Προς το περιεχόμενο

Παραγγελία κινητού online από kinitakias , δεν μου γυρίζουν τα χρήματά μου.


jkont
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Ό,τι σχόλια θέλετε να γράψετε, συμβουλές, εμπειρίες κτλ. θα τα γράφετε αυστηρά χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς.

Κινδυνεύετε να βρεθείτε από αδικημένοι, μπλεγμένοι για συκοφαντική δυσφήμιση. Αν δεν σας νοιάζει για τον εαυτό σας, σεβαστείτε το χώρο που σας φιλοξενεί.

Παρακαλώ θερμά τηρήστε απαρέγκλιτα αυτή την οδηγία.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα.

Στις 9/10 έκανα παραγγελία από το kinitakias.gr το Huawei P30 pro και τους κατέθεσα (΄όπως μου ζητούσαν) 600€ για να γίνει η προπληρωμή.

Το κινητό το ανέφεραν ως διαθέσιμο σε 10 ημέρες maximum , ωστόσο μέχρι και τις 24/10 όχι απλώς δεν το είχαν φέρει αλλά οι τηλεφωνήτριες δεν μου δίνοαν την παραμικρή εξήγηση για την καθυστέρηση ή έστω την πιθανή ημερομηνία παράδοσης . Είχα δε κάνει 7 τηλεφωνήματα και μπορώ να πω πως δεν είχα συναντήσει και την ευγενικότερη συνομιλία.

Τέλος πάντων κάποια στιγμή μου προτείναν λόγω της καθυστέρησης που είχε ξεπεράσει το χρόνο που ίδιοι προέβλεπαν , αν ήθελα να ακυρώσω την παραγγελία επιστρέφοντάς μου τα χρήματα και τους απάντησα θετικά, τους έστειλα εννοείται και αντίστοιχο email για την ακύρωση.

Στις 24/10 λοιπόν ο kinitakias μου έστειλε email πως εντός 5 εργασίμων ημερών θα μου πίστωνε τα χρήματα σε λογαριασμό μου.

Μέχρι και σήμερα 7/11 και αφού τους έχω τηλεφωνήσει επανηλειμμένα , τους έχω στείλει email σχετικά με την πίστωση και γιατί δεν πραγματοποιείται , αποφεύγουν να μου επιστρέψουν τα λεφτά (που οι ίδιοι μου είχαν πει ότι θα το κάνουν σε περίπτωση ακύρωσης) και γενικά δεν ξέρω τι δρόμο να ακολουθήσω για να μην με εξαπατήσουν περαιτέρω

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 80
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

αυτές οι απαντήσεις μου αρέσουν που δείχνουν ότι είναι μια τεράστια εταιρία με δαιδαλώδεις διαδρόμους που για να φτάσεις στο λογιστήριο πρέπει να κατέβεις 10 πατώματα κάτω στον ουρανοξύστη. Στην πραγμ

Κάποιοι με έλεγαν υπερβολικό - κακοπροαίρετο - κτλ... στο θέμα που είχε ανοίξει για το a-mobiles.gr Να που η ιστορία επαναλαμβάνεται...το όνομα αυτού kinitakias.gr (άλλη μια εταιρεία τύπου ΙΚΕ ελ

Πάρτους τηλέφωνο και πες τους ότι αν το πολυ μέσα σε μία εργάσιμη μέρα δεν σου έχουν καταθέσει τα χρήματα σου θα πας στον συνήγορο του καταναλωτή και θα τους κάνεις καταγγελία.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γιατί δεν απευθύνεσαι στον συνήγορο του καταναλωτή; Είναι το πιο απλό πράγμα.

Επεξ/σία από maniacos93
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 λεπτά πριν, Zengar Zombolt είπε

Πάρτους τηλέφωνο και πες τους ότι αν το πολυ μέσα σε μία εργάσιμη μέρα δεν σου έχουν καταθέσει τα χρήματα σου θα πας στον συνήγορο του καταναλωτή και θα τους κάνεις καταγγελία.

