Προς το περιεχόμενο

Παραγγελία κινητού online από kinitakias , δεν μου γυρίζουν τα χρήματά μου.


jkont
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Ό,τι σχόλια θέλετε να γράψετε, συμβουλές, εμπειρίες κτλ. θα τα γράφετε αυστηρά χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς.

Κινδυνεύετε να βρεθείτε από αδικημένοι, μπλεγμένοι για συκοφαντική δυσφήμιση. Αν δεν σας νοιάζει για τον εαυτό σας, σεβαστείτε το χώρο που σας φιλοξενεί.

Παρακαλώ θερμά τηρήστε απαρέγκλιτα αυτή την οδηγία.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 80
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ακούστε εδω ποσο μπερδεμένα ειναι τα μπούτια τους!! 22/01 παράγγειλα από το e mobile ενα κινητό όπου για αυτο κυνηγάω τα χρηματα μου ακομα . Ψάχνοντας τον αριθμό κατάθεσης στο Google πέφτω πανω σε μια σελίδα ονοματος Casadimoda με ρούχα κτλ. Περνω τηλεφωνώ εκει λοιπόν για να δω τι θα πουν οι μάγκες και μ το σηκώνει μια, εννοείτε πως μου τα μασουσε δεν ήξερε καν τι να πει, που στο ίδιο τους το site είχαν στοιχεία και αριθμό iban του               e mobile!!!!!!! Και την ρωταω " Χρυση μου στο casadimoda δεν πηρα ; τωρα ειμαι στην ιστοσελίδα σας και τα βλεπω, τι μου λεςς; " και απαντάει ο εχω καλέσει στο kinitakias, το οποίο δεν το ήξερα καν.

Το ψάχνω και αυτό, μετά από 20 λεπτά εννοείτε πως δεν ξανα σήκωσαν τηλέφωνο!!! Αλλά κλείδωσαν και την ιστοσελίδα!!! Εύχομαι να δικαιωθούμε κάποια στιγμή γιατι αυτο το φίδι εχει πολλες ουρες! Προσοχή!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσοχή!! KINITAKIAS.GR . Κατέθεσα τα χρήματα και ΔΕΝ ΠΑΡΕΛΑΒΑ το κινητό 2 μήνες μετά!!! Ακύρωσα την παραγγελία και ΔΕΝ μου επιστρέφουν τα χρήματα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 14/11/2019 στις 10:59 ΠΜ, jkont είπε

Έκανα την έγγραφη καταγγελία και στο Συνήγορο του Καταναλωτή.

Τους πήρα και τηλέφωνο (τον kinitakias.gr) για να τους ενημερώσω και μου ανέφεραν πως ΘΑ γίνει η επιστροφή και καθυστερεί λόγω ...φόρτου εργασίας του λογιστηρίου ! 3 εβδομάδες πλέον,  φόρτος !!!

Είχα ακριβώς το ίδιο συμβάν με μικρότερης αξίας παραγγελία απο 29/11. Το προιόν δεν ήρθε ποτέ και τα λεφτά ακόμα μου τα επιστρέφουν. Εκανα καταγγελία στον συνηγορο καταναλωτή, τους ενημέρωσα οτι θα στείλω και εξώδικο αλλά δεν συγκινηθηκαν. Μαλιστα μου απαντησαν οτι δεν δεχονται κοινό μολις τους ειπα να πέω απο εκεί. Μάλιστα επιχείρησα να πάω στην διεύθυνση που δηλώνουν στο site με μεγάλο ρίσκο, λόγω της περιοχής αλλά δεν βρήκα κανένα γραφείο. Ενα κατάστημα που ρώτησα στο ισόγειο της στοάς μου είπε οτι έρχεται πολύς κόσμος και τους ψάχνει ακόμα και με αστυνομία και κάποιες κοπέλες με την μαμά τους φεύγουν κλαίγοντας.

