Προς το περιεχόμενο

Παραγγελία κινητού online από kinitakias , δεν μου γυρίζουν τα χρήματά μου.


jkont
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Ό,τι σχόλια θέλετε να γράψετε, συμβουλές, εμπειρίες κτλ. θα τα γράφετε αυστηρά χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς.

Κινδυνεύετε να βρεθείτε από αδικημένοι, μπλεγμένοι για συκοφαντική δυσφήμιση. Αν δεν σας νοιάζει για τον εαυτό σας, σεβαστείτε το χώρο που σας φιλοξενεί.

Παρακαλώ θερμά τηρήστε απαρέγκλιτα αυτή την οδηγία.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

10 minutes ago, niksim said:

Εξακολουθούν να ΜΗΝ μου επιστρέφουν τα χρήματα από τον Οκτώβρη. Στην ιστοσελίδα άλλαξαν τα στοιχεία στην επικοινωνία τους ώς εξής:

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα  λειτουργεί ΜΌΝΟ διαδικτυακά και δεν διαθέτει φυσικό κατάστημα.Οι αποστολές των προϊόντων γίνονται ΔΩΡΕΆΝ στον χώρο σας.

Στο site τους είχαν μέχρι χτες είχαν ένα chat που όντως απαντούσαν (ενώ στο τηλέφωνο κυριολεκτικά 1/100 που λέει όλες οι γραμμές κατηλειμένες και στο κλείνει) και τώρα το γύρισαν στο βάλτε στοιχεία επικοινωνίας για να κάνουν ακόμα πιο δύσκολη την επικοινωνία με αυτούς. 

Κοινώς μου πήραν 700€ και πάνε για 5ο μήνα που δεν μου τα γυρνάνε. 

Φίλε μην ασχολείσαι κάθε τρεις και λίγο μαζί τους. Εφόσον έκανες αμφισβήτηση συναλλαγής δεν χρειάζεται να ξανα ασχοληθείς με αυτός. Μπορεί να αργήσει η τράπεζα αλλά τα χρήματα θα τα πάρεις πίσω.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 80
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

αυτές οι απαντήσεις μου αρέσουν που δείχνουν ότι είναι μια τεράστια εταιρία με δαιδαλώδεις διαδρόμους που για να φτάσεις στο λογιστήριο πρέπει να κατέβεις 10 πατώματα κάτω στον ουρανοξύστη. Στην πραγμ

Κάποιοι με έλεγαν υπερβολικό - κακοπροαίρετο - κτλ... στο θέμα που είχε ανοίξει για το a-mobiles.gr Να που η ιστορία επαναλαμβάνεται...το όνομα αυτού kinitakias.gr (άλλη μια εταιρεία τύπου ΙΚΕ ελ

Δεν ισχύει. Μίλησα με τράπεζα. Χρεώθηκα 15€ από Πειραιώς και μου είπαν πως θα ενημερώσουν την Eurobank και ΑΝ το δεχτεί ο kinitakias τότε θα τα πάρω πίσω. Αν όχι δεν τα παίρνω και δεν επιστρέφονται.

Δεν μπορεί κάποιος αυθαίρετα να πάρει πίσω χρήματα από το λογαριασμό του άλλου χωρίς αυτός να το εκγρίνει. 

Επίσης πήγαμε από την διεύθυνση που δηλώνουν και δεν υπάρχει τίποτα. Λένε ότι μόνο το τηλεφωνικό κέντρο είναι εκεί και δεν λένε που είναι. Επίσης δήλωσαν ότι ΔΕΝ είναι ανοιχτοί στο κοινό!

 

Δεν μπορώ να καταλάω πως εγώ που έχω ενοχλήσει το μέγιστο και έχω δώσει το μεγαλύτερο ποσό με 700€ δεν έχω λάβει καμία απάντηση και επίσης δεν μπορώ εδώ και μέρες να επικοινωνήσω με κανέναν τους. 

