Προς το περιεχόμενο

Microsoft Flight Simulator 2020 [PC]


nzeppos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 προς το παρον 4core 8 threads ειναι υπερ αρκετα 40-60% usaze ολα τα core/threads.

ακομα και στα 6core/12trheads τα παει καλα,  απο εκει και πανω τα μισα core κοιμούνται αλλα ελπιζω στο αμεσο μελλον να το διορθωσουν

Επεξ/σία από george kesoglu
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
51 λεπτά πριν, george kesoglu είπε

 προς το παρον 4core 8 threads ειναι υπερ αρκετα 40-60% usaze ολα τα core/threads.

ακομα και στα 6core/12trheads τα παει καλα,  απο εκει και πανω τα μισα core κοιμούνται αλλα ελπιζω στο αμεσο μελλον να το διορθωσουν

Ναι ήταν χαλαρός ο 3600.

Κοιμούνται? Επειδή δεν τρέχει σε dx12 τρώει μπουκάλι η VGA?

Επεξ/σία από xtrmsnpr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, xtrmsnpr είπε

Ναι ήταν χαλαρός ο 3600.

Κοιμούνται? Επειδή δεν τρέχει σε dx12 τρώει μπουκάλι η VGA?

Ανάλογα τις ρυθμίσεις/ανάλυση και την κάρτα πέφτει αβέρτα cpu bottleneck λόγω υψηλών απαιτήσεων στο main thread (STP) και λίγο λιγότερο σε 4-5 περιφερειακά. Και όχι μόνο από τον 3600, αλλά και από τον 10900k (την απόλυτη πολεμική μηχανή😁) σε κάποιες περιπτώσεις. Αλλά επειδή το συγκεκριμένο είδος δεν είναι e-sports και παίζεται άνετα και με κλειδωμένα 30, για αυτό ίσως δε γίνεται τόσο ντόρος. Σε γενικές γραμμές ένα παιχνίδι γραμμένο σε low level api (DX12/vulcan) έχει λιγότερο cpu overhead ή/και η μηχανή του επιμερίζει περισσότερες διεργασίες σε περισσότερα cores. Απλά αυτό είναι ένας "μπούσουλας", δίνεται δηλαδή η δυνατότητα στον dev και από εκεί και πέρα αυτός κανονίζει πορεία του.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ιδού και το πρώτο μου report για πτήση με το Self Loading Cargo που μόλις αγόρασα (προτίμησα να αναβάλλω το OnAir για λίγο ακόμα μέχρι να αποκτήσω μεγαλύτερη εμπειρία με το MSFS):

https://www.selfloadingcargo.com/flightlogs/view/69379/478d57d8-a383-4d7f-bf12-ef22e916066c

C+ ο βαθμός, σαν να είμαι στο πανεπιστήμιο. Θα τα πω εν τάχει σαν παραμύθι.

Πριν λίγες μέρες ερχόμενος από το φθινοπωρινό Bergen έφτασα με το King Air σε ένα χωράφι-αεροδρόμιο τέρμα Θεού στην Ιρλανδία, πάνω αριστερά. Donegal το όνομα. Δεν πάει πιο πάνω, μετά έχει νερό. Δεν λέω, πολύ ωραία τοποθεσία και η Γκίνες σίγουρα θα ρέει άφθονη για να περνάει κάπως η ώρα σε αυτό το μέρος-στο-πουθενά, αλλά τον προορισμό τον επέλεξα περίπου κατά τύχη μόνο και μόνο για να είμαι κοντά στην Ισλανδία και να κάνω μέσω αυτής την παρθενική μου υπερατλαντική πτήση. Αν και φρόντισα να βρω κάποια πρόχειρα charts του αεροδρομίου (εννοείται εν πτήσει), είχα φτάσει στα 3 μίλια και δεν μπορούσα να καταλάβω που στο καλό βρίσκεται. Δεν το έβλεπα ούτε με εξωτερική κάμερα σε σημείο να λέω ότι πάει χάλασε το παιχνίδι, έχει bug, εξαφανίστηκε το αεροδρόμιο, την κοπάνησε.

