Προς το περιεχόμενο

Nvidia RTX3000 Series (Ampere)


holy grail
Μήνυμα προστέθηκε από insomnia.gr,

Συνέχεια εδώ

 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Βάλε εκρήξεις, εχθρούς κλπ στο Unreal Engine 5 demo και να δούμε μετά πως θα τα πάει το PS5..Με έναν χαρακτήρα να βολτάρει σε ακίνητα περιβάλλοντα χαίρω πολύ..

 

Γιατί συγκρίνεις το PS5 (RTX2060 Super) με την RTX2080Ti ???

Το ότι το Unreal Engine PS5 DEMO βγάζει τόσο καλυτέρα γραφικά με “μισή” κάρτα από ότι η RTX2080Ti δείχνει τι μπορεί να κάνει η μηχανί γραφικών. Αν τρέξεις το DEMO σε έναν υπολογιστή με την RTX2080Ti θα τρέχει με τα ίδια γραφικά σε 4Κ εύκολα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 18,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επισκέπτης
16 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

Γιατί συγκρίνεις το PS5 (RTX2060 Super) με την RTX2080Ti ???

Το ότι το Unreal Engine PS5 DEMO βγάζει τόσο καλυτέρα γραφικά με “μισή” κάρτα από ότι η RTX2080Ti δείχνει τι μπορεί να κάνει η μηχανί γραφικών. Αν τρέξεις το DEMO σε έναν υπολογιστή με την RTX2080Ti θα τρέχει με τα ίδια γραφικά σε 4Κ εύκολα.

Τα γραφικά δεν έχουν να κάνουν με την κάρτα αλλά με την μηχανή. Και από την στιγμή που βγάζει τόσο κακά fps το PS5 σε ένα απλό, γραμμικό demo, με έναν χαρακτήρα μόνο, και όλα τα υπόλοιπα που ειπώθηκαν πριν, σημαίνει ότι δεν πρόκειται να δούμε game που να εκμεταλλεύεται όλα αυτά που φέρνει η UE5. Στο PS5 τουλάχιστον. Τώρα αν κάνουν κάνα port που να scalaρει στο pc καλώς..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Ποιο 4Κ ρε συ; Πού ζεις; Αυτό που έδειξαν ήταν το σχεδόν best case scenario(έλειπαν τα reflections) σε 1080p με DLSS(720p rendering) και δεν έπιανε ούτε 30 καρέ σε 2080Ti. Ενώ έβλεπες και pop-in, τρέμουλο σε κάποια shadows, πιξέλιασμα στα μαλλιά κλπ. Ό,τι ατέλεια βλέπεις στο μέσο game αυτής της γενιάς.

Για ποιο Kingslave μου λες που η EPIC με το UE5 demo της ξεσκέπασε όλη την απάτη των πλασματικών απαιτήσεων της PC master race με γραφικά που βλέπεις μόνο σε CGI. Σε 1440p και 30fps με το ισοδύναμο της RTX 2060S που φοράει ένα PS5.  Είναι τόσο καλό το Cyberpunk 2077 οπτικά και δεν το βλέπω;

Πιστεύεις ακόμα ότι μπορεί να ανατραπεί αυτό το χάλι με optimization 5 μηνών; Φοβάμαι ότι στην καλύτερη θα δούμε αυτό που λέει ο nickk0kkav.

 

Κάτσε να κυκλοφορήσει το παιχνίδι και βλέπουμε. Τι να τα κάνουμε τα γραφικά άμα είναι μάπα το gameplay; Που δεν νομίζω να συμβαίνει κάτι τέτοιο αλλά λέμε τώρα...

Άσε που αυτό που είδαμε ήταν early build. Θεωρώ ότι σε 5 μήνες από τώρα τα πράγματα θα είναι αρκετά καλύτερα.

Σε αυτό που συμφωνώ σίγουρα είναι ότι πιθανόν να "σαμποταριστεί" η απόδοση των Turing για να προωθηθούν οι Ampere περισσότερο και να τις αγοράσει ο κόσμος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Τα γραφικά δεν έχουν να κάνουν με την κάρτα αλλά με την μηχανή. Και από την στιγμή που βγάζει τόσο κακά fps το PS5 σε ένα απλό, γραμμικό demo, με έναν χαρακτήρα μόνο, και όλα τα υπόλοιπα που ειπώθηκαν πριν, σημαίνει ότι δεν πρόκειται να δούμε game που να εκμεταλλεύεται όλα αυτά που φέρνει η UE5. Στο PS5 τουλάχιστον. Τώρα αν κάνουν κάνα port που να scalaρει στο pc καλώς..

