Προς το περιεχόμενο

Παραγγελία κινητού online από kinitakias , δεν μου γυρίζουν τα χρήματά μου.


jkont
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Ό,τι σχόλια θέλετε να γράψετε, συμβουλές, εμπειρίες κτλ. θα τα γράφετε αυστηρά χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς.

Κινδυνεύετε να βρεθείτε από αδικημένοι, μπλεγμένοι για συκοφαντική δυσφήμιση. Αν δεν σας νοιάζει για τον εαυτό σας, σεβαστείτε το χώρο που σας φιλοξενεί.

Παρακαλώ θερμά τηρήστε απαρέγκλιτα αυτή την οδηγία.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

21 λεπτά πριν, Γιαούρτι είπε

δε δέχονται και αντικαταβολή οι συγκεκριμένοι

 

Είναι το επιχειρηματικο μοντέλο αυτό.
Με τα χρήματα που λαμβάνει από τον πελάτη κάνει την παραγγελία.
Δεν έχει ρευστότητα ο ίδιος να καλύψει τα απρόοπτα.
Προφανώς στη συγκεκριμένη περίπτωση πρέπει να είναι άπειρος, νέος και πρέπει να την "πάτησε", διότι ο πελάτης άλλαξε γνώμη και ζήτησε τα λεφτά του πίσω,
το κατάστημα ωστόσο πλήρωσε τον προμηθευτή και αν ο προμηθευτής αποδείχθηκε αναξιόπιστος το κατάστημα έμεινε ξεκρέμαστο. (και φυσικά ο πελάτης)

(Τα παραπάνω με την προϋπόθεση πως πρόκειται για αξιόπιστο κατάστημα, επιχειρηματια)

Αλυσίδα, ντόμινο δηλαδή.

Οπότε για τους μελλοντικούς επιχειρηματιες ecom:

  • Όταν ανοίγετε επιχείρηση τέτοιου είδους, τουλάχιστον να έχετε ένα μικρο αρχικό κεφάλαιο, να μπορείτε να καλύπτετε τις πρώτες παραγγελίες και τις οποιες ακυρώσεις εμπρόθεσμα.
  • Ενδελεχή έρευνα για αξιόλογους προμηθευτές.
  • Στην αρχή πώληση προϊόντων low ticket (φθηνά), και μετά την απόκτηση εμπειρίας, πάτε και στα high ticket.
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 80
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

αυτές οι απαντήσεις μου αρέσουν που δείχνουν ότι είναι μια τεράστια εταιρία με δαιδαλώδεις διαδρόμους που για να φτάσεις στο λογιστήριο πρέπει να κατέβεις 10 πατώματα κάτω στον ουρανοξύστη. Στην πραγμ

Κάποιοι με έλεγαν υπερβολικό - κακοπροαίρετο - κτλ... στο θέμα που είχε ανοίξει για το a-mobiles.gr Να που η ιστορία επαναλαμβάνεται...το όνομα αυτού kinitakias.gr (άλλη μια εταιρεία τύπου ΙΚΕ ελ

Στις 8/11/2019 στις 1:25 ΠΜ, Γιαούρτι είπε

δε δέχονται και αντικαταβολή οι συγκεκριμένοι

Ακριβώς !!!

Τους έστειλα κι άλλο email στο οποίο τους ξαναδηλώνω ότι προσφεύγω στον Συνήγορο του Καταναλωτή (ήδη όλα τα αποδεικτικά είναι έτοιμα και τη Δευτέρα τα προσκομίζω) και επιστροφή καμία !