Σίγουρα θα έχετε μπει σε δρομολόγιο αστικού λεωφορείου που ο οδηγός ήταν καινούριος στη διαδρομή και ρωτούσε τους επιβαίνοντες μπαρμπάδες ή/και περαστικούς από που να στρίψει για την επόμενη στάση. Με παρόμοιο τρόπο κι εγώ ρωτούσα τους θορυβώδεις μανατζαραίους-πλούσιους επιβάτες από πίσω αν έχει ξαναπροσγειωθεί κανένας στο Donegal μπας και ξέρει να μου πει που είναι το αεροδρόμιο. Απάντηση δεν πήρα αλλά μετά από αυτό ξέσπασε πλήρης σιγή μέσα στο αεροπλάνο και άφθονος ιδρώτας άρχισε να λούζει τους εύπορους πελάτες μου. Εκεί είναι που κατάλαβαν ότι το χρήμα δεν είναι το παν στο μάταιο τούτο ντουνιά. Η Air Zeppos παραδίδει μαθήματα ζωής εν πτήσει.

Επίσης εκεί ήταν που θυμήθηκα την αρχαία ρήση των αρχαίων που έλεγαν ότι αν το αρχαίο αεροπλάνο ψηλά στο ουρανό δεν φαίνεται να κινείται ούτε δεξιά ούτε αριστερά, τότε μάλλον έρχεται κατά πάνω σου οπότε κοπάνα την. Στη δική μου περίπτωση μεταφράστηκε ως "αν δεν βλέπεις το αεροδρόμιο ενώ το GPS σου λέει ότι είναι εκεί, τότε μάλλον πετάς κάθετα προς το διάδρομο και είσαι πολύ χαμηλά". Αυτό ακριβώς γινόταν τελικά, οπότε αφού το είδα τελευταία στιγμή αναγκαστικά άρχισα τους γύρους στο downwind leg. Με την υπομονή να εξαντλείται, την ώρα να περνάει και τη γυναίκα από μέσα να ετοιμάζει την Παντόφλα, έκανα δυο-τρεις προσεγγίσεις καμικάζι και με τα πολλά κατάφερα να προσγειωθώ μισός στην άσφαλτο και μισός στο χορτάρι (μην το γελάτε όμως, τα λάστιχα του πραγματικού King Air 350i είναι σχεδιασμένα ώστε να μπορούν να προσεδαφιστούν και σε γρασίδι).

Απορώ οι παλαιοί πως την πάλευαν χωρίς GPS, αφού ακόμα κι αν δεν βρίσκεις που είναι το αεροδρόμιο με το μάτι, ακόμα κι αν έχει συννεφιά ή σκόνη, η τεχνολογία θα σου υποδείξει ότι "εκεί είναι ρε ζώον, κοίτα καλύτερα" και κουτσά-στραβά θα το βρεις τελικά. Η τεχνολογία μας έχει βοηθήσει σε πολλά πράγματα, για παράδειγμα σκεφτείτε ότι τα πολύ παλιά τα χρόνια γύρω στο 2003 μ.Χ. πετούσαμε χωρίς real life καιρό γιατί το PSTN χρέωνε με την ώρα και δεν ήταν να μένεις συνέχεια στο Internet.

Την επομένη αναχωρήσαμε για Ισλανδία. Στο ενδιάμεσο είχα κατεβάσει αυτό το καταπληκτικά υπέροχο scenery overhaul για τη χώρα αλλά φυσικά μέχρι να φτάσω εκεί είχε πιάσει μαύρο σκοτάδι και δεν είδα τίποτα από αυτά που κατέβασα. Μόνο κάτι φωτάκια στο βάθος που υπέθεσα ότι είναι το αεροδρόμιο, το ILS συμφώνησε με τα πολλά και προσγειωθήκαμε σώοι και αβλαβείς. Αυτό μου θύμισε ένα άρθρο που είχα διαβάσει κάποτε στην Πτήση (νομίζω) τα χρόνια που λειτουργούσε ακόμα το Ελληνικό, για ένα πιλότο που ενώ σύμφωνα με το ραντάρ του κέντρου ελέγχου βρισκόταν μακρυά από το αεροδρόμιο, αυτός τους έλεγε ότι το βλέπει από κάτω του και θα κατέβει. Βρε είσαι μακρυά, τι είναι αυτά που λες, βρε όχι είναι από κάτω σας λέω και εγώ θα κατέβω. Στο τέλος κατάλαβαν ότι εννοούσε τη Λεωφόρο Συγγρού και ευτυχώς κατάφεραν να του αλλάξουν γνώμη...