Τα συμπεράσματα δικά σας. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς δεν είχα διαβάσει το foroum και την πάτησα και εγώ, παραγγειλα κινητό δεν μου το έστελναν και ζήτησα τα χρήματα πίσω εδώ και ένα μήνα. Όσο είδατε εσείς τα χρήματα τα είδα και εγώ. Τηλέφωνο δεν σηκώνουν και στα email σου λένε ότι αργεί το λογιστήριο. Έκανα καταγγελια στην Προστασία του Καταναλωτή και περιμένω. ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΑΚΡΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ

 
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Darkito πες μου αριθμό παραγγελίας σου αν θες για να δω πόσο πιο μετά είναι από μένα.

Απάντηση μόλις από το chat το οποίο μάλλον δουλεύει επιλεκτικά από ότι φαίνεται:

- Καλημέρα σας, πως μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε?

- Όλες οι πληροφορίες από πλευράς μου και ότι δεν μου γυρνάνε τα λεφτά

-  Θα μπορούσαμε να σας εξυπηρετήσουμε σε κατι άλλο;

- Ότ μου χρωστάτε λεφτά το ξέρετε; Πότε θα τα πάρω;; 

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: 

Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.

 

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 hour ago, prodromos0 said:

Μη λες οτι να ναι δεν τα ξερεις καλα τα πραγματα ειναι οπως τα λεει ο φιλος πιο πανω

Τι εννοείς? Απάντησα σε κάτι το οποίο έχει να κάνει με χρηματοπιστωτικά. Το αν είναι απατεώνας ο άλλος ή όχι δεν ενδιαφέρει κανέναν. Ούτε φυσικά θα πάνε να του ρωτήσουν "μπορούμε να σας πάρουμε τα χρήματα και τα επιστρέψουμε πίσω" γι' αυτό και δεν το σχολίασα καν, είναι απλά για γέλια.

Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι πως μετά απο σχόλιο παρότρυνση του @Kostasallinone ο οποίος ανέφερε την αμφισβήτηση συναλλαγής έγινε η διαδικασία απο μερικούς, που καταλήγουμε στο συμπέρασμα οτι οι περισσότεροι αγνοούν αυτόν τον τρόπο επιστροφής των χρημάτων μετά απο κακόβουλη αγορά.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, Hapatingo είπε

Τι εννοείς? Απάντησα σε κάτι το οποίο έχει να κάνει με χρηματοπιστωτικά. Το αν είναι απατεώνας ο άλλος ή όχι δεν ενδιαφέρει κανέναν. Ούτε φυσικά θα πάνε να του ρωτήσουν "μπορούμε να σας πάρουμε τα χρήματα και τα επιστρέψουμε πίσω" γι' αυτό και δεν το σχολίασα καν, είναι απλά για γέλια.

Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι πως μετά απο σχόλιο παρότρυνση του @Kostasallinone ο οποίος ανέφερε την αμφισβήτηση συναλλαγής έγινε η διαδικασία απο μερικούς, που καταλήγουμε στο συμπέρασμα οτι οι περισσότεροι αγνοούν αυτόν τον τρόπο επιστροφής των χρημάτων μετά απο κακόβουλη αγορά.

δες το τι απαντησαν απο την τραπεζα στον nicsim πιο πανω αλλα και σε αλλους και βγαλε ακρη αλλα και οι υπολιποι που πληρωσαν με αλλο τροπο τι? να τα ξεχασουν τα χρηματα τους?Τωρα για αυτο που λες οτι Το αν είναι απατεώνας ο άλλος ή όχι δεν ενδιαφέρει κανέναν αν σου κρατουσαν χωρις λογο τα χρηματα εσενα  αν ηθελες θα μπορουσες να τους τα αφησεις οχι 4 μηνες αλλα 14 ομως σε  ορισμενους ανθρωπους δεν τους περισσευουν

 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 minutes ago, prodromos0 said:

