Προς το περιεχόμενο
holy grail

Nvidia RTX3000 Series (Ampere)

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, Spartan117 είπε

https://www.nvidia.com/en-gb/geforce/comparisons/death-stranding-nvidia-dlss-2-0-comparison-003/

^ μπορείς να δείς διαφορά?

Το DLSS 2.0 είναι free performance, ειδικά με RT.

Σε κάποιες περιπτώσεις είναι και καλύτερο του native rendering

offvsjai.png

onpakl5.png

Η δεύτερη εικόνα είναι με DLSS...

Είναι καλύτερο του native όταν το game χρησιμοποιεί ΤΑΑ. Βέβαια αρκετά games χρησιμοποιούν οπότε είναι και αυτό ένα επιπλέον συν του DLSS πέρα από το perf. Το DLSS 2.0 είναι τούμπανο, εδώ μπόρεσα να παίξω με την άμπαλη την 2060 Deliver Us the Moon που έχει ένα σωρό reflections και shadows με 60άρι άνετο, όλα τέρμα και DLSS Quality. Μακάρι να χρησιμοποιείται όλο και πιο πολύ..

Επεξ/σία από yiannis1991
  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Είναι καλύτερο του native όταν το game χρησιμοποιεί ΤΑΑ. Βέβαια αρκετά games χρησιμοποιούν οπότε είναι και αυτό ένα επιπλέον συν του DLSS πέρα από το perf. Το DLSS 2.0 είναι τούμπανο, εδώ μπόρεσα να παίξω με την άμπαλη την 2060 Deliver Us the Moon που έχει ένα σωρό reflections και shadows με 60άρι άνετο, όλα τέρμα και DLSS Quality. Μακάρι να χρησιμοποιείται όλο και πιο πολύ..

Το DLSS απ' όσο ξέρω χρειάζεται TAA, απλά κάνει καλύτερη δουλειά γιατί οι πληροφορίες που έχει είναι από αρκετά πιο ψηλές αναλύσεις σε σύγκριση με native. Στην τελική με τον ίδιο τρόπο "σπάει", σε κίνηση.

Επεξ/σία από Spartan117

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, Spartan117 είπε

https://www.nvidia.com/en-gb/geforce/comparisons/death-stranding-nvidia-dlss-2-0-comparison-003/

^ μπορείς να δείς διαφορά?

Το DLSS 2.0 είναι free performance, ειδικά με RT.

Σε κάποιες περιπτώσεις είναι και καλύτερο του native rendering

offvsjai.png

onpakl5.png

Η δεύτερη εικόνα είναι με DLSS...

Στην ανάλυση που ποσταρονται εδώ 455x 485 φυσικά και όχι.σε real time σε 4κ και από κοντά αλλαζει

Επεξ/σία από billeiros
  • Haha 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
49 λεπτά πριν, Spartan117 είπε

https://www.nvidia.com/en-gb/geforce/comparisons/death-stranding-nvidia-dlss-2-0-comparison-003/

^ μπορείς να δείς διαφορά?

Το DLSS 2.0 είναι free performance, ειδικά με RT.

Σε κάποιες περιπτώσεις είναι και καλύτερο του native rendering

offvsjai.png

onpakl5.png

Η δεύτερη εικόνα είναι με DLSS...

στην μικρη οθονη που ειμαι τωρα δεν βλεπω διαφορα ρε μεταξυ τους. Οπως και να εχει οταν με το καλο το δω στην πραξη θα σας πω

Επεξ/σία από akoinonitos

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, billeiros είπε

Στην ανάλυση που ποσταρονται εδώ 455x 485 φυσικά και όχι.σε real time σε 4κ και από κοντά αλλαζει

Αυτό είναι crop από 4K screenshot, δεν είναι 485p DLSS :P 

2 λεπτά πριν, akoinonitos είπε

και στην μικρη οθονη που ειμαι τωρα βλεπω διαφορα ρε μεταξυ τους

Αρκετή για να πέσεις από 70-80 fps σε 30 (με RT)?

Επεξ/σία από Spartan117

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, Spartan117 είπε

Αυτό είναι crop από 4K screenshot, δεν είναι 485p DLSS :P 

Αρκετή για να πέσεις από 70-80 fps σε 30?

