Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
23 ώρες πριν, maxim. είπε

Παιδιά όχι δεν έκανα την αγορά μέσω φβ.έχουν κανονικό ιστότοπο.απλά επισκέφθηκα την σελίδα τους στο φβ για να δω αν έχουν κριτικές.μάλλον έχουν απενεργοποιημένες τις κριτικές γιατί δεν τις βρίσκω.

με αντικαταβολή πλήρωσα και η κοπέλα που μου μίλησε στην ΑCS μου είπε από μόνη της για επιστροφή χρημάτων.

Αυτό που με παρεξενεύει και μένα είναι γιατί δέχτηκαν να στείλουν δέμα χωρίς τα στοιχεία του αποστολέα

Γιατί γράφετε ακόμα για αγορά μέσω Facebook?

Κι εσύ φίλε μου γιατί δεν βγάζεις το όνομα της επιχείρησης αλλά έβγαλες από την πρώτη στιγμή το όνομα της κούριερ και τρώει αυτή το κράξιμο;;

  • Like 1
  • Απαντ. 58
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εγώ δε καταλαβαίνω που είναι το πρόβλημα. Πήρες μπουφάν Χ μάρκας και έλαβες άλλης; ΟΧΙ.

Πήρες noname και δεν σου αρέσει η ποιότητα. Ας προσεχές. Για το λάθος νούμερο υποθέτω θα σου το αλλάξουν..

Η απάτη που είναι;

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, 1comment είπε

Βλέπω ευθύνη και στην κουριερ γιατί το να στείλει κάτι χωρίς τα στοιχεία αποστολέα είναι δικιά τους ευθύνη και μόνο.

Εννοείται ότι πρέπει να μιλήσεις με το κατάστημα που ψώνισες για να βγάλεις άκρη. Εφόσον έχουν σαητ, δεν μπορεί να μην είναι υπαρκτή επιχείρηση. Στειλτους μεηλ και στο θεμα γράψε "Επείγον". Κάποια στιγμή θα επικοινωνήσουν. Να ξέρεις ότι βάσει νόμου έχεις δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος εντός 14 ημερών (αγορές από απόσταση) και σου επιστρέφουν τα χρήματά σου με κατάθεση πλην των μεταφορικών.

Μπορεις και εσυ να φτιαξεις ενα σαιτ, να ανεβασεις 100 φωτος απο παπουτσια πχ και να αρχισεις να τα πουλας. Αυτο σε κανει υπαρκτη επιχειρηση;
Για να ειναι υπαρκτο ενα μαγαζι πρεπει να εχει ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ και ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΤΑΘΕΡΟ. Μετα απο αυτα αν εχει και στοιχεια αλλα οπως οικονομικα στοιχεια ακομα καλυτερα.

Οσο για σελιδες του FB δεν αξιζει καν να σχολιασει κανεις.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Μπορεις και εσυ να φτιαξεις ενα σαιτ, να ανεβασεις 100 φωτος απο παπουτσια πχ και να αρχισεις να τα πουλας. Αυτο σε κανει υπαρκτη επιχειρηση;
Για να ειναι υπαρκτο ενα μαγαζι πρεπει να εχει ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ και ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΤΑΘΕΡΟ. Μετα απο αυτα αν εχει και στοιχεια αλλα οπως οικονομικα στοιχεια ακομα καλυτερα.

Οσο για σελιδες του FB δεν αξιζει καν να σχολιασει κανεις.

Και ΑΦΜ και ΓΕΜΗ 

  • Like 1
Δημοσ.

Αμα είναι απάτη το μαγαζί , χωρίς από  όδειξη και στοιχεία, πήγαινε στη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος,αλλά πες και σε εμάς το site! Την acs πως την έθιξες άνετα; Αν σου πει ο άλλος ότι δυσφημείς την acs δεν θα έχει δίκιο;

Δημοσ.
Στις 15/11/2019 στις 8:25 ΜΜ, maxim. είπε

Γεια σας,

Σήμερα παρέλαβα ένα μπουφάν που παρήγγειλα από ελληνικό ηλεκτρονικό κατάστημα ρούχων( δεν ξέρω αν επιτρέπεται να αναφέρω το όνομα για να μην την πατήσει άλλος συνάνθρωπος).

