Προς το περιεχόμενο

Nvidia RTX3000 Series (Ampere)


holy grail
Μήνυμα προστέθηκε από insomnia.gr,

Συνέχεια εδώ

 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, Strategos είπε

ο νόμος δεν τους υποχρεώνει να μην κάνουν επισκευή

Αυτό που γράφεις δεν ισχύει, η αγωγή πηγαίνει στα δικαστήρια τα αστικά εκδικάζεται και πλέον της αποκατάστασης της ζημιάς μπορείς να ζητήσεις 'οτι κρίνεις  εσύ, τώρα τι έγινε τι είπατε τι ισχύει στην μεταξύ σας αντιδικία δεν το γνωρίζω αλλά μην αφήνουμε εντυπώσεις που αδαείς μπορεί να τις πάρουν ως δεδομένα...

Το προιόν που πληρώθηκε οφείλει να λειτουργεί όπως πρέπει ή αλλιώς να αντικατασταθεί με ίδιο ή επιστροφή του πλήρους ποσού στο ταμείο, τα υπόλοιπα είναι να είχαμε να λέγαμε

https://europa.eu/youreurope/business/dealing-with-customers/consumer-contracts-guarantees/consumer-guarantees/index_el.htm

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Strategos είπε

Από το email στον συνήγορο δεν πήρα ποτέ απάντηση...

καλα ο συνηγορος επικοινωνησε μαζι μου οταν ηδη το ειχα λυσει το θεμα μονος μου με αλλους τροπους.

Την δουλεια σε εμενα την εκανε το greca ,με τους που τους εστειλα mail επικοινωνησαν μαζι μου κατευθειαν και σε μια εβδομαδα ειχα παρει τα λεφτα μου πισω απο το καταστημα ,επισης ειχα στειλει και στο skroutz δεν ξερω αν βοηθησαν καθολου αυτοι αλλα ασχοληθηκαν με το θεμα παντως

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Coppermine είπε

Αυτό που γράφεις δεν ισχύει, η αγωγή πηγαίνει στα δικαστήρια τα αστικά εκδικάζεται και πλέον της αποκατάστασης της ζημιάς μπορείς να ζητήσεις 'οτι κρίνεις  εσύ, τώρα τι έγινε τι είπατε τι ισχύει στην μεταξύ σας αντιδικία δεν το γνωρίζω αλλά μην αφήνουμε εντυπώσεις που αδαείς μπορεί να τις πάρουν ως δεδομένα...

Το προιόν που πληρώθηκε οφείλει να λειτουργεί όπως πρέπει ή αλλιώς να αντικατασταθεί με ίδιο ή επιστροφή του πλήρους ποσού στο ταμείο, τα υπόλοιπα είναι να είχαμε να λέγαμε

https://europa.eu/youreurope/business/dealing-with-customers/consumer-contracts-guarantees/consumer-guarantees/index_el.htm

το link που μου έστειλες λέει αντικατάσταση ή επιδιόρθωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν το προϊόν δεν έχει πειραχθεί από τον χρήστη και δεν έχει φυσική ζημιά και είναι μέσα στην περίοδο εγγύησης τότε ισχύει η εγγύηση. Όλα τα υπόλοιπα είναι μπούρδες που λέει ο υπάλληλος στο τηλέφωνο που δεν φταίει ο άνθρωπος φυσικά αφού έτσι του είπανε να λέει. Εγγύηση σημαίνει αντικατάσταση, επιστροφή χρημάτων ή επισκευή αν γίνεται ανάλογα το προϊόν..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Strategos είπε

το link που μου έστειλες λέει αντικατάσταση ή επιδιόρθωση.

Μετα απο ποσα χρονια σου χαλασε η καρτα απο την αγορα της ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Strategos είπε

το link που μου έστειλες λέει αντικατάσταση ή επιδιόρθωση.

Ο νόμος θέτει ένα νομικό πλαίσιο όπου είναι υποχρεωμένοι όλοι να τον τηρούν, από εκεί και πέρα την ερμηνεία του νόμου κατά περίπτωση την κάνουν τα αρμόδια δικαστήρια, απλούστερα σου εξηγώ ότι

Επειδή βάση (κοινής λογικής) δεν μπορούν να υπάρχουν 100δις διαφορετικοί νόμοι για κάθε ξεχωριστή περίπτωση π.χ. ξεχωριστός νόμος για τις κάρτες γραφικών τότε εάν είχες αγοράσει ένα αυτοκίνητο και σου έσπαγε ο κινητήρας και ήταν στην εγγύηση τότε θα σου άλλαζαν μπλοκ, πιστόνια στρόφαλο και καπάκι όχι ολόκληρο το αυτοκίνητο

Στην κάρτα γραφικών όμως θα κάνουν εκτίμηση της κατάστασης της και έαν δεν έχει υποστεί κάποια εμφανή παρέμβαση τότε απλά κρίνεται επαρκής για RMA και προχωρά την διαδικασία

Το εν' λόγω κατάστημα και ό κάθε μεταπωλητής δεν είναι προφανώς πιστοποιημένος ή ορθότερα πιστοποιημένος να επισκευάσει το προιόν, τι να κάνει δηλαδή reflow???? 

