Προς το περιεχόμενο

Microsoft Flight Simulator 2020 [PC]


nzeppos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

18 λεπτά πριν, xtrmsnpr είπε

Βρήκα αυτό, δεν κατάλαβα αν είναι για fsx ή για το καινούργιο. Βλέπω κάνουν για fsx, xplane

https://www.facebook.com/GayaSimulations/posts/1500877876749529?d=m 

Βλεπω οτι εχουν ξεκινησει και για το καινουργιο ,για Ελλαδα προσ το παρον εχουν την Κω.
https://orbxdirect.com/product/gaya-lgko-msfs

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ξέρω τι λέτε εσείς παίδες, εγώ πάντως μπορεί να έδωσα κοντά 100 ευρώ για το παιχνίδι, ένα 40άρι για addons τύπου OnAir/Self Loading Cargo, θέλω να δώσω ένα σκασμό λεφτά για το PC ugprade, ευχαρίστως θα πλήρωνα ένα σεβαστό ποσό για study level King Air 350 ή B737, αλλά 15 ευρώ για ένα αεροδρόμιο δεν τα δίνω όση καλή δουλειά κι αν έχει γίνει (όχι μόνο για το συγκεκριμένο, που φαίνεται πολύ καλό, αλλά και για όσα υπάρχουν ήδη στο marketplace).

Πόσο μάλλον όταν μιλάμε για περιφερειακό αεροδρόμιο. Να ήταν κανένα μεγάλο international hub να πω πάει στο καλό. Ο μόνος λόγος να το πάρει κάποιος είναι είτε να του περισσεύουν τα ευρώ είτε να κάνει συνέχεια δρομολόγια εκεί. Πιστεύω θα ήταν ωραία να βγει κάποια στιγμή ένα bundle με τέτοια πράγματα που να σου πει πχ. όλα τα 3rd party αεροδρόμια της Ελλάδας για τόσα ευρώ με τεράστια έκπτωση.

Κατά τ' άλλα έγινε το preorder για το Honeycomb Beta Throttle. Θεωρητικά θα είναι εδώ πριν τα μέσα Δεκέμβρη, να το δω και να μην το πιστέψω. Λέω να παραγγείλω και το Alpha yoke που όμως δεν έχει διαθεσιμότητα πουθενά και το Amazon δίνει 1-2 μήνες.

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατοχος rtx 3080 και 5800x 

Παρίσι και Λονδινο που δοκίμασα τα fps δεν ανέβαιναν ουτε με ανελκυστήρα..

Τα έχετε αναφέρει πιο πισω, απλά να πω τον πονο μου..

  • Like 2
  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τι Παρίσια και Λονδίνα, στα χωράφια είναι τα ωραία πράγματα (και τα πολλά fps). Εγώ έκανα αμάν να ξεφορτωθώ το Cessna 172 στο OnAir για να πάρω κάτι πιο γρήγορο αλλά τώρα ήδη μου λείπει. Με τα turboprops και τα airliners δεν καταλαβαίνεις ούτε γραφικά, ούτε πτήση, ούτε τίποτα. Απλώς έχεις το άγχος να τα κάνεις όλα σωστά στην προσγείωση, ενώ το άλλο το 172 είχε πάρει σβάρνα όλα τα λιβάδια και ξύριζε τις κορυφές των βουνών.

Τώρα για το performance ισχύει αυτό που είχε γραφτεί στις προηγούμενες σελίδες ότι το παιχνίδι δεν είναι optimized για την παρούσα γενιά CPU/GPU αλλά αγναντεύει το μέλλον. Βέβαια να έχεις δώσει ένα σκασμό λεφτά και πάλι να σέρνεται, σου φαίνεται κάπως.

Να φανταστώ ότι μιλάς για 4k;

Επεξ/σία από nzeppos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το παιχνίδι για να έρθει σε ικανοποιητικό βαθμό θέλει το ελάχιστο 1 χρόνο ακόμα, σε καλό σε μια 2ετία. Παρόμοια πορεία έχουν/ είχαν και άλλοι εξομοιωτές πτήσης.  Τώρα, αν κάποιος θέλει μόνο γραφικά το παιχνίδι είναι εξαίσιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τι γραφικά, που πετάμε μόνο μέσα στην άγρια νύχτα και είμαστε τυχεροί αν δούμε τίποτα φωτάκια μακρυά στο έδαφος. Βλέπω μέσα στην απόλυτη μαυρίλα τα κόκκινα φωτάκια των ανεμογεννήτριων και αγαλλιάζει η καρδιά μου. Κατά τ' άλλα τίγκα στο bug άρα και το σασπένς. Δεν καταλαβαίνω όσους παραπονούνται για την έλλειψη random failures, όταν ανά πάσα στιγμή μπορεί να γίνει το οτιδήποτε. Το μόνο που δεν έχω δει ακόμα είναι να εξαφανίζεται όλο το φτερό εν ώρα πτήσης.