Το μπουφάν δεν ήταν ίδιας ποιότητας με την περιγραφή και τις φωτογραφίες στο site, ήταν 2 νούμερα παραπάνω σε μέγεθος,δεν είχε καρτελάκια,δεν είχε απόδειξη αγοράς.Πήρα αμέσως τηλέφωνο για να το επιστρέψω πίσω.το τηλέφωνο που είναι στα στοιχεία επικοινωνίας είναι κινητό και είναι όλη μέρα κλειστό.Τους έστειλα και email, καμία απάντηση.Κοιτάω στην συσκευασία του δέματος τα στοιχεία αποστολέα είναι κενά.Παίρνω την ACS τηλέφωνο και τους εξηγώ την περίπτωση μου λένε δεν έχουν τα στοιχεία του αποστολέα και ότι θα επικοινωνήσει κάποιος υπεύθυνος μαζί μου τις επόμενες ώρες για την επιστροφή των χρημάτων μου.Δεν επικοινώνησε κανείς μαζί μου.

Έχει τύχει σε κάποιον άλλο παρόμοιο περιστατικό?Τι άλλες ενέργειες μπορώ να κάνω?Υπάρχει περίπτωση να μου επιστρέψει τα χρήματα πίσω η ACS?

υ.γ. το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει 12000 likes στο facebook οπότε υποθέτω έχουν αγοράσει αρκετοί από αυτό και απορώ πως δεν έχει γίνει γνωστό ότι είναι απατεώνες.

Δεν μπορει να μην εχουν τα στοιχεια στο κουριερ πρεπει να στειλουν το δεμα πισω σε 10 ημερες σε περιπτωση που δεν το παραλαβει ο πελατης

 

 

Δημοσ.

Μπορεί ο ιδιοκτήτης αυτού του καταστήματος, να έχει πάθει κάτι, να ειναι στο νοσοκομείο, να είναι ατομική επιχείρηση = υπάλληλος και αφεντικό και τηλεφωνήτρια κλπ όλα μαζί!

Η ουσία είναι ότι στη μια άκρη της διαδρομής είσαι εσύ (που έδωσες τα λεφτά σου και πήρες απόδειξη, είτε αντικαταβολής είτε χρήσης pos κλπ). Στην άλλη άκρη, είναι ο παραλήπτης των χρημάτων σου, είτε είναι  η τράπεζα/σαν εκπρόσωπος του πωλητή, είτε η εταιρεία κούριερ που εισέπραξε τα χρήματα για λογαριασμό του πωλητή. και οι δυο (τράπεζα και κούριερ) έχουν τα στοιχεία του παραλήπτη (ονοματεπώνυμο, ταχυδρομική διεύθυνση, σίγουρα. πιθανά και a.f.m. και τηλέφωνο). αν έχει eshop site ο πωλητής τότε πιθανά να έχει και αριθμό μητρώου Γ.Ε.Μ.Η.  πάνω στην ιστοσελίδα του (που το διαχειρίζεται το υπ.αν.  αν σου έδωσε απόδειξη, θα έχει και a.f.m κλπ.

Όλοι οι παραπάνω φορείς (τράπεζα, κούριερ, υπ.αν.) - όλοι οφείλουν και θα συνεργαστούν μαζί σου. Ναι μεν κάποιος άσχετος υπάλληλός τους μπορεί να προσπαθήσει να κρυφτεί πίσω από την δήθεν υποχρέωση προστασίας των προσωπικών δεδομένων του "πωλητή", αλλά τα δικά σου συμφέροντα είναι υπέρτερα από την κάλυψη του νόμου, οπότε είναι υποχρεωμένοι να σου τα δώσουν. Αν δεν σου τα δώσουν, διαράττουν αυτοί αδίκημα, οι δικηγόροι τα επεξηγούν καλύτερα αυτά. Μπορεί να καθίσυν μαζί στο εδώλιο και σαν συνεργοί (από πρόταση του εισαγγελέα).

Με λίγα λόγια, από τη Δευτέρα, πήγαινε ο ίδιος σε κατάστημα της κούριερ, κάνε μια κουβέντα με τον τοπικό προϊστάμενο, πέστου ότι στο τέλος της διαδρομής αν δεν συνεργαστεί θα μπει στη θέση του υπόλογου ή και του συνεργού!  Λεφτά δεν θα σου δώσουν σε αυτήν την επίσκεψη,  τα στοιχεία όμως του πωλητή, ναι - κι αν εισέπραξε ήδη τα χρήματα! Η προσωπική μου εμπειρία με αυτήν την κούριερ  είναι αρνητική. Όποτε προέκυψε ζήτημα, οι υπάλληλοί της στα πόστα costumer support, τα έκανα θάλασσα, με τις ψευτοβλακοδικαιολογίες - είναι άπειροι και φοβιτσιάρηδες (προς την εργοδοσία τους).