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 8/11/2019 στις 1:49 ΠΜ, unameit είπε

Είναι το επιχειρηματικο μοντέλο αυτό.
Με τα χρήματα που λαμβάνει από τον πελάτη κάνει την παραγγελία.
Δεν έχει ρευστότητα ο ίδιος να καλύψει τα απρόοπτα.
Προφανώς στη συγκεκριμένη περίπτωση πρέπει να είναι άπειρος, νέος και πρέπει να την "πάτησε", διότι ο πελάτης άλλαξε γνώμη και ζήτησε τα λεφτά του πίσω,
το κατάστημα ωστόσο πλήρωσε τον προμηθευτή και αν ο προμηθευτής αποδείχθηκε αναξιόπιστος το κατάστημα έμεινε ξεκρέμαστο. (και φυσικά ο πελάτης)

Έχω δει κι άλλα καταστηματάκια του Σκρουτζ που δεν δέχονται αντικαταβολή οπότε πολύ φοβάμαι ότι έτσι έχουν τα πράγματα 

Δεν έχουν κεφάλαιο και ίσως περιμένουν τα χρήματα του πελάτη για να προχωρήσουν στην παραγγελία της συσκευής.

Ειδικά αν βλέπετε κανένα μικρό κατάστημα που πουλάει κατι χωρίς αντικαταβολή  και ... Κατόπιν παραγγελίας, αφήστε το καλύτερα

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δηλαδη για να μη δωσει 50 παραπανω παει στο απολυτως φθηνοτερο πως δουλευουν αυτα με dropshipping απο καποια αγνωστη αποθηκη σε καποια αγνωστη χωρα  ;

Επεξ/σία από Mhlogiatros
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έκανα την έγγραφη καταγγελία και στο Συνήγορο του Καταναλωτή.

Τους πήρα και τηλέφωνο (τον kinitakias.gr) για να τους ενημερώσω και μου ανέφεραν πως ΘΑ γίνει η επιστροφή και καθυστερεί λόγω ...φόρτου εργασίας του λογιστηρίου ! 3 εβδομάδες πλέον,  φόρτος !!!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 14/11/2019 στις 10:59 ΠΜ, jkont είπε

Έκανα την έγγραφη καταγγελία και στο Συνήγορο του Καταναλωτή.

Τους πήρα και τηλέφωνο (τον kinitakias.gr) για να τους ενημερώσω και μου ανέφεραν πως ΘΑ γίνει η επιστροφή και καθυστερεί λόγω ...φόρτου εργασίας του λογιστηρίου ! 3 εβδομάδες πλέον,  φόρτος !!!

Τι έχει γίνει τελικά  φίλε μου πολύ φοβάμαι ότι το συγκεκριμένο κατάστημα είναι μια μεγάλη απάτη και εγώ έχω κάνει παραγγελία και είμαι στο περίμενε. Απορώ πως γίνεται να υπάρχει σε επίσημα site όπως το bestprice.gr νομίζω χρειάζεται να επέμβουν άμεσα κιόλας. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
16 ώρες πριν, snakes είπε

Τι έχει γίνει τελικά  φίλε μου πολύ φοβάμαι ότι το συγκεκριμένο κατάστημα είναι μια μεγάλη απάτη και εγώ έχω κάνει παραγγελία και είμαι στο περίμενε. Απορώ πως γίνεται να υπάρχει σε επίσημα site όπως το bestprice.gr νομίζω χρειάζεται να επέμβουν άμεσα κιόλας. 

Φίλε μου μόλις χθες Παρασκευή και αφού ενημερώθηκαν για την καταγγελία στο Συνήγορο του Καταναλωτή εγγράφως , μου γύρισαν τα 600€.

Πέρασε σχεδόν ένας μήνας και αν δεν είχα κάνει την καταγγελία , πολύ αμφιβάλλω για την εξέλιξη.

Η όλη εμπειρία πάντως ήταν αποκρουστική , αφού οι τηλεφωνήτριές τους ήταν και κάπως απότομες και όταν τις ρωτούσες δεύτερη φορά πχ "πότε βλέπετε να παραλαμβάνω;" η όλη τους αντιμετώπιση απέπνεε μια αντίδραση του στυλ "τελείωνε μας σκότισες".

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 1 μήνα μετά...
Στις 16/11/2019 στις 9:55 ΠΜ, jkont είπε

Φίλε μου μόλις χθες Παρασκευή και αφού ενημερώθηκαν για την καταγγελία στο Συνήγορο του Καταναλωτή εγγράφως , μου γύρισαν τα 600€.

Πέρασε σχεδόν ένας μήνας και αν δεν είχα κάνει την καταγγελία , πολύ αμφιβάλλω για την εξέλιξη.

