Προς το περιεχόμενο

Microsoft Flight Simulator 2020 [PC]


nzeppos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλοριζικα Nzeppo!
εγω τελαυταια το εχω γυρισει στα airliners a320 neo και το boeing 
Πολυ εξυπνος ο autopilot του α320 αλλα γεματος bug.
Βεβαια αμα τον μαθεις κανει τα παντα μονος του απο υψομετρα μεχρι ταχυτητα και pitch μεχρι και την προσγειωση
το μονο δυσκολο ειναι να μαθεις το FMS του αλλα με το καιρο θα το μαθουμε που θα παει..
 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μιλάμε για το μαμήσιο A320 ή το A32NX της Flybywire; Ειδικά στο τελευταίο έσπασαν κάποια πράγματα μετά το τελευταίο update του MSFS, αλλά η Asobo υποτίθεται μιλάει απευθείας με τους devs της Flybywire και είπαν θα φτιάξουν το θέμα με το AP (αν δεν το έχουν κάνει ήδη).

Για Α320 το σημείο αναφοράς είναι όλα τα βίντεο του 320 Sim Pilot, ο οποίος έχει βγάλει και για το MCDU/FMS:

Δεν είναι ότι θα σου μάθει τα πάντα (αυτό χρειάζεται διάβασμα και πειραματισμό), αλλά είναι μια καλή αρχή.

Γενικά οτιδήποτε βγάζει ο τύπος είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον, αφού δεν τα εξηγεί μόνο από τη σκοπιά του MSFS αλλά και σε σχέση με την πραγματικότητα. Κάθομαι και τα παρακολουθώ ανελλιπώς ακόμα κι αν δεν πετάω Α320, πχ. χθες βράδυ έβαλα να χαζέψω δυο λεπτά το εξωτερικό check και τελικά έκατσα και το είδα όλο.

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, nzeppos είπε

320 Sim Pilot

Ανά μία η δύο εβδομάδες μπαίνω μαζί του σε stream και πετάμε. Είναι  διασκεδαστικό και με πολλούς πιλότους ταυτόχρονα. Χθες κάναμε περιήγηση στα ηφαίστεια της Ν.Ιταλίας

image.png.19b264c9ba18975fa0097208b28f1535.png

Ο συγκεκριμένος έχει κάνει εξαιρετικά tutorials για το Α321 της Tollis (x-plane) που είναι το απόλυτο σημείο αναφοράς για τα Α319-321 αεροπλάνα. Το Α320 του MSFS θέλει πολύ δουλειά ακόμα αλλά είναι σε καλή πορεία λόγω της εξωτερικής ομάδας που το έχει αναλάβει.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλή φάση. Δεν ήξερα ότι κάνει τέτοια, έβλεπα χθες ένα event που πετούσε πάνω από Αθήνα και ήταν καμια 20αριά από πίσω σε σχηματισμό. Έτσι εξηγείται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χαχα! Καλό! Να που τελικά δουλεύει το multiplayer κάτι φορές. Πρέπει να είναι πριν μέρες αυτό γιατί έχω κάμποσο καιρό να βάλω μπροστά το B350.

Κάποια στιγμή το γύρισα σε C172 και βγήκα από το in-game multiplayer για να κάνω τις πρώτες μου πτήσεις σε OAV/VATSIM. Μετά έφαγα το crash που έγραφα πιο πάνω, μετά έφαγα ban από το VATSIM επειδή για κάποιο λόγο λέει δεν έχω βάλει το πραγματικό όνομα και είμαι τώρα σε διαπραγματεύσεις, τελοσπάντων λέω να πιάσω σήμερα το B350 να δοκιμάσω τα πετάλια.

Παράλληλα με ψήνει το Radio panel της Saitek, δεν βλέπω να το βρίσκω ποτέ σε χαμηλότερη τιμή από τα 110-115 που παίζει τώρα, οπότε ας το πάρω να ξεμπερδεύω.

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μεγάλες βελτιώσεις και διορθώσεις στα bug τουλάχιστον αυτά που αντιμετώπιζα εγώ. Ιδίως η επικοινωνία με τον πύργο ελέγχου όταν προσγειώνεσαι από το συνγκηβερνήτη είναι άψογη τώρα και γενικά η όλη διαδικασία γίνετε αρκετά smooth χωρίς το παραμικρό πρόβλημα όπως ήταν πριν. 