Tώρα αν το προιόν δεν είχε εγγύηση όταν το αγόρασες (παράλληλη αγορά, επανεισαγωγή από μέση ανατολή κλπ) και το γνώριζαν και απλά έκαναν γύρω γύρω όλοι απλά για να διώξουν τον παπά από πάνω τους αυτό ονομάζεται απλά Α Π Α Τ Η και φυσικά είτε ακολουθείς την νόμιμη οδό είτε κάνεις όπως αρκετοί δε βαριέσαι αδερφέ ε τι έγινε χασαμε ένα 500αρικο συμβαίνουν αυτα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, Strategos είπε

το link που μου έστειλες λέει αντικατάσταση ή επιδιόρθωση.

Μείωση της τιμής ή πλήρης επιστροφή του ποσού

Μια άλλη επιλογή είναι να μειώσετε την τιμή ή να επιστρέψετε ολόκληρο το ποσό, αλλά μόνο σε περίπτωση που η επιδιόρθωση ή η αντικατάσταση:

 

δεν είναι δυνατή

είναι πολύ δαπανηρή δεδομένου του είδους του προϊόντος ή του ελαττώματος

δεν εξυπηρετεί καθόλου τον πελάτη σας

δεν μπορεί να γίνει από την επιχείρησή σας μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα.

 

Διάβασε καλά την επόμενη φορά 😅

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, akoinonitos είπε

Μετα απο ποσα χρονια σου χαλασε η καρτα απο την αγορα της ?

είχε ξαναπάθει το ίδιο και είχε αντικατασταθή από την αντικατάσταση της η καινούργια εγγύηση ήταν στο 1.5 χρόνο.

1 ώρα πριν, Coppermine είπε

Ο νόμος θέτει ένα νομικό πλαίσιο όπου είναι υποχρεωμένοι όλοι να τον τηρούν, από εκεί και πέρα την ερμηνεία του νόμου κατά περίπτωση την κάνουν τα αρμόδια δικαστήρια, απλούστερα σου εξηγώ ότι

Επειδή βάση (κοινής λογικής) δεν μπορούν να υπάρχουν 100δις διαφορετικοί νόμοι για κάθε ξεχωριστή περίπτωση π.χ. ξεχωριστός νόμος για τις κάρτες γραφικών τότε εάν είχες αγοράσει ένα αυτοκίνητο και σου έσπαγε ο κινητήρας και ήταν στην εγγύηση τότε θα σου άλλαζαν μπλοκ, πιστόνια στρόφαλο και καπάκι όχι ολόκληρο το αυτοκίνητο

Στην κάρτα γραφικών όμως θα κάνουν εκτίμηση της κατάστασης της και έαν δεν έχει υποστεί κάποια εμφανή παρέμβαση τότε απλά κρίνεται επαρκής για RMA και προχωρά την διαδικασία

Το εν' λόγω κατάστημα και ό κάθε μεταπωλητής δεν είναι προφανώς πιστοποιημένος ή ορθότερα πιστοποιημένος να επισκευάσει το προιόν, τι να κάνει δηλαδή reflow???? 

Tώρα αν το προιόν δεν είχε εγγύηση όταν το αγόρασες (παράλληλη αγορά, επανεισαγωγή από μέση ανατολή κλπ) και το γνώριζαν και απλά έκαναν γύρω γύρω όλοι απλά για να διώξουν τον παπά από πάνω τους αυτό ονομάζεται απλά Α Π Α Τ Η και φυσικά είτε ακολουθείς την νόμιμη οδό είτε κάνεις όπως αρκετοί δε βαριέσαι αδερφέ ε τι έγινε χασαμε ένα 500αρικο συμβαίνουν αυτα

δεν ξέρω αν έγινε reflow αλλά την επίσκευη την έκανε η gigabyte έξω, για αυτό και καλά έκανε 2 μήνες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να τηρήσουν την εγγύηση τα Ελληνικά κατάστηματα πρέπει, δυστηχώς, να πας με το κατάλληλο ύφος προετοιμασμένος από πριν. Δεν χρειάζονται τσαμπουκάδες. Ψύχραιμος, ήρεμος, διαβασμένος και κατάλληλα προετοιμασμένος γιατί ξέρεις εξαρχής τι θα σου πούνε, έτοιμη η απάντηση σε κάθε χαζομάρα που θα σου πούνε. 