Η όλη εμπειρία πάντως ήταν αποκρουστική , αφού οι τηλεφωνήτριές τους ήταν και κάπως απότομες και όταν τις ρωτούσες δεύτερη φορά πχ "πότε βλέπετε να παραλαμβάνω;" η όλη τους αντιμετώπιση απέπνεε μια αντίδραση του στυλ "τελείωνε μας σκότισες".

Μπράβο για την αίσια εξέλιξη της υπόθεσης, ελπίζω και η δική μου να έχει το ίδιο αποτέλεσμα.
Σε ευχαριστώ πολύ για την ανάρτησή σου, μου έλυσε όλες τις απορίες για την εν λόγω εταιρία γιατί και εγώ αντιμετώπισα το ίδιο ακριβώς πρόβλημα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 16/11/2019 στις 9:55 ΠΜ, jkont είπε

Φίλε μου μόλις χθες Παρασκευή και αφού ενημερώθηκαν για την καταγγελία στο Συνήγορο του Καταναλωτή εγγράφως , μου γύρισαν τα 600€.

Πέρασε σχεδόν ένας μήνας και αν δεν είχα κάνει την καταγγελία , πολύ αμφιβάλλω για την εξέλιξη.

Η όλη εμπειρία πάντως ήταν αποκρουστική , αφού οι τηλεφωνήτριές τους ήταν και κάπως απότομες και όταν τις ρωτούσες δεύτερη φορά πχ "πότε βλέπετε να παραλαμβάνω;" η όλη τους αντιμετώπιση απέπνεε μια αντίδραση του στυλ "τελείωνε μας σκότισες".

Πάλι καλά... Οπότε ευελπιστώ να σου έγινε ένα μάθημα :) 

.

Προσοχή μεγάλη!

.

Συνήθως οι περισσότεροι κάνουν το "τραγικό σφάλμα", ενώ κοιτάζουν μια αγορά μεγάλου κόστους κολλάνε στα μεταφορικά/αντικαταβολή των 5€-10€ και εκεί χάνεται η μπάλα...

.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπράβο, έτσι λύνονται τα θέματα ειδικά στη χώρα, με καταγγελίες! Τα λέμε και για τόσα άλλα θέματα. Δεν υπάρχει κανένας λόγος ένας καταναλωτής να κάνει μια προσπάθεια πάνω από 1-2 επικοινωνίες για ένα σαφές θέμα και αίτημα. Αν δεν ικανοποιηθεί, απευθείας καταγγελία.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπορείτε να μας πείτε αν σας είναι εύκολο αν σας έχουν επιστρέψει τα λεφτά ή αν σας έχουν στείλει το κινητό σε τι κατάσταση βρίσκεται ;Διότι έχουμε κάνει και μεις μια παραγγελία και ίσως συμβεί κάτι παρόμοιο 

Επεξ/σία από Ellh1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπορείς να μας πεις τι έγινε τελικά με το κινητό σου? Στο έστειλαν, πήρες τα χρήματα σου πίσω η πήγες στον συνήγορο του καταναλωτή? 

Επεξ/σία από EleniPap564
Απαντήθηκε το ερώτημα
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 15/1/2020 στις 3:42 ΠΜ, Ellh1 είπε

Μπορείτε να μας πείτε αν σας είναι εύκολο αν σας έχουν επιστρέψει τα λεφτά ή αν σας έχουν στείλει το κινητό σε τι κατάσταση βρίσκεται ;Διότι έχουμε κάνει και μεις μια παραγγελία και ίσως συμβεί κάτι παρόμοιο 

 

1 ώρα πριν, EleniPap564 είπε

Μπορείς να μας πεις τι έγινε τελικά με το κινητό σου? Στο έστειλαν, πήρες τα χρήματα σου πίσω η πήγες στον συνήγορο του καταναλωτή? 

Κάντε ένα κόπο καιξ διαβάστε τρεις αναρτήσεις πίσω απο τις δικές σας. Έχει ήδη απαντήσει ο άνθρωπος. 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.