Το εντυπωσιακό με αυτό το game είναι το πόσο μεγάλη σημασία έχουν δώσει στις λεπτομέρειες. Δλδ όταν πετάς χαμηλά στους δρόμους βλέπεις ακόμα και διάφορα οχήματα. 

Πολύ καλή δουλειά.

mjvwNEz.jpeg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, nzeppos είπε

Καλή φάση. Δεν ήξερα ότι κάνει τέτοια, έβλεπα χθες ένα event που πετούσε πάνω από Αθήνα και ήταν καμια 20αριά από πίσω σε σχηματισμό. Έτσι εξηγείται.

Αυτό ήταν το πρώτο που έκανε με πτήση από Αθήνα για Σκιάθο (δεν μπόρεσα να μπω γιατί το παιχνίδι δεν προχωρούσε στο update). Στο επόμενο event σε περιμένω!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ρε σεις τι άθλιος που είναι ο launcher; Έχω 50άρα σύνδεση και με το ζόρι πιάνει 15Mb/s. Μια βδομάδα θα κάνει να το κατεβάσει. Βλέπω επίσης ότι παρόλο που είναι απλά στην οθόνη που κατεβάζει, χρησιμοποιεί έστω και λίγο GPU. Αν το κλείσω για να παίξω κάνα game θα με πάει πάλι από την αρχή το download ή θα συνεχίσει;

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, yiannis1991 είπε

Ρε σεις τι άθλιος που είναι ο launcher; Έχω 50άρα σύνδεση και με το ζόρι πιάνει 15Mb/s. Μια βδομάδα θα κάνει να το κατεβάσει. Βλέπω επίσης ότι παρόλο που είναι απλά στην οθόνη που κατεβάζει, χρησιμοποιεί έστω και λίγο GPU. Αν το κλείσω για να παίξω κάνα game θα με πάει πάλι από την αρχή το download ή θα συνεχίσει;

Εγώ με 30αρα σύνδεση ξεκίνησα μεσάνυχτα και τελείωσε στις 6+ το απόγευμα! Δηλαδή κατέβαζε 18 ώρες τα 128GB! Αρκετές φορές είχε χαμηλή ταχύτητα και κάποιες φορές δεν κατέβαζε τίποτα, απλά έδειχνε 0 Mbps... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γενικά ο launcher ή downloader ή όπως τον πει κανείς, έχει άφθονα προβλήματα που επηρεάζουν αρκετό κόσμο.

Εδώ βγήκε πριν 1-2 μέρες νέο update 1GB που απλώς ανανεώνει τα AIRAC cycles. Αλλά σε ορισμένους αντί να κατεβάσει μόνο το εν λόγω update πήγε και ξανακατέβασε όλο το τελευταίο μεγάλο patch των 13GB... Είναι να γελάει κάνεις που έλεγε και ο αείμνηστος.

Επεξ/σία από nzeppos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μεγάλη συγκίνηση!! Τώρα το πρωί πιάνει μέχρι και 25Mb/s :P 94GB έμειναν, να δούμε αν θα μπορέσω να κάνω κάποια πτήση το βραδάκι. Κρίμα που δεν έχει το 737, δεν τα ξέρω τόσο καλά τα κατατόπια στο Α320..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Zeppos Airlines, ημερολόγιο καμπίνας, τόμος 2, κεφάλαιο 19Β.

TL;DR: Μην πετάτε όταν νυστάζετε.

