Προς το περιεχόμενο

Τι σόι πάροχος είναι τούτος ; skytelecom


Προτεινόμενες αναρτήσεις

29 λεπτά πριν, Theatre_lover είπε

Καλησπέρα σας, 

βρίσκομαι σε περιοχή με μεγάλο πρόβλημα στη διαθεσιμότητα γραμμών ΟΤΕ στη Θεσσαλονίκη, δεν προχωράει καμία αίτηση και είμαστε συνεχώς στην αναμονή, κοινώς χωρίς ίντερνετ. Ακόμα και γείτονες μας είπαν ότι περίμεναν 2 χρόνια (!) για θέση και νέα σύνδεση. Πάνω στην απελπισία μου, βρήκα την Skytelecom, η οποία υποτίθεται ότι παρέχει ασύρματη σύνδεση με 10% μέγιστη απόκλιση στην ταχύτητα. Ο εκπρόσωπος ενώ ενδιαφερόμουν για 24αρα σύνδεση μου πρότεινε με "προωθητικό κωδικό" να πληρώνουμε το πρόγραμμα για 24 αλλά να μας αναβαθμίσουν σε 35άρι, γεγονός που μου φάνηκε κάπως περίεργο και ύποπτο γιατί το πρότεινε αφού ρώτησα αν ισχύει η έκπτωση 10% για φοιτητές και ήταν σαν αντιπρόταση.

Εν συνεχεία με καλεί μία κυρία από το οικονομικό τμήμα λέγοντάς μου ότι έχει αποστείλει μειλ για την πληρωμή του εξοπλισμού 99,90€ κι ότι πρέπει να γίνει εντός 24ώρου (;;). Μου φαίνονται κάπως όλες αυτές οι κινήσεις και φοβάμαι μη βρεθώ δεσμευμένος σε ένα πρόγραμμα με μη σταθερό ίντερνετ. Υποτίθεται ότι ο εκπρόσωπος έλεγξε την τοποθεσία του σπιτιού και τι υπάρχει τριγύρω και είπε "Δε νομίζω να έχετε πρόβλημα" (;;;)

Για το συμβόλαιο δε μου έχει αναφερθεί κάτι και τώρα επικοινώνησα χωρίς να έρθει κάποια απάντηση (ακόμα). Το συμβόλαιο πότε το υπογράφεις; Υπάρχουν εγγυήσεις, το οτιδήποτε; Το 3ημερο try&buy δε μπορώ να πω ότι με καθησυχάζει για να προβώ σε υπογραφή 24-μηνου συμβολαίου και αγορά 100€ εξοπλισμού εκ των προτέρων, αλλά από την άλλη οι επιλογές μας είναι τόσο περιορισμένες. Δεν θέλουμε κάτι τρελό και με φάση 15mbps είμαστε κομπλέ όμως να υπάρχει σταθερό ίντερνετ, χωρίς να κόβεται συνεχώς λόγω απώλειας σήματος κλπ. Επίσης όλες αυτές οι περίεργες κινήσεις και η "δωρεάν" αναβάθμιση σε 35άρα τι φάση αλήθεια; 

Υπάρχει περίπτωση να είναι όλα φούσκα μέχρι να υπογράψεις και μετά μην τους είδατε; 

 

Είμαι στην 2η εβδομάδα μαζί τους και έχω σταθερά 43-50. Είχα ζητήσει 50αρα που την δίνουν στην τιμή των 28€ (εφόσον κάνεις την αίτηση μέσω του link που σου στέλνουν μετά την επικοινωνία μαζί τους) 

Είχα βάλει τα ~120€ του εξοπλισμού και μετά ~10 μέρες ήρθαν 2 τεχνικοί (δύο μέρες πριν κλείστηκε το ραντεβού) και έκαναν την ζεύξη. 

Από μένα είναι: GO! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 176
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, xx1100 είπε

Είμαι στην 2η εβδομάδα μαζί τους και έχω σταθερά 43-50. Είχα ζητήσει 50αρα που την δίνουν στην τιμή των 28€ (εφόσον κάνεις την αίτηση μέσω του link που σου στέλνουν μετά την επικοινωνία μαζί τους) 

Είχα βάλει τα ~120€ του εξοπλισμού και μετά ~10 μέρες ήρθαν 2 τεχνικοί (δύο μέρες πριν κλείστηκε το ραντεβού) και έκαναν την ζεύξη. 

Από μένα είναι: GO! 

