Προς το περιεχόμενο

Microsoft Flight Simulator 2020 [PC]


nzeppos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτός ο ρημάδης ο AP πως λειτουργεί στο A320; Πριν την απογείωση έχω έτοιμα ταχύτητα και ύψος, απογειώνομαι και μετά από λίγο ανοίγω AP και autothrottle. Πατάω και "selected mode" αλλά τίποτα ούτε στο ύψος πάει μόνο του ούτε στην ταχύτητα, βασικά δεν δουλεύει καν το autothrottle. Μόνο το heading κρατάει. Πρέπει να κάνω και κάτι άλλο;

Edit: Ε βασικά κάνει ότι να 'ναι. Ξαφνικά δούλεψε σωστά και μου λένε να ανέβω στα FL32, το βάζω στον AP, και ανεβαίνει κανονικά αλλά ξαφνικά αρχίζει να στρίβει προς τα δεξιά με πολύ γωνία (χωρίς φυσικά να έχω αλλάξει το heading) και να χάνει ύψος ώστε αναγκάστηκα να πάρω τον έλεγχο εγώ για να το σώσω. Δεν ξέρω τι παίζει..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα ήθελα να πω ότι λυπάμαι για αυτά που τραβάει ο συνάδελφος κυβερνήτης Γιάννης, αλλά στην πραγματικότητα χαίρομαι και συμπάσχω γιατί τραβάνε κι άλλοι αν όχι τα ίδια, τουλάχιστον παρόμοια με εμένα (δεν είμαι των Α320 ακόμα, έχω ξεμείνει στο ταπεινό B350 και τα bugs του).

Κατά τ' άλλα πέρα από κάθε προσδοκία το Amazon έστειλε σήμερα το Honeycomb Alpha yoke, το οποίο καλώς εχόντων των πραγμάτων καταφθάνει την επόμενη Δευτέρα. Και λέω πέρα από κάθε προσδοκία δεδομένου ότι το περιφερειακό δεν υπάρχει πρακτικά πουθενά (το περιμένουν από Γενάρη-Φλεβάρη) και το ίδιο το Amazon το έχει σαν unavailable εδώ και πολλές εβδομάδες.

Επεξ/σία από nzeppos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, yiannis1991 είπε

Δεν ξέρω τι παίζει..

bugs bugs bugs

η πρωτη μου πτηση στο fs2020 ηταν με το Α320 μιας και ηταν το αγαπημενο μου στο fsx και το ηξερα πολυ καλα ,

ε΄  τι το ηθελα επαθα τα ιδια και ξενερωσα , και κανω πτησεις με μικρα , περιμενω και εγω να το φτιαξουν γιατι στα μεγαλα το autopilot ειναι επιβεβλημένο .

nzeppos πόσο το πήρες ???

Επεξ/σία από george kesoglu
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γύρω στις 235 λίρες συν 18 τα μεταφορικά. Όχι ιδιαίτερα φτηνό (νομίζω το MSRP είναι κάπου 190 λίρες) αλλά όχι και σε τιμές scalper που υπάρχει στο ebay (400+ λίρες). Τώρα περιμένω να δω τι θα γίνει με το Beta throttle που ήδη στο site το πήγαν 23/12 από 9/12, αλλά ισχυρίζονται ότι θα μου το στείλουν την επόμενη βδομάδα.

Για τον 5600Χ ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Δεν βλέπω να γίνεται το upgrade εντός του χρόνου.

ps: να φανταστώ ότι μιλάμε για το 3rd party 32ΝΧ έτσι, όχι για το μαμήσιο A320.

 

Επεξ/σία από nzeppos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και είναι απαράδεκτοι που το έβγαλαν με DX11, τόσο μεγάλη εταιρεία είναι η Microsoft, έλεος. Με τα optimized settings του Digital Foundry έχω γύρω στα 45 με 50 fps αλλά η GPU δεν πάει πάνω από 75%-80%..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μετά από λίγες μέρες παιχνιδιού, δεν μου φαίνεται κάτι το ιδιαίτερο πλέον... Αρχικά πριν το παίξω, με αυτά που διάβαζα εδώ κι εκεί, μου φαινόταν σαν "εξωγήινο" παιχνίδι. 