Τους είπα και εγγράφως με email ( πριν από τέσσερις ημέρες) πως αν δεν μου επέστρεφαν άμεσα το ποσό θα πήγαινα στον συνήγορο του καταναλωτή.

Δεν έκαναν το παραμικρό !!!

Αύριο θα απευθυνθώ στον συνήγορο !

  • Like 1
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, jkont είπε

Τους είπα και εγγράφως με email ( πριν από τέσσερις ημέρες) πως αν δεν μου επέστρεφαν άμεσα το ποσό θα πήγαινα στον συνήγορο του καταναλωτή.

Δεν έκαναν το παραμικρό !!!

Αύριο θα απευθυνθώ στον συνήγορο !

Και εννοείται στόλισε τους κατάλληλα αλλά κόσμια με αρνητικές κριτικές σε skroutz BestPrice και όπου αλλού μπορείς.

Αυτές οι τακτικές που κάνουν ορισμένα μαγαζάκια πού παίρνουν τα λεφτά μας για παραγγελίες και τα χρησιμοποιούν για άλλους λόγους π.χ. αντί να πάρουν δάνειο για να  κινηθούν χρησιμοποιούν τις προκαταβολές μας...

πρέπει να σταματήσουν

Επεξ/σία από Zengar Zombolt
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με όλα αυτά γεννάται η εξής απορία...

Στην κατηγορία των Αγγελιών υπάρχουν πολλά μέλη όπου σχεδόν το μεγαλύτερο ποσοστό αποφεύγει την κατάθεση ποσού σε τραπεζικό λογαριασμό...

Πως γίνεται και κάποιοι με τέτοια άνεση μπορούν να καταθέσουν τόσο υψηλό ποσό σε ένα Χ κατάστημα όπου δεν το ήξερε (επίσης) απο εχθές...?

.

Πέρα των άλλων θα έπρεπε να έχεις κινηθεί πολύ νωρίτερα πριν καν ανοίξεις το θέμα εδώ γιατί και μέσω του http://www.synigoroskatanaloti.gr πάλι θα χρειαστείς αν δεν κάνω λάθος 5-10 ημέρες...

Ελπίζω να βγάλεις άκρη...

  • Like 4
  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που με ανησυχεί περισσότερο είναι πως πουλάει Brands (μάρκες)  χωρίς να αναφέρει πως του 

έχει δοθεί άδεια για αυτό, πχ authorized reseller (εξουσιοδοτημένος μεταπωλητής )

Μια καταγγελία να κάνεις στην αντιπροσωπεια της Apple στην Ελλάδα , θα έχει πολύ μεγαλύτερα προβλήματα από τα 600 ευρώ που περιμένεις να σου επιστρέψουν.

Επίσης έχει ίδια μοντέλα, ίδιο χρώμα  κινητά, με αλλόκοτες τιμές πχ το 6 Gb να είναι ακριβότερο από τα 8 Gb ram.

Τελείως αναξιόπιστο κατάστημα....

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στείλε μνμ και στο Σκρουτζ. Εγώ ετσι είχα βγάλει άκρη με παρόμοια υπόθεση. Στείλε email στο Σκρουτζ και το πρόβλημα και θα κινηθούν και αυτοί από τη μεριά τους..

 

*Αν βέβαια εκανες τη παραγγελία από τη πλατφόρμα του Σκρουτζ (όπως υπέθεσα) :)

Επεξ/σία από gatakos
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προπληρωμή ποτέ και για κανένα λόγο. 

Αντε με τον κάθε ενα που νομίζει ότι έχει επιχείρηση παίρνοντας λεφτά για να παραγγέλνει από την Κίνα και να στο πουλάει χρυσό 

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
10 ώρες πριν, kormos είπε

Με όλα αυτά γεννάται η εξής απορία...

Στην κατηγορία των Αγγελιών υπάρχουν πολλά μέλη όπου σχεδόν το μεγαλύτερο ποσοστό αποφεύγει την κατάθεση ποσού σε τραπεζικό λογαριασμό...