δες το τι απαντησαν απο την τραπεζα στον nicsim πιο πανω αλλα και σε αλλους και βγαλε ακρη αλλα και οι υπολιποι που πληρωσαν με αλλο τροπο τι? να τα ξεχασουν τα χρηματα τους?Τωρα για αυτο που λες οτι Το αν είναι απατεώνας ο άλλος ή όχι δεν ενδιαφέρει κανέναν αν σου κρατουσαν χωρις λογο τα χρηματα εσενα  αν ηθελες θα μπορουσες να τους τα αφησεις οχι 4 μηνες αλλα 14 ομως σε  ορισμενους ανθρωπους δεν τους περισσευουν

Μιλάω αποκλειστικά για αγορές με κάρτα και αμφισβήτηση συναλλαγής. Το αν ο φίλος έκανε κατάθεση ένα τόσο μεγάλο ποσό ε νομίζω όλοι καταλαβαίνουν ότι αυτό που έκανε είναι απερισκεψία και δεν σε σώζει καμία αμφισβήτηση συναλλαγής.

Μόνο με την δίωξη μπορεί να βγει αποτέλεσμα.

Επεξ/σία από Hapatingo
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Hapatingo είπε

Μιλάω αποκλειστικά για αγορές με κάρτα και αμφισβήτηση συναλλαγής. Το αν ο φίλος έκανε κατάθεση ένα τόσο μεγάλο ποσό ε νομίζω όλοι καταλαβαίνουν ότι αυτό που έκανε είναι απερισκεψία και δεν σε σώζει καμία αμφισβήτηση συναλλαγής.

οκ αλλα σου ξαναλεω τι απανταει η τραπεζα σε αυτους

  •  
  •  
  • Members
  • 0
  • 16 μηνύματα

Δεν ισχύει. Μίλησα με τράπεζα. Χρεώθηκα 15€ από Πειραιώς και μου είπαν πως θα ενημερώσουν την Eurobank και ΑΝ το δεχτεί ο kinitakias τότε θα τα πάρω πίσω. Αν όχι δεν τα παίρνω και δεν επιστρέφονται.

ακομα τα περιμενει ο ανθρωπος!!!!!!!!

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Just now, prodromos0 said:

οκ αλλα σου ξαναλεω τι απανταει η τραπεζα σε αυτους

Κατάλαβα οτι έκανε αγορά με κάρτα, αλλά τελικά ο ίδιος κατέθεσε το ποσό σε τραπεζικό λογαριασμό, δηλαδή έμβασμα οπότε άλλη διαδικασία.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οποτε οσοι εχουν πληρωσει με τον τροπο που λεει ο φιλος πιο πανω ας μιλησουν με την τραπεζα τους και αν μπορουν να παρουν τα χρηματα τους πισω με αυτον τον τροπο και να δουμε και τον χρονο που θα επιστραφουν αν και νομιζω πως η ουσια ειναι να επιστραφουν αυτη τη στιγμη και οχι ο χρονος τουλαχιστων να ειναι σιγουροι απο την τραπεζα τους

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, prodromos0 είπε

ομως σε  ορισμενους ανθρωπους δεν τους περισσευουν

Kαλά το πήγαινες αλλά αυτό το μαρθαβουρτσικό σχόλιο ας έλειπε. Σε όποιον δεν του περισσεύουν, δε δίνει 500+ για κινητό

Επεξ/σία από ritchie77
  • Like 1
  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
9 ώρες πριν, ritchie77 είπε

Kαλά το πήγαινες αλλά αυτό το μαρθαβουρτσικό σχόλιο ας έλειπε. Σε όποιον δεν του περισσεύουν, δε δίνει 500+ για κινητό

Ζουμε δυστυχως σε μια χωρα που καποιος μπορει να βγαζει 600ε τον μηνα αλλα να εχει κινητο των 500ε, πραγματικα εμενα αυτο με αφηνει αφωνο (οταν ειχαν πρωτοβγει τα κινητα εδω στα μεσα-τελη του 90' την ειχα και εγω αυτη την τρελα, ειχα δωσει 350 σχεδον χιλιαδες δραχμες για κινητο, μου εφυγε ομως - ισως αν "αρχιζα" πιο μετα να την ειχα ακομα).