Τελικά τα γραφικά είναι ψιλο-χάλια, τα σπίτια είναι κάτι άσπρα low poly κουτάκια. Ούτε καν στο χρώμα δεν μοιάζουν με τα πραγματικά... Αν και στη Νέα Υόρκη, από ψηλά κάποια σπίτια των συγγενών μου μοιάζουν λίγο με τα πραγματικά. Στην Ελλάδα καμία σχέση. 

Τη μοναδική φορά που προσγείωσα το Airbus χωρίς να το τουμπαρω, έφαγα πάνω από 1 ώρα, μόνο και μόνο για να βρω τι θα κάνω, μιας και το παιχνίδι δεν τελείωνε με τίποτα. Τελικά τσαντίστηκα και βγήκα στο μενού, χωρίς να γνωρίζω αν έσωσε τίποτα απ' όσα έκανα... 

Επεξ/σία από MitsosDaBest13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με το τελευταίο patch αποθηκεύεται η πτήση όποτε και να βγεις, αλλά το ιδανικό είναι να έχεις σβήσει πρώτα κινητήρα, avionics και μπαταρία. Νομίζω το παιχνίδι σου βγάζει από μόνο του την οθόνη ολοκλήρωσης της πτήσης μόνο αν πας να παρκάρεις στο σημείο που αυτό θεωρεί σωστό στα blocks και σβήσεις τα παραπάνω (κυρίως avionics).

Αν δεν κάνω λάθος θα υπάρξει DX12 στο μέλλον, καθώς το roadmap έχει ανακοινωθεί με βάθος αρκετών ετών. Προσωπικά πάντως θα προτιμούσα να ολοκληρωθεί αυτό που οι MS/Asobo είχαν τάξει εξ' αρχής, δηλαδή το MSFS να είναι πρώτα flight sim και μετά παιχνίδι. Πάει να πει καλύτερα να διορθώσουν πρώτα τα όποια προβλήματα με ΑΡ, flight model, live weather κλπ (δηλαδή τα καθαρά στοιχεία sim) και μετά να ασχοληθούν με VR, γραφικά, DX12, κτίρια και σία.

Απ' ότι φαίνεται μέχρι στιγμής ακολουθούν μια μέση οδό, πάντως το παιχνίδι έχει μεγάλο μέλλον παρά τα πάμπολλα προβλήματα.

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, nzeppos είπε

Με το τελευταίο patch αποθηκεύεται η πτήση όποτε και να βγεις, αλλά το ιδανικό είναι να έχεις σβήσει πρώτα κινητήρα, avionics και μπαταρία. Νομίζω το παιχνίδι σου βγάζει από μόνο του την οθόνη ολοκλήρωσης της πτήσης μόνο αν πας να παρκάρεις στο σημείο που αυτό θεωρεί σωστό στα blocks και σβήσεις τα παραπάνω (κυρίως avionics).

Αν δεν κάνω λάθος θα υπάρξει DX12 στο μέλλον, καθώς το roadmap έχει ανακοινωθεί με βάθος αρκετών ετών. Προσωπικά πάντως θα προτιμούσα να ολοκληρωθεί αυτό που οι MS/Asobo είχαν τάξει εξ' αρχής, δηλαδή το MSFS να είναι πρώτα flight sim και μετά παιχνίδι. Πάει να πει καλύτερα να διορθώσουν πρώτα τα όποια προβλήματα με ΑΡ, flight model, live weather κλπ (δηλαδή τα καθαρά στοιχεία sim) και μετά να ασχοληθούν με VR, γραφικά, DX12, κτίρια και σία.

Απ' ότι φαίνεται μέχρι στιγμής ακολουθούν μια μέση οδό, πάντως το παιχνίδι έχει μεγάλο μέλλον παρά τα πάμπολλα προβλήματα.

Αν όντως το παιχνίδι εξελίσσεται με τον καιρό, τότε πάω πάσο. Αλλά προς το παρόν, δεν με πείθει να το αγοράσω. Ένα 3μηνο με Xbox Pass είναι αρκετό νομίζω. 