Πως γίνεται και κάποιοι με τέτοια άνεση μπορούν να καταθέσουν τόσο υψηλό ποσό σε ένα Χ κατάστημα όπου δεν το ήξερε (επίσης) απο εχθές...?

.

Πέρα των άλλων θα έπρεπε να έχεις κινηθεί πολύ νωρίτερα πριν καν ανοίξεις το θέμα εδώ γιατί και μέσω του http://www.synigoroskatanaloti.gr πάλι θα χρειαστείς αν δεν κάνω λάθος 5-10 ημέρες...

Ελπίζω να βγάλεις άκρη...

......600 ΕΥΡΩ χωρίς καμία κατοχύρωση...!!!!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, dreambox8000 είπε

......600 ΕΥΡΩ χωρίς καμία κατοχύρωση...!!!!

Ας ελπίσουμε να βγάλει άκρη.... αν δεν βγει (που δεν το εύχομαι) θα είναι ένα "μάθημα"!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
15 ώρες πριν, unameit είπε

Αυτό που με ανησυχεί περισσότερο είναι πως πουλάει Brands (μάρκες)  χωρίς να αναφέρει πως του 

έχει δοθεί άδεια για αυτό, πχ authorized reseller (εξουσιοδοτημένος μεταπωλητής )

Μια καταγγελία να κάνεις στην αντιπροσωπεια της Apple στην Ελλάδα , θα έχει πολύ μεγαλύτερα προβλήματα από τα 600 ευρώ που περιμένεις να σου επιστρέψουν.

Επίσης έχει ίδια μοντέλα, ίδιο χρώμα  κινητά, με αλλόκοτες τιμές πχ το 6 Gb να είναι ακριβότερο από τα 8 Gb ram.

Τελείως αναξιόπιστο κατάστημα....

 

Δεν ξέρω γιατί πιστεύεις ότι θέλει κάποια άδεια ή ότι είναι παράνομο να πουλάς επώνυμα προϊόντα...

Το παγκόσμιο εμπόριο είναι ελεύθερο και οποιοσδήποτε έχει μια επιχείρηση μπορεί να προμηθευτεί προϊόντα από όπου θέλει και να τα μεταπουλήσει σε όποια τιμή θέλει.

Άδειες χρείαζονται μόνο σε συγκεκριμένα είδη (φάρμακα, χημικά, όπλα κτλ) και τις οποίες φυσικά σου δίνει το κράτος (και όχι κάποια εταιρία) για ευνόητους λόγους.

Γι αυτό υπάρχουν και οι παραεισαγωγές τις οποίες φυσικά κανείς δεν μπορεί να σταματήσει.

Τίτλοι όπως authorized dealer, exclusive dealer, official reseller κτλ τους δίνουν οι εταιρίες σε όποιον θέλουν και φυσικά νομικά δεν σημαίνουν κάτι...

ΥΓ Μην παρεξηγηθώ, σε καμια περίπτωση δεν αναφέρομαι σε μαιμούδες προϊόντα και φυσικά τα εμπόρικα σήματα που προστατεύονται από την νομοθεσία. Εφόσον όμως αγοράσω πχ iphone από οποιοδήποτε σημείο του πλανήτη και θέλω να το πουλήσω, ο ίδιος ο Tim Cook να έρθει δεν μπορεί να μου το απαγορέψει.

  • Like 1
  • Thanks 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Άλλο το τι πιστεύεις , τι θέλεις να πιστεύεις, τι γίνεται και άλλο τι ισχύει.

Μεταχειρισμένα,  brands φυσικά και μπορείς να πουλάς και το αναφέρεις.

Καινούρια όμως branded με τα trademarks & logos,  πρέπει να πάρεις άδεια η να συνεννοηθείς με την εταιρεία/διανομέα/κατασκευαστή.

Οι εταιρείες δεν δίνουν στον καθένα τόσο εύκολα την εμπιστοσύνη τους , ούτε δικαιώματα μεταπώλησης, αν δεν πληροίς κάποιες προϋποθέσεις, διότι έρχεται πίσω μπούμερανγκ στη καλή φήμη του ονόματος τους, λόγω έλλειψης ελέγχου της αλυσίδας διανομής.