Επίσης, πάρε τηλέφωνο τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του ΥΠΑΝ - και μίλησε μαζί τους - αυτή η υπηρεσία "δουλεύει πολύ πιο γρήγορα" από το Συνήγορο του Καταναλωτή.  Κόβει μεγάλα πρόστιμα σε εμπόρους του διαδικτύου , βογγά το ελληνικό εμπορικό διαδίκτυο  από τη δράση της.  Έμπειροι είναι... αν καταλάβουν ότι ο πωλητής είναι "πονηρός", τον "ξεπονηρεύουν" χωρίς σάλιο, με το πρόστιμο!  Και τον παραπέμπουν αυτοδίκαια και στον Εισαγγελέα! Και δε χρειάζεται να κάνεις εσύ μήνυση!

Με λίγα λόγια, προστατεύεσαι  ικανοποιητικά από τους νόμους για αγορές μέσα από το ίντερνετ. όχι όμως από ταλαιπωρίες, χάσιμο χρόνου, κι εκνευρισμούς!  για τα τελευταία, πάντα προσέχουμε όλοι μας από ποιο δικτυακό κατάστημα αγοράζουμε, δίνουμε τα λεφτά μας!

  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 15/11/2019 στις 10:04 ΜΜ, Inuyasha είπε

εχει σιγουρα λογαριασμο/ΙΒΑΝ μαζι με ονομα δικαιουχου , οι εταιριες κουριερ(εκτος ελτα κουριερ) αντικαταβολη πληρωνουν μονο με μεταφορα σε λογαριασμο

Τα χρήματα αντικαταβολής τα δίνουν στο χέρι δηλαδή έρχεται ο κουριερ υπογράψεις τα παίρνεις μάλλον η αντικαταβολή σε κάποιο άλλο κράτος δουλεύει όπως λες στην Ελλάδα όχι επίσης θα αργήσει και μερικές φορές πχ 10-15 μέρες (μια φορά μου ήρθε αντικαταβολή σε 3 μέρες και τρόμαξα) 

17 ώρες πριν, jgeorgiou είπε

Η ACS είναι συνυπεύθυνη γιατί πρέπει να έχει ΠΛΗΡΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ στοιχεία , πίεσε την ACS.

Κουριερ είναι όχι εφορία, όνομα επώνυμο τηλέφωνο και αριθμό ταυτότητας θέλει για να κάνεις κωδικό πελάτη αν πας να στείλεις ένα δέμα σαν ιδιώτης δεν τους νοιάζει καν ίσως να ζητήσουν κάποια ταυτότητα (αλλά μπορεί να πει το στέλνει η μάνα μου άντε να βγάλει άκρη οπότε το δέχεται και το στέλνει) 

Ts. Δηλαδή αγόρασες από σελίδα που μπήκες στο fb τους να δεις αν έχει κριτικές βλέπεις ότι είναι κλειστές και συνεχίζεις την παραγγελία, φώναζε από μακριά ότι είναι μούφα σαν κάτι site με παπούτσια καλύτερα να πας να δώσεις αυτά τα 20-30€ παραπάνω και να έχεις το κεφάλι ήσυχο παρά να λες οοο το βρήκα στα 10 αντί για 30 και μετά να αναγκαστείς να πάρεις και το άλλο με τα 30 . 

Πάντως άκρη δεν θα βγάλεις εύκολα θα τρέχεις πέρα δώθε, πάντως υπάρχουν τόσα φθηνά καταστήματα θα έπρεπε να το καταλάβεις 😕

Επεξ/σία από LIGHT1NG
Δημοσ.

Δεν θα σταθώ στο θέμα του μπουφάν του φίλου, γιατί δεν ξέρω, αλλά στο θέμα της/των courier. 
 

Από «μέλος» εδώ μέσα, με το όνομα  mariana123123 αγόρασα iPhone 7 Plus 32Gb. Το τηλέφωνο μαύρο χάλι, καμία σχέση με την περιγραφή. Κόστος αγοράς 350€ + μεταφορικά. Κόστος επισκευής σε δύο εταιρίες άλλα 350€.

Την ίδια μέρα της παραλαβής, μετά την διαπίστωση του χαλασμένου τηλεφώνου, επικοινώνησα με την courier, όπου σημειωτέων είμαι και πελάτης, για την αντιστροφή της πώλησης. Η απάντηση ήταν αδύνατον...!

Για να γνωρίζετε, έπρεπε να βγάλω εισαγγελική εντολή μετά από μήνυση που θα έπρεπε να κάνω κατά αγνώστων. Διαδικασία άνω των 15-20 ημερών, ενώ η courier αποδίδει τα χρήματα σε 10 ημέρες. 
 

Στοίχεία η courier δεν δίνει, λόγω προσωπικών δεδομένων, αλλά μόνο ότι γράφει ο αποστολέας. Ένα ξερό όνομα και ένα τηλεφωνο. 
 