Τελικά, απευθυνθηκα σε δικηγόρο που με παρέπεμψε στην διωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος όπου θα κάνω καταγγελία αν και δεν πιστεύω οτι θα παρω πίσω τα λεφτά μου.

θα δικαιωθώ ηθικά τουλαχιστον αν κατεβασουν την σελιδα, ωστε να μην  πεσουν θυματα και άλλοι συνάνθρωποί μας...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γράφω την ιστορία γιατί έχω ταλαιπωρηθεί πάρα πολύ και έχω χάσει πολύ χρόνο εκτός από χρήματα. 

Από τις 24/10/2019 που έκανα παραγγελία κινητού στο kinitakias.gr παραγγέλνοντας ένα κινητό και στέλνοντας όλα τα απαραίτητα νομικά έγγραφα για έκδοση τιμολογίου με απαλλαγή ΦΠΑ με ενημέρωσαν στις 18/11/2019 πως ελέγχθηκαν και εντός 4-10 εργάσιμων ημερών θα είχα το κινητό στα χέρια μου.

Στις 13/12/2019 έστειλα με email πως ΔΕΝ θέλω να προχωρήσω την παραγγελία καθώς είναι εκτός του χρονοδιαγράμματος που ανέφεραν εξαρχής.  

Σήμερα 20/02/2020 μετά από 100 τηλέφωνα (κυριολεκτικά) η τηλεφωνήτρια λέει θα μιλήσω με το λογιστήριο και ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ τα χρήματα. Έκανα καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή και πάλι το παίζουν ανήξεροι! Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει; Το ποσό 700 ευρώ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, niksim είπε

Γράφω την ιστορία γιατί έχω ταλαιπωρηθεί πάρα πολύ και έχω χάσει πολύ χρόνο εκτός από χρήματα. 

Από τις 24/10/2019 που έκανα παραγγελία κινητού στο kinitakias.gr παραγγέλνοντας ένα κινητό και στέλνοντας όλα τα απαραίτητα νομικά έγγραφα για έκδοση τιμολογίου με απαλλαγή ΦΠΑ με ενημέρωσαν στις 18/11/2019 πως ελέγχθηκαν και εντός 4-10 εργάσιμων ημερών θα είχα το κινητό στα χέρια μου.

Στις 13/12/2019 έστειλα με email πως ΔΕΝ θέλω να προχωρήσω την παραγγελία καθώς είναι εκτός του χρονοδιαγράμματος που ανέφεραν εξαρχής.  

Σήμερα 20/02/2020 μετά από 100 τηλέφωνα (κυριολεκτικά) η τηλεφωνήτρια λέει θα μιλήσω με το λογιστήριο και ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ τα χρήματα. Έκανα καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή και πάλι το παίζουν ανήξεροι! Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει; Το ποσό 700 ευρώ!

  Γιατί το πλήρωσες μπροστά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό του να δίνει κάποιος μπροστά λεφτά δεν μπορώ να το καταλάβω, καλά να πάθετε έτσι βάζεις μυαλό. Πάντα αντικαταβολή ή πληρωμή με PayPal. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ότι και να πείτε παιδιά έχετε δίκιο. Έκανα λάθος για αυτό και παιδεύομαι τώρα. Από kinitakia πάντως έχω πάθει σοκ με τη συμπεριφορά. Στις 100 προσπάθειες το σηκώνουν 1. Χτυπάει το τηλέφωνο, σου λέει όλες οι γραμμές είναι κατηλλειμένες και στο κλείνει. Έχω κάνει καταγγελία και στη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και περιμένω νέα τους. ΠΡΟΣΟΧΗ σε όσους τυχόν πέσουν ξανά σε αυτό το κατάστημα!

