Προς το περιεχόμενο

Nvidia RTX3000 Series (Ampere)


holy grail
Μήνυμα προστέθηκε από insomnia.gr,

Συνέχεια εδώ

 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

13 ώρες πριν, malakudi είπε

Έχετε "θεοποιήσει" το DLSS, δεν είναι και καμιά τεράστια ανακάλυψη, ΑΙ upsampling κάνουν και τηλεοράσεις που δεν έχουν ούτε tensor cores ούτε τίποτα. Το αρχικό DLSS που και καλά έκανε training η nvidia στα AI farms της σε υψηλότερη ανάλυση απέτυχε. Το DLSS 2.0 είναι ένα κλασικό AI upsampling, ούτε training γίνεται ούτε τίποτα. Το DLSS 3.0 δε ξέρουμε ακόμα τι είναι. 

Δε χρειάζεται το DirectML η Sony για να κάνει AI upsampling, το ίδιο και η AMD.

Training γίνεται για να δημιουργήσου το Convolutional Autoencoder Model που χρησιμοποιείται για να κάνει το Upscaling μέσο Inferencing.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 18,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

7 ώρες πριν, 7nisiotis είπε

🍼 μπουκαλάκι σε 1440p-high 

horror story σε 1080 👻

σε  1080p να  ειναι 5 % πανω  απο τουμπανη 2080 τι 

σε  1440p περιπου  10-15% πανω  , αλλα σε  4κ σκοτωνει !!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Acmilangr2 είπε

Θα πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσετε να ασχολείστε με 1080p όταν μιλάμε για τέτοιες κάρτες 

εκεί βλέπουμε την ιπποδύναμη όμως των cpus.....B)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ήρθε το τέρας αλλά έχω θεματάκι. Τρώω 3 short beeps στο Post και μετά 1 κανονικό και το σύστημα bootάρει κανονικά. Καμιά ιδέα? Το manual της μητρικής έχει μόνο κωδικούς και το 62 που φαίνεται την ώρα που κάνει τα 3 beeps λέει Installation of the PCH runtime services αλλά μπορεί απλά και να δείχνει αυτό το νούμερο την ώρα εκείνη και να μη σχετίζεται. Επίσης το led VGA ανάβει κόκκινο την ώρα που ακόυγονται τα beeps και μετά σβήνει αλλά και πάλι μπορεί να είναι απλά το post procedure έτσι (θυμάμαι και από τη 1070 ότι άναβε για λίγο και έσβηνε).

Έκανα και κάποια gaming και benchmark test και όλα δείχνουν φυσιολογικά? Ignore το error και απολαμβάνω την κάρτα?



 

IMG_2354.jpg

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Parapas είπε

Ήρθε το τέρας αλλά έχω θεματάκι. Τρώω 3 short beeps στο Post και μετά 1 κανονικό και το σύστημα bootάρει κανονικά. Καμιά ιδέα? Το manual της μητρικής έχει μόνο κωδικούς και το 62 που φαίνεται την ώρα που κάνει τα 3 beeps λέει Installation of the PCH runtime services αλλά μπορεί απλά και να δείχνει αυτό το νούμερο την ώρα εκείνη και να μη σχετίζεται. Επίσης το led VGA ανάβει κόκκινο την ώρα που ακόυγονται τα beeps και μετά σβήνει αλλά και πάλι μπορεί να είναι απλά το post procedure έτσι (θυμάμαι και από τη 1070 ότι άναβε για λίγο και έσβηνε).

Έκανα και κάποια gaming και benchmark test και όλα δείχνουν φυσιολογικά? Ignore το error και απολαμβάνω την κάρτα?



 

IMG_2354.jpg

Kαλορίζική το κόκκινο Led  υποδηλώνει πρόβλημα στην τροφοδοσία αναφερόμουν στα led της κάρτας γραφικών

Επεξ/σία από Coppermine
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Parapas το μόνο που βρήκα ήταν το 1 long beep and 3 short beeps που σημαίνει No VGA detected. Βέβαια όπως μια χαρά σου παίζει εσένα.
Δοκίμασε αν δεν βαριέσαι και σε ένα άλλο slot μήπως δεν το κάνει. Αν και δεν έχει νόημα αφού και να μην το κάνει δεν μπορείς να την αφήσεις σε πιο αργό slot

Με πρόλαβε και ο @Coppermine... κοίταξε τι παίζει με την τροφοδοσία που της έχεις δώσει

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 minutes ago, Coppermine said:

Kαλορίζική το κόκκινο Led  υποδηλώνει πρόβλημα στην τροφοδοσία

Ok ευχαριστώ πολύ, να πω απλά ότι έχω το V850 της Coolermaster που έχει 4 6πινα PCI-X καλώδια που καταλήγουν σε 4 6+2. Έχω συνδέσει αυτή τη στιγμή 2 ξεχωριστά 6+2 από το τροφοδοτικό. Υπάρχει περίπτωση να μην επαρκεί αυτή η συνδεσμολογία ενώ τα watt είναι αρκετά και απλά να είναι fail safe warning?