πιάσε το αυγό και κούρευτο....! Πολύ προσοχή στα λαμόγια...

  • Moderators
Δημοσ.
1 ώρα πριν, LIGHT1NG είπε

Τα χρήματα αντικαταβολής τα δίνουν στο χέρι δηλαδή έρχεται ο κουριερ υπογράψεις τα παίρνεις μάλλον η αντικαταβολή σε κάποιο άλλο κράτος δουλεύει όπως λες στην Ελλάδα όχι επίσης θα αργήσει και μερικές φορές πχ 10-15 μέρες (μια φορά μου ήρθε αντικαταβολή σε 3 μέρες και τρόμαξα) 

Κουριερ είναι όχι εφορία, όνομα επώνυμο τηλέφωνο και αριθμό ταυτότητας θέλει για να κάνεις κωδικό πελάτη αν πας να στείλεις ένα δέμα σαν ιδιώτης δεν τους νοιάζει καν ίσως να ζητήσουν κάποια ταυτότητα (αλλά μπορεί να πει το στέλνει η μάνα μου άντε να βγάλει άκρη οπότε το δέχεται και το στέλνει) 

Ts. Δηλαδή αγόρασες από σελίδα που μπήκες στο fb τους να δεις αν έχει κριτικές βλέπεις ότι είναι κλειστές και συνεχίζεις την παραγγελία, φώναζε από μακριά ότι είναι μούφα σαν κάτι site με παπούτσια καλύτερα να πας να δώσεις αυτά τα 20-30€ παραπάνω και να έχεις το κεφάλι ήσυχο παρά να λες οοο το βρήκα στα 10 αντί για 30 και μετά να αναγκαστείς να πάρεις και το άλλο με τα 30 . 

Πάντως άκρη δεν θα βγάλεις εύκολα θα τρέχεις πέρα δώθε, πάντως υπάρχουν τόσα φθηνά καταστήματα θα έπρεπε να το καταλάβεις 😕

Θεσσαλονίκη acs, γενική ταχυδρομική speedex, dhl και ups αντικαταβολή είναι μόνο με λογαριασμό μετρητά δεν φέρνουν

ΕΛΤΑ courier από την άλλη την αντικαταβολή στην φέρνει ο ταχυδρόμος τον ΕΛΤΑ

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Inuyasha είπε

Θεσσαλονίκη acs, γενική ταχυδρομική speedex, dhl και ups αντικαταβολή είναι μόνο με λογαριασμό μετρητά δεν φέρνουν

ΕΛΤΑ courier από την άλλη την αντικαταβολή στην φέρνει ο ταχυδρόμος τον ΕΛΤΑ

Τότε στα Γιάννενα είναι ακόμα πίσω 😂

Δημοσ.
2 ώρες πριν, xjps είπε

Δεν θα σταθώ στο θέμα του μπουφάν του φίλου, γιατί δεν ξέρω, αλλά στο θέμα της/των courier. 
 

Από «μέλος» εδώ μέσα, με το όνομα  mariana123123 αγόρασα iPhone 7 Plus 32Gb. Το τηλέφωνο μαύρο χάλι, καμία σχέση με την περιγραφή. Κόστος αγοράς 350€ + μεταφορικά. Κόστος επισκευής σε δύο εταιρίες άλλα 350€.

Την ίδια μέρα της παραλαβής, μετά την διαπίστωση του χαλασμένου τηλεφώνου, επικοινώνησα με την courier, όπου σημειωτέων είμαι και πελάτης, για την αντιστροφή της πώλησης. Η απάντηση ήταν αδύνατον...!

Για να γνωρίζετε, έπρεπε να βγάλω εισαγγελική εντολή μετά από μήνυση που θα έπρεπε να κάνω κατά αγνώστων. Διαδικασία άνω των 15-20 ημερών, ενώ η courier αποδίδει τα χρήματα σε 10 ημέρες. 
 

Στοίχεία η courier δεν δίνει, λόγω προσωπικών δεδομένων, αλλά μόνο ότι γράφει ο αποστολέας. Ένα ξερό όνομα και ένα τηλεφωνο. 
 

πιάσε το αυγό και κούρευτο....! Πολύ προσοχή στα λαμόγια...

Τουλαχιστον ηταν Μαριαννα η Μαριος;

Περα απο την πλακα εχουμε πει παρα πολλες φορες να μην αγοραζετε απο ατομα που δεν εχουν μεγαλο αριθμο σωστων αξιολογησεων (ναι καποιοι γρινιαζουν οταν λεμε κατι τετοιο αλλα δεν εχουμε και αλλους τροπους ωστε να γνωριζουμε ποιος ειναι αξιοπιστος).

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...