Το επόμενο πρωί αναχωρήσαμε για το μεγαλύτερο ταξίδι που έχω κάνει ποτέ στο Flight Simulator (FS2004 και FSX συμπεριλαμβανομένων), σχεδόν 6 ώρες από Ισλανδία μέχρι St. Johns International στη Νέα Γη, Newfoundland, Λαμπραντόρ, πως τα λένε αυτά τα περίεργα εκεί πέρα. Τέρμα γεμάτες οι δεξαμενές, έβαλα και 4 άτομα 240 λίμπρες ο καθένας μαζί με αποσκευές, φτάσαμε με τα καυσαέρια (με το που έκανα το touchdown άναψε το low fuel left). Στο ενδιάμεσο το είχα αφήσει και πήγαινε μόνο του αφού διανύαμε κάτι τεράστια legs της μιάμισης ώρας έκαστο πάνω από τον Ατλαντικό οπότε έφαγα, έπαιξα με τα μικρά, έκανα μπάνιο, είδα μερικά The Office, ξαναέφαγα, ξαναέπαιξα με τα μικρά και τελικά έφτασα στον προορισμό μου χορτασμένος αλλά και ως νέος Βίκινγκ που ανακαλύπτει για πρώτη φορά την Αμερική, μιας και α) είναι η πρώτη μου υπερατλαντική πτήση ever και β) μην ξεχνάμε ότι ξεκίνησα από το Bergen.

Μετά από 1-2 σύντομα hops της μίας ώρας προς τα ενδότερα του Καναδά, περισσότερο για να δοκιμάσω την checklist που έχω κάπως βελτιώσει (βλ. παρακάτω), έφτασα στο Deer Lake Airport χωρίς να έχω ιδέα γιατί πήγα εκεί. Μιλάμε για ένα πολύ μικρό αεροδρόμιο χωρίς υποδομές, σε ένα μέρος που ο πολιτισμός δεν έχει φτάσει ακόμα, με ελάφια και κουνάβια να αλωνίζουν μέσα στον πύργο ελέγχου. Αφού τόση ώρα έλεγα στον εαυτό μου ότι πετάω αληθινό αεροπλάνο, δεν έβλαψε να του πω επίσης ότι εκεί πήγαμε και καλά επειδή οι μανατζαραίοι-πλούσιοι επιβάτες-πελάτες έχουν κάποιο ετήσιο company retreat event.

Μετά είπα να αγοράσω το (φτηνό) Self Loading Cargo και να δοκιμάσω να πάω Halifax International. Η πτήση τελείωσε πριν λίγη ώρα. Φτάνοντας εκεί κάτω από τα 5000 πόδια δεν έβλεπες τί-πο-τα. Πραγματικά τίποτα, μόνο μια μαυρίλα. Είχαν μαυρίσει τα πάντα στις 5.30 το απόγευμα τοπική. Και τα έλεγε το METAR του SimBrief:

