Προς το περιεχόμενο

Nvidia RTX3000 Series (Ampere)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, Nick77 είπε

Από τα λίγα που έχουμε δει για το RT των κονσολών (π.χ. το Spider-Man στο PS5), φαίνεται ότι μάλλον πρόκειται για RT από τα LIDL... 😝
Δεν νομίζω ότι θα μπορέσει να πιάσει την απόδοση των RT cores της nvidia. Βγάλε και το DLSS, τι μένει?

Θα έχουν DirectML που είναι αντίστοιχο του DLSS. Το PS5 δεν έχει και γι' αυτό κόβουν λεπτομέρεια από το RT..

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 17,9k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Στήσαμε επιτελους

Και εκεί που έλεγα θα με βρει ο χρόνος χωρίς κάρτα ήρθε ο δράκος και σε τιμη σπέσιαλ. Αν θέλετε νουμερακια από κάνα benchmark μην διστάσετε     

Θείο Jensen σε ευχαριστώ που δεν ξέχασες το ανηψακι σου..... Και το κυριότερο που δεν έκανες λάθος την διευθυνση.... 

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Nick77 είπε

Πάντως έχω την αίσθηση ότι η υλοποίηση του Ray Tracing της AMD θα είναι λίγο της πλάκας σε σχέση με της nvidia...

Από τα λίγα που έχουμε δει για το RT των κονσολών (π.χ. το Spider-Man στο PS5), φαίνεται ότι μάλλον πρόκειται για RT από τα LIDL... 😝
Δεν νομίζω ότι θα μπορέσει να πιάσει την απόδοση των RT cores της nvidia. Βγάλε και το DLSS, τι μένει?

Πιο καλό power efficiency? Δύσκολο. Περισσότερη μνήμη? Ίσως, αλλά έχει τόση πρακτική σημασία? Καλύτερη σχέση απόδοσης/τιμής σε rasterization? Αυτό θα έχει περισσότερο νόημα στα  χαμηλότερα tiers, όπως στις 3060/3070 που έτσι κι αλλιώς το RT performance είναι αρκετά χαμηλό εκ των πραγμάτων, οπότε τα πλεονεκτήματα της πράσινης στον συγκεκριμένο τομέα πάνε λίγο περίπατο...

https://www.imgtec.com/news/press-release/imagination-launches-ray-tracing-levels-system/

σκέψου το spooderman.pls είναι level 0

Πιστεύω με τον καιρό οι devs θα μάθουν καλύτερα τον κώδικα για hardware accelerated RT. 

Btw, Θυμάστε το VXGI? εξαφανίστηκε με το που βγήκε το RT cores

Επεξ/σία από Sakiz105
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
12 λεπτά πριν, Nick77 είπε

Πάντως έχω την αίσθηση ότι η υλοποίηση του Ray Tracing της AMD θα είναι λίγο της πλάκας σε σχέση με της nvidia...

Από τα λίγα που έχουμε δει για το RT των κονσολών (π.χ. το Spider-Man στο PS5), φαίνεται ότι μάλλον πρόκειται για RT από τα LIDL... 😝
Δεν νομίζω ότι θα μπορέσει να πιάσει την απόδοση των RT cores της nvidia. Βγάλε και το DLSS, τι μένει?

Πιο καλό power efficiency? Δύσκολο. Περισσότερη μνήμη? Ίσως, αλλά έχει τόση πρακτική σημασία? Καλύτερη σχέση απόδοσης/τιμής σε rasterization? Αυτό θα έχει περισσότερο νόημα στα  χαμηλότερα tiers, όπως στις 3060/3070 που έτσι κι αλλιώς το RT performance είναι αρκετά χαμηλό εκ των πραγμάτων, οπότε τα πλεονεκτήματα της πράσινης στον συγκεκριμένο τομέα πάνε λίγο περίπατο...

To Xbox SX θα έχει επιδόσεις RT σχεδόν σαν την RTX2080Ti όταν θα γίνουν Console Optimizations σε παιχνίδια.  To Xbox SX έχει τρις τεχνολογίες που θα του επιτρέψουν να κάνει RT σε 4Κ στα 60fps.

Έχει RT Throughput ανάμεσα στην RTX2080 Super και την RTX2080Ti, πιο κοντά στην Ti.

Έχει VRS (Variable Rate Shading) για αύξηση επιδόσεων

Και τέλος μπορεί να κάνει ότι και το DLSS μέσο DirectML.

Με αυτά θα μπορεί άνετα να κάνει ότι κάνει τώρα η RTX2080Ti με RT και DLSS στα 4Κ.  Δηλαδή 4Κ (DLSS) + RT με 60fps.

Αν αυτό σου φαίνεται RT από τα LIDL τότε και όλη η σειρά RTX3xxx έχει RT για τα πανηγύρια.

  • Like 7
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
11 λεπτά πριν, akoinonitos είπε

Και εκεί που έλεγα θα με βρει ο χρόνος χωρίς κάρτα ήρθε ο δράκος και σε τιμη σπέσιαλ. Αν θέλετε νουμερακια από κάνα benchmark μην διστάσετε 

  Απόκρυψη περιεχομένων

PSX_20201006_202357.jpg.24fee629f5e93da6c87842e601d77353.jpg

:lol:

Μεγιες χρήστο έκανες την πιο safe και έξυπνη επιλογή .

