Προς το περιεχόμενο
andrewk4ever

Αντικατάσταση PSU Corsair/Αντιμετώπιση καταστήματος

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σας,

πέρυσι είχα αγοράσει ενα hx750i σε προσφορά (99ε) απο το Πλαίσιο και την προηγούμενη εβδομάδα παρέδωσε πνεύμα.

 Πηγαίνω λοιπόν το psu στο τεχνικό τμήμα όπου διαπιστώθηκε βλάβη και με ενημέρωσαν ότι δεν υπάρχει διαθέσιμο άλλο hx750i και μου προσέφεραν είτε επιστροφή χρημάτων είτε CX750M παρακαλω είτε αντικατάσταση απο την Corsair σε 14 εργάσιμες.Φυσικά χωρίς σκέψη διάλεξα την 3η επιλογή αφού με διαβεβαίωσαν ότι θα έχω αντικατάσταση και αγόρασα ένα καινούργιο τροφοδοτικό για  τη προσωρινή λειτουργία του PC μου.
 

Σήμερα με ενημέρωσαν ότι τελικά έγινε πιστωτικό.Μετά απο αλεπάλληλα τηλεφωνήματα φτάσαμε στο σημείο να μου λένε οτι μίλησαν με την Corsair και η Corsair προτείνει αντικατάσταση με rm750x την οποια αρνήθηκα διότι απουσιάζουν τα platinum efficiency και software control/monitoring.

Τους είπα οτι θα ήθελα να γίνει αντικατάσταση με κάποιο άλλο Platinum που υπάρχει διαθέσιμο και τους πρότεινα το hx850i.Μου ζήτησαν 130ευρώ διαφορά.

Θέλω την γνώμη σας για το πως να προχωρήσω.

Έχω στείλει ήδη μήνυμα στην Corsair και περιμένω απάντηση.Επίσης υπάρχει κάποιος που έχει εμπειρία RMA απο την Corsair?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
16 λεπτά πριν, andrewk4ever είπε

Καλησπέρα σας,

πέρυσι είχα αγοράσει ενα hx750i σε προσφορά (99ε) απο το Πλαίσιο και την προηγούμενη εβδομάδα παρέδωσε πνεύμα.

 Πηγαίνω λοιπόν το psu στο τεχνικό τμήμα όπου διαπιστώθηκε βλάβη και με ενημέρωσαν ότι δεν υπάρχει διαθέσιμο άλλο hx750i και μου προσέφεραν είτε επιστροφή χρημάτων είτε CX750M παρακαλω είτε αντικατάσταση απο την Corsair σε 14 εργάσιμες.Φυσικά χωρίς σκέψη διάλεξα την 3η επιλογή αφού με διαβεβαίωσαν ότι θα έχω αντικατάσταση και αγόρασα ένα καινούργιο τροφοδοτικό για  τη προσωρινή λειτουργία του PC μου.
 

Σήμερα με ενημέρωσαν ότι τελικά έγινε πιστωτικό.Μετά απο αλεπάλληλα τηλεφωνήματα φτάσαμε στο σημείο να μου λένε οτι μίλησαν με την Corsair και η Corsair προτείνει αντικατάσταση με rm750x την οποια αρνήθηκα διότι απουσιάζουν τα platinum efficiency και software control/monitoring.

Τους είπα οτι θα ήθελα να γίνει αντικατάσταση με κάποιο άλλο Platinum που υπάρχει διαθέσιμο και τους πρότεινα το hx850i.Μου ζήτησαν 130ευρώ διαφορά.

Θέλω την γνώμη σας για το πως να προχωρήσω.

Έχω στείλει ήδη μήνυμα στην Corsair και περιμένω απάντηση.Επίσης υπάρχει κάποιος που έχει εμπειρία RMA απο την Corsair?

Όταν από πίσω έχεις την Corsair σε τέτοιες περιπτώσεις ή την EVGA καλό είναι να μιλάς απευθείας με την εταιρία.

Η εταιρία ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ να σου κάνει αντικατάσταση του προϊόντος με ίσης ποιότητας ή και καλύτερης εφόσον δεν είναι διαθέσιμο τροφοδοτικου δια νόμου .

ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση η CORSAIR να πρότεινε αντικατάσταση με το RM750X. Θα σου έστελνε κατά 99% refurbished HX750i ή σφραγισμενο ή μεγαλύτερο PSU ή την από πάνω σειρά ΑΧ760i αν δεν είχαν διαθέσιμο αντίστοιχο PSU.

