Προς το περιεχόμενο

Nvidia RTX3000 Series (Ampere)


holy grail
Μήνυμα προστέθηκε από insomnia.gr,

Συνέχεια εδώ

 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν θυμάμαι εαν έχει συζητηθεί αλλα πιστεύω οτι για 3080-3090 οτιδήποτε κάτω από i7 8700k-  ryzen 3600x σε αναλύσεις μέχρι και 1440p θα πέφτει μπουκάλι...

Επεξ/σία από tolisrx8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, pnick είπε

Η μη υποστήριξη nvlink για τις 3070 και 3080 είναι απογοητευτική πάντως. Είναι πολύ χρήσιμο χαρακτηριστικό για τους 3dάδες. Και είναι περίεργο γιατί οι Turing το είχαν από την 2080 νομίζω και πάνω.

Καπως πρεπει να σπρωξουν τους 3dαδες σε Quadro ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

Ξαναδές το Video τι λεει,

Ampere does two shader calculations per clock versus one in Turing
 

Turing-vs-Ampere-2.png

και 35 tflops  σε σχεση με 13 της 2080ΤΙ και αυτα εικονικα ειναι ? το ρωταω γιατι δεν το χω πιασει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, narta είπε

Καπως πρεπει να σπρωξουν τους 3dαδες σε Quadro ;)

Αυτο γινεται ετσι κι αλλιως λογο του form factor. Αν θελεις να βαλεις 4-8-16 καρτες να τρεχουν ταυτοχρονα δεν μπορεις να βαλεις open air. Και ειναι πολυ μεγαλος ο ογκος που δεν υποστηριζεται στα racks των κουτιων, αλλα και η θερμοκρασια που θα πεφτει απ την μια καρτα στην αλλη θα τα καψει ολα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, sotirisxp είπε

και 35 tflops  σε σχεση με 13 της 2080ΤΙ και αυτα εικονικα ειναι ? το ρωταω γιατι δεν το χω πιασει

Καθε shader unit εχει την δυνατοτητα για 2x FP32 ή 1x FP32 & 1x INT8. Στις Turing και πισω υπηρχε η δυνατοτητα για FP32 & 1x INT8. Τα cuda cores βασιζονται στα FP32. Εως και τις Turing FPU=CUDA=SHADER.

Πλεον 1 Shader=2x FP32=2 Cuda cores.

 

Ta 35 TFLOPS ειναι τοσα σε καθαρα compute αλλα σε παιχνιδια οχι ακριβως.

2 λεπτά πριν, atsddd είπε

Αυτο γινεται ετσι κι αλλιως λογο του form factor. Αν θελεις να βαλεις 4-8-16 καρτες να τρεχουν ταυτοχρονα δεν μπορεις να βαλεις open air. Και ειναι πολυ μεγαλος ο ογκος που δεν υποστηριζεται στα racks των κουτιων, αλλα και η θερμοκρασια που θα πεφτει απ την μια καρτα στην αλλη θα τα καψει ολα.

Δεν μιλαω για top notch render farms αλλα για τον ελευθερο επαγγελματια που χροναι τωρα χρησιμοποιει τις top dog consumer για να κανει την δουλεια του

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, narta είπε

 

Δεν μιλαω για top notch render farms αλλα για τον ελευθερο επαγγελματια που χροναι τωρα χρησιμοποιει τις top dog consumer για να κανει την δουλεια του

Αυτοι εχουν περασει απο εποχη 1080ti στις απλες gaming  :) Κι επισης πλεον η αναγκη για vlink εχει παψει να υπαρχει εδω και χρονια λογο αυτου που ειχα πει παραπανω σε σχεση με τα cuda. Οκ καλο θα ηταν να σου διναν την επιλογη, αλλα πρακτικα ειναι αχρηστο.
Ανεφερα το vlink μιας και απο κει ειχε ξεκινησει η συζητηση :)

Απο εμπειρια στο λεω. Και δικη μου και απο συνεργατες.

