Προς το περιεχόμενο

Nvidia RTX3000 Series (Ampere)


Μήνυμα προστέθηκε από insomnia.gr,

Συνέχεια εδώ

 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, GeorgeMan είπε

Και το '18 έτσι λέγαμε, αλλά πού 'ν' τα τα πολλά παιχνίδια. '21 κοντεύει.

Άλλο τώρα που υποστηρίζουν και οι κονσόλες. Πιστεύω θα βλέπουμε περισσότερα με reflections και shadows που είναι κάπως λιγότερο απαιτητικά. Με GI λίγα μάλλον..

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 18,9k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Στήσαμε επιτελους

Και εκεί που έλεγα θα με βρει ο χρόνος χωρίς κάρτα ήρθε ο δράκος και σε τιμη σπέσιαλ. Αν θέλετε νουμερακια από κάνα benchmark μην διστάσετε     

Θείο Jensen σε ευχαριστώ που δεν ξέχασες το ανηψακι σου..... Και το κυριότερο που δεν έκανες λάθος την διευθυνση.... 

Δημοσιευμένες Εικόνες

3 minutes ago, yiannis1991 said:

Άλλο τώρα που υποστηρίζουν και οι κονσόλες. Πιστεύω θα βλέπουμε περισσότερα με reflections και shadows που είναι κάπως λιγότερο απαιτητικά. Με GI λίγα μάλλον..

Μα οι κονσόλες θα έχουν RDNA2. Είμαστε σίγουροι ότι θα είναι συμβατές μεταξύ τους οι υλοποιήσεις των 2 εταιρειών; Αν δεν είναι, ποιος λέει οτι δεν θα παραμείνει ένα (paid?) gimmick το RTX της Nvidia;

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, GeorgeMan είπε

Μα οι κονσόλες θα έχουν RDNA2. Είμαστε σίγουροι ότι θα είναι συμβατές μεταξύ τους οι υλοποιήσεις των 2 εταιρειών; Αν δεν είναι, ποιος λέει οτι δεν θα παραμείνει ένα (paid?) gimmick το RTX της Nvidia;

Αφού το 90% των παιχνιδιών είναι κονσολο-ports θα έχουν την AMD-ακή υλοποίηση. Τώρα τι θα γίνει με το CP77 που είναι NVIDIA sponsored και με τα games που ήδη έχουν RTX υλοποιήσεις θα δούμε..

Υ.Γ. Gimmick δεν είναι πάντως, είναι ότι καλύτερο έχουμε δει στα graphics εδώ και πολλά χρόνια, αλλά έχει σάπια υποστήριξη επειδή είναι νωρίς, όπως όλα τα features όταν πρωτοβγαίνουν. Τώρα βέβαια αν παίζεις plebG και League of Overwatch Global Offense και όλα αυτά που χοροπηδάς σαν το κατσίκι με ultra low settings για visuals ps1 εντάξει δεν σε νοιάζει το RT..

Επεξ/σία από yiannis1991
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, BabisTs είπε

~2 ώρες ζωής πρίν "ξεπουλήσουν". Εντάξει,δέ' ν κακό.Αν αναλογιστούμε πως τα bot κατεβάζουν ανάλογες καταχωρήσεις σε δευτερόλεπτα. 

Επεξ/σία από Tenshi
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Just now, yiannis1991 said:

Αφού το 90% των παιχνιδιών είναι κονσολο-ports θα έχουν την AMD-ακή υλοποίηση. 