Αυτό είπα και εγώ, ότι η μηχανί είναι τόσο καλή που με μικρή κάρτα σαν του PS5 μπορεί να βγάζει αυτά τα γραφικά στα 1440p 30fps.

Επίσης αν δεις ξανά το demo μπορεί να έχει μόνο έναν χαρακτήρα αλλά έχει τρομερά μεγάλο αριθμό σε αντικείμενα (όπως τα αγάλματα) με τεράστιο αριθμό σε τρίγωνα το καθένα που δύσκολα τα βλέπεις σε πραγματικά παιχνίδια του 2019 και νωρίτερα. Σε έναν υπολογιστή με την RTX2080Ti θα έβλεπες το ίδιο αποτέλεσμα σε 4Κ άνετα. Και με παραπάνω optimization σίγουρα θα μπορούσαμε να έχουμε τέτοια παιχνίδια να τρέχουν σε 4K 60fps στον υπολογιστή του χρόνου με το καινουργιο hardware από AMD και NVIDIA.

Απλά όλοι θα τρέξουν να βάζουν RT και κλασικά θα πρέπει να τρέξεις σε 720p με DLSS/DirectML για να πάρεις 1080p 60fps με όλα τα RT εφέ ενεργοποιημένα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Το θέμα είναι αν θα βγαίνουν παιχνίδια πραγματικά φτιαγμένα για PC και όχι κονσολο-ports..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, CometRyzen είπε

Nόμιζα οτι μιλάς για απόδοση σε rasterization. Άρα μιλάς για RT. 

Οκ, στο παρασύνθημα λοιπόν, δεν είναι ανώτερο από το control και το exodus αυτό που βλέπεις? Άρα...γιατί να μην έχει μεγαλύτερες απαιτήσεις? 

Η epic που κολλάει. Μας έδειξε ενα demo με 1 χαρακτήρα επί της οθόνης σε μια engine που θα βγεί σε 2 χρόνια από τώρα και που εργάστηκαν πόσα άτομα και γαι πόσο καιρό για να δείς αυτό το αποτέλεσμα σε ένα demo 1 λεπτού χωρίς σενάριο, game mechanics κλπα κλπα. Δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς συγκρίνουμε. 

Αντικειμενικά, το Control με όλα τα RT effects, αν και όχι άριστης ποιότητας(βλέπε κόκκο στο RTGI) και DLSS(720p mode) σε 1080p, έχει GPU utilization 50-60% για μια RTX 2080 και-φαντάζομαι-40% για μια 2080Ti. Ενώ θεωρείται και πολύ βαρύ στο rasterize κομμάτι του παρά το corridor στοιχείο.

Συνεπώς, γιατί να μην τρέχει με καρφωμένο 60ρι και utilization κοντά στο 100% με τα ίδια settings το open world Cyberpunk ; Ζητάμε κάτι παράλογο; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Aten-Ra είπε

Γιατί συγκρίνεις το PS5 (RTX2060 Super) με την RTX2080Ti ???

Το ότι το Unreal Engine PS5 DEMO βγάζει τόσο καλυτέρα γραφικά με “μισή” κάρτα από ότι η RTX2080Ti δείχνει τι μπορεί να κάνει η μηχανί γραφικών. Αν τρέξεις το DEMO σε έναν υπολογιστή με την RTX2080Ti θα τρέχει με τα ίδια γραφικά σε 4Κ εύκολα.

Man χαίρω πολύ, όταν 1500 ατόμα εργάζονται για 2 χρόνια πάνω σε ένα tech demo 1 λεπτού με 1 χαρακτήρα και κανένα interaction / scenario / mechanics κλπα, ε ναι, οκ, θα δείς τρομερά γραφικά. To καταλαβαίνεις οτι περισσότερες εργατοώρες ξοδεύτηκαν για το 1 λεπτού demo από οτι για ολόκληρο το cyberpunk?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, CometRyzen είπε

Man χαίρω πολύ, όταν 1500 ατόμα εργάζονται για 2 χρόνια πάνω σε ένα tech demo 1 λεπτού με 1 χαρακτήρα και κανένα interaction / scenario / mechanics κλπα, ε ναι, οκ, θα δείς τρομερά γραφικά. To καταλαβαίνεις οτι περισσότερες εργατοώρες ξοδεύτηκαν για το 1 λεπτού demo από οτι για ολόκληρο το cyberpunk?