το εγραψα λαθος ,εκανα edit :lol:

 

Επεξ/σία από akoinonitos
  • Haha 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, akoinonitos είπε

το εγραψα λαθος ,εκανα edit :lol:

Πιστεύω οτί το DLSS είναι μονόδρομος αν θέλουμε και RT, Cyberpunk 4K με RT πχ :P

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, Spartan117 είπε

Πιστεύω οτί το DLSS είναι μονόδρομος αν θέλουμε και RT, Cyberpunk 4K με RT πχ :P

Εμενα δεν με ενδιαφερει το rt να σου πω την αληθεια λιγα παιχνιδια παιζω και αυτα που με ενδιαφερουν τωρα δεν το υποστηριζουν ,απλα θελω μια καρτα καλη για 4k εστω και με καποιες λιγες υποχωρησεις να  παιζω στην tv 4k/60hz ,Με αυτα ειμαι καλυμμένος

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
47 λεπτά πριν, Spartan117 είπε

Αυτό είναι crop από 4K screenshot, δεν είναι 485p DLSS :P 

Αρκετή για να πέσεις από 70-80 fps σε 30 (με RT)?

Ούτε από crop βγαίνουν ασφαλη συμπεράσματα.ανουσιες συγκρισεις

  • Haha 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, yiannis1991 είπε

Είναι καλύτερο του native όταν το game χρησιμοποιεί ΤΑΑ. Βέβαια αρκετά games χρησιμοποιούν οπότε είναι και αυτό ένα επιπλέον συν του DLSS πέρα από το perf. Το DLSS 2.0 είναι τούμπανο, εδώ μπόρεσα να παίξω με την άμπαλη την 2060 Deliver Us the Moon που έχει ένα σωρό reflections και shadows με 60άρι άνετο, όλα τέρμα και DLSS Quality. Μακάρι να χρησιμοποιείται όλο και πιο πολύ..

Ακριβως. Αν βγαλεις το TAA τοτε η εικονα εχει τρομερη ευκρινεια σε native αναλυση και ειδικα αν εχεις κανει force 16xAF στο CP και βαλεις texture quality very high..
Ομολογουμενως ομως στο DS εχει γινει ΠΑΡΑ πολυ καλη δουλεια και προκειται για πολυ καλη υλοποιηση ... Μακαρι να ειναι ετσι τα πραγματα και στους μελλοντικους τιτλους με DLSS 2.0 και κυριως το CP2077 που μας ενδιαφερει.. 

 

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, d4ydr33m3r είπε

Ακριβως. Αν βγαλεις το TAA τοτε η εικονα εχει τρομερη ευκρινεια σε native αναλυση..
Ομολογουμενως ομως στο DS εχει γινει ΠΑΡΑ πολυ καλη δουλεια και προκειται για πολυ καλη υλοποιηση ... Μακαρι να ειναι ετσι τα πραγματα και στους μελλοντικους τιτλους με DLSS 2.0 και κυριως το CP2077 που μας ενδιαφερει.. 

Στο DS έχει κάποια θέματα. Στο Deliver Us the Moon είναι άψογο το DLSS..

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, yiannis1991 είπε

Στο DS έχει κάποια θέματα.

Οπως?

Τα ειδες εσυ live αυτα τα θεματα ή απλα τα διαβασες καπου?

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Οπως?

Τα ειδες εσυ live αυτα τα θεματα ή απλα τα διαβασες καπου?

Στο DF. Έχει ένα θέμα με particles. Σε μία σκηνή του game αντί να είναι δύο συμπαγείς γραμμές που πηγαίνουν προς τον ουρανό, είναι διακεκομμένες. Και για να το λέει το DF που είναι πιο πρασινοφρουρός και από τους συνδικαλιστές της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ τότε ισχύει. Και κάτι άλλο ότι σαν να pixelιαζει το terrain σε μακρινή απόσταση. Εντάξει δεν είναι και τίποτα φοβερά απλά στο Deliver US είναι τέλειο..

Επεξ/σία από yiannis1991
  • Haha 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
11 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Στο DS έχει κάποια θέματα. Στο Deliver Us the Moon είναι άψογο το DLSS..

Δεν το εχω παιξει δεν εχω αποψη, το DS παντως εχει οπως ειπα τρομερη υλοποιηση ισχυει.. Και βοηθαει και πολυ γιατι βλεπω επιτελους σε ενα ΑΑΑ τιτλο fps συνεχως γυρω στα 120Hz και μαλιστα με quality DLSS

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
18 λεπτά πριν, d4ydr33m3r είπε

Δεν το εχω παιξει δεν εχω αποψη, το DS παντως εχει οπως ειπα τρομερη υλοποιηση ισχυει.. Και βοηθαει και πολυ γιατι βλεπω επιτελους σε ενα ΑΑΑ τιτλο fps συνεχως γυρω στα 120Hz και μαλιστα με quality DLSS

Πόσα watt max πάει η tuf στο hw info?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.