Χθες βράδυ με έτρωγε να κάνω μια πτήση. Λέω δεν βαριέσαι που το VATSIM δουλεύει με ρυθμούς ΙΚΑ Καλλιθέας Αύγουστο μήνα αφού ακόμα περιμένω να μου ξεκλειδώσουν το account, 3 μέρες τώρα το πάμε μπροστά-πίσω (στο taxis να είχα κάνει αίτηση, πιο γρήγορη ανταπόκριση θα υπήρχε). Λέω καλύτερα να βάλω OnAir που το έχω παρατήσει για καμια βδομάδα και πλερώνω τζάμπα νοίκι για το κοτέτσι-hangar του Β350 κάπου στα βόρεια της Βενετίας, στο Aviato...

xCamiseta-aviato-silicon-valley.jpg.pagespeed_ic.Bdcjr7U3mT.jpg.9bcd5984aba4c8e43679f1d7466839ed.jpg

Λάθος, στο Aviano εννοούσα. Έχει ένα αεροδρόμιο στην ομώνυμη στρατιωτική βάση. Δεν θυμάμαι πως κατέληξα εκεί, μάλλον μετά από φορτίο με πολλές μπύρες. Σου λέει τόσα καφάσια έχω στο κάργκο, αν πιούμε στη ζούλα και τρία μπουκάλια βρε αδερφέ ποιος θα μας πάρει χαμπάρι εδώ στα 26 χιλιάδες πόδια. Το πολύ πολύ να το έπαιζα τρελός σαν ένα ξάδερφο της γυναίκας που δούλευε παλιά στη Δίωξη Ναρκωτικών, οδηγούσε παρέα με τον κουμπάρο νύχτα σε επαρχιακό δρόμο και είχαν γίνει αμφότεροι τύφλα. Τους σταματάνε σε μπλόκο, κατεβάζουν το παράθυρο και τους βλέπουν σε ημιθανή κατάσταση με μια μποτίλια ουίσκι στο χέρι και το άλλο στο τιμόνι.

- "Κύριοι, τι γίνεται εδώ, είναι δυνατόν να πίνετε οδηγώντας και μάλιστα σε τέτοια κατάσταση;", ρωτάνε οι τροχαίοι.

- "Φίλε μου, το μπουκάλι με το ουίσκι σε πείραξε, το όπλο που έχω πάνω στο παρμπρίζ δεν σε πείραξε", απαντάει ο ξάδερφος...

Με τα πολλά συμφώνησαν ότι είναι συνάδελφοι και κάπου τα βρήκαν, τους άφησαν να φύγουν χωρίς πολλά-πολλά και με την υπόσχεση ότι τουλάχιστον δεν θα πίνουν την ώρα που οδηγούν.

Πάμε παρακάτω. Το δρομολόγιο ήταν 3300 λίμπρες σφραγισμένα τελάρα για ένα επαρχιακό στρατιωτικό αεροδρόμιο βορειοανατολικά του Λονδίνου, το οποίο μάλιστα σύμφωνα με το Little Navmap είναι κλειστό αφού η RAF το έχει παρατήσει εδώ και δεκαετίες. Αφού όμως έτσι ήθελε το OnAir τι να γίνει, έπρεπε να το πάμε το κάργκο νύχτα, ας ήταν και ύποπτο. Το αεροδρόμιο δεν είχε καν φώτα, συνεπώς σύντομα εγκαταλείφθηκε η ιδέα για απευθείας πτήση LIPA-EGVT και είπα να το πάω μέσω Stansted που είναι κοντά, δυο μπύρες δρόμος.

Ανοίγω OnAir, ανοίγω SimBrief, ανοίγω Little Navmap, ανοίγω Pilot2ATC, ανοίγω SimToolKitPro. Λέω βάρεθηκα πια να έχω τα προϊστορικά AIRACs στο SimBrief, να μου βγάζει σχεδόν πάντα διαφορετικά routes σε σχέση με το Little Navmap που έχει 2 μηνών παλιά cycles (...ένεκα torrent) και να προσπαθώ μετά να βγάλω το μέσο όρο μεταξύ των δύο. Καιρός να βάλω Navigraph για πρώτη φορά. Απόφαση ζωής, 10 ευρώ το μήνα η συνδρομή Ultimate μέχρι νεοτέρας. Κλείνω OnAir, SimBrief, Little Navmap, Pilot2ATC, SimToolKitPro και τα κάνω update μέσω FMS Data Manager στο τελευταίο AIRAC cycle. Τα ανοίγω όλα ξανά.