Έχεις σταθερή σύνδεση; Επίσης για ποια περιοχή μιλάμε, βλέπεις κεραία; 

Επεξ/σία από Theatre_lover
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Theatre_lover είπε

Έχεις σταθερή σύνδεση; Επίσης για ποια περιοχή μιλάμε, βλέπεις κεραία; 

Η σύνδεσή μου είναι σταθερή (ίσως μια αποσύνδεση το 24ωρο για ελάχιστο χρόνο μερικών δευτερόλεπτα). 

Η περιοχή μου είναι 5-6χλμ έξω από την Τρίπολη. 

Πιθανότατα με ευνοεί ο τρόπος που χρησιμοποιούν επειδή πρόκειται για μονοκατοικία με ελεύθερη ορατότητα. 

Θα έλεγα να τους ρωτήσεις τι γίνεται με τα χρήματα της προκαταβολής στην περίπτωση που δεν επιτύχει ο τεχνικός να σου δώσει γραμμή. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

<το παρόν έχω δημοσιεύσει και σε σχετικό νήμα στο www.adslgr.com>

Λήψη σε περιοχή Παναγίτσα Μασταμπά, κεραία στην ταράτσα 3 όροφου με καθαρή θέα προς πομποδέκτες (αρχικά προς Γιούχτα, τώρα προς Κέντρο)

Από πέρυσι το Φλεβάρη έχω το πακέτο HomeAirFiber 24 Internet.
Λοιπόν, αρχικά εξαιρετική εμπειρία, λάμβανα όσα έλεγε το συμβόλαιο (24down / 2up), αλλά μετά από τον πρώτο καιρό άρχισαν προβλήματα.
Αρχικά έβρισκα και μιλούσα και με τεχνικό. Εδώ και μήνες όμως τίποτε, μόνο customer service: κρατούν τα στοιχεία μου για να με πάρει την επόμενη μέρα πια ο τεχνικός, αν με βρεί, και όταν πια έχει λυθεί το πρόβλημα και έχω "ένα κάποιο βρε παιδί μου" ιντερνετ.
Παραθέτω όλες τις μετρήσεις που έχω κατά καιρούς συλλέξει κι έχω υπέβαλα σε καταγγελία σε ΕΕΤΤ και Συνήγορο Καταναλωτή, καταγεγραμμένες από αντίστοιχα snapshots του ookla που έχω κρατήσει.
Συμπέρασμά μου: έχουν κάνει overextend και πούλησαν πολλά παραπάνω συμβόλαια απ' ότι σηκώνει το δίκτυο. όλη τη μέρα σέρνεται, ενώ αρκετά μετά τα μεσάνυχτα που κοιμούνται τα περισσότερα στρουμφάκια και σηκώνονται οι βρυκόλακες παίζει πολύ καλύτερα.
<Έπεσε βέβαια και ο κορωνοϊός και είμαστε πολύ περισσότερο στον υπολογιστή, να το πούμε κι αυτό.>

