποιος και οικογενειακό, δεκτό αλλά τόσα ωραία Σεντάν έχει η αγορά, πως αγοράζει ο κόσμος αυτά τα ημι τζιποειδη φορτηγάκια :P

Και κάτι άλλο. Ακούω πόσα 17-22κ. Θα δώσετε τόσα λεφτά και θα αγοράσετε χιλιαρακι μοτέρ? Κρίμα από τον Θεό..

Προσωπικά θα το αγόραζα για να πηγαίνω παντού. Εννοώ χώμα, αγροτικούς δρόμους κλπ. όχι rock crowling. που βασικά θες την ασφάλεια της αυξημένης απόστασης από το έδαφος.

Επίσης, αν κρίνω από το νέο Vitara που οδήγησα, το πάτημά τους είναι άψογο... αλλά η ανάρτηση όχι τόσο άνετη όσο θα νόμιζε κανείς.

Για τον μέσο οδηγό (που δεν περνάει τις 4000σαλ) το μοτέρ αυτό είναι το τέλειο μοτέρ με μια μικρή αδυναμία στις πολύ χαμηλές στροφές, μέχρι να τουρμπίσει. Αλλά κανείς προσαρμόζεται εύκολα σε αυτό.

Ο μέσος οδηγός οδηγικά θα προτιμήσει αυτό το μοτέρ από δίλιτρο ατμοσφαιρικό.

Αν έχεις απορία μπορείς απλά να το οδηγήσεις!

Προσωπικά τον 1.2 tsi στη βασική έκδοση με 85 ή 95 άλογα τον ένιωθα σαν 1800άρι 125 ίππων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

για την πλειοψηφία των πιθανών αγοραστών SUV, οι επιδόσεις μπαίνουν σε 2η (και 3η) μοίρα

δεν αγοράζεις τέτοιο αυτοκίνητο για να βάζεις φωτιά στο δρόμο, περισσότερο κοιτάς χώρους, άνεση και ασφάλεια

Για τους νέους τουρμπισιους τα έχουμε ξαναπεί. Είναι ένας εξαιρετικός συνδυασμός/συμβιβασμός κατ' εμέ. Με μια φτηνή ουσιαστικά λύση κερδίζεις σε εκπομπές ρύπων, οικονομία και ροπή

Σε συνδυασμό με την ληστρική φορολογία των ατμοσφαιρικών, είναι πλέον μονόδρομος. Και εικάζω ότι σιγά σιγά θα περιοριστούν παρά πολύ

Επεξ/σία από tutuyo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φτηνή ναι, θα τους κόστιζε πολύ περισσότερο αν έπρεπε να εξελίξουν τους βενζινοκινητηρες, προκειμένου να πιάσουν τους στόχους για τους ρύπους. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αλήθεια είναι ότι καμία σχεδόν εταιρία δεν ποντάρει πλέον στον κινητήρα ενός αυτοκινήτου για να το προωθήσει. Ελάχιστη φωτεινή εξαίρεση η Mazda με τον SkyActiv X, οποίος από τα λεγόμενα τους είναι επαναστατικός, έχοντας τα θετικά του ντίζελ και της βενζίνης, πλην όμως εξαιρετέος από την ελληνική αγορά χάρει στην παράλογη φορολόγηση από τα 1929cc και πάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, NT1G είπε

Δηλαδή τώρα δεν έχει καμιά εξέλιξη απλά πετάξαν ένα turbo και μείωσαν  τα κυβικά;

Πολύ χοντρικά ναι. Ότι είχαν να δώσουν οι κινητήρες αυτοί το έδωσαν. Έχουν ελάχιστα περιθώρια βελτίωσης ως προς τους ρύπους. Πλέον όλη η έρευνα στρέφεται στα ηλεκτρικά και πως θα μειωθεί το κόστος παραγωγής τους. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, tsiro7 είπε

Πολύ χοντρικά ναι. Ότι είχαν να δώσουν οι κινητήρες αυτοί το έδωσαν. Έχουν ελάχιστα περιθώρια βελτίωσης ως προς τους ρύπους. Πλέον όλη η έρευνα στρέφεται στα ηλεκτρικά και πως θα μειωθεί το κόστος παραγωγής τους. 