Spoiler

Destination:CYHZ/YHZ STANFIELD INTL

SA 190800 12005KT 15SM BKN011 OVC052 07/07 A3042 RMK ST7SC1 SLP307

FT 190819 1908/2006 VRB03KT P6SM FEW004 BKN010 OVC050

TEMPO 1908/1910 2SM BR OVC004

FM191000 04006KT 2SM -DZ BR OVC004

TEMPO 1910/1914 3/4SM BR OVC003

FM191400 05005KT 6SM -SHRA BR OVC006

FM191800 36005KT P6SM -SHRA SCT006 OVC010

FM192300 14005KT 1/2SM FG VV002

RMK NXT FCST BY 190900Z

Πολύ χαμηλή ορατότητα, ομίχλη, ελάχιστο vertical visibility. Αλλά τίποτα εγώ, πάμε ντουγρού κι άμα φτάσουμε φτάσαμε. Μιας και είχα σετάρει από πριν RNAV approach (αντί για ILS), λέω που να ανεβαίνω πάλι και να ξεκινάω νέες διαδικασίες, πάμε να δούμε αν μπορεί να με φέρει το GPS στο runway 05 που είχα επιλέξει (ο οποίος είχε μόνο LOC/NDB οπότε ήταν ολόκληρη ιστορία να ξανασετάρω για τους ILS 14 ή 23). Ευτυχώς ο AP έπιασε το glide path και άρχισε να κατεβαίνει μόνος του, οπότε πραγματικά μόλις στα τελευταία 200-300 μέτρα και κάτω από τα 300 πόδια κατάφερα να δω τα φώτα του διαδρόμου και να προσγειωθώ. Τα δε fps του PC είχαν πέσει τόσο πολύ που ούτε flare μπορούσα να κάνω, ούτε τίποτα γι' αυτό και με έκραξε το Self Loading Cargo αν δείτε το report. Γενικά το addon φαίνεται να τα αξίζει τα 14,30 ευρώ, ειδικά αν τηρήσουν το roadmap που έχουν.

ps: ακολουθεί το τελευταίο update του Checklist, απαραίτητο για όσους μερακλήδες πετάνε με King Air. Θυμηθείτε ότι επειδή το drag των propellers δεν προσομοιώνεται σωστά στο MSFS, δεν γίνεται να πετάξουμε εύκολα με το ρεαλιστικό μοντέλο του "full prop level και high idle condition level καθ' όλη τη διάρκεια της πτήσης". Κάποιες στιγμές ίσως χρειαστεί να ελαττώσουμε το condition level για να μειώσουμε το torque και άρα την απόδοση των κινητήρων ώστε να ελαττώσουμε ταχύτητα.

Spoiler

BEECHCRAFT-KING-AIR-350i.jpg.287219c57650d387b6365341476ea195.jpg

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 10
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρήκα κι άλλο ένα ενδιαφέρον addon, το οποίο μάλιστα είναι δωρεάν αν και ακόμα σε beta φάση:

https://maugiroe.wixsite.com/neofly

  • 8 kinds of missions : cargo, passengers, VIP (don’t shake them), emergency (land the medic in a random landing zone) illicit delivery
    (drop “pizza” above a drop zone), secret passenger (night flight), fragile cargo (land smoothly) as well as express delivery (with a short deadline)
  • Live Emergencies: Ability to find real world events near your location and generate a mission based on it
  • Radio text & audio messages from the dispatch following you during the mission
  • Sound effects (passengers boarding, cargo loading)
  • Career mode that will give you access to more missions
  • Flight tracking on the map with events
  • Qualification system  (New pass exam to fly some planes)
  • Aircraft Market  is now available
  • Aircraft Management (Purchases, resells, repairs). The way you fly will impact the plane's condition, you may experience surprises if you dont take care of your plane

Απ' ότι φαίνεται επικεντρώνεται σε bush flights, άρα ιδανικό για Α5, Cessna κλπ εν αντιθέσει με το Self Loading Cargo που είναι κυρίως για airliners και οριακά για μικρότερα GA αεροπλάνα. Δεν έχω διαβάσει λεπτομέρειες για το NeoFly, μόνο ό,τι πρόλαβα να δω εδώ. Έχει κάποια θεματάκια όμως φαίνεται να τραβάει κόσμο και να αναπτύσσεται γρήγορα. Θα το δοκιμάσω. Γενικά θα κάνω οτιδήποτε για να δώσω κάποιο νόημα στο παιχνίδι και να μην πετάω δίχως σκοπό και αιτία από το σημείο Α στο σημείο Β, διαφορετικά θα το παρατήσω πάλι πάνω στο μήνα και τζάμπα τόσος κόπος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πολύ καλό, καλορίζικο το εργαλείο.