Χθες απόγευμα ξεκίνησα από Βενιζέλος για Λευκορωσία με τέρμα φορτίο κοντά τέσσερις χιλιάδες λίμπρες και όσα περισσότερα καύσιμα μπορούσα να βάλω (67%) χωρίς να έχω άλλες επιλογές, ήμουν μόλις τρεις λίμπρες κάτω από το ανώτατο βάρος. Το MSFS έλεγε ότι τα καύσιμα φτάνουν και περισσεύουν, το Simbrief πάλι διαφωνούσε ακόμα και με μικρότερο φορτίο. Τι να γίνει, μας έσπρωχνε η ανάγκη να ξεκινήσουμε όπως-όπως. Κείθε απάνου στους Αγίους Θεοδώρους στο καρφί το καλό... εμ συγγνώμη, μπερδεύτηκα με άλλο παιχνίδι. Στα μισά της πτήσης λοιπόν (2+ ώρες) στα βάθη της Ρουμανίας, έπεσε το ίντερνετ για μια ώρα. Σάλταρε το OnAir, πάει η πτήση. Μπορεί να βγήκε για καλό γιατί με ανάγκασε να ξαναβάλω το μαμήσιο router της Vodafone να δω τι συμβαίνει και άρα δέησα να τσιμπήσω το VOIP password, κάτι που ανέβαλλα για πολλά χρόνια αφού βαριόμουν να συνδέσω το μηχάνημα. Τώρα θεωρητικά μπορώ να πάρω κάποτε ένα VOIP router για να έχω και σταθερό τηλέφωνο (άγνωστη έννοια εδώ και πολύ καιρό από τότε που κούμπωσα ένα δικό μου χωρίς VOIP).

Πάμε πάλι από την αρχή. Ξαναβάζω ακριβώς με τα ίδιο payload και με τέρμα κόντρα αέρα, μπούζι βοριά μείον σαρανταπέντε στους 30 κόμβους, κάπου στα τρία τέταρτα της διαδρομής πάνω από την Ουκρανία γίνεται πλέον φανερό στο Little Navmap ότι ακόμα και με economy configuration τα καύσιμα δεν επαρκούν με τίποτα για τον τελικό προορισμό. Το κοντινότερο μεγάλο αεροδρόμιο στα 40 μίλια, εγώ στα 28 χιλιάδες πόδια, δεν προλάβαινα να κατέβω. Cancel το IFR και πάω για άλλο κοντινό πεντάστερο αεροδρόμιο με το δείκτη ήδη στη ρεζέρβα. Πάω να προγραμματίσω το "FMS" του KA350 (ο Θεός να το κάνει έτσι όπως είναι στο παιχνίδι), αλλά προφανώς δεν με άφηνε να φτιάξω τα legs όπως ήθελα γιατί του πατούσα direct-to και έκανε τα δικά του, βρε το παρακαλούσα να βάλει ενδιάμεσο leg και δεν ένιωθε, του έκανα append στο τέλος ένα σωστό σημείο για το STAR arrival και δεν το έπαιρνε στη λίστα. Παράλληλα έβλεπα στο διπλανό browser PFD τι γινόταν στο NFL εκείνη την ώρα, γιατί μπορεί να είμαστε πιλότοι αλλά είμαστε και φίλαθλοι. 

Κοιτάω έξω από το παράθυρο μπας και δω κανα φωτάκι μέσα στο σκότος, πίσω πάλι στο MFD και τσουπ, το leg ξαφνικά εμφανίζεται χωρίς να κάνω τίποτα. Τελείως στην τύχη δουλεύει αυτό το πράμα. Με τα πολλά και με το άγχος να με κυριεύει, η μοναδική διαφορά από ένα τυπικό επεισόδιο Mayday ήταν πως προσγειωθήκαμε σώοι και ασφαλείς. Πάρε -0,50% στο OnAir reputation λόγω ελάχιστων καυσίμων (πρέπει μετά το landing να σου περισσεύουν για τουλάχιστον μισή ώρα πτήσης).