Αυτη τη στιγμή βασανίζεσαι επειδή το πήρες σε προσφορά στα 99€ και προσπαθούν να στα φάνε. Πάρε πίσω το τροφοδοτικό και κάνε μόνος σου το RMA στην Corsair. Επίσης μιλά εγγράφως με το Πλαίσιο και ζητά γραπτά τα λεγόμενα τους ώστε να κανεις καταγγελία στη ΓΓΚ. 
 

Για παραπάνω μιλά αύριο με το 1520 για να σε κατευθύνει. 

Το πιστωτικό είναι απλά προς διευκόλυνση σου. Μη το δεχτείς, ή θα σου κάνουν αντικατάσταση με ίδιο ή αντίστοιχων επιδόσεων ή θα σου κάνουν αυτοί το RMA για λογαριασμό σου στην Corsair ή θα ζητήσεις τα λεφτά σου πίσω.

Η Corsair δεν υπάρχει περίπτωση να σου προσφέρει το RM750X και όχι το ΗΧ750i

Τέλος, είσαι πολύ άτυχος που σου χάλασε πάνω στον χρόνο το συγκεκριμένο PSU

  • Like 4
  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανώς και δεν πίστεψα ότι η corsair είπε για αντικατασταση με rm.

Εννοείται πως τους ζήτησα να μου στείλουν όλα αυτά γραπτώς, όπου ακόμα περιμένω.Μαλιστα οταν τους ζήτησα ένα αντίγραφο από το μήνυμα που τους έστειλε η corsair φυσικά μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι τέτοιο διότι απαγορεύεται.

 

Μήπως υπάρχει κάπου διαθέσιμη η νομοθεσία για αυτό το κομμάτι;

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 λεπτά πριν, andrewk4ever είπε

Προφανώς και δεν πίστεψα ότι η corsair είπε για αντικατασταση με rm.

Εννοείται πως τους ζήτησα να μου στείλουν όλα αυτά γραπτώς, όπου ακόμα περιμένω.Μαλιστα οταν τους ζήτησα ένα αντίγραφο από το μήνυμα που τους έστειλε η corsair φυσικά μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι τέτοιο διότι απαγορεύεται.

Μήπως υπάρχει κάπου διαθέσιμη η νομοθεσία για αυτό το κομμάτι;

Μιλά με το 1520 και θα σου λύσουν τις απορίες. Εσυ πρέπει να επιμείνεις για το μήνυμα. Είναι ιδιοκτησία σου και έχεις δικαίωμα να πάρεις ένα τέτοιο αντίγραφο νομίζω. 
 

Παρε πίσω το τροφοδοτικό σου που τους εδωσες και ξεκινά τη διαδικασία για το RMA για να μην είσαι χωρίς PC. Επίσης ήταν υποχρεωμένοι να σου δώσουν τροφοδοτικό για να δουλέψει το PC μέχρι να πάρεις πίσω αυτό που άφησες αφού θα κρατήσει 14-15 μέρες το RMA πάλι δια νόμου και αυτό.

Παρε το τροφοδοτικό που τους εδωσες πίσω και κάνε το RMA μόνος, και ρωτά αν μπορεί η εταιρία να καλύψει τα έξοδα αποστολής αφού τους εξηγήσεις και τη φάση 

  • Like 1
  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Good old underhanded RMA procedures.

Η -όχι και τόσο νόμιμη- λογική του εδώ και χρόνια είναι η εξής:

Αν η τιμή του προϊόντος έχει πέσει τότε πιστωτικό στην τελευταία πιο φτηνή τιμή.

Αν η τιμή έχει ανέβει τότε πιστωτικό στην τιμή που το αγόρασες.

Για μένα επέμεινε σε αντικατάσταση αν θέλεις το τροφοδοτικό ή τα λεφτά σου πίσω, αυτοί θέλουν να σου δώσουν πιστωτικό καθώς τους συμφέρει, θα πάρεις το πιστωτικό, άρα δεν θα χάσουν τα χρήματα σου, θα συμπληρώσεις χρήματα για να πάρεις κάτι άλλο και αυτοί θα πάρουν το νέο τροφοδοτικό από την corsair και θα το ξανά μοσχοπουλήσουν.

Μπορείς να επικοινωνήσεις και με την corsair για να επιβεβαιώσεις τι έγινε αν έχεις κρατήσει serial number.