Εγώ σκέφτομαι να κάνω επιτέλους στην άκρη το Χ52 Pro και έχουν αρχίσει να με ψήνουν τα περιφερειακά της Saitek, ακόμα κι αν τα πάρω σταδιακά όσο κοιτάω για το PC upgrade. Όλο το σύστημα yoke και throttle, με τα panels για switches, comms και AP. Βασικά όλα εκτός από τα rudder pedals. Για airliners έχω μέλλον ακόμα μιας και προς το παρόν πετάω μόνο turboprops και Cessna 172. Ειδικά το τελευταίο το έχω λιώσει τώρα που είμαι στο trial του OnAir, έχω γράψει 22 ώρες σε 4 μέρες αλωνίζοντας όλα τα Βαλκάνια. Ήμουν στο τσακ να νοικιάσω το KA350 μέχρι που είδα πόσο κοστίζει η ώρα και πόσο κάνει η εγγύηση...

Μου φαίνεται θα συνεχίσω τουλάχιστον με 6μηνη συνδρομή στο OnAir, φαίνεται πάρα πολύ καλό και δίνει μεγάλο κίνητρο να συνεχίσω να πετάω. Απλώς στον ranked Thunder server που δεν επιτρέπονται ΑΙ pilots είναι λίγο της υπομονής μέχρι να αρχίσεις να παίρνεις αποστολές που βγάζουν καλά λεφτά.

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, nzeppos είπε

Πολύ καλό, καλορίζικο το εργαλείο.

Εγώ σκέφτομαι να κάνω επιτέλους στην άκρη το Χ52 Pro και έχουν αρχίσει να με ψήνουν τα περιφερειακά της Saitek, ακόμα κι αν τα πάρω σταδιακά όσο κοιτάω για το PC upgrade. Όλο το σύστημα yoke και throttle, με τα panels για switches, comms και AP. Βασικά όλα εκτός από τα rudder pedals. Για airliners έχω μέλλον ακόμα μιας και προς το παρόν πετάω μόνο turboprops και Cessna 172. Ειδικά το τελευταίο το έχω λιώσει τώρα που είμαι στο trial του OnAir, έχω γράψει 22 ώρες σε 4 μέρες αλωνίζοντας όλα τα Βαλκάνια. Ήμουν στο τσακ να νοικιάσω το KA350 μέχρι που είδα πόσο κοστίζει η ώρα και πόσο κάνει η εγγύηση...

Μου φαίνεται θα συνεχίσω τουλάχιστον με 6μηνη συνδρομή στο OnAir, φαίνεται πάρα πολύ καλό και δίνει μεγάλο κίνητρο να συνεχίσω να πετάω. Απλώς στον ranked Thunder server που δεν επιτρέπονται ΑΙ pilots είναι λίγο της υπομονής μέχρι να αρχίσεις να παίρνεις αποστολές που βγάζουν καλά λεφτά.

Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, nzeppos είπε

Πολύ καλό, καλορίζικο το εργαλείο.

Εγώ σκέφτομαι να κάνω επιτέλους στην άκρη το Χ52 Pro και έχουν αρχίσει να με ψήνουν τα περιφερειακά της Saitek, ακόμα κι αν τα πάρω σταδιακά όσο κοιτάω για το PC upgrade. Όλο το σύστημα yoke και throttle, με τα panels για switches, comms και AP. Βασικά όλα εκτός από τα rudder pedals. Για airliners έχω μέλλον ακόμα μιας και προς το παρόν πετάω μόνο turboprops και Cessna 172. Ειδικά το τελευταίο το έχω λιώσει τώρα που είμαι στο trial του OnAir, έχω γράψει 22 ώρες σε 4 μέρες αλωνίζοντας όλα τα Βαλκάνια. Ήμουν στο τσακ να νοικιάσω το KA350 μέχρι που είδα πόσο κοστίζει η ώρα και πόσο κάνει η εγγύηση...

Μου φαίνεται θα συνεχίσω τουλάχιστον με 6μηνη συνδρομή στο OnAir, φαίνεται πάρα πολύ καλό και δίνει μεγάλο κίνητρο να συνεχίσω να πετάω. Απλώς στον ranked Thunder server που δεν επιτρέπονται ΑΙ pilots είναι λίγο της υπομονής μέχρι να αρχίσεις να παίρνεις αποστολές που βγάζουν καλά λεφτά.