Περα απο αυτο μιληστε με τις τραπεζες σας οσοι σας χρωστανε, δειξτε και αυτο το θεμα για να δουν οτι δεν εισαστε μονο εσεις και σιγουρα κατι θα γινει, μην τα παρατατε ετσι.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
9 ώρες πριν, ritchie77 είπε

Kαλά το πήγαινες αλλά αυτό το μαρθαβουρτσικό σχόλιο ας έλειπε. Σε όποιον δεν του περισσεύουν, δε δίνει 500+ για κινητό

Το πώς τα έχει μαζέψει ο κάθενας δεν μας αφορά ούτε αν έχει περισσότερα φράγκα από εμένα η εσένα η ουσία είναι μία  ότι δεν τα έχει πάρει τόσο καιρό

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 7/11/2019 στις 12:15 ΠΜ, jkont είπε

Καλησπέρα.

Στις 9/10 έκανα παραγγελία από το kinitakias.gr το Huawei P30 pro και τους κατέθεσα (΄όπως μου ζητούσαν) 600€ για να γίνει η προπληρωμή.

Το κινητό το ανέφεραν ως διαθέσιμο σε 10 ημέρες maximum , ωστόσο μέχρι και τις 24/10 όχι απλώς δεν το είχαν φέρει αλλά οι τηλεφωνήτριες δεν μου δίνοαν την παραμικρή εξήγηση για την καθυστέρηση ή έστω την πιθανή ημερομηνία παράδοσης . Είχα δε κάνει 7 τηλεφωνήματα και μπορώ να πω πως δεν είχα συναντήσει και την ευγενικότερη συνομιλία.

Τέλος πάντων κάποια στιγμή μου προτείναν λόγω της καθυστέρησης που είχε ξεπεράσει το χρόνο που ίδιοι προέβλεπαν , αν ήθελα να ακυρώσω την παραγγελία επιστρέφοντάς μου τα χρήματα και τους απάντησα θετικά, τους έστειλα εννοείται και αντίστοιχο email για την ακύρωση.

Στις 24/10 λοιπόν ο kinitakias μου έστειλε email πως εντός 5 εργασίμων ημερών θα μου πίστωνε τα χρήματα σε λογαριασμό μου.

Μέχρι και σήμερα 7/11 και αφού τους έχω τηλεφωνήσει επανηλειμμένα , τους έχω στείλει email σχετικά με την πίστωση και γιατί δεν πραγματοποιείται , αποφεύγουν να μου επιστρέψουν τα λεφτά (που οι ίδιοι μου είχαν πει ότι θα το κάνουν σε περίπτωση ακύρωσης) και γενικά δεν ξέρω τι δρόμο να ακολουθήσω για να μην με εξαπατήσουν περαιτέρω

Μήνυση για υπεξαίρεση και αγωγή

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάποιοι με έλεγαν υπερβολικό - κακοπροαίρετο - κτλ... στο θέμα που είχε ανοίξει για το a-mobiles.gr

Να που η ιστορία επαναλαμβάνεται...το όνομα αυτού kinitakias.gr (άλλη μια εταιρεία τύπου ΙΚΕ ελπίζω αυτός ο επιχειρηματίας να έδωσε παραπάνω χρήματα από τα 1000 ευρώ που είχε δώσει το a-mobiles.gr για να ανοίξει την επιχείρηση του...)

Την 29/01/2019 συστήθηκε η ιδιωτική κεφαλαιουχική εταιρεία με την επωνυμία «KINITAKIAS ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» και το διακριτικό τίτλο «KINITAKIAS Μ ΙΚΕ» με τα ακόλουθα στοιχεία: Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ. 149026301000 Κωδικός Αριθμός Καταχώρισης της σύστασης 149026301000 Αριθμός Φορολογικού Μητρώου 801097235 Αρμόδια Δ.Ο.Υ. Α΄(Α΄,Β΄,Γ΄) ΑΘΗΝΩΝ(Α΄,Β΄,Γ΄,ΣΤ΄,Ζ΄,Ε΄,Θ΄,ΙΕ΄,ΙΣΤ΄,ΚΒ΄)