Υπάρχει κάτι ακόμα που θα μπορούσα να κάνω; Επίσης στο facebook έχου κλειδώσει τα comment γιατί προφανώς το έχουν κάνει και σε άλλους. Και με τη bestprice μέσω της οποίας βρήκα τον kinitakia επικοινώνησα αλλά είπαν ότι δυστυχώς δεν μπορούν να κάνουν κάτι αλλά θα προσπαθήσουν και αυτοί από πλευράς τους να κοινοποιήσουν το αίτημα μου προς αυτούς. 

Μόλις κατάφερα μετά από ατελείωτα τηλέφωνα να βρω την τηλεφωνήτρια η οποία προφανώς δεν είναι η μόνη (ακούγεται και άλλη από πίσω) και ΔΕΝ δίνει τηλέφωνο ούτε όνομα λογιστηρίου, ούτε υπεύθυνου προφανώς (γιατί λείπει συνέχεια). Μετά από έντονη επιμονή μου, προφανώς και μου το έκλεισε γιατί απλά ζήταγα να μιλήσω με κάποιον πέρα από την κοπέλα στο τηλεφωνικό κέντρο. 

Η απάντηση μια και μοναδική: "Θα λάβετε αποδεικτικό επιστροφής χρημάτων" ότι λένε εδώ και μήνες δηλαδή! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι να πω ρε παιδιά και εγώ με αυτό το κατάστημα. Εγώ έχω μεικτές εντυπώσεις. Ας γράψω και εγώ την εμπειρία μου, χωρίς να θέλω να επηρεάσω στον αγώνα που δίνουν κάποια μέλη για δικαίωση τους.

 Έκανα παραγγελία 23/12/19 με χρόνο παράδοσης 4-10 εργάσιμες. Πληρωμή έγινε άμεσα με πιστωτική. Με βάση αυτό περίμενα ενημέρωση παραγγελίας με αποστολή αριθμού αποστολής περίπου στις 13/1/20. ( Στο site αναφέρουν ότι η εκτέλεση της παραγγελίας από αυτούς γίνεται μετά την πίστωση του ποσού στον λογαριασμό τους. Το αναφέρω γιατί εκείνη τη περίοδο ήταν και τραπεζικές αργίες και ίσως επηρέασε κάποιες συναλλαγές). Την εβδομάδα εκείνη που το περίμενα (13/1) τους καλώ να δω τι γίνεται. Καμία απάντηση στο τηλέφωνο. Αρχίζω να μπαίνω να βλέπω αξιολογήσεις στο BEST PRICE και αρχίζουν να με ζώνουν τα φίδια. Αυτό γιατί όταν έκανα την παραγγελία το κατάστημα είχε 4,2 με γενικώς θετικά σχόλια και τα αρνητικά ήταν συνήθως λόγω καθυστερήσεων. Τα αγνόησα γιατί έχω υπομονή και το κατάστημα απαντούσε και ζητούσε συγνώμη ή έλεγε ότι σας είχαμε ενημερώσει για καθυστέρηση λόγω έλλειψης αποθεμάτων κλπ. Όμως κάθε μέρα μετά την παραγγελία μου ανανεωνόταν η βαθμολογία και έμπαιναν νέες που το έκραζαν και στις 13/1 είχε πέσει περίπου στο 3. Κάθε μέρα που έμπαινα και μετά έβλεπα και 2-3 νέες με αρνητικά σχόλια και κανένα θετικό. Τώρα δεν υπάρχει στο Best Price.

Για να μην τα πολυλογώ έστειλα μήνυμα στο Pest Price 14/1 ζητώντας βοήθεια και ρωτώντας για την αξιοπιστία του. Έστειλα το αποδεικτικό πληρωμής και νομίζω επικοινώνησαν και αυτοί μαζί τους. Έστειλα μήνυμα και στο site του κινητάκια και τους ενημέρωσα ότι θα κινηθώ νομικά αν δεν παραλάβω και ότι έχω ενημερώσει το Pest Price και την πλατφόρμα Every pay. Τετάρτη 15/1 με κάλεσαν αυτοί και μου είπαν ότι την Παρασκευή έχουν νέες παραλαβές και είχα την επιλογή να περιμένω από την επόμενη βδομάδα για αποστολή ή επιστροφή χρημάτων, Διάλεξα να περιμένω και τελικά την Παρασκευή μου έστειλαν αργά το απόγευμα αριθμό αποστολής και Τρίτη 21/1 είχα παραλάβει την συσκευή μου.