Το ιστορικό :
5/9/20 11:50 DL 5.78, UL 1.55
10/9/20 ΔΙΑΚΟΠΗ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΓΙΑ ΩΡΕΣ. Κατόπιν οι παρακάτω μετρήσεις!
10/9/20 DL 1.74, UL 0.80
11/9/20 - ΔΙΑΚΟΠΗ ΙΝΤΕΡΝΕΤ 14:15 - ?
Με άλλαξαν σε άλλο αναμεταδότη
14/9/20 - 10:15 2-λεπτη διακοπή
14/9/20 - 18:57 διακοπή
23/9/20 – 13:00 διακοπή
21/10/20 – 15:00 <5 Mbps ?? , στις 17:40 διακοπή
30/10/20 – 22:15 διακοπή
24/11/20 – 13:00 διακοπή
2/12/20 – 16:15 διακοπή
4/12/20 – 15:33 διακοπή
10/12/20 – 12:18 διακοπή
10/12/20 – 15:10 DL 8.46, UL 0.47
10/12/20 – 21:10 διακοπή έως 21:45
10/12/20 – 21:25 διακοπή έως 21:45
29/12/20 – 22:16 διακοπή
26/01/21 – 13:00 διακοπή
27/01/21 – 11:30 DL 5.78, 0 UL 0.00 - Τηλεφώνημα Sky Telecom, δε μου έδωσαν τεχνικό άμεσα, αλλά έστειλαν «ticket» να με καλέσουν αργότερα.
27/01/21 – 17:38 DL 1.80, 0 UL 0.07 - Ακόμη περιμένω απάντηση από τεχνικό της Sky Telecom.
28/01/21 – 08:52 DL 0,49, 0 UL 0.00 - Ακόμη περιμένω απάντηση από τεχνικό της Sky Telecom.
29/01/21 – 20:50 DL 15.91, UL 0.50 - Ακόμη περιμένω απάντηση από τεχνικό της Sky Telecom.
30/01/21 – 12:00 DL 0.77, UL 0.00 - Ακόμη περιμένω απάντηση από τεχνικό της Sky Telecom.
30/01/21 – 21:05 ΔΙΑΚΟΠΗ ΙΝΤΕΡΝΕΤ - Ακόμη περιμένω απάντηση από τεχνικό της Sky Telecom.
31/01/21 – 18:05 DL 20.17, UL 0.49
31/01/21 – 05:33 DL 22.25, UL 1.01
01/02/21 – 20:43 ΔΙΑΚΟΠΗ ΙΝΤΕΡΝΕΤ
01/02/21 – 20:47 DL 2.49, UL 0.00
08/02/21 – 21:56 DL 11.84, UL 0.20
10/02/21 – 20:35 DL 2.35, UL 0.00
10/02/21 – 22:57 DL 6.04, UL 0.32
12/02/21 – 21:24 DL 7.51, UL 0.22
14/02/21 – 19:55 DL 0.77, UL 0.00
5x τηλέφωνο στη Sky Telecom, αναμονή 3 λεπτά και μετά αποσυνδέεται.
16/02/21 – 09:47 DL 4.84, UL 0.14
17/02/21 – 08:37 DL 14.04, UL 0.90
19/02/21 – 07:23 DL 20.01, UL 0.90
19/02/21 – 16:34 -> ΠΛΗΡΗΣ ΔΙΑΚΟΠΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΙΝΤΕΡΝΕΤ
21/02/21 – 12:26 -> ΠΛΗΡΗΣ ΔΙΑΚΟΠΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΙΝΤΕΡΝΕΤ
22/02/21 – 03:37 DL 17.51, UL 1.03
23/02/21 – 21:48 DL 10.62, UL 0.34

Επεξ/σία από ipach
συμπλήρωση
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, ipach είπε

<το παρόν έχω δημοσιεύσει και σε σχετικό νήμα στο www.adslgr.com>

Λήψη σε περιοχή Παναγίτσα Μασταμπά, κεραία στην ταράτσα 3 όροφου με καθαρή θέα προς πομποδέκτες (αρχικά προς Γιούχτα, τώρα προς Κέντρο)

Από πέρυσι το Φλεβάρη έχω το πακέτο HomeAirFiber 24 Internet.
Λοιπόν, αρχικά εξαιρετική εμπειρία, λάμβανα όσα έλεγε το συμβόλαιο (24down / 2up), αλλά μετά από τον πρώτο καιρό άρχισαν προβλήματα.
Αρχικά έβρισκα και μιλούσα και με τεχνικό. Εδώ και μήνες όμως τίποτε, μόνο customer service: κρατούν τα στοιχεία μου για να με πάρει την επόμενη μέρα πια ο τεχνικός, αν με βρεί, και όταν πια έχει λυθεί το πρόβλημα και έχω "ένα κάποιο βρε παιδί μου" ιντερνετ.
Παραθέτω όλες τις μετρήσεις που έχω κατά καιρούς συλλέξει κι έχω υπέβαλα σε καταγγελία σε ΕΕΤΤ και Συνήγορο Καταναλωτή, καταγεγραμμένες από αντίστοιχα snapshots του ookla που έχω κρατήσει.
Συμπέρασμά μου: έχουν κάνει overextend και πούλησαν πολλά παραπάνω συμβόλαια απ' ότι σηκώνει το δίκτυο. όλη τη μέρα σέρνεται, ενώ αρκετά μετά τα μεσάνυχτα που κοιμούνται τα περισσότερα στρουμφάκια και σηκώνονται οι βρυκόλακες παίζει πολύ καλύτερα.
<Έπεσε βέβαια και ο κορωνοϊός και είμαστε πολύ περισσότερο στον υπολογιστή, να το πούμε κι αυτό.>

