Προς το περιεχόμενο

Nvidia RTX3000 Series (Ampere)


holy grail
Μήνυμα προστέθηκε από insomnia.gr,

Συνέχεια εδώ

 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

12 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Το DLSS 3.0 αν βγει όπως λένε θα την ασφαλτώσει άγρια την AMD.

 

12 ώρες πριν, yiannis1991 είπε

Far too good to be true να δουλεύει σε όλα τα παιχνίδια με ΤΑΑ έτσι απλά..

Αυτό που έχει διαρρεύσει για το DLSS 3.0  δεν σημαίνει ότι δουλεύει σε όλα τα παιχνίδια που έχουν ΤΑΑ έτσι απλά από μόνο του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 18,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσωπικά, καθ' ότι είμαι και ολίγον πεσιμιστής, πιστεύω ότι τίποτα ιδιαίτερο δεν θα γίνει στο κομμάτι του RT. Σίγουρα θα βγουν περισσότεροι τίτλοι σε σχέση με τώρα, αλλά αυτό δεν είναι και κατόρθωμα αφού τώρα είναι ελάχιστοι, αλλά και πάλι θα είναι λίγοι και τα περισσότερα θα είναι showcases (Deliver us the moon φάση). RT GI πάλι σπάνιο θα είναι στα games, reflections και shadows πιστεύω θα έχουν τα περισσότερα. Είναι μανίκι για τους devs το RT. Ή θα βλέπουμε τίποτα σάπια ports από RT ps5 στο pc με χάλια performance. Όσο για το DLSS το θέμα είναι να μην χρειάζεται και να μπορούν οι Ampere να κρατάνε 60άρι τουλάχιστον για την native ανάλυση που προορίζεται η κάθε μια. Και DLSS να δουλεύει με κάτι παιχνίδι που έχει TAA δεν μπορώ να σκεφτώ πως μπορεί να γίνει με την λογική που δουλεύει το DLSS..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το DLSS θα είναι πολύ χρήσιμο αλλά για μεγάλες αναλύσεις και μικρά monitor. Τώρα να έχει ο άλλος 40ρα+ 1080p tv και να αναγκάζεται να βάζει DLSS επειδή η κάρτα του είναι μισοπλέμονη θα είναι τραγικό πισωγύρισμα.

Ότι ακούγεται πάντως για το RT τώρα τα έχω ακούσει και στο παρελθόν τα ίδια από δύσπιστους για το TnL και τους shaders (από το καιρό που δεν ήταν καν unified) και είδαμε την κατάληξη. Το ότι είναι χαμηλός ο βαθμός υιοθέτησης ακόμα είναι συνάρτηση 2 παραγόντων. Πρώτον οι current gen consoles δεν έχουν την δυνατότητα για hardware RT οπότε στα pc ports μπαίνει σαν afterthought ανάλογα την όρεξη του dev και τα "incentives" της ngreedia. Δεύτερον δεν υπάρχουν ικανές κάρτες για full RΤ με τα πάντα κομπλέ όλα χωρίς DLSS κλπ. Ακόμα και η 2080ti αγκομαχάει για οτιδήποτε παραπάνω από 1080p. Και τα 2 αυτά θα αλλάξουν άρδην με τις next gen consoles που έχουν hardware RT (έστω και αναιμικό) και τα ampere που θα δώσουν πόνο στα turing σε αυτόν τον τομέα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν δεν έχουν δυνατότητα οι κονσόλες για καλό RT (και όχι μόνο reflections και shadows σε medium/low) τότε σιγά μην βγουν μαζικά τίτλοι για pc. Και αυτό που έδειξε η UE5, πρώτον έτρεχε 30fps στα 1440p και ήταν και demo (φαντάσου σε ένα game με npcs, με διάφορα να συμβαίνουν από εδώ και από εκεί, κτλ τι θα γίνει με τα fps) και δεύτερον είναι half-baked GI. Το GI του exodus είναι καλύτερο και έχει βγει και 1+ χρόνο πριν. Πιστεύω το RT στις Ampere θα είναι αρκετά καλό και πολύ καλύτερο από τις Turing αλλά θα μείνουμε από τίτλους. Μακάρι να πέσω έξω..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Αν δεν έχουν δυνατότητα οι κονσόλες για καλό RT (και όχι μόνο reflections και shadows σε medium/low) τότε σιγά μην βγουν μαζικά τίτλοι για pc. Και αυτό που έδειξε η UE5, αρχικά έτρεχε 30fps στα 1440 και ήταν και demo και δεύτερον είναι half-baked GI. Το GI του exodus είναι καλύτερο και έχει βγει και 1+ χρόνο πριν. Πιστεύω το RT στις Ampere θα είναι αρκετά καλό και πολύ καλύτερο από τις Turing αλλά θα μείνουμε από τίτλους. Μακάρι να πέσω έξω..