Όπως και με τη μορφή , ελλιπούς υποστήριξης, εξυπηρέτησης πελατών, εγγύησης, τιμολογιακής πολιτικής, στη χειρότερη περίπτωση και κάλπικου η πειραγμένου προϊόντος από τους τρίτους.

Αν το κάνεις κινείσαι στη «γκρίζα περιοχή», κάτω από τα «ραντάρ» τους και ο μονός λόγος που δεν κινούνται νομικά απέναντι στους μη εγκεκριμένους μεταπωλητές είναι πως δεν έχουν «πετάξει κεφάλι», δεν έχουν πετύχει τις τρελές πωλήσεις ακόμα.

Στην Κίνα και σε πολλές άλλες , όπως και Ελλαδα, δεν είναι τα πνευματικά δικαιώματα τόσο σεβαστά , όσο στις δυτικές χώρες , πόσο μάλλον στην Αμερική  , που όχι μόνον δεν θα σε προειδοποιήσουν αρχικά , άλλα θα προχωρήσουν κατευθείαν σε απαίτηση αποζημιώσεων.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, unameit είπε

Άλλο το τι πιστεύεις , τι θέλεις να πιστεύεις, τι γίνεται και άλλο τι ισχύει.

Μεταχειρισμένα,  brands φυσικά και μπορείς να πουλάς και το αναφέρεις.

Καινούρια όμως branded με τα trademarks & logos,  πρέπει να πάρεις άδεια η να συνεννοηθείς με την εταιρεία/διανομέα/κατασκευαστή.

Οι εταιρείες δεν δίνουν στον καθένα τόσο εύκολα την εμπιστοσύνη τους , ούτε δικαιώματα μεταπώλησης, αν δεν πληροίς κάποιες προϋποθέσεις, διότι έρχεται πίσω μπούμερανγκ στη καλή φήμη του ονόματος τους, λόγω έλλειψης ελέγχου της αλυσίδας διανομής.

Όπως και με τη μορφή , ελλιπούς υποστήριξης, εξυπηρέτησης πελατών, εγγύησης, τιμολογιακής πολιτικής, στη χειρότερη περίπτωση και κάλπικου η πειραγμένου προϊόντος από τους τρίτους.

Αν το κάνεις κινείσαι στη «γκρίζα περιοχή», κάτω από τα «ραντάρ» τους και ο μονός λόγος που δεν κινούνται νομικά απέναντι στους μη εγκεκριμένους μεταπωλητές είναι πως δεν έχουν «πετάξει κεφάλι», δεν έχουν πετύχει τις τρελές πωλήσεις ακόμα.

Στην Κίνα και σε πολλές άλλες , όπως και Ελλαδα, δεν είναι τα πνευματικά δικαιώματα τόσο σεβαστά , όσο στις δυτικές χώρες , πόσο μάλλον στην Αμερική  , που όχι μόνον δεν θα σε προειδοποιήσουν αρχικά , άλλα θα προχωρήσουν κατευθείαν σε απαίτηση αποζημιώσεων.

Και στο ξαναλέω, αν δεν το κατάλαβες... δεν χρειάζεσαι καμία άδεια από κανέναν για να πουλήσεις το brand του. Το αγόρασα και το πουλάω... Δεν είναι παράνομο, δεν μπορεί να σου κάνει τίποτα.

Το πολύ πολύ αν βάλεις στην ταμπέλα του καταστήματος ή στην επαγγελματική κάρτα το σήμα της apple να σου το απαγορέψει για μη εξουσιοδοτημένη χρήση εμπορικού σήματος. Αλλά να γεμίσεις μια βιτρίνα με iphone και να τα πουλάς... Στην πλατεία συντάγματος, σε μαγαζί γωνία, με τζαμαρία 100τμ... και δεν μπορεί να σε ακουμπήσει ΚΑ ΝΕ ΝΑΣ.

Δεν υπάρχει ο όρος "Δικαίωμα μεταπώλησης", είναι καθαρά δικός σου.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.