Συσκευή Huawei P30 pro σφραγισμένο σε άψογη συσκευασία, όχι φυσικά εισαγωγή από Huawei Hellas και Ελληνικό manual, αλλά ευρωπαϊκών προδιαγραφών με Αγγλικό manual, με την εγγύηση που το επιβεβαιώνει και η εφαρμογή Support της Huawei από το Serial. To παράδοξο είναι ότι με το νέο έτος στο site του kinitakia είχε αλλάξει ο χρόνος παράδοσης σε όλες στις συσκευές στις 4-15 εργάσιμες, που αν μετρήσεις τις εργάσιμες από τη ημέρα παραγγελίας (+2 περίπου για την πίστωση του ποσού στον λογαριασμό τους) είναι 15 εργάσιμες γιατί παρεμβάλλονται και πολλές αργίες.

Υπομονή παιδιά τι να πώ... Μην τους αφήσετε, εγώ νομίζω ήμουν στους τυχερούς πριν την τελική κατρακύλα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν σε κάποιο μαγαζί έχεις δώσει χρήματα από 24/10/2019 και μαλώνεις γιατί πρέπει να στα επιστρέψουν 21/2/2020 δεν ξέρω τι άλλο πρέπει να πεις. Σκέψου το είπα αμα δεν έχεις λεφτά στείλε μου ότι προϊόν έχεις το οποίο κοστίζει 700€ στείλτο μου. Αρκεί να μην μου χρωστάς λεφτά. 

Απάντηση: Δεν έχουμε. Όλα είναι με παρραγελία......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ηθικον δίδαγμα.....αγοράζουμε απο Σκρουτζομάγαζα που έχουν ΑΜΕΣΗ παραλαβή απο το κατάστημα.Πριν 3 μέρες που έμεινα απο κινητό κατέληξα στο τσακα τσακα ποιο κινητό θα πάρω με μια γρήγορη αναζήτηση βρήκα το καταστημα που το ειχε ετοιμοπαράδοτο πήγα το πήρα και ολα οκ.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μονο paypal παιδια...εδω και χρονια δεν μου εχει συμβει τιποτα..και εχω παρει ουκ ολιγα πραγματα...

...

καλη τυχη σε αυτους που εχουνε μπερδεματα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχως την πατησα και εγω!!!!!! μετα απο ενα μηνα αναμονη τους ανεφερα οτι ακυρωνω την παραγγελεια και να μου επιστρεψουν τα χρηματα πισω.Εχει περασει μια εβδομαδα και δεν εχει γινει τιποτα ετσι τις επομενες ημερες θα καταθεσω μηνηση εκτος αυτου εχω ενημερωσει και την διωξη ηλεκτρονικου εγκληματος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε Πρόδρομε σε παρακαλώ μην περιμένεις ούτε λεπτό για καταγγελία. Όλα δείχνουν ότι δεν θα μας γυρίσουν τα λεφτά. Κάνε αγωγή και σε προστασία καταναλωτή και σε δίωξη ηλεκτρονικής απάτης. Εμένα δεν μου τα γυρνάνε εδώ και μήνες. 
Βρήκα και το ονοματεπώνυμο του διαχειριστή της εταιρείας από το site του ΓΕΜΗ για να το συμπεριλάβουμε στην αγωγή μας. 
Αν θες στείλε μου πμ να σου πω τι ακριβώς εδώ κάνει. Έχω συμπεριλάβει και τα στοιχεία της τηλεφωνήτριας που μου απάντησε. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...