Εεεμ, όχι. Αυτό δεν ισχύει. Κόντρα σε ο,τι παπαγαλίζουν οι εγχώριοι "δημοσιογράφοι", οι κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουν πολλά ψωμιά να φάνε ακόμα. Τα ηλεκτρικά είναι ασύμφορα και ως προς τον τελικό καταναλωτή αλλά και ως προς το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα καθ' όλη τη διάρκεια ζωής τους. Η εξέλιξη τους δεν συνδέεται με τα αυτοκίνητα με ΜΕΚ. Επίσης δεν έχουν όλα τα υπόλοιπα κράτη τη φοροληστρική πολιτική της Ελλάδας οπότε ο κόσμος αγοράζει ακόμα "παραδοσιακά" αυτοκίνητα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παιδιά

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Έκανα test drive to 1000cc Audi Q2 και μπορώ να πω ότι μου άρεσε πάρα πολύ καθώς ήταν πάρα πολύ εύκολο στην οδήγηση.
Μέσα στην εβδομάδα θα δοκιμάσω και το Nissan qashqai, το οποίο έρχεται ακριβώς στα ίδια χρήματα με το Audi Q2, αλλά με πολύ καλύτερο κινητήρα, πιο πλούσιο εξοπλισμό και πιο όμορφο εσωτερικό αυτοκινήτου.

Για να είμαι ειλικρινής με προβληματίζει πολύ ο μικρός κινητήρας στο Audi Q2 καθώς φοβάμαι ότι θα βγάλει προβλήματα στο μέλλον, όποτε για αυτό το λόγο και μόνο ίσως καταλήξω στο Nissan.
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 9/11/2019 στις 9:29 ΠΜ, tsiro7 είπε

Είναι λίγα δλδ τα 1.0lt και τα 1.2 ή 1.4 τι είναι? Άσε που το 1.0 tsi έχει 8nm ροπή παραπάνω από το δικό μου 1.6 ατμοσφαιρικό. 

Άλλο να συγκρίνεις 1.0 116 hp και άλλο 1.4 150hp και βέβαια το ίδιο ισχύει και σε golf, A3. Αυτά τα μοτέρ μόνο στην Ελλάδα πιάνουν που δεν μπορεί να τα συντηρήσει ο κόσμος σε μεγαλύτερους κυβισμούς. Ποιος επενδύει 20.000€ σε Audi και το παίρνει σε λιγότερα κυβικά από κάτι yaris, opel,suzuki που κυκλοφορούν για λόγους οικονομίας; Να το συζητούσαμε για κάνα ibiza 1.5 turbo να πω οκ στέκει, ε σε τέτοια οχήματα αναρωτιέμαι γιατί το συζητάτε ακόμα. 

Δεν υπάρχει περίπτωση μελλοντικά να μην το μετανιώσεις. Μπορεί να κερδίζεις σε χώρους άλλα αν αυτοί οι χώροι γεμίσουν με κόσμο και αποσκευές θα σκεφτείς να τους κατεβάσεις στο δρόμο.

13 ώρες πριν, dimitrisQwe είπε

Για να είμαι ειλικρινής με προβληματίζει πολύ ο μικρός κινητήρας στο Audi Q2 καθώς φοβάμαι ότι θα βγάλει προβλήματα στο μέλλον, όποτε για αυτό το λόγο και μόνο ίσως καταλήξω στο Nissan.
 

Το Q2 είναι το πιο άσχημο αμάξι της Audi (προσωπική γνώμη). Το Nissan αν και σούπα εκεί έξω ( θα μου πεις και ποιο δεν είναι σούπα ) είναι μια πολύ δυνατή επιλογή σε συνολικό πακέτο αν και ούτε αυτό μου αρέσει εμφανισιακά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν είχε βγει το Golf GT το 2004; που είχε και Τούρμπο και Κομπρεσσορα και 170 άλογα από 1400 κυβικά όλοι έλεγαν «θα σκάσει» «γίνει πύραυλος» κλπ. 
 

15 χρόνια μετά ξέρετε τι έγινε;

Τιποτα!

...όπως και με τα εργοστασιακά διαστήματα αλλαγής λαδιών. Όσοι τα ακολουθούν δεν έχουν κανένα πρόβλημα. 
και έχουν περάσει 15 χρόνια από το 2ετη/ 30.000 χλμ. για τα Οπελ για παράδειγμα (50.000χλμ. αν είναι ντίζελ)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...