Δοκίμασα να κατεβάσω το trial και πετάει error οταν παει να το κατεβασει.

Το κανει και σε σενα?

Επίσης τι διαφορά έχει αυτο με το neofly περα απο τα λίγα που είδα στο βίντεο τηβ λεπτομέρεια στις αποστολές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, pikoriko είπε

Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου! 

Κατεβάζω το νέο patch τώρα (6GB) και ένα από τα πράγματα που βλέπω στο changelog είναι "Support for Thrustmaster TCA Quadrant Airbus edition". Νομίζω η μανέτα ήρθε πάνω στην ώρα 😄

6 ώρες πριν, stavroulis1985 είπε

Δοκίμασα να κατεβάσω το trial και πετάει error οταν παει να το κατεβασει.

Το κανει και σε σενα?

Επίσης τι διαφορά έχει αυτο με το neofly περα απο τα λίγα που είδα στο βίντεο τηβ λεπτομέρεια στις αποστολές.

Ναι, πετάει error επειδή δεν το αφήνουν τα Windows να εγκατασταθεί, αν λέμε το ίδιο πράγμα. Το workaround αναφέρεται εδώ.

Τώρα για τις διαφορές Onair με το NeoFly. Το πρώτο είναι ένα addon επί πληρωμή (επί συνδρομή βασικά, περίπου 30-35 ευρώ/έτος) που μοιάζει περισσότερο με το παλιό, κλασικό και δωρεάν FSEconomy. Στο OnAIr από όσα έχω καταλάβει μέχρι στιγμής:

  • αγοράζεις ή νοικιάζεις αεροπλάνα, το κάθε ένα από αυτά έχει διαφορετική τιμή ή διαθεσιμότητα ανάλογα με το αεροδρόμιο, έχει δικό του πλήρες ιστορικό που φαίνεται ακριβώς ποια δρομολόγια έχει κάνει με τους προηγούμενους ή νυν ιδιοκτήτες, σε ποια κατάσταση βρίσκονται το σασί και η μηχανή, πότε θέλει σέρβις κλπ
  • τα συντηρείς και τα ανεφοδιάζεις ανά τακτά χρονικά διαστήματα, αρκεί φυσικά το αεροδρόμιο στο οποίο βρίσκεσαι να πουλάει καύσιμα (αλλιώς πρέπει να πηγαινοέρχεσαι με μπιτόνια από διπλανά αεροδρόμια)
  • στις ενοικιάσεις πληρώνεις κόστος χρήσης ανά ώρα και εγγύηση που σου επιστρέφεται όταν τελειώσει η περίοδος ενοικίασης
  • αναλαμβάνεις διάφορες αποστολές μεταφοράς εμπορευμάτων ή ανθρώπων, υπάρχουν δε ειδικές αποστολές που πρέπει να έχεις ξεκλειδώσει πρώτα στο skill tree (πχ. μεταφορά φαρμακευτικού υλικού), άλλες αποστολές μπορείς να τις κάνεις μόνο συγκεκριμένες μέρες/ώρες αλλά και ομαδικά events για Halloween και άλλες γιορτές
  • ελέγχεσαι για διάφορες παραμέτρους και επιδόσεις σε κάθε πτήση (πχ. αν έκανες stall, αν άναψες/έσβησες τα φώτα όταν και με τη σειρά που έπρεπε, αν "τράβηξες" πολλά g ή αν πήρε μεγάλη κλίση το αεροπλάνο, αν κατέβασες flaps στην προσγείωση κλπ)
  • με κάθε αποστολή αλλά και ώρα πτήσης παίρνεις XP, ανεβαίνεις levels και ξεκλειδώνεις δυνατότητες σε skill tree
  • κάνεις κάποιου είδους εξετάσεις εν πτήσει για να μπορέσεις να πάρεις μεγαλύτερο ή διαφορετικό αεροπλάνο, δεν μπορείς να πετάξεις απευθείας σε ό,τι θέλεις ακόμα κι αν έχεις τα λεφτά
  • προσλαμβάνεις AI pilots και μηχανικούς στην εταιρεία σου για να επεκτείνεις το στόλο σου. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι δεν χρειάζεται καν να πετάς αν δεν θέλεις, μπορείς απλώς να μανατζάρεις την εταιρεία σου και να βγάζει το ΑΙ λεφτά για σένα
  • δημιουργείς ή συμμετέχεις σε virtual airlines άλλων παικτών
  • δημιουργείς βάσεις επιχειρήσεων (FBOs) σε διάφορα αεροδρόμια ώστε να έχεις αποθήκες, καταλύματα για τους υπαλλήλους σου, φθηνότερα καύσιμα ή πάρκινγκ για τα αεροπλάνα κλπ ενώ μπορείς να μεταπωλήσεις υπηρεσίες ή καύσιμα σε άλλους
  • έχεις δυνατότητα να παίξεις σε 4 διαφορετικούς κόσμους (servers), ο καθένας με διαφορετικό επίπεδο δυσκολίας. Εγώ προτίμησα τον Thunder που είναι ο πιο hardcore και δεν επιτρέπει AI pilots (πρέπει να κάνεις τα πάντα μόνος σου) ενώ όλες οι ευκολίες είναι απενεργοποιημένες
  • ...και κάμποσα άλλα. Το addon υπάρχει εδώ και χρόνια και ανήκει στην Aerosoft η οποία το εξελίσσει διαρκώς.Έχει πάρα πολύ κόσμο, ειδικά μετά από κάποια πρόσφατα προβλήματα του ανταγωνιστικού FSEconomy. Μια ματιά στον Discord server τους θα σε πείσει

