Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Τουλαχιστον ηταν Μαριαννα η Μαριος;

Περα απο την πλακα εχουμε πει παρα πολλες φορες να μην αγοραζετε απο ατομα που δεν εχουν μεγαλο αριθμο σωστων αξιολογησεων (ναι καποιοι γρινιαζουν οταν λεμε κατι τετοιο αλλα δεν εχουμε και αλλους τροπους ωστε να γνωριζουμε ποιος ειναι αξιοπιστος).

Συνήθως άτομα που παίρνουν κινητά με αντικαταβολή ο λόγος είναι για να έχει ο παραλήπτης δυνατότητα να το ελέγξει πριν το πληρώσει @xjps... 

  • Απαντ. 58
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
43 λεπτά πριν, LIGHT1NG είπε

Συνήθως άτομα που παίρνουν κινητά με αντικαταβολή ο λόγος είναι για να έχει ο παραλήπτης δυνατότητα να το ελέγξει πριν το πληρώσει @xjps... 

Δεν ισχυει αυτο, δεν μπορεις να ελεγξεις κατι οταν στο φερει το κουριερ, δεν μπορεις καν να ανοιξεις το πακετο.

Τωρα αν εννοεις να πεις μετα στην μεταφορικη οτι ελαβα κατι ελλατωματικο αυτο δεν το γνωριζω.

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Δεν ισχυει αυτο, δεν μπορεις να ελεγξεις κατι οταν στο φερει το κουριερ, δεν μπορεις καν να ανοιξεις το πακετο.

Τωρα αν εννοεις να πεις μετα στην μεταφορικη οτι ελαβα κατι ελλατωματικο αυτο δεν το γνωριζω.

Ο αποστολέας λέει στην κουριερ ότι ο παραλήπτης μπορεί να έχει την δυνατότητα να το ελέγξει δεν ξέρω βέβαια αν υπάρχει κάποια έξτρα χρέωση 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, LIGHT1NG είπε

Ο αποστολέας λέει στην κουριερ ότι ο παραλήπτης μπορεί να έχει την δυνατότητα να το ελέγξει δεν ξέρω βέβαια αν υπάρχει κάποια έξτρα χρέωση 

Τωρα αν υπαρχει η επιλογη που λες δεν το γνωριζω αλλα και αντικαταβολες που εχω παραλαβει ανα καιρους παλι δεν με αφηναν να ανοιξω δεμα. Αν καποιος αλλος εχει αλλη εμπειρια να μας το πει.

Επεξ/σία από Salvation81
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Τωρα αν υπαρχει η επιλογη που λες δεν το γνωριζω αλλα και αντικαταβολες που εχω παραλαβει ανα καιρους παλι δεν με αφηναν να ανοιξω δεμα. Αν καποιος αλλος εχει αλλη εμπειρια να μας το πει.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/565684-παραλαβη-δεματος-και-ανοιγμα-μπροστα-στον-courier/

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, xjps είπε

Τελικά έχεις απόλυτο δίκιο.....

Απλά αγορές από facebook θέλει μεγάλη επιφύλαξη εγώ κάνω τον τροχονόμο στην αρραβονιαστικια μου με αυτά τα site 😂 πάντως για αντρικά casual σε καλές τιμές και ποιότητα είναι τα no shame,(δίνει και δωρεάν μεταφορικά) vinyl κλπ αλλιώς μαγαζιά την ποιότητα κακά τα ψέματα την πληρώνεις 

Δημοσ.
45 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Δεν ισχυει αυτο, δεν μπορεις να ελεγξεις κατι οταν στο φερει το κουριερ, δεν μπορεις καν να ανοιξεις το πακετο.

Τωρα αν εννοεις να πεις μετα στην μεταφορικη οτι ελαβα κατι ελλατωματικο αυτο δεν το γνωριζω.

Μόλις πληρώσεις το πουλάκι πέταξε....

50 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Δεν ισχυει αυτο, δεν μπορεις να ελεγξεις κατι οταν στο φερει το κουριερ, δεν μπορεις καν να ανοιξεις το πακετο.

Τωρα αν εννοεις να πεις μετα στην μεταφορικη οτι ελαβα κατι ελλατωματικο αυτο δεν το γνωριζω.

......και πάλι δεν κάνουν τίποτα. 
Εχει μια λογική βάση, βέβαια. Παράδειγμα.. Αγοράζεις ένα PC, σου το παραδίδουν και σε μια ώρα το επιστρέφεις άδειο. 
Τι θα γίνει; Ο κούριερ δεν θα έχει ευθύνη έναντι του καταστήματος..;;!!!!

Δημοσ.
47 λεπτά πριν, LIGHT1NG είπε

Ισα ισα που η πλειοψηφια λεει πως αφενος δεν ισχυει σε ολες τις μεταφορικες και αφετερου πως ισχυε καποτε και οχι τωρα.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Ισα ισα που η πλειοψηφια λεει πως αφενος δεν ισχυει σε ολες τις μεταφορικες και αφετερου πως ισχυε καποτε και οχι τωρα.