Κάθιδρος λέω αύριο πάλι η συνέχεια, δεν αντέχω άλλο. Ξαφνικά όμως θυμήθηκα ότι η αποστολή έληγε σε 5 ώρες, οπότε δεν μπορούσα να την παρατήσω γιατί με την επένδυση-ενοικίαση του King Air (τρία χιλάρικα η ώρα!) το ταμείο ήταν ήδη μείον ενάμιση χιλιάρικο και αν έτρωγα και το πολλαπλάσιο πρόστιμο αθέτησης θα πηγαίναμε για φούντο της εταιρείας, θα δουλεύαμε μετά για τις τράπεζες να ξεπληρώσουμε τα δάνεια. Άτιμη ζωή, μόνο οι πλούσιοι έχουν λεφτά. Με βαριά καρδιά γεμίζω το ντεπόζιτο, τάζω του μάστορα ότι θα περάσω να πληρώσω την επαύριο και να τα γράψει στο χρέος, ξεκινάω για Λευκορωσία (δεν ξέρω αν σας το έχω ξαναπεί, αλλά ήταν μαύρη νύχτα).

Βρίσκω UMOO charts, σετάρω arrival από PIROS1C, βάζω το σωστό approach για ILS13 από KENWE αλλά στο FMS είχε περαστεί άλλο σημείο αφού το AIRAC του Simbrief διαφωνούσε. Βρε καλό μου βρε χρυσό μου, καλά είναι από εκεί που θες να πας αλλά να σου κάνω append τα σωστά να φτάσουμε μια ώρα αρχύτερα. Στο τέλος πήγε και δημιούργησε μια διαδρομή που έμοιαζε με τις στροφές για να πας βόρεια Εύβοια. Καταφέρνω να το φέρω από τη σωστή πορεία, πατάω το APPR, τρελαίνεται το αεροσκάφος, έπιασε αυτά τα custom USR και έκανε γύρους και δεν μπορούσα να τα αφαιρέσω ή να τα παρακάμψω με τίποτα. Πίσω σε HDG mode, στον τρίτο γύρο κατάφερα να πιάσω το localizer και κατέβηκε μόνο του. Θρίαμβος.

Το μόνο άλλο που έχω να πω είναι ότι πραγματικά δεν ξέρω πως πετούσα παλιά χωρίς το Little Navmap. Αυτό το πράγμα είναι απίστευτα χρήσιμο. Είναι απλά υπέροχο.

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@nzeppos χωρίς τα bugs δεν θα είχες να γράψεις τόσες ιστορίες, χάρη σε αυτά έχεις δημιουργικό οίστρο!
Η κατανάλωση καυσίμων δεν δουλεύει σωστά για αυτό έχεις τόσα θέματα, επίσης και χωρίς ILS τα αεροπλάνα προσγειώνονται σχετικά εύκολα. Βέβαια ως σωστός πιλότος καλά κάνεις και το χρησιμοποιείς (το ίδιο κάνω και εγώ) για να κρατήσεις τους τύπους. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χωρίς να είμαι ειδικός (μάλλον το αντίθετο) νομίζω ότι αν το αεροπλάνο και ο αεροδιάδρομος υποστηρίζουν ILS, δεν υπάρχει λόγος να μην το χρησιμοποιήσει κάποιος, αφού είναι μεγάλη ευκολία κυρίως στο κομμάτι του vertical speed.

Όσο για tutorials υπάρχουν προφανώς άπειρα στο ίντερνετ αλλά ένα που ξεχώρισα τελευταία ήταν τούτο εδώ, που μεταξύ άλλων εξηγήσει συνολικά πως δουλεύει ο autopilot με παραδείγματα εν πτήσει. Το σημαντικό είναι ότι το κάνει χωρίς να κουράζει. 

Το επόμενο βήμα είναι να μάθει κάποιος πως να διαβάζει τα ILS charts (που δεν είναι καμιά τεράστια επιστήμη) και νομίζω μέσες άκρες είναι ΟΚ με το θέμα του ILS. Φυσικά όσο πιο περίπλοκο είναι το αεροπλάνο που ελέγχει, τόσα περισσότερα πράγματα έχει να μάθει, ενώ όσο και να εμβαθύνει πάντα θα υπάρχει κάτι ακόμα. Χθες βράδυ διάβαζα για τις διαφορές CAT II με CAT III ILS πριν τελικά με πάρει ο ύπνος. Όσα πιο πολλά διαβάζω, τόσο περισσότερο καταλαβαίνω ότι δεν ξέρω τίποτα. 

Επεξ/σία από nzeppos
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, nzeppos είπε

Όσα πιο πολλά διαβάζω, τόσο περισσότερο καταλαβαίνω ότι δεν ξέρω τίποτα. 

μεγαλη αλήθεια !!!!!!!