Βγάζω ειδικό τετράδιο που πήρα 2 ευρώ από Βασιλόπουλο ακριβώς για τη συγκεκριμένη χρήση. Αρχίζω να γράφω ορνιθοσκαλίσματα κρατάω κρίσιμες σημειώσεις για το flight plan:

1607174919915.jpg.9476355f299b1996e86efe9807253e90.jpg

(ναι ξέρω, κάποια στιγμή θα βρω ένα καλό template με κουτάκια και θα τα συμπληρώνω σαν άνθρωπος)

Μετά από καμια ώρα σκληρής μελέτης και με την ώρα να περνάει επικίνδυνα μετά τα μεσάνυχτα, άρχισα να με ζώνουν υποψίες ότι ίσως θα ήταν καλύτερα να κάνω τελικά την αποστολή με flight plan τύπου Wings of Fury παρά να προσπαθώ μάταια να μιμηθώ τον Κυβερνήτη Πρέκα, αν όχι σε αυτού του είδους το υποδειγματικό approach, τουλάχιστον στις υπόλοιπες γυπαετικές ενέργειες.

Το METAR έδινε βροχή για το LIPA αλλά φυσικά με το live weather του MSFS η βροχή είναι απλώς ένα μυθικό φαινόμενο που ελάχιστον έχουν δει στη ζωή τους, όπως στις ιστορίες των γερόντων στη νότια Αργολίδα που μιλάνε για παλιές ευλογημένες εποχές όταν υποτίθεται ότι έπεφτε νερό από τον ουρανό και πότιζε τις ελιές, ενώ τώρα έχουν ξεραθεί τα πάντα και δεν έχει καρπό ούτε φέτος.

Άρα πήρε ξανά μπρος το Live METAR του Unreal Weather για να φέρει τις πολυπόθητες σταγόνες μέσα στο κρύο. Εν μέσω βροχής, crosswind, μαύρου σκότους, χαμηλών fps και σαφών οδηγιών του SID να σηκωθώ γρήγορα γιατί υπάρχουν εμπόδια αλλά και διαφορετικό airspace λίγο μετά το τέλος του διαδρόμου, εγώ προσπαθούσα να μάθω τα rudder pedals στο King Air 350 κατά την απογείωση χωρίς καμία προηγούμενη εμπειρία. Μιλάμε για τρελό άγχος, σε σημείο που ξέχασα να σηκώσω τους τροχούς σε αεροπλάνο που έχω ήδη 100 ώρες πτήσης και το θυμήθηκα κανα τρίλεπτο αργότερα.

Με το climb rate να είναι οτιδήποτε άλλο εκτός από σταθερό, ήμουν σίγουρος ότι θα έβλεπα το τρισκατάρατο crash message τον Άγιο Πέτρο πριν προλάβω να δω το εμπόδιο. Όμως πέρα από κάθε ελπίδα, κάναμε τη δεξιά στροφή, φτάσαμε περιχαρής στο αρχικό altitude των 7000 ποδιών και... ξαφνικά άρχισαν τα απανωτά stall. Στο 25 η πίεση, εντελώς ανεξήγητη και ανεξέλεγκτη η κατάσταση. Κάποια στιγμή ήμουν σίγουρος για το τέλος και με νηφαλιότητα είχα αρχίσει να αποδέχομαι τη μαύρη μοίρα μου και να τάζω του Χάρου. Το αεροπλάνο έχασε πάνω από 3 χιλιάδες πόδια σε βουτιά -2500fpm και με IAS να ξεπερνάει τους 230+ κόμβους (συγκριτικά το cruise speed είναι 200-212 KIAS).