Το ιστορικό :
5/9/20 11:50 DL 5.78, UL 1.55
10/9/20 ΔΙΑΚΟΠΗ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΓΙΑ ΩΡΕΣ. Κατόπιν οι παρακάτω μετρήσεις!
10/9/20 DL 1.74, UL 0.80
11/9/20 - ΔΙΑΚΟΠΗ ΙΝΤΕΡΝΕΤ 14:15 - ?
Με άλλαξαν σε άλλο αναμεταδότη
14/9/20 - 10:15 2-λεπτη διακοπή
14/9/20 - 18:57 διακοπή
23/9/20 – 13:00 διακοπή
21/10/20 – 15:00 <5 Mbps ?? , στις 17:40 διακοπή
30/10/20 – 22:15 διακοπή
24/11/20 – 13:00 διακοπή
2/12/20 – 16:15 διακοπή
4/12/20 – 15:33 διακοπή
10/12/20 – 12:18 διακοπή
10/12/20 – 15:10 DL 8.46, UL 0.47
10/12/20 – 21:10 διακοπή έως 21:45
10/12/20 – 21:25 διακοπή έως 21:45
29/12/20 – 22:16 διακοπή
26/01/21 – 13:00 διακοπή
27/01/21 – 11:30 DL 5.78, 0 UL 0.00 - Τηλεφώνημα Sky Telecom, δε μου έδωσαν τεχνικό άμεσα, αλλά έστειλαν «ticket» να με καλέσουν αργότερα.
27/01/21 – 17:38 DL 1.80, 0 UL 0.07 - Ακόμη περιμένω απάντηση από τεχνικό της Sky Telecom.
28/01/21 – 08:52 DL 0,49, 0 UL 0.00 - Ακόμη περιμένω απάντηση από τεχνικό της Sky Telecom.
29/01/21 – 20:50 DL 15.91, UL 0.50 - Ακόμη περιμένω απάντηση από τεχνικό της Sky Telecom.
30/01/21 – 12:00 DL 0.77, UL 0.00 - Ακόμη περιμένω απάντηση από τεχνικό της Sky Telecom.
30/01/21 – 21:05 ΔΙΑΚΟΠΗ ΙΝΤΕΡΝΕΤ - Ακόμη περιμένω απάντηση από τεχνικό της Sky Telecom.
31/01/21 – 18:05 DL 20.17, UL 0.49
31/01/21 – 05:33 DL 22.25, UL 1.01
01/02/21 – 20:43 ΔΙΑΚΟΠΗ ΙΝΤΕΡΝΕΤ
01/02/21 – 20:47 DL 2.49, UL 0.00
08/02/21 – 21:56 DL 11.84, UL 0.20
10/02/21 – 20:35 DL 2.35, UL 0.00
10/02/21 – 22:57 DL 6.04, UL 0.32
12/02/21 – 21:24 DL 7.51, UL 0.22
14/02/21 – 19:55 DL 0.77, UL 0.00
5x τηλέφωνο στη Sky Telecom, αναμονή 3 λεπτά και μετά αποσυνδέεται.
16/02/21 – 09:47 DL 4.84, UL 0.14
17/02/21 – 08:37 DL 14.04, UL 0.90
19/02/21 – 07:23 DL 20.01, UL 0.90
19/02/21 – 16:34 -> ΠΛΗΡΗΣ ΔΙΑΚΟΠΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΙΝΤΕΡΝΕΤ
21/02/21 – 12:26 -> ΠΛΗΡΗΣ ΔΙΑΚΟΠΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΙΝΤΕΡΝΕΤ
22/02/21 – 03:37 DL 17.51, UL 1.03
23/02/21 – 21:48 DL 10.62, UL 0.34

Κακή εμπειρία φίλε.... 

Καλού κακού, έκανα μια αίτηση στην Starlink 

Screenshot_20210225_095503.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

Έχουμε κάποιο νεώτερο από ευχαριστημένους ή δυσαρεστημένους πελάτες; το σκέφτομαι και εγώ γιατί ζω έξω από το Ηράκλειο και εδώ  έρχεται μόνο η cosmote με μέγιστο τα 7-9 mbps.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Επισκέπτης
Στις 14/5/2021 στις 10:31 ΜΜ, sargus είπε

Έχουμε κάποιο νεώτερο από ευχαριστημένους ή δυσαρεστημένους πελάτες; το σκέφτομαι και εγώ γιατί ζω έξω από το Ηράκλειο και εδώ  έρχεται μόνο η cosmote με μέγιστο τα 7-9 mbps.

Έβαλα  sky  και δεν το μετάνιωσα  λεπτό.....

Η ταχύτητα  είναι  όσο λένε......