Θα την βάλεις νερό και αυτή?😆

  • Like 1
  • Haha 5
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, azazil1190 είπε

Μεγιες χρήστο έκανες την πιο safe και έξυπνη επιλογή .

Θα την βάλεις νερό και αυτή?😆

μόλις την βγάλει λογικά στο νερό θα πάει

  • Haha 6
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, azazil1190 είπε

Μεγιες χρήστο έκανες την πιο safe και έξυπνη επιλογή .

Θα την βάλεις νερό και αυτή?😆

Δεν χρειάζεται είναι "virtually silent" 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, giannis2156 είπε

 if this product was a step up, or previous RMA, the invoice is NOT required

Ναι γιατί είναι καταχωρημένη στο σύστημα τους σε τέτοια περίπτωση. Αλλά γενικότερα χρειάζεται απόδειξη αγοράς. Μπράβο οκ δεν πιστεύω ότι χρειάζεται να τους πούμε όταν είναι κάτι που αναγράφεται και έχει δεσμευτεί η εταιρεία να το κάνει. Αν θες να τους ευχαριστήσεις άφησε ενα μήνυμα στον agent που απάντησε στο αίτημα για RMA.

Επεξ/σία από 7nisiotis
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 λεπτά πριν, azazil1190 είπε

Μεγιες χρήστο έκανες την πιο safe και έξυπνη επιλογή .

Θα την βάλεις νερό και αυτή?😆

 

2 λεπτά πριν, Acmilangr2 είπε

Δεν χρειάζεται είναι "virtually silent" 

Οτι ειπε ο θωμας ,ειναι τερας θερμοκρασιων απο μονη της δεν εχει αναγκη :lol:

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, akoinonitos είπε

Οτι ειπε ο θωμας ,ειναι τερας θερμοκρασιων απο μονη της δεν εχει αναγκη :lol:

Κανείς οικονομία στο μπλοκ κουφ@λιτσα εεε😉

  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, azazil1190 είπε

Κανείς οικονομία στο μπλοκ κουφ@λιτσα εεε😉

να σου πω την αληθεια επειδη δεν βγαινει full cover block για αυτην φοβαμαι μην αναψει το vrm ρε συ :lol:

Επεξ/σία από akoinonitos
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, akoinonitos είπε

να σου πω την αληθεια επειδη δεν βγαινει full cover block για αυτην φοβαμε μην αναψει το vrm ρε συ :lol:

Ναι καλύτερα να μείνεις safe side of the moon.

Αστην αέρα μαμά...

 

  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, Nick77 είπε

Tracing

Γιατί περιμένει κανείς ότι τα κονσολοπορτ που θα παίζουμε θα έχουν τιτανιες διαφορες; 

Ελάχιστες εξαιρέσεις θα υπάρξουν και θα είναι στούντιο που θα συνεργαστεί η nvidia για το πορτ του παιχνιδιού φαση Metro Exodus, Control. 

Τεντωστε τις ματαρες σας να βρείτε διαφορές έπειτα :P

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
48 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

To Xbox SX θα έχει επιδόσεις RT σχεδόν σαν την RTX2080Ti όταν θα γίνουν Console Optimizations σε παιχνίδια.  To Xbox SX έχει τρις τεχνολογίες που θα του επιτρέψουν να κάνει RT σε 4Κ στα 60fps.

Έχει RT Throughput ανάμεσα στην RTX2080 Super και την RTX2080Ti, πιο κοντά στην Ti.

Έχει VRS (Variable Rate Shading) για αύξηση επιδόσεων

Και τέλος μπορεί να κάνει ότι και το DLSS μέσο DirectML.

Με αυτά θα μπορεί άνετα να κάνει ότι κάνει τώρα η RTX2080Ti με RT και DLSS στα 4Κ.  Δηλαδή 4Κ (DLSS) + RT με 60fps.

Αν αυτό σου φαίνεται RT από τα LIDL τότε και όλη η σειρά RTX3xxx έχει RT για τα πανηγύρια.

Καλά το DirectML θα δούμε που θα βρίσκεται σε σχέση με το DLSS 2.0 γιατί το παρουσιάζεις σα να είναι στο ίδιο επίπεδο. Το VRS είναι μια ανοησία που ρίχνει την ποιότητα εικόνας για να δώσει performance, θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί πολύ έξυπνα για να μην γίνεται αντιληπτή η θολούρα.

Επίσης στο Minecraft RT στο XSX οι επιδόσεις αντιστοιχούσαν στην RTX2070 και όχι στην RTX2080Ti, ναι θα γίνει optimization αλλά χλωμό το κόβω να φτάνει την Ti. Τέλος πάντων και σ' αυτή τη γενιά εφόσον οι Ampere δεν έφεραν τις αυξήσεις που περιμέναμε θα υπάρχει μεγάλο ζόρι με το RT.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
  • Το θέμα έχει ενεργοποιηθεί και πάλι
  • κλειδώθηκε και ξεκλειδώθηκε αυτό το θέμα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.