Όμως πείσμωσα και κατάφερα να το σώσω το ρημάδι. Ο αρχικός λόγος για τα πολλαπλά stall ήταν το 50% και πλέον elevator trim. Ο πραγματικός λόγος (αν το κατάλαβα καλά λίγο μετά που φιλοσόφησα καλύτερα το συμβάν) ήταν ότι πρέπει να έπιασαν πάγο τα πάντα και το αεροπλάνο δεν μπορούσε να κρατηθεί ή να ελεγχθεί με τίποτα, ακόμα και όταν ενεργοποίησα όλα τα συστήματα de-icing (κάτι που έπρεπε να είχα κάνει πριν την απογείωση δεδομένων των καιρικών συνθηκών, προς γνώση και συμμόρφωση για το μέλλον). Το μαμήσιο B350 όμως έχει ένα μυστήριο διακόπτη ονόματι Surface De-Ice Single, ο οποίος απ' ότι φαίνεται πρέπει να πατιέται κάθε λίγο για να αποτρέπει το ξεπάγιασμα, αφού δεν γίνεται να μείνει σε σταθερή θέση λειτουργίας μέχρι να βγάλει ο ήλιος κέρατα. Ώσπου να καταφέρω να περάσω τα σύννεφα και να ξαναβρεθώ σε ασφαλές υψόμετρο, πρέπει να πάτησα το διακόπτη πάνω από 5 φορές. Κάθε φορά που έβλεπα να μειώνεται το climb rate των 1800fpm, τσακ, τον πατούσα. Μετά από μισό λεπτό πάλι το ίδιο. Βρε να μην έχω μια τσίχλα πάνω μου να του την κολλήσω για να κάθεται σταθερά στην ίδια θέση.

Θα παραπονεθώ στην αντιπροσωπεία. Ή θα διαβάσω καλύτερα το manual πως ακριβώς λειτουργούν αυτά τα πράγματα και θα παραπονεθώ μετά ούτως ή άλλως. Απ' ότι φαίνεται είναι κάτι που ταλαιπωρεί ακόμα και τους συναδέλφους του XPlane.

Το υπόλοιπο ταξίδι πήγε by the book.

Χαχα, γέλασα, σιγά μην γινόταν τέτοιο πράγμα. Κάποια στιγμή με πήρε ο ύπνος στην καρέκλα όταν κόντευε να ξημερώσει λίγο πριν τη Μάγχη (και την πραγματικότητα), οπότε έχασα το Top of Descent. Το Pilot2ATC έχει πολλά καλά, αλλά ειδικά εν μέσω αλλαγών controllers συνήθως δεν σε ειδοποιεί για το TOD οπότε πρέπει να έχεις το νου σου. Ακολούθησε προσέγγιση καμικάζι που ούτε αυτή ήταν αρκετή για να χάσω το κατάλληλο ύψος, οπότε στο transition fix του STAR έπιασα αναγκαστικά holding pattern και έκανα γύρους πάνω από τις ανεμογεννήτριες στη θάλασσας της Μάγχης μπας και πέσω στα απαιτούμενα 10 χιλιάδες πόδια.

Μέσα στη νύστα μου από όσα έλεγαν το Center και το Approach του Pilot2ATC δεν πρέπει να συγκρατούσα ούτε τα μισά. Τα προβλήματα συνεχίστηκαν αφού λόγω νύστας ή/και κακού προγραμματισμού πέρασα ψηλότερα από το localizer (3500 αντί για 2500 πόδια) και για να μην το ρισκάρω τελικά έκανα missed approach, άλλη μια γύρα και αυτή τη φορά το κατέβασα το ρημάδι.

Το ρεπιουτέισιο πήγε στο διάολο (μείωση πάνω από 2%) αφού κάτι με τα stall, αλλά και κάτι που κατέβασα τροχούς οριακά πάνω από το max speed σε μια απέλπιδα προσπάθεια να ελαττώσω ταχύτητα (που δεν είχε τίποτα να ζηλέψει από αυτή), ε δεν ήθελε και πολύ να πάνε στράφι οι κόποι των προηγούμενων 10-20 ωρών.

Ίσως πρέπει να παρατήσω το άθλημα του πιλότου και να γίνω χειρουργός υποδημάτων-πολυτεχνίτης-επιστήμων-βιοπαλαιστής σαν τον κύριο...

image_2020_12_03T10_37_53_847Z.png.79c268c530fe5ab9e5768af71bd87046.png

Το χειρότερο ήταν πως ακόμα δεν κατάλαβα πόσο sensitivity να βάλω στα rudder pedals και πόσο ακριβώς να τα πατάω. Το αρχαίο C172 είχε εκείνη τη μπίλια στο inclinometer και κάπως έβγαινε άκρη. Στο B350 όμως που να ξέρω αν θέλει παραπάνω στη στροφή ή όχι...

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...