 

21 λεπτά πριν, xjps είπε

Μόλις πληρώσεις το πουλάκι πέταξε....

......και πάλι δεν κάνουν τίποτα. 
Εχει μια λογική βάση, βέβαια. Παράδειγμα.. Αγοράζεις ένα PC, σου το παραδίδουν και σε μια ώρα το επιστρέφεις άδειο. 
Τι θα γίνει; Ο κούριερ δεν θα έχει ευθύνη έναντι του καταστήματος..;;!!

Περίεργο αυτό όμως να συμβεί. 

5 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Ισα ισα που η πλειοψηφια λεει πως αφενος δεν ισχυει σε ολες τις μεταφορικες και αφετερου πως ισχυε καποτε και οχι τωρα.

Για αυτό επιλέγεις μεταφορική που ισχύει και αν όντως το πρόβλημα είναι ο χρόνος που θα κάτσει ο κουριερ τους λες ότι θα πας από το κατάστημα. 

Ο λόγος από την αντικαταβολή αυτός είναι. 

Πχ. Θεωρείς ότι βάζοντας αντικαταβολή θα σου στείλει σίγουρα το προϊόν κάποιος και θα το παραλάβεις και θα πληρώσεις και τελικά μέσα έχει μόνο χαρτί και πλαστικό και ένα κουτί άδειο τι θα πεις στον κουριερ είναι άδειο? Που ξέρει τι αγόρασες? Στην Κίνα αγοράζουν βαζάκια με αερα. 

  • Moderators
Δημοσ.

Επίσημα απογορευεται να ανοίξεις δέμα πριν παραλάβεις τυχαίνει κάποια καταστήματα και κάνουν τα στραβά μάτια

Παρόλα αυτά πες ότι εσύ ανοίγεις το πακέτο με το κινητό σου γλυστραει από τα χέρια και το κάνεις θρύψαλα, το βάζεις μέσα στο πακέτο και το στέλνεις πίσω ότι και καλά ήρθε σπασμένο ποιος αποζημιώνει τον πωλητή?

2ο παράδειγμα ανοίγεις το πακέτο και μια στιγμή που έχει πελάτη στο κατάστημα ή που δεν προσέχει ο διανομέας οερνςις από μέσα το κινητό και του λες ξες αδερφέ άλλαξα γνώμη δεν θα παραλάβω

και στις 2 περιπτώσεις επιστρέφει το δέμα πίσω και ο πωλητής κατηγορεί την courier γιατί ενώ έστειλε σφραγισμένο πακέτο παρέλαβα κάτι ανοικτό που είτε έλειπε τι προϊόν είτε ήταν κατεστραμενο

Δημοσ.

Καλησπέρα και πάλι,

 

Το θέμα λύθηκε.

Στο site του στους γενικούς όρους είχαν ένα ξεχασμένο email από άλλη επιχείρηση.Μέσω του ονόματος του email βρήκα την άλλη επιχείρηση και πήρα τηλέφωνο και τους απείλησα ότι αν έχουν σχέση με το μαγαζί που έκανα την παραγγελία θα φάνε και αυτοί  μηνύσεις και ότι θα πάω από εκεί.Η γυναίκα που απάντησε στην αρχή έλεγε ότι δεν γνωρίζει κάτι για το μαγαζί που έκανα την παραγγελία και μετά από 5 λεπτά στο τηλέφωνο ξαφνικά ζήτησε τα στοιχεία μου για να πάρει στο άλλο μαγαζί να ρωτήσει τι έχει γίνει.Το τηλέφωνο(κινητό) του άλλου μαγαζιού ήταν κλειστό μέχρι και εκείνη την στιγμή.Μετά από 2 λεπτά αφού τελείωσε η κλήση μου με την κοπέλα με παίρνει το κινητό που ήταν κλειστό μέχρι εκείνη την στιγμή.Ηταν υποτίθεται ο υπεύθυνος και ξεκίνησε τα συγνώμη και ότι έγινε λάθος και ότι το τηλεφωνικό κέντρο δεν δουλεύει τα πσκ, Γενικά με έγλειφε και έλεγε να κρατήσω το μπουφάν σαν δώρο και να μου βάλει και τα λεφτά στην τράπεζα.Του είπα όχι θα το επιστρέψω και να μου βάλει τα λεφτά όπως και έγινε.

Η ACS επικοινώνησε μαζί μου σήμερα και αναγνώρισαν το λάθος τους ότι δεν έχουν τα στοιχεία του αποστολέα και προθυμοποιήθηκαν από μόνοι τους να μου επιστρέψουν τα λεφτά πίσω αφού τους πάω την παραγγελία.Τους εξήγησα ότι λύθηκε το θέμα.Ποτέ δεν απαίτησα τα χρηματά μου από την ΑCS ,μόνο τα στοιχεία του αποστολέα ήθελα.Από την πρώτη επικοινωνία που είχα μαζί τους μου είπαν από μόνοι τους ότι θα ξεκινήσουν διαδικασίες για να πάρω τα λεφτά μου πίσω.