Επεξ/σία από MitsosDaBest13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το τελευταίο επίσημο dev update είναι αυτό εδώ:

https://forums.flightsimulator.com/t/blog-december-3rd-2020-development-update/331255

Όπου φαίνεται το roadmap για τους επόμενους 3 μήνες και όλα τα μεγάλα updates που ετοιμάζουν. Πρακτικά τηρούν αυτό που είχαν πει πριν λίγο καιρό για ένα major update ανά μήνα:

DR-12.3.jpg

Το πρόβλημα βέβαια είναι ότι για κάθε ένα πράγμα που έφτιαξαν με τα τελευταία updates, χάλασαν κάτι άλλο...

Κάποια στιγμή πριν λίγες εβδομάδες (νομίζω μετά το 1.11.6 με τις ΗΠΑ) παραδέχθηκαν ότι θα δουν τι προβλήματα υπάρχουν στο QA τους και το λόγο που περνάνε στην παραγωγή τόσο προφανή bugs (όπως τα λάθος keyboard bindings, το ΑP που λέτε παραπάνω κλπ).

Επίσης άλλο σημαντικός παράγοντας είναι πως μεγάλο μέρος του ΑΡΙ/SDK δεν έχει ανοίξει ακόμα για τους 3rd parties, γι' αυτό και τα addons που έχουμε δει μέχρι στιγμής είναι σχετικά περιορισμένα. Πιστεύω μόλις βγουν τα πρώτα μεγάλα (και ακριβά) αεροπλάνα συν κάποια addons καιρού θα αλλάξουν λίγο τα πράγματα.

Στις 6/12/2020 στις 11:37 ΠΜ, giannhsfx είπε

Καλημέρα σας!  αξίζει καλύτερα η αγορά του MFS 2020 από steam η xbox game pass?

Νομίζω η σύγκριση είναι Steam vs MS Store, γιατί με το game pass δεν αγοράζεις το παιχνίδι, απλώς μπορείς να το παίζεις πληρώνοντας 10 ευρώ/μήνα μέχρι να ακυρώσεις τη συνδρομή ή να αφαιρεθεί το παιχνίδι από τη λίστα (μάλλον απίθανο αφού ανήκει στην ίδια της MS). Η "ενοικίαση" μέσω game pass πρακτικά αξίζει μόνο αν: 1) θέλεις να δοκιμάσεις το MSFS πριν το αγοράσεις, για να δεις αν πχ. το σηκώνει το PC σου ή αν είναι του γούστου σου, 2) ενδιαφέρεσαι παράλληλα και για τα υπόλοιπα παιχνίδια του game pass, που είναι εκατοντάδες.

Απ' όσο ξέρω οι εκδόσεις Steam/MS Store είναι πανομοιότυπες και όσοι έχουν το παιχνίδι στην πρώτη πλατφόρμα μπορούν να παίξουν online με αυτούς της δεύτερης. Τα achievements είναι προφανώς ξεχωριστά ενώ οι ταχύτητες κατεβάσματος πιθανώς θα είναι διαφορετικές καθώς το Steam θεωρείται γενικά πιο σταθερό από το MS Store. Επίσης το Steam έχει παραδοσιακά μεγαλύτερη ευκολία στο σετάρισμα του VR (αν τυχόν σε ενδιαφέρει), έχει τα διάφορα εσωτερικά forum, έχει καλύτερο refund policy κλπ.

Προσωπικά δεν μπήκα καν στον κόπο να ασχοληθώ με το Steam, προτίμησα το MS Store αγοράζοντας το serial από κλειδάδικο (95 ευρώ η Deluxe Premium αντί των επίσημων 120).

Επεξ/σία από nzeppos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, MitsosDaBest13 είπε

Μετά από λίγες μέρες παιχνιδιού, δεν μου φαίνεται κάτι το ιδιαίτερο πλέον... Αρχικά πριν το παίξω, με αυτά που διάβαζα εδώ κι εκεί, μου φαινόταν σαν "εξωγήινο" παιχνίδι. 