Συνδρομητής  Ηρακλείου Κρήτης..... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Η ταχύτητα σύνδεσης επηρεάζεται από τις καιρικές συνθήκες? Αν κάποιος είναι από περιοχή πέριξ της Καλαμάτας ας γράψει αν μπορεί μερικές εντυπωσεις. Σκέφτομαι να το βάλω στο χωριό που δεν έχουμε ενεργή γραμμή τηλεφώνου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, turbakiasss είπε

Η ταχύτητα σύνδεσης επηρεάζεται από τις καιρικές συνθήκες? Αν κάποιος είναι από περιοχή πέριξ της Καλαμάτας ας γράψει αν μπορεί μερικές εντυπωσεις. Σκέφτομαι να το βάλω στο χωριό που δεν έχουμε ενεργή γραμμή τηλεφώνου.

Έχεις ρωτήσει αν σε καλύπτει στην περιοχή της Μεσσηνίας ; 

Σε ποιο χωριό αν επιτρέπεται ; 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, turbakiasss είπε

Η ταχύτητα σύνδεσης επηρεάζεται από τις καιρικές συνθήκες? Αν κάποιος είναι από περιοχή πέριξ της Καλαμάτας ας γράψει αν μπορεί μερικές εντυπωσεις. Σκέφτομαι να το βάλω στο χωριό που δεν έχουμε ενεργή γραμμή τηλεφώνου.

παραλια στο Ελιτε εχει ενας φιλος....για ποιο εξω δεν ξερω αλλα με ενα τηλεφωνο θα σου πουν

στα 7χιλ που παιρνω βρεχει χιονιζει μια χαρα ειναι...μονο το ρευμα να μην εχει διακοπες

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Twoface είπε

Έχεις ρωτήσει αν σε καλύπτει στην περιοχή της Μεσσηνίας ; 

Σε ποιο χωριό αν επιτρέπεται ; 

Είναι αριστερά πάνω στην διασταύρωση του Δωρίου, πηγαίνοντας για Κυπαρισσία. Μικρό ορεινό είναι. Στο χάρτη βλέπω ότι καλύπτει, έχω στείλει αίτημα ενδιαφέροντος και περιμένω να επικοινωνήσουν μαζί μου. Απλά ήθελα να έχω και μερικές γνώμες από άτομα που ίσως υπάρχουν στον νομό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Καλησπέρα,

παιδιά εγώ θα πρέπει να κόψω το συμβόλαιο μου που έχω με την εταιρεία λόγο μετακόμισης (κλείνω 2 χρόνια Νοέμβρη του 2022) και εκεί που πάω δεν έχει καν κάλυψη, θα πρέπει να πληρώσω πρόστιμο αποχώρησης? 

Θα πρέπει να βρω να δώσω και το πιάτο που αγόρασα της 50αρας και ας έβαλα τελικά 24αρα.

Αν και η ταχύτητα είναι κομπλέ εχω συνέχεια μικρές αποσύνδεσης που κάνει το online gaming εκνευριστικο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, valantis123 είπε

Καλησπέρα,

παιδιά εγώ θα πρέπει να κόψω το συμβόλαιο μου που έχω με την εταιρεία λόγο μετακόμισης (κλείνω 2 χρόνια Νοέμβρη του 2022) και εκεί που πάω δεν έχει καν κάλυψη, θα πρέπει να πληρώσω πρόστιμο αποχώρησης? 

Θα πρέπει να βρω να δώσω και το πιάτο που αγόρασα της 50αρας και ας έβαλα τελικά 24αρα.

Αν και η ταχύτητα είναι κομπλέ εχω συνέχεια μικρές αποσύνδεσης που κάνει το online gaming εκνευριστικο.

 

και μενα το δεκεμβριο ληγει..δεν ξερω αν θα παω σε ΟΤΕ γιατι και αυτοι ασυρματο δινουν στο χωριο και εχει τα θεματα του ενω στη σκαι ειμαστε 2 ατομα με 24/2.Και γω εχω παρατηρησει καποιες στιγμιαιες αποσυνδεσεις αλλα δεν κανω gaming...

το παιτο δεν το χανεις γιατι που ξερεις μπορει να πας σε αλλο ασυρματο παροχο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, kostasbm είπε

το πιατο δεν το χανεις γιατι που ξερεις μπορει να πας σε αλλο ασυρματο παροχο...

Ναι αλλα καθε εταιρεία λεει οτι κανει μονο το δικο τους και δε κανουν τα άλλα.. ετσι μου ελεγε η Skytelecom τουλάχιστον..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...