Επεξ/σία από Parapas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Parapas είπε

Ok ευχαριστώ πολύ, να πω απλά ότι έχω το V850 της Coolermaster που έχει 4 6πινα PCI-X καλώδια που καταλήγουν σε 4 6+2. Έχω συνδέσει αυτή τη στιγμή 2 ξεχωριστά 6+2 από το τροφοδοτικό. Υπάρχει περίπτωση να μην επαρκεί αυτή η συνδεσμολογία ενώ τα watt είναι αρκετά και απλά να είναι fail safe warning?

Θελει να γυρισεις το bios σε UEFI. Mαλλον το χεις legacy. Δε θα αλλαξει κατι απλα θα σταματησει το μπιπ...

Μεγεια

  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, sarrasch said:

Θελει να γυρισεις το bios σε UEFI. Mαλλον το χεις legacy. Δε θα αλλαξει κατι απλα θα σταματησει το μπιπ...

Μεγεια

Δε νομίζω αλλά θα το τσεκάρω. Thanks. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Aten-Ra είπε

Training γίνεται για να δημιουργήσου το Convolutional Autoencoder Model που χρησιμοποιείται για να κάνει το Upscaling μέσο Inferencing.

Δε πιστεύω πως κάνουν training ειδικά για κάθε παιχνίδι. Άλλωστε στο DLSS 3.0 λένε πως θα το υποστηρίζουν όλα τα παιχνίδια που έχουν TAA. Άρα ότι training ήταν να γίνει, έγινε. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, malakudi είπε

Δε πιστεύω πως κάνουν training ειδικά για κάθε παιχνίδι. Άλλωστε στο DLSS 3.0 λένε πως θα το υποστηρίζουν όλα τα παιχνίδια που έχουν TAA. Άρα ότι training ήταν να γίνει, έγινε. 

Το training εξακολουθούν να το κάνουν, υβριδική λύση είναι το DLSS 2.0. Όσο για το DLSS 3.0 μπούρδες του Moore's Law is Dead ήταν. Αντί αυτού ήρθε το DLSS 2.1 που υποστηρίζει dynamic resolution.

  • All Games On One Network: The original DLSS required training the AI network for each new game. DLSS 2.1 is different, in that it trains using non-game-specific content, distributing a generalised network that works across DLSS supported games. This means faster game response times, and ultimately the launch of more DLSS games in the future.
4 ώρες πριν, Aten-Ra είπε

To DirectML είναι εφάμιλλο αν όχι καλύτερο του DLSS 2.0

Το VRS είναι κομμάτι του DX-12 Ultimate και θα χρησιμοποιηθεί σε πολλά παιχνίδια στο άμεσο μέλλον αφού το υποστηρίζουν και οι κάρτες στα PC (Turing/Ampere, RDNA 2 και Intel) αλλά και το Xbox SX, χρησιμοποιείται ήδη στο Wolfenstein Youngblood και περιμένουμε να μπει και στο Chivarly II.   Είναι ένας καλός τρόπος να αυξάνεις επιδόσεις χωρίς να χάνεις από image Quality.

Εδώ ξέχασα να βάλω και το Mesh Shaders που επίσης είναι κομμάτι του DX-12 Ultimate και το υποστηρίζει το Xbox SX. Και εδώ θα έχουμε αύξηση επιδόσεων αφού το Mesh Shading κάνει καλύτερο memory compression μαζί και Culling.

Σε optimized παιχνίδια που θα χρησιμοποιούν όλες τις τεχνολογίες (DirectML, VRS, RT και Mesh Shaders) του Xbox SX οι επιδόσεις θα είναι πολύ κοντά στην RTX2080Ti και θα μπορούν να κάνουν RT σε 4Κ με 60fps που είναι αυτό που ενδιαφέρει τους περισσότερους.

imeWPTjeeHSNYj2rMeEnwK-1920-80-1024x576.

Αυτό το λες εσύ, στο Digital Foundry εκτιμούν ότι θα είναι κατώτερο το DirectML, τουλάχιστον αρχικά. Όσο για το 4Κ/60FPS με RT σε κόβω πολύ χλωμό.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

9 λεπτά πριν, malakudi είπε

Δε πιστεύω πως κάνουν training ειδικά για κάθε παιχνίδι. Άλλωστε στο DLSS 3.0 λένε πως θα το υποστηρίζουν όλα τα παιχνίδια που έχουν TAA. Άρα ότι training ήταν να γίνει, έγινε. 

 

https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/nvidia-dlss-2-0-a-big-leap-in-ai-rendering/

DLSS 2.0 - Under the Hood
Using our Neural Graphics Framework, NGX, the DLSS deep neural network is trained on a NVIDIA DGX-powered supercomputer.
 

nvidia-dlss-2-0-architecture-850px.jpg

 


A special type of AI network, called a convolutional autoencoder, takes the low resolution current frame, and the high resolution previous frame, to determine on a pixel-by-pixel basis how to generate a higher quality current frame.

During the training process, the output image is compared to an offline rendered, ultra-high quality 16K reference image, and the difference is communicated back into the network so that it can continue to learn and improve its results. This process is repeated tens of thousands of times on the supercomputer until the network reliably outputs high quality, high resolution images.

Once the network is trained, NGX delivers the AI model to your GeForce RTX PC or laptop via Game Ready Drivers and OTA updates. With Turing’s Tensor Cores delivering up to 110 teraflops of dedicated AI horsepower, the DLSS network can be run in real-time simultaneously with an intensive 3D game. This simply wasn’t possible before Turing and Tensor Cores.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...