25 χρονια flight sim και ακομα νοιώθω οτι παω 1η δημοτικου 

μεχρι και βιβλια απο πιλοτους εχω παρει , πανω  που μερακλώνω και αρχιζω να μπαινω στο κλιμα ερχεται μια χρονικη περιοδος απραξιας και τα ξεχναω.

αυτο που εχω καταλαβει ειναι πρεπει να εχεις συνεχη ενασχόληση . δεν ειναι τυχαιο που στα ερασιτεχνικά διπλώματα πιλοτου σου εχουν υποχρεωτικες ωρες /ετος,

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σωστό. Δεν είμαστε πλέον σε ηλικίες που η μνήμη συγκρατεί εύκολα τόσο περίπλοκα πράγματα!

Μου κάνει εντύπωση ότι παίζοντας MSFS μετά από μια δεκαετία απραξίας, μου έρχονται στο μυαλό πολλά από τα μαθήματα του Rod Machado από τα παλιά FS. Από την άλλη έκανα δυο βδομάδες να πετάξω με το King Air και χθες δεν θυμόμουν τι έκανε το τάδε κουμπί που μέχρι πρότινος το πατούσα πέντε φορές τη μέρα... 

Δεν είναι τυχαίο ότι πάρα πολλοί πραγματικοί πιλότοι ασχολούνται με flight sims εδώ και πάρα πολλά χρόνια, ενώ για παράδειγμα το ίδιο δεν ισχύει για οδηγούς αγώνων (που μόνο τα τελευταία χρόνια έχουν κάπως αρχίσει να μπαίνουν στο χώρο της προσομοίωσης). Μπαίνεις σε πολλά σοβαρά flight sim φόρουμ και με έκπληξη διαπιστώνεις ότι οι περισσότεροι εκεί μέσα πετάνε στα αλήθεια, πολλοί δε είναι επαγγελματίες σε airliners. 

Θυμάμαι όταν άρχισα να ασχολούμαι σε επίπεδο PC πριν καμιά 20αριά χρόνια, αυτοί που έμπαιναν σε φόρουμ και πετούσαν Boeing/Airbus ήταν δακτυλοδεικτούμενοι (πολλοί ήταν απλώς παπατζήδες) ενώ σήμερα είναι τελείως φυσιολογικό να έχει γεμίσει το YouTube από επαγγελματίες που γράφουν βίντεο και tutorials παίζοντας Xplane, MSFS κ.α. Τα flight sims τους βοηθάνε να μην σκουριάσουν, με κόστος μικρότερο του να πηγαίνουν συχνά σε κάποιο κανονικό simulator. Επιπλέον έχουν και το πλεονέκτημα ότι μπορούν να μπουν απευθείας σε VATSIM αφού ξέρουν τις διαδικασίες και τις ορολογίες (εγώ ακόμα προσπαθώ να τα μάθω και σκέφτομαι κάποια στιγμή να πάρω και το pilot2atc πριν δοκιμάσω να μπω online). 

Μιας και το έφερε η κουβέντα, μόλις βρήκα τα καταπληκτικά γραπτά μαθήματα του Machado πολύ εξηγεί με μεγαλύτερη λεπτομέρεια τη θεωρία σε σχέση με τα άλλα της πτήσης. 

https://krepelka.com/fsweb/learningcenter/lc_index_lessonsmain.htm

Έχει να πέσει διάβασμα. Θα θυμηθώ τα νιάτα μου. Επίσης τα προτείνω ανεπιφύλακτα σε όσους μπήκαν πρόσφατα στο χώρο και θέλουν να αποκτήσουν εμπειρία. Τα μαθήματα του Machado είναι καταπληκτικά και πολύ ευκολοδιάβαστα. 

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, psaras είπε

Με το ATC πως τα πατε ;
Ειμαι στην τελικη στα 3000 με καθοδο για προσγειωση και με στελνει στα 14000 ποδια , μου το κανει συνεχεια αυτο.

πως να τα παμε !!!! εγω μεχρι να το φτιαξουν δεν το ανοιγω καν , κανω του κεφαλιου μου, ηδη εχω καταστρέψει πολλες προσγειώσεις χανοντας χρονο προσπαθοντας να παρω έγκριση προσγείωσης   

μα και εσυ θρασος να προσγειωθείς !!! , γιαυτο σε στελνει να κανεις μια βολτα στα 14000 να θαυμάσεις το τοπίο και να ευχαριστηθείς βόλτα  

1 ώρα πριν, nzeppos είπε

τι λες τωρα ρε φιλε !!!!!!!!!! που το ξεθαψες αυτο !!!!! άξιος άξιος !!!!!

θα το ξαναδιαβάσω σίγουρα

Επεξ/σία από george kesoglu
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...