Αυτό ακριβώς λέω, ποιος μου λέει ότι τώρα θα βγαίνουν "πολλά" παιχνίδια με RTX και όχι ότι δε θα λιγοστέψουν κι άλλο αφού τα περισσότερα θα γίνονται dev'd for RDNA2.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Wolfenstein Youngblood το εχετε θαψει σαν παιχνιδι κατα περιοδους, αλλα τα RT Reflections που εχει σε συνδυασμο με το DLSS γαζωνουν. Προφανως δεν λεω οτι ειμαι ικανοποιημενος απο την προσφορα RT τιτλων, το αντιθετο βασικα εχω γραψει κατα το παρελθον σε πολλες διαφορετικες περιπτωσεις, δεν εκανε deliver ο πετσινος επουδενι,  υπαρχουν ομως καποιοι λιγοι δακτυλομετρουμενοι τιτλοι οι οποιοι προοιωνιζουν ενα εξοχως εντυπωσιακο μελλον.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, kostiger είπε

Το Wolfenstein Youngblood το εχετε θαψει σαν παιχνιδι κατα περιοδους, αλλα τα RT Reflections που εχει σε συνδυασμο με το DLSS γαζωνουν. Προφανως δεν λεω οτι ειμαι ικανοποιημενος απο την προσφορα RT τιτλων, το αντιθετο βασικα εχω γραψει κατα το παρελθον σε πολλες διαφορετικες περιπτωσεις, δεν εκανε deliver ο πετσινος επουδενι,  υπαρχουν ομως καποιοι λιγοι δακτυλομετρουμενοι τιτλοι οι οποιοι προοιωνιζουν ενα εξοχως εντυπωσιακο μελλον.

Ναι είναι τούμπανο από perf και visuals ακόμη και στην 2060, άλλα σάπιο game, όλο τα ίδια και τα ίδια κάνεις..

4 λεπτά πριν, GeorgeMan είπε

Αυτό ακριβώς λέω, ποιος μου λέει ότι τώρα θα βγαίνουν "πολλά" παιχνίδια με RTX και όχι ότι δε θα λιγοστέψουν κι άλλο αφού τα περισσότερα θα γίνονται dev'd for RDNA2.

Ε κάπως θα το κάνουν να δουλεύει και στις δύο. Οι NVIDIA υποστηρίζουν το DXR, που είναι το api για το Ray Tracing. Το RTX είναι απλά η ονομασία της υλοποίησης τους..

Επεξ/σία από yiannis1991
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να κάνω εγώ μια ερώτηση ρε παιδιά, όσοι έχετε παίξει game με RT θεωρείται ότι όντως αξίζει τόσο πολύ???Είναι δηλαδή μια νέα εμπειρία σε σχέση με έναν που έπαιξε το game χωρίς RT?

Ρωτάω γιατί πρώτον δεν έχω rtx κάρτα και αφετέρου ότι YouTube βίντεο έχω δει με συγκρίσεις δεν είναι να πεις ότι και τρελάθηκα (αλλά τι να καταλάβεις από 720p video τώρα ).

Δεν ξέρω αν το επόμενο upgrade θα πρέπει να είναι με βάση τo raster ή με RT performance..

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, silenoz66 είπε

Να κάνω εγώ μια ερώτηση ρε παιδιά, όσοι έχετε παίξει game με RT θεωρείται ότι όντως αξίζει τόσο πολύ???Είναι δηλαδή μια νέα εμπειρία σε σχέση με έναν που έπαιξε το game χωρίς RT?

Ρωτάω γιατί πρώτον δεν έχω rtx κάρτα και αφετέρου ότι YouTube βίντεο έχω δει με συγκρίσεις δεν είναι να πεις ότι και τρελάθηκα (αλλά τι να καταλάβεις από 720p video τώρα ).

Δεν ξέρω αν το επόμενο upgrade θα πρέπει να είναι με βάση τo raster ή με RT performance..