Αυτά δυστηχώς ισχύουν και στα μεγάλα καταστήματα. Το κάδρο στην Στουρνάρη ας πούμε.

Παράδειγμα, artifacts η κάρτα εντός εγγύησης HD6850, την πάω στο μαγαζί μου λένε δυστηχώς πλέον δεν υπάρχει καινούργια, την κοστολογούμε στα 50€ οπότε παίρνεις πιστωτικό 50€ ή αντικατάσταση με κάρτα παρόμοιου κόστους. Χαριστικά θα μου δίνανε κάρτα κόστους 70€ γιατί είναι μερακλήδες κιόλας. Επείδη την ήξερα την δουλειά από πριν, τον ρωτάω τον τυπά : Αν σου δώσω 50€ δηλαδή θα μου δώσεις καινούργια κάρτα σαν την δικιά μου?  Όχι μου λέει δεν υπάρχουν πλέον. Ε τότε που βασίζεται η κοστολόγηση σου, αμα εσύ την κοστολογούσες στα 5€ θα μου έδινες 5ευρω? Τελικά έφυγα με μια καινούργια 7870 και 2 παιχνίδια δώρο. Κομπλέ.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Herald είπε

Για να τηρήσουν την εγγύηση τα Ελληνικά κατάστηματα πρέπει, δυστηχώς, να πας με το κατάλληλο ύφος προετοιμασμένος από πριν. Δεν χρειάζονται τσαμπουκάδες. Ψύχραιμος, ήρεμος, διαβασμένος και κατάλληλα προετοιμασμένος γιατί ξέρεις εξαρχής τι θα σου πούνε, έτοιμη η απάντηση σε κάθε χαζομάρα που θα σου πούνε. 

Αυτά δυστηχώς ισχύουν και στα μεγάλα καταστήματα. Το κάδρο στην Στουρνάρη ας πούμε.

Παράδειγμα, artifacts η κάρτα εντός εγγύησης HD6850, την πάω στο μαγαζί μου λένε δυστηχώς πλέον δεν υπάρχει καινούργια, την κοστολογούμε στα 50€ οπότε παίρνεις πιστωτικό 50€ ή αντικατάσταση με κάρτα παρόμοιου κόστους. Χαριστικά θα μου δίνανε κάρτα κόστους 70€ γιατί είναι μερακλήδες κιόλας. Επείδη την ήξερα την δουλειά από πριν, τον ρωτάω τον τυπά : Αν σου δώσω 50€ δηλαδή θα μου δώσεις καινούργια κάρτα σαν την δικιά μου?  Όχι μου λέει δεν υπάρχουν πλέον. Ε τότε που βασίζεται η κοστολόγηση σου, αμα εσύ την κοστολογούσες στα 5€ θα μου έδινες 5ευρω? Τελικά έφυγα με μια καινούργια 7870 και 2 παιχνίδια δώρο. Κομπλέ.

+1000

Γενικά πρέπει να έχεις επιμονή και ηρεμία. Και αυτό όχι μόνο για τα θέματα της εγγύησης αλλά γενικά. Για παράδειγμα έκανα ανανέωση το συμβόλαιο του internet στο σπίτι και τους είπα "ε είμαι χρόνια πελάτης, η τάδε εταιρεία μου το δίνει με λιγότερα, κτλ" και εν τέλη μου έκοψαν λίγο απ' το πάγιο και για 6 μήνες κάθε μήνα +2 ώρες προς όλους για δύο κινητά. Αυτό που λέω είναι ότι άμα επιμείνεις λίγο κάτι θα αποκομίσεις. Αυτοί ποντάρουν σε κόσμο που δεν τα γνωρίζει καλά και σε όσους δεν "θέλουν να μπλέκουν". Λες και είναι μπλέξιμο να διεκδικήσεις κάτι ήρεμα και ευγενικά..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν... 

Σήμερα είχα μια κουβέντα με αντιπροσωπεία. Γιατί ήρθαν κάτι 3080 που είχα βάλει παραγγελία. Και του λέω να βάλουμε πάλι backorder από τον κωδικό αυτό για να μπω και πάλι στη σειρά για μελλοντική παραλαβή. 

Οκ μου λέει, αλλά να ξέρεις η τιμή θα έχει αλλάξει στην επόμενη παραλαβή, τουλάχιστον 120€ αύξηση. 