Δεν έχει να κάνει με αυτό, το cyberpunk έχει φτιαχτεί καθαρά για να τρέχει πρώτα στις κονσόλες ps4/Xbox one  από εκεί και πάνω ότι παραπάνω πάρουμε θα έρθει με μεγάλο performance hit , 

Το tech  demo της ue 5 είναι μίλια μακριά από το cyberpunk ,δεν πα να έχουν  βάλουν και όλα τα rt effect η κατάσταση δεν σώζεται 😀

Γενικά είμαι πολύ αισιόδοξος ότι αυτό που είδαμε στο δεμο θα τα δούμε στο ps5, πάρτε σαν παράδειγμα το δεμο της ue 4 στο ps4 (που και εκεί μόνο ένας χαρακτήρας ήταν😀),όλοι έλεγαν ότι αποκλείεται να δούμε τέτοια γραφικά στο ps4 αλλά σήμερα έχουμε δει παιχνίδια με αρκετά καλύτερα γραφικά 

Επίσης όταν ακούς να λένε μας χρειάστηκαν δύο χρόνια για το δεμο εννοουν ότι τους χρειάστηκαν δύο χρόνια για να φτιάξουν αυτήν την τεχνολογία ;) Όπως το full dynamic global illumination η το εξελιγμένο animation system η το fluid simulation και η νέα μηχανή γεωμετρίας που μπορεί να επεξεργαστεί δισεκατομμύρια πολύγωνα στην οθόνη μας! Όλα αυτά θέλουν χρόνια έρευνας 

Επεξ/σία από nikos5800
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, CometRyzen είπε

Man χαίρω πολύ, όταν 1500 ατόμα εργάζονται για 2 χρόνια πάνω σε ένα tech demo 1 λεπτού με 1 χαρακτήρα και κανένα interaction / scenario / mechanics κλπα, ε ναι, οκ, θα δείς τρομερά γραφικά. To καταλαβαίνεις οτι περισσότερες εργατοώρες ξοδεύτηκαν για το 1 λεπτού demo από οτι για ολόκληρο το cyberpunk?

Link ?????????????????????????????????

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, yiannis1991 είπε

Το θέμα είναι αν θα βγαίνουν παιχνίδια πραγματικά φτιαγμένα για PC και όχι κονσολο-ports..

Ότι πιο σοφό διάβασα σήμερα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

4K RTX 

Έχει μπόλικο chromatic aberration και vignette αφού θολώνει πολύ στις άκρες.

0YuAMX5.jpg

dDkLHRy.jpg

Spoiler

9ILiC3r.jpg

Spoiler

3YgNnhI.jpg

 

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Αντικειμενικά, το Control με όλα τα RT effects, αν και όχι άριστης ποιότητας(βλέπε κόκκο στο RTGI) και DLSS(720p mode) σε 1080p, έχει GPU utilization 50-60% για μια RTX 2080 και-φαντάζομαι-40% για μια 2080Ti. Ενώ θεωρείται και πολύ βαρύ στο rasterize κομμάτι του παρά το corridor στοιχείο.

Συνεπώς, γιατί να μην τρέχει με καρφωμένο 60ρι και utilization κοντά στο 100% με τα ίδια settings το open world Cyberpunk ; Ζητάμε κάτι παράλογο; 

Γιατί τόσο χαμηλά όμως; Λογικά με περισσότερο utilization δε θα είχε και καλύτερο performance?

 

Είναι τελικά τόσο κακογραμμένα και έχουμε τόσο χαμηλές επιδόσεις;

Επεξ/σία από outlaw star
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
5 λεπτά πριν, outlaw star είπε

Γιατί τόσο χαμηλά όμως; Λογικά με περισσότερο utilization δε θα είχε και καλύτερο performance?

Είναι τελικά τόσο κακογραμμένα και έχουμε τόσο χαμηλές επιδόσεις;

Φαντάζομαι εννοεί το utilization που χρειάζεται για τα 60fps..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, yiannis1991 είπε

Φαντάζομαι εννοεί το utilization που χρειάζεται για τα 60fps..

Tα cuda cores καθονται γιατι το performance κοβεται λογω ray tracing και οχι λογω rasterization γιαυτο και το μειωμενο gpu usage. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...