Επεξ/σία από Havik
edit
  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορούν να μου κάνουν επιστροφή χρημάτων αλλά δεν θέλω.Με 99 ευρώ ούτε rm δεν αγοράζω.για αυτό τους είπα από την αρχή για αντικατάσταση όσο χρόνο και εάν πάρει.

Αύριο θα μιλήσω με τον υπεύθυνο του τεχνικού τμήματος και θα του ζητήσω να μου τα στείλει όλα γραπτώς με το όνομα του ώστε να προβω σε καταγγελία στο ΙΝΚΑ ή στην προστασία του καταναλωτή.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατι ΔΕΝ παίρνεις πίσω το τροφοδοτικό να κανεις μόνος σου το RMA??????? 
 

Μονο χρόνο χανεις και ενέργεια 

  • Like 3
  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
22 λεπτά πριν, thetiesthatbind είπε

Γιατι ΔΕΝ παίρνεις πίσω το τροφοδοτικό να κανεις μόνος σου το RMA??????? 
 

Μονο χρόνο χανεις και ενέργεια 

Έχεις δίκιο,απλά δεν μου αρέσει να με κοροιδεύουν..

 

Όπως και να έχει σας ευχαριστώ για όλες τις απαντήσεις σας.Θα σας ενημερώσω για το τι έγινε τελικά

  • Like 2
  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ετσι, πριν 4 χρόνια σε πρόβλημα τροφοδοτικού αγορασμένο από eshop, προτίμησα να το στείλω στην corsair απευθείας έτσι για να δώ το rma τους. Σας πληροφορώ ότι μου ζήτησαν να καταγραψω σε ήχο το coil whine που έκανε, μου απάντησαν σχεδόν αμέσως για αντικατάσταση, μου έστειλαν προπληρωμένη ετικέτα να το στείλω μέσω dhl στην Ολλανδία, όπου και μου γύρισαν καινούριο πίσω. ¨Ολη η διαδικασία κράτησε περίπου μία εβδομάδα. Αψογοι απλά.

  • Like 3

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν έχεια corsair μιλάς μόνο με αυτούς. Το βάζουν και σε χαρτάκι μέσα στο κουτί να μην ασχοληθείς με το κατάστημα αλλά να επικοινωνήσεις κατευθείαν μαζί τους.

Επεξ/σία από Silverage
  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σας,

Μετά άπο άπειρες τηλεφωνικές συνομιλίες δεν κατάφερα να βγάλω άκρη.Πήγα λοιπόν στο κατάστημα και μίλησα με τον διευθυντή ο οποίος μετά απο επικοινωνία με τα κεντρικά μου πρότεινε να κάνουν αυτοί το RMA για εμένα.Γυρίσαμε δηλαδή στο σημείο μηδέν.Εννοείται πως μου είπε οτι μπορεί να γίνει αντικατάσταση με κάποιο άλλο εφόσων δεν είναι διαθέσιμο(πχ RM ή CX)  και πως δεν θα μπορώ να έχω αντίγραφο της επίσημης απάντησης απο την Corsair διότι αφορά το εσωτερικό της εταιρίας.

'Ετσι και εγώ πήρα το τροφοδοτικό μου πίσω διότι δεν ήθελα να χάσω άλλο χρόνο και επικοινώνησα με την Corsair.Η Corsair μετά απο 2 μέρες μου απάντησε θετικά για το RMA και μου έστειλε διεύθυνση για να στείλω πίσω το τροφοδοτικό μου με δικά μου μεταφορικά.

Εφόσων τους εξήγησα τι έχει συμβεί και πόσες μέρες έχω χάσει με το συγκεκριμένο κατάστημα μου έστειλε προπληρωμένη ετικέτα για την αποστολή του τροφοδοτικού μου στην Ολλανδία.

Οπότε είμαι στην αναμονή για την παραλαβή του νέου τροφοδοτικού μου.

Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για ακόμη μία φορά για τον χρόνο σας και τις συμβουλές σας.Θα ενημερώσω όταν γίνει η παραλαβή.

Επεξ/σία από andrewk4ever
  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 4/11/2019 στις 7:27 ΜΜ, thetiesthatbind είπε

Όταν από πίσω έχεις την Corsair σε τέτοιες περιπτώσεις ή την EVGA καλό είναι να μιλάς απευθείας με την εταιρία.