αν κατεβάσετε το αρχείο https://eyms.businessportal.gr/preview/3d7667d1378e0a8a5f74a135b597a971/announcement/print

θα διαπιστώσετε το εξής ότι η συγκεκριμένη εταιρεία ιδρύθηκε με αρχικό κεφάλαιο το 1 ευρώ (αυτό νομίζω τα λέει όλα για αυτές τις εταιρείας ΙΚΕ ή αλλιώς του 1 ευρώ (που πάλι κάποιοι με λέγατε υπερβολικό)

αναφέρεται και το όνομα του διαχειριστή και ιδιοκτήτη της επιχείρησης

 

Βέβαια η ιστορία θα επαναλαμβάνεται συνέχεια ...

Μιας και δυστυχώς υπάρχουν χρήστες που αγνοούν κάποια πράγματα και δεν ξέρουν να ψωνίζουν από το διαδίκτυο αλλά ούτε να εκμεταλλεύονται τις μηχανές αναζήτησης skroutz.gr και bestprice.gr

 

θα ξαναπώ για τελευταία φορά μερικά πράγματα θέλετε να τα ακούσετε έχει καλώς δεν θέλετε να τα ακούσετε πάλι έχει καλώς

δικά σας χρήματα ρισκάρετε να δώσετε σε επιχειρηματίες

 

Βασικός κανόνας αγορών

πληρωμή μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας

ή

πληρωμή μέσω PayPal

Μακριά από καταστήματα που θέλουν προκαταβολή ή κατάθεση όλου του ποσού σε λογαριασμό κάποιας τράπεζας ή έμβασμα/μεταφορά χρημάτων από την δική σας τράπεζα μέσω e-banking στον τραπεζικό του λογαριασμό στην δική του τράπεζα (ακόμα και αν είναι η ίδια με την δική σας και όχι διαφορετική τράπεζα)

και προσωπικά επίσης θα έλεγα μακριά και από την μέθοδο της αντικαταβολής

Θα μου πουν μερικοί ναι αλλά δεν το έχει στην τιμή που θέλω

Αν θες να ρισκάρεις τα δικά σου χρήματα ρίσκαρε τα

Εγώ καταστήματα που δεν έχουν τις παραπάνω μεθόδους πληρωμής (πιστωτική/χρεωστική κάρτα ή PayPal δεν ψωνίζω τα αγνοώ και προχωράω παρακάτω.

Καθώς οι τελευταίες μέθοδοι αν τις επιλέξετε και το κατάστημα δεν ανταποκριθεί για να πάρετε τα χρήματα σας πίσω θα πρέπει να κάνετε προσφυγή στα δικαστήρια (για την οποία θα πρέπει να πληρώσετε)

 

Τι κάνουμε αν δεν μας επιστρέφουν τα χρήματα μας πίσω

άμεσα αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα σας

άμεσα καταγγελία στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

άμεσα καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή

μπορείτε να κάνετε καταγγελία στην Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος

όπως και να καταθέσετε μήνυση στο ΑΤ της περιοχής σας

 

Καλή τύχη - Καλή Επιτυχία - Καλό Κουράγιο

Εύχομαι να πάρετε τα χρήματα σας πίσω.

 

Στις 25/2/2020 στις 11:42 ΠΜ, prodromos0 είπε

μετα απο πληροφοριες σημερινες η αστυνομια ειδη ψαχνει το θεμα

Υποβολή Καταγγελίας

Πριν απευθυνθούν στην ΕΕΤΤ, οι καταναλωτές οφείλουν να υποβάλλουν κάθε ερώτημα/αίτημα/καταγγελία πρώτα στον πάροχό τους ο οποίος υποχρεούται να απαντήσει εγγράφως εντός 20 ημερολογιακών ημερών.