Επεξ/σία από atsddd
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, atsddd είπε

Πλεον με 24giga σε καρτα με λογικη τιμη, δεν πιστευω οτι θα χρησιμευε καπου. Για να ξεφυγεις απ τα 12-14 giga σε gpu render θα χρειαστεις υπερβολικα φορτωμενη σκηνη. Που κατι τετοιο θα ρενταριστει ουτως η αλλως σε passes. 

Επιπλεον αν συνδεσεις τις καρτες με nvlink για ρεντεριν, ανεβαζεις τη vram στο διπλασιο, αλλα στην ουσια ρενταρεις με την ταχυτητα της μιας καρτας.

Eιναι προτιμοτερο για τους περισσοτερους να ρενταρουν με τις καρτες ανεξαρτητα (χωρις Nvlink), και αν χρειαστει κατι παραπανω απο θεμα μνημης να περναει στο out of core memory. Η καθυστερηση ειναι πολυ μικροτερη απ το να μειωθουν τα cuda που χρησιμοποιουνται στο μισο.

Είναι πολύ εύκολο να ξεπεράσεις τα 12gb σε rendering, ειδικά σε αρχιτεκτονικά stills. Τα 2x24gb=48gb που δίνουν πλέον δύο 3090 με nvlink με κόστος πλέον μόνο 3000$ (όταν η προηγούμενη RTX Titan είχε πάνω από 2.5Κ$ μόνη της) είναι πολύ σπουδαία δυνατότητα για studios και 3dάδες με μεσαία budgets. Για τους χαμηλού budget freelancers είναι πολλά όμως. 

Δεν ισχύει αυτό που λες για τις ταχύτητες με nvlink πάντως. Έχουν προχωρήσει τα πράγματα. Δεν πέφτεις στην ταχύτητα της μιας κάρτας. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, narta είπε

Καπως πρεπει να σπρωξουν τους 3dαδες σε Quadro ;)

Η 3090 είναι λουκούμι. 2x24gb είναι ό,τι πρέπει. Με τον όγκο της (σε πάχος κυρίως) θα υπάρξει θέμα. Δεν ξέρω οι custom υλοποιήσεις πως θα είναι. 

Για καινούργια γενιά RTX Quadro Ampere υπάρχει κάποιο νέο; Περιμένουμε κάτι; 

Επεξ/σία από pnick
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Τι χαρά έκανε ο πέτσινος όταν κρατούσε την κάρτα, λες και κρατούσε το παιδί του, ακόμα γελάω. 

Ε σαν μωρό 3.2kg ηταν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, pnick είπε

Είναι πολύ εύκολο να ξεπεράσεις τα 12gb σε rendering, ειδικά σε αρχιτεκτονικά stills. Τα 2x24gb=48gb που δίνουν πλέον δύο 3090 με nvlink με κόστος πλέον μόνο 3000$ (όταν η προηγούμενη RTX Titan είχε πάνω από 2.5Κ$ μόνη της) είναι πολύ σπουδαία δυνατότητα για studios και 3dάδες με μεσαία budgets. Για τους χαμηλού budget freelancers είναι πολλά όμως. 

Δεν ισχύει αυτό που λες για τις ταχύτητες με nvlink πάντως. Έχουν προχωρήσει τα πράγματα. Δεν πέφτεις στην ταχύτητα της μιας κάρτας. 

Εδω δικο μου λαθος που δεν διευκρινησα. Μιλαω καθαρα για 3D animation. Στα αρχιτεκτονικα η μηχανολογικα σχεδια ναι λογικα εχετε πολυ περισσοτερα αντικειμενα στη σκηνη μιας κι εκει δεν ειναι τοσο βασικο το optimisation για το rendering της. Sorry

 

Στον octane και τον redshift παντως το nvlink ριχνει αρκετα το brut score σε σχεση με τις ανεξαρτητες καρτες.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...