Από την άλλη το NeoFly είναι μια φιλότιμη, δωρεάν και πολύ φρέσκια προσπάθεια που εξελίσσεται ταχύτατα και αν έχω καταλάβει καλά επικεντρώνεται κυρίως σε ένα σχετικά μικρό αριθμό συγκεκριμένων αποστολών για ελαφρά αεροσκάφη (πχ Cessna 172). Σιγά σιγά έχει αρχίσει να προσθέτει στοιχεία economy και career, αλλά πιστεύω έχει μέλλον ακόμα μέχρι να βρεθεί στα επίπεδα των OnAir/FSEconomy.

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελικά από όσα διαβάζω από χθες το βράδυ, το patch 5 πρέπει να ήταν επιπέδου ΕΑ. Δηλαδή χάλασε πολλά περισσότερα από όσα έφτιαξε. Αρκετά από αυτά πρόλαβα να τα δω και μόνος μου, πχ το λάθος mapping που κάνει με τα arrow keys που φαίνονται σαν numpad keys και άρα αντί να κοιτάς δεξιά-αριστερά στο cockpit στρίβεις το αεροπλάνο. Κωμικοτραγικές καταστάσεις.

Επεξ/σία από nzeppos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, nzeppos είπε

Κατεβάζω το νέο patch τώρα (6GB) και ένα από τα πράγματα που βλέπω στο changelog είναι "Support for Thrustmaster TCA Quadrant Airbus edition". Νομίζω η μανέτα ήρθε πάνω στην ώρα 😄

Ναι, πετάει error επειδή δεν το αφήνουν τα Windows να εγκατασταθεί, αν λέμε το ίδιο πράγμα. Το workaround αναφέρεται εδώ.

Εμενα μου πετάει error μολις πατήσω το setup που θα κατεβασει το preview version.

Δεν μπορω να φτάσω στο βήμα που έχει στον οδηγό που έβαλες.

Πάντως είναι εντυπωσιακές αυτες οι εφαρμογές γιατι σιγουρα θα κρατήσουν το ενδιαφέρον στο παιχνίδι. 

Ειδικα αυτο που έχει και online αποστολές θα ειναι super !

Υγ το patch έφτιαξε καθόλου την ποιότητα στα γραφικά γιατι το ελεγε στα notes.