Η εταιρία ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ να σου κάνει αντικατάσταση του προϊόντος με ίσης ποιότητας ή και καλύτερης εφόσον δεν είναι διαθέσιμο τροφοδοτικου δια νόμου .

ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση η CORSAIR να πρότεινε αντικατάσταση με το RM750X. Θα σου έστελνε κατά 99% refurbished HX750i ή σφραγισμενο ή μεγαλύτερο PSU ή την από πάνω σειρά ΑΧ760i αν δεν είχαν διαθέσιμο αντίστοιχο PSU.

Αυτη τη στιγμή βασανίζεσαι επειδή το πήρες σε προσφορά στα 99€ και προσπαθούν να στα φάνε. Πάρε πίσω το τροφοδοτικό και κάνε μόνος σου το RMA στην Corsair. Επίσης μιλά εγγράφως με το Πλαίσιο και ζητά γραπτά τα λεγόμενα τους ώστε να κανεις καταγγελία στη ΓΓΚ. 
 

Για παραπάνω μιλά αύριο με το 1520 για να σε κατευθύνει. 

Το πιστωτικό είναι απλά προς διευκόλυνση σου. Μη το δεχτείς, ή θα σου κάνουν αντικατάσταση με ίδιο ή αντίστοιχων επιδόσεων ή θα σου κάνουν αυτοί το RMA για λογαριασμό σου στην Corsair ή θα ζητήσεις τα λεφτά σου πίσω.

Η Corsair δεν υπάρχει περίπτωση να σου προσφέρει το RM750X και όχι το ΗΧ750i

Τέλος, είσαι πολύ άτυχος που σου χάλασε πάνω στον χρόνο το συγκεκριμένο PSU

Για πες μου που ακριβώς γράφει ο νόμος "αντικατάσταση του προϊόντος με ίσης ποιότητας ή και καλύτερης εφόσον δεν είναι διαθέσιμο τροφοδοτικου."

Τι σόι προσφορά ήταν αυτή στα 90ευρώ όταν το συγκεκριμένο κοστίζει σχεδόν τα 2πλάσια και μάλιστα από το Πλαίσιο? Και πάπαλα το τροφοδοτικό. Τυχαίο? Δεν νομίζω.

Είναι φανερό ότι στο Πλαίσιο ψεύδονται ότι η αντιπροσφορά για το RMx έγινε από το Πλαίσιο και όχι από την Corsair.

Επεξ/σία από BlueBlood7

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
9 ώρες πριν, BlueBlood7 είπε

Για πες μου που ακριβώς γράφει ο νόμος "αντικατάσταση του προϊόντος με ίσης ποιότητας ή και καλύτερης εφόσον δεν είναι διαθέσιμο τροφοδοτικου."

Τι σόι προσφορά ήταν αυτή στα 90ευρώ όταν το συγκεκριμένο κοστίζει σχεδόν τα 2πλάσια και μάλιστα από το Πλαίσιο? Και πάπαλα το τροφοδοτικό. Τυχαίο? Δεν νομίζω.

Είναι φανερό ότι στο Πλαίσιο ψεύδονται ότι η αντιπροσφορά για το RMx έγινε από το Πλαίσιο και όχι από την Corsair.

Μπορείς να μιλήσεις με το 1520 και να στο πούνε οι ίδιοι 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
11 ώρες πριν, thetiesthatbind είπε

Μπορείς να μιλήσεις με το 1520 και να στο πούνε οι ίδιοι 

Η ερώτηση ήταν σε σένα. Σου απαντώ λοιπόν ότι αυτό υπήρχε στον προηγούμενο νόμο. Πλέον δεν υπάρχει στην νέα έκδοση το νόμου Ν.2251/1994. Ο νόμος είναι τσίρκο. Όπως τσίρκο είναι όλη η μπανανία που ζούμε.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, BlueBlood7 είπε

Η ερώτηση ήταν σε σένα. Σου απαντώ λοιπόν ότι αυτό υπήρχε στον προηγούμενο νόμο. Πλέον δεν υπάρχει στην νέα έκδοση το νόμου Ν.2251/1994. Ο νόμος είναι τσίρκο. Όπως τσίρκο είναι όλη η μπανανία που ζούμε.

Ναι και σε παρέπεμψα στο από που είχα αυτή την πληροφόρηση γιατι προφανως ηταν μετα απο τηλ. επικοινωνία. 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.