Σε περίπτωση μη ανταπόκρισης του παρόχου, οι καταναλωτές μπορούν να απευθυνθούν στην ΕΕΤΤ – για ζητήματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων της – αναφέροντας:

  • πλήρη στοιχεία και την ηλεκτρονική τους διεύθυνση (e-mail)
  • το μοναδικό αριθμό αναφοράς που ο πάροχος είναι υποχρεωμένος να αποδίδει σε κάθε ερώτημα/αίτημα/καταγγελία που υποβάλλεται εγγράφως
  • κάθε έγγραφη επικοινωνία με τον πάροχο

Επισημαίνεται ότι ο ρόλος της ΕΕΤΤ είναι να ρυθμίζει θέματα για την προστασία του καταναλωτή στον τομέα των ηλεκτρονικών επικοινωνιών, να εποπτεύει και να ελέγχει την εφαρμογή της σχετικής νομοθεσίας και να επιβάλει τις σχετικές κυρώσεις. Οι καταγγελίες των καταναλωτών αξιοποιούνται από την ΕΕΤΤ κατά την άσκηση του εποπτικού και ελεγκτικού ρόλου της. Για την εξωδικαστική επίλυση των ατομικών διαφορών που αφορούν τους συμβατικούς όρους ή/και την εκτέλεση συμβάσεων παροχής δικτύων ή/και υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών αρμόδιος είναι ο Συνήγορος του Καταναλωτή. Για την αποκατάσταση της προσωπικής βλάβης (υλικής ή ηθικής) οι καταναλωτές πρέπει να απευθύνονται στα αρμόδια δικαστήρια.

δυστυχώς φίλε μου η ΕΕΤΤ είναι αναρμόδια αρχή δεν απευθύνεσαι σε αυτή για να κάνεις καταγγελία για καταστήματα

αρμόδιες αρχές είναι :

Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (τηλ. 1520 ή http://www.mindev.gov.gr/%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BB%CF%89%CF%84%CE%B7/

Συνήγορος του Καταναλωτή http://www.synigoroskatanaloti.gr

 

 

 

Στις 27/2/2020 στις 1:52 ΜΜ, niksim είπε

Δεν ισχύει. Μίλησα με τράπεζα. Χρεώθηκα 15€ από Πειραιώς και μου είπαν πως θα ενημερώσουν την Eurobank και ΑΝ το δεχτεί ο kinitakias τότε θα τα πάρω πίσω. Αν όχι δεν τα παίρνω και δεν επιστρέφονται.

Δεν μπορεί κάποιος αυθαίρετα να πάρει πίσω χρήματα από το λογαριασμό του άλλου χωρίς αυτός να το εκγρίνει. 

Επίσης πήγαμε από την διεύθυνση που δηλώνουν και δεν υπάρχει τίποτα. Λένε ότι μόνο το τηλεφωνικό κέντρο είναι εκεί και δεν λένε που είναι. Επίσης δήλωσαν ότι ΔΕΝ είναι ανοιχτοί στο κοινό!

Δεν μπορώ να καταλάω πως εγώ που έχω ενοχλήσει το μέγιστο και έχω δώσει το μεγαλύτερο ποσό με 700€ δεν έχω λάβει καμία απάντηση και επίσης δεν μπορώ εδώ και μέρες να επικοινωνήσω με κανέναν τους. 

Τα συμπεράσματα δικά σας. 

επειδή φίλε μου λες πράγματα που δεν γνωρίζεις (δεν σε παρεξηγώ)

αυτό που περιγράφεις είναι έμβασμα/μεταφορά χρημάτων σε λογαριασμό (δηλαδή στον λογαριασμό της τράπεζας της επιχείρησης) μέσω του e-banking της τράπεζας σου

είναι ακριβώς το ίδιο με την κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό αν πας ο ίδιος (φυσική παρουσία) στην τράπεζα σου

στα παραπάνω για να πάρεις τα χρήματα σου πίσω θα πρέπει να στα επιστρέψει η επιχείρηση ή θα πρέπει να απευθυνθείς στα αρμόδια δικαστήρια (εννοείται με πληρωμή)

αμφισβήτηση συναλλαγής γίνεται στην τράπεζα σου μόνο αν αγοράσεις μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας

ή

μέσω PayPal από την ανάλογη φόρμα

  • Like 4
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.