Mark my words. Από το 2023-24 και μετά δε θα μπορείς καν να τρέξεις games χωρίς hardware RT. Μιλάμε για AAA όχι indies κλπ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, ilos είπε

Mark my words. Από το 2023-24 και μετά δε θα μπορείς καν να τρέξεις games χωρίς hardware RT. Μιλάμε για AAA όχι indies κλπ.

Τότε ναι. Το '21 απλά θα είναι λίγο καλύτερα από τώρα αλλά όχι κάτι φοβερό. Εκτός και αν η πρώτη υλοποίηση σε RT της AMD είναι τόσο καλή, αλλά αμφιβάλω. Οι Αmpere θεωρητικά αν επιβεβαιωθεί το 4x θα κρατάνε 60άρι. Η 2060 για παράδειγμα στο Exodus και στο Control είναι στα 30-35 fps χωρίς DLSS, ε άρα η 3060 με 4x RT perf θα είναι στα 60. Αντίστοιχα και οι υπόλοιπες Ampere. Γι' αυτό λέω ότι ότι θα μείνουμε από τίτλους. Ειδικά αν σκεφτούμε ότι οι κονσόλες πάντα είναι λίγο χειρότερες από τις προσδοκίες. Μακάρι να αλλάξει φέτος, τι να πω, και να ξεκολλήσουμε επιτέλους από τα SSR και τα baked lighting 100 χρόνια τώρα..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Turing/RDNA 2 θα φάνε φόλα στο RT.

To Turing τρώει ήδη (με DLSS 2.0 κάτι γίνεται). Άμα όμως φάει και το RDNA 2 κλάφτα χαράλαμπε. Με το δίκανο θα ψάχνουμε τους τίτλους. Αλήθεια πέρα από το Cyberpunk έχει ανακοινωθεί άλλος τίτλος με RT; Είναι και το Dying Light 2 αλλά καλά κρασιά αν βγει ποτέ αυτό..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε σεις το 70-80% του steam database είναι ακόμα με pascal τι συζητάμε.😁 Αν είμαι developer και δε πέσουν τα "incentives" από την ngreedia γιατί να διαθέσω πόρους και χρήμα σε κάτι που θα είναι χρήσιμο για έναν στους 10 πελάτες αυτή τη στιγμή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

^^Αυτό, κρεμόμαστε από τις κονσόλες. Αν το έχουν θα έρθει και στα pc και θα scalάρει κιόλας με υψηλότερες ρυθμίσεις. Το image quality πάντα λίγους ενδιέφερε. Οι περισσότεροι θέλουν να πηδάν σαν τα κατσίκια στο CS:GΟ και στο plebG με ultra low settings..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, thanosAIAS είπε

Δηλαδή το dlss 3 υποστηρίζει όλες τις αναλύσεις;

Αν είναι έτσι, γιατί δεν το διαφημίζουν έτσι;

Το DLSS 3.0 δεν έχει βγει. Ότι ακούμε είναι φήμες. Και αυτές οι φήμες λοιπόν λένε ότι θα υποστηρίζει "αυτόματα" όλα τα παιχνίδια που έχουν ήδη ΤΑΑ. Όσον αφορά τις αναλύσεις υποστηρίζονται οι γνωστές 1080p, 1440p, 4K και οι ultrawide, απ' ό,τι λένε τα παιδιά εδώ στο forum..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το Τuring για RT θα είναι σαν το Kepler στο DX12 λένε τα leaks. Θα πέσει φόλα γερή. Το DLSS 3.0 θα είναι ο λόγος να πάρεις RTX, πάλι σύμφωνα με τα leaks. Θα δούμε..Προς το παρόν PS5 reveal.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, ilos είπε

Ρε σεις το 70-80% του steam database είναι ακόμα με pascal τι συζητάμε.😁 Αν είμαι developer και δε πέσουν τα "incentives" από την ngreedia γιατί να διαθέσω πόρους και χρήμα σε κάτι που θα είναι χρήσιμο για έναν στους 10 πελάτες αυτή τη στιγμή.

Πιο πολυ στο 2 στους 100 για την ωρα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...