Οπότε, πρακτικά δε μπορώ να αγοράσω πλέον από τις αντιπροσωπείες, οι τιμές είναι τελείως αλλού. 

Και για να έχετε μια ιδέα, και όχι αυταπάτες, ότι δηλαδή τα καταστήματα που πουλάνε κάρτες που έχουν πάρει όντως από Ελληνική αντιπροσωπεία και όχι από όπου βρουν στο κόσμο, τις αγοράζουν όσο τις βρίσκεις με τα bot, ορίστε ένα παράδειγμα. 

MSI rtx 3080 gaming X trio = 900,55€ + ΦΠΑ = 1116,68€ χωρίς μεταφορικά και φόρο ανακύκλωσης. 

Οπότε πέστε μου τι θεωρείτε ότι θα ήταν μια εντάξει τιμή για να πουλήσει ένα μαγαζί. Έτσι από περιέργεια. 

Επεξ/σία από Stavros Santorinaios
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, 3DJIN είπε

μα δεν υπαρχει νομος που να σε υποχρεωνει να αγορασεις απο τον επισημο αντιπροσωπο,απο οπου γουσταρεις κανεις εισαγωγη,νομιμοτατα.

Δεν είναι έτσι τόσο απλά τα πράγματα φίλε μου. 

Δε μπορώ να πάω εγώ να αγοράζω από το Amazon και να πουλάω σε εσένα. Αν πάθει κάτι η κάρτα σου τι θα γίνει; Πως θα βγάλεις άκρη εσύ με το Amazon και το κάθε άλλο μαγαζί του εξωτερικού, χωρίς καν να έχεις παραστατικό πώλησης από αυτούς; Γιατί το παραστατικό που σου έδωσα εγώ, δεν είναι το δικό τους. Και προφανώς το τιμολόγιο που πήρα εγώ από αυτούς δε μπορώ να το δώσω σε εσένα. Δεν είναι απλή απόδειξη. 

Το να πάω να πάρω από την εταιρεία απευθείας, το ξεχνάς, δεν έχω το μέγεθος για κάτι τέτοιο. 

Αν θέλω να κάνω τη δουλειά μου σωστά, πρέπει να πάρω από την αντιπροσωπεία. 

Αλλιώς, σου πουλάω φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Δηλαδή πράγματα που δε μπορώ στη πραγματικότητα να ανταπεξέλθω στην εγγύηση όπως θα έπρεπε και πρέπει να σου πουλήσω ότι μαλακία παραμύθι μπορώ για να το αποφύγω. 

Επεξ/σία από Stavros Santorinaios
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αντιπροσωπείες η νέα Αυτοκρατορία των scalpers 

In other news ( μεταφορικά+ φπα εντός τιμής )

 

 

Screenshot_20210127-095200.jpg

Επεξ/σία από 7nisiotis
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Stavros Santorinaios είπε

Δεν είναι έτσι τόσο απλά τα πράγματα φίλε μου. 

Δε μπορώ να πάω εγώ να αγοράζω από το Amazon και να πουλάω σε εσένα. Αν πάθει κάτι η κάρτα σου τι θα γίνει; Πως θα βγάλεις άκρη εσύ με το Amazon και το κάθε άλλο μαγαζί του εξωτερικού, χωρίς καν να έχεις παραστατικό πώλησης από αυτούς; Γιατί το παραστατικό που σου έδωσα εγώ, δεν είναι το δικό τους. Και προφανώς το τιμολόγιο που πήρα εγώ από αυτούς δε μπορώ να το δώσω σε εσένα. Δεν είναι απλή απόδειξη. 

Το να πάω να πάρω από την εταιρεία απευθείας, το ξεχνάς, δεν έχω το μέγεθος για κάτι τέτοιο. 

Αν θέλω να κάνω τη δουλειά μου σωστά, πρέπει να πάρω από την αντιπροσωπεία. 

Αλλιώς, σου πουλάω φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Δηλαδή πράγματα που δε μπορώ στη πραγματικότητα να ανταπεξέλθω στην εγγύηση όπως θα έπρεπε και πρέπει να σου πουλήσω ότι μαλακία παραμύθι μπορώ για να το αποφύγω. 

Θα μπορουσες ομως εσυ να φορτωθεις και το "after-sale service"?Με την εννοια οτι οταν υπαρξει προβλημα και αφου εχει χρησιμοποιηθει σωστα η καρτα να την φερουν σε εσενα και μετα εσυ να μιλησεις με το καθε Αμαζον
(Λυση προσπαθω να βρω,κουβεντα να γινεται)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...