Επεξ/σία από stavroulis1985
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι error πετάει; Μήπως το μπλοκάρουν τα windows επειδή κατεβαίνει σαν setup.exe; Για βάλε το ακριβές μήνυμα ή ένα screenshot αν θέλεις και δεν το έχεις λύσει ακόμα, μπας και βγει άκρη.

Το OnAir έχει αρκετό βάθος γιατί πρακτικά σου δίνει τη δυνατότητα να παίξεις όπως σε βολεύει: θέλεις ένα μικρό αεροσκάφος να κάνει χαλαρές κοντινές VFR πτήσεις και να κουβαλάει 2-3 επιβάτες ή ελαφρά εμπορεύματα; θέλεις airliner για υπερατλαντικές πτήσεις με πολύ κόσμο ή πολύ φορτίο; θέλεις να οργανώνεις τους υπαλλήλους σου και τα δρομολόγιά τους, να ψάχνεις για αγοραπωλησίες αεροπλάνων σε συμφέρουσες τιμές τα οποία μετά θα δίνεις στους ΑΙ σου ή θα νοικιάζεις σε άλλους human πιλότους; θέλεις να φτιάξεις βάσεις για να συγκεντρώνεις το στόλο σου και να τον συντηρείς με τους μηχανικούς σου; θέλεις να μπλέξεις με virtual airlines ή να βάλεις human partners στην εταιρία σου να κάνετε μαζί δρομολόγια; 

Τα κάνει όλα και συμφέρει. Τα μοναδικά μειονεκτήματα νομίζω είναι το κόστος συνδρομής (~35 ευρώ/έτος όπως είπα, αν και θέλω να δω σήμερα το βράδυ αν μπορώ να το πάρω με non-EU VPN που σου κόβει το ΦΠΑ αν αγοράσεις από το site της Aerosoft και βγαίνει κάπου 29 ευρώ). Και φυσικά η βαρεμάρα των ατέλειωτων εμπορικών πτήσεων, από όσους δεν τις συμπαθούν (άρα δεν θα έπρεπε καν να ασχολούνται).

Διαβάζοντας διαλόγους στο επίσημο φόρουμ του MSFS (παράδειγμα #1, παράδειγμα #2) δεν κατάφερα να βρω άλλα σοβαρά μειονεκτήματα. Οι αντιφρονούντες είτε γκρινιάζουν για το κόστος της συνδρομής, είτε κάνουν παραλληλισμούς με Elite Dangerous κλπ επειδή δεν τους αρέσει να παίζουν σαν... φορτηγατζήδες. Δεν υπάρχει κάτι άλλο. Όσοι αναφέρονται στο δωρεάν FSEconomy, το κάνουν γιατί έχει μεγαλύτερη online κοινότητα, αλλά αν το online κομμάτι δεν είναι η απόλυτη προτεραιότητα (για εμένα δεν είναι) νομίζω στα περισσότερα από τα υπόλοιπα υπερέχει το ΟnAir.

Όσο για το patch, διαβάζω ότι βελτίωσε την ποιότητα των γραφικών με ορισμένες νέες ρυθμίσεις αλλά δημιούργησε θέματα με τα fps. Οπότε τώρα υπάρχει κόσμος που αναγκάζεται να κατεβάσει τα γραφικά για να παίζει ομαλότερα. Επίσης το patch έβαλε εντελώς άχρηστο motion blur εφέ που ευτυχώς μπορεί (και πρέπει) να απενεργοποιηθεί. Με το φωτισμό όσο διάβασα οι μισοί τα λένε έτσι (ελαφρώς καλύτερος) και οι μισοί αλλιώς (πολύ δυνατά φώτα ακόμα και σε επαρχιακούς δρόμου, αιωρούμενες λάμπες σε ύψους 100 ποδιών κλπ). Αυτό που είδα εγώ και χθες βράδυ και σήμερα πρωί ήταν το θέμα με τους κεραυνούς που παραμένει ενοχλητικό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά πήρα μια εξάμηνη στα 17,5 ευρώ και μέχρι τον Απρίλη που λήγει βλέπουμε. Μπορεί μέχρι τότε να έχει συνέλθει και το παιχνίδι. Ή (λέμε τώρα) να έχω αναβαθμίσει το PC. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...