υ.γ. 1 Ξαναλέω για τρίτη φορά ότι η παραγγελία δεν έγινε μέσω φβ αλλά από το ηλεκτρονικό eshop τους.Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιοι που σχολίασαν,επέμεναν για το φβ και ειρωνεύονταν.Μάλλον θέλουν να γεμίσουν τον χρόνο τους παίζοντας το ξερόλες.Στο φβ μπήκα για να δω κριτικές αφού είχα παραλάβει το δέμα.Δεν ασχολούμε με φβ γενικά.

υ.γ. 2 Το μπουφάν που παρέλαβα ήταν άλλο από την φωτό και σε εμφάνιση και σε μέγεθος και σαν καταναλωτής έχω το νόμιμο δικαίωμα να το επιστρέψω παίρνοντας(μείον τα έξοδα αποστολής) τα λεφτά μου πίσω.Ο πωλητής είχε εξαφανιστεί και δεν απάνταγε ούτε στο τηλ ούτε στο email.Αυτό πάει στο ποστ του guzel.

υ.γ.3 Ευχαριστώ όσους έκαναν ουσιώδη ποστ και θέλησαν να βοηθήσουν.

 

 

Δημοσ.
On 19/11/2019 at 14:42, maxim. said:

Καλησπέρα και πάλι,

Το θέμα λύθηκε.

Στο site του στους γενικούς όρους είχαν ένα ξεχασμένο email από άλλη επιχείρηση.Μέσω του ονόματος του email βρήκα την άλλη επιχείρηση και πήρα τηλέφωνο και τους απείλησα ότι αν έχουν σχέση με το μαγαζί που έκανα την παραγγελία θα φάνε και αυτοί  μηνύσεις και ότι θα πάω από εκεί.Η γυναίκα που απάντησε στην αρχή έλεγε ότι δεν γνωρίζει κάτι για το μαγαζί που έκανα την παραγγελία και μετά από 5 λεπτά στο τηλέφωνο ξαφνικά ζήτησε τα στοιχεία μου για να πάρει στο άλλο μαγαζί να ρωτήσει τι έχει γίνει.Το τηλέφωνο(κινητό) του άλλου μαγαζιού ήταν κλειστό μέχρι και εκείνη την στιγμή.Μετά από 2 λεπτά αφού τελείωσε η κλήση μου με την κοπέλα με παίρνει το κινητό που ήταν κλειστό μέχρι εκείνη την στιγμή.Ηταν υποτίθεται ο υπεύθυνος και ξεκίνησε τα συγνώμη και ότι έγινε λάθος και ότι το τηλεφωνικό κέντρο δεν δουλεύει τα πσκ, Γενικά με έγλειφε και έλεγε να κρατήσω το μπουφάν σαν δώρο και να μου βάλει και τα λεφτά στην τράπεζα.Του είπα όχι θα το επιστρέψω και να μου βάλει τα λεφτά όπως και έγινε.

Η ACS επικοινώνησε μαζί μου σήμερα και αναγνώρισαν το λάθος τους ότι δεν έχουν τα στοιχεία του αποστολέα και προθυμοποιήθηκαν από μόνοι τους να μου επιστρέψουν τα λεφτά πίσω αφού τους πάω την παραγγελία.Τους εξήγησα ότι λύθηκε το θέμα.Ποτέ δεν απαίτησα τα χρηματά μου από την ΑCS ,μόνο τα στοιχεία του αποστολέα ήθελα.Από την πρώτη επικοινωνία που είχα μαζί τους μου είπαν από μόνοι τους ότι θα ξεκινήσουν διαδικασίες για να πάρω τα λεφτά μου πίσω.

υ.γ. 1 Ξαναλέω για τρίτη φορά ότι η παραγγελία δεν έγινε μέσω φβ αλλά από το ηλεκτρονικό eshop τους.Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιοι που σχολίασαν,επέμεναν για το φβ και ειρωνεύονταν.Μάλλον θέλουν να γεμίσουν τον χρόνο τους παίζοντας το ξερόλες.Στο φβ μπήκα για να δω κριτικές αφού είχα παραλάβει το δέμα.Δεν ασχολούμε με φβ γενικά.

υ.γ. 2 Το μπουφάν που παρέλαβα ήταν άλλο από την φωτό και σε εμφάνιση και σε μέγεθος και σαν καταναλωτής έχω το νόμιμο δικαίωμα να το επιστρέψω παίρνοντας(μείον τα έξοδα αποστολής) τα λεφτά μου πίσω.Ο πωλητής είχε εξαφανιστεί και δεν απάνταγε ούτε στο τηλ ούτε στο email.Αυτό πάει στο ποστ του guzel.

υ.γ.3 Ευχαριστώ όσους έκαναν ουσιώδη ποστ και θέλησαν να βοηθήσουν.

 

Παντως αλλη φορα οταν πεφτεις σε σαιτ που ειναι σαν να τα εχει φτιαξει 5χρονο να μην αγοραζεις, φιλικη συμβουλη παντα.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...