Να δώσεις 100 ευρώ παραπάνω για κάρτα με RT δεν αξίζει σε αυτή τη φάση όχι. Αλλά τώρα όλες θα έχουν έτσι και αλλιώς οπότε εντάξει. Ανάλογα το game και το εφε βλέπεις τη διαφορά. Στο Exodus καταλαβαίνεις ότι το φως πέφτει φυσικά και φωτίζει τις επιφάνειες όπως στην πραγματικότητα. Ή στο Deliver Us the Moon όπως περπατάς βλέπεις ξαφνικά την αντανάκλασή σου σε τζάμια και τέτοια και οι σκιές είναι πιο φυσικές ή βλέπεις μεταλλικές επιφάνειες να αντανακλούν το χρώμα από το γύρω περιβάλλον, τέτοια πράγματα. Σε slow paced games που παρατηρείς τριγύρω είναι ωραίο εντάξει, αν δεν σου ρίχνει υπερβολικά το perf (που γίνεται τώρα με το DLSS και με το DirectML μόλις βγει) δεν υπάρχει λόγος να μην το ανοίξεις, άλλωστε σε single player δεν χρειάζεσαι 20000 fps..

Και μην κοιτάτε μόνο το Ray Tracing. Τα volumetric clouds δεν ρίχνουν το perf και πολύ μάλιστα; Τα hairworks; τα SSR; Όλα αυτά είναι settings για single player games που θέλεις να πουσάρεις όσο γίνεται visuals. Μεμονωμένα μπορεί να φαίνονται gimmicks αλλά όλα μαζί βοηθούν στο συνολικό αποτέλεσμα. Σκέψου τώρα ένα game με τέλεια 3d models και textures αλλά κακές σκιές με χαμηλή ανάλυση, ότι να 'ναι φωτισμό, απλά skyboxes, καμία αλληλεπίδραση με τα χόρτα ή με το έδαφος (χιόνι για παράδειγμα). Ναι μπορείς να παίξεις το game μια χαρά και έτσι αλλά σίγουρα ανεβαίνει με όλα αυτά. Το RT είναι ένα ακόμη από αυτού του είδους τα features..

Επεξ/σία από yiannis1991
  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
13 λεπτά πριν, silenoz66 είπε

Να κάνω εγώ μια ερώτηση ρε παιδιά, όσοι έχετε παίξει game με RT θεωρείται ότι όντως αξίζει τόσο πολύ???Είναι δηλαδή μια νέα εμπειρία σε σχέση με έναν που έπαιξε το game χωρίς RT?

Ρωτάω γιατί πρώτον δεν έχω rtx κάρτα και αφετέρου ότι YouTube βίντεο έχω δει με συγκρίσεις δεν είναι να πεις ότι και τρελάθηκα (αλλά τι να καταλάβεις από 720p video τώρα ).

Δεν ξέρω αν το επόμενο upgrade θα πρέπει να είναι με βάση τo raster ή με RT performance..

Οταν το implementation ειναι καλο αξιζει. Στο shadow of the tomb rairer π.χ που ειχε μονο στα shadows δεν ελεγε τιποτα κατα τη γνωμη μου ιδιως αν συνυπολογισεις το performance hit. 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, kostiger είπε

Οταν το implementation ειναι καλο αξιζει. Στο shadow of the tomb rairer π.χ που ειχε μονο στα shadows δεν ελεγε τιποτα κατα τη γνωμη μου ιδιως αν συνυπολογισεις το performance hit. 

Αυτό έχει και το παλιό DLSS οπότε δεν. Από εδώ και πέρα και ειδικά με τις Ampere δεν νομίζω να υπάρχει θέμα performance για την ανάλυση που προορίζεται η κάθε μια και με DLSS, εκτός από αυτούς που παίζουν με 400% magnification :P

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα δεν είναι αν θα έχουν τα παιχνίδια RTX ή σκέτο DXR, σημασία έχει ποιος θα αποδίδει καλύτερα σε RT. Πρακτικά διαφορά δεν υπάρχει μεταξύ RTX και DXR, το πρώτο πατάει στο δεύτερο απλά το ονόμασε η NV έτσι για λόγους marketing. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατι δεν βγαζουν μια GTX με τερμα αποδοση (χωρις το αχρηστο για εμας RTX) τους τερμα-fps δεν εχω καταλαβει? Ειναι τοσο δυσκολο?

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
  • Το θέμα έχει ενεργοποιηθεί και πάλι
  • κλειδώθηκε και ξεκλειδώθηκε αυτό το θέμα
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.