Τελικά τα γραφικά είναι ψιλο-χάλια, τα σπίτια είναι κάτι άσπρα low poly κουτάκια. Ούτε καν στο χρώμα δεν μοιάζουν με τα πραγματικά... Αν και στη Νέα Υόρκη, από ψηλά κάποια σπίτια των συγγενών μου μοιάζουν λίγο με τα πραγματικά. Στην Ελλάδα καμία σχέση. 

Τη μοναδική φορά που προσγείωσα το Airbus χωρίς να το τουμπαρω, έφαγα πάνω από 1 ώρα, μόνο και μόνο για να βρω τι θα κάνω, μιας και το παιχνίδι δεν τελείωνε με τίποτα. Τελικά τσαντίστηκα και βγήκα στο μενού, χωρίς να γνωρίζω αν έσωσε τίποτα απ' όσα έκανα... 

Τα γραφικά είναι φοβερά βασικά. Τα σπίτια είναι generated από τον 2D χάρτη οπότε είναι δύσκολο να αποτυπωθούν σωστά σε 3D, ειδικά στην Ελλάδα που δεν υπάρχουν πολλά 3D models στον χάρτη. Τι εννοείς έφαγες πάνω από μία ώρα για να βρεις τι να κάνεις; Πετάς από το ένα αεροδρόμιο στο άλλο ακολουθώντας τις οδηγίες του ATC. Βάλε IFR High Altitude για το Α320 και σου λέει σε κάθε σημείο τη κατεύθυνση να πάρεις και τι ύψος. Το πρόβλημα είναι ο αυτόματος που μέχρι το initial climb πάει καλά αλλά μετά τρελαίνεται και είτε κολλάει στα 7000 πόδια παρόλο που έχω βάλει 15000 στον AP και με πρήζουν "please expedite your climb to 15000" είτε όταν βάζω heading κάνει στροφή με τόσο μεγάλη γωνία που αρχίζει να χάνει ύψος και να ανεβαίνει η ταχύτητα που πρέπει να το πάρω εγώ για να σώσω το αεροπλάνο. Τώρα να πετάξω χεράτα 2 και 3 ώρες πτήση ε δεν πολυψήνομαι, άλλωστε και ο AP είναι μέρος του immersion, θα έπρεπε να δουλεύει σωστά..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, nzeppos είπε

ps: να φανταστώ ότι μιλάμε για το 3rd party 32ΝΧ έτσι, όχι για το μαμήσιο A320.

 

οχι το μαμισιο πεταγα και γενικα ολα τα airbus πεταγα σαν addon απο τα πιο παλια μεχρι τα νεοτερα .

με την boeing δεν τα πηγαινα καλα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, yiannis1991 είπε

Τα γραφικά είναι φοβερά βασικά. Τα σπίτια είναι generated από τον 2D χάρτη οπότε είναι δύσκολο να αποτυπωθούν σωστά σε 3D, ειδικά στην Ελλάδα που δεν υπάρχουν πολλά 3D models στον χάρτη. Τι εννοείς έφαγες πάνω από μία ώρα για να βρεις τι να κάνεις; Πετάς από το ένα αεροδρόμιο στο άλλο ακολουθώντας τις οδηγίες του ATC. Βάλε IFR High Altitude για το Α320 και σου λέει σε κάθε σημείο τη κατεύθυνση να πάρεις και τι ύψος. Το πρόβλημα είναι ο αυτόματος που μέχρι το initial climb πάει καλά αλλά μετά τρελαίνεται και είτε κολλάει στα 7000 πόδια παρόλο που έχω βάλει 15000 στον AP και με πρήζουν "please expedite your climb to 15000" είτε όταν βάζω heading κάνει στροφή με τόσο μεγάλη γωνία που αρχίζει να χάνει ύψος και να ανεβαίνει η ταχύτητα που πρέπει να το πάρω εγώ για να σώσω το αεροπλάνο. Τώρα να πετάξω χεράτα 2 και 3 ώρες πτήση ε δεν πολυψήνομαι, άλλωστε και ο AP είναι μέρος του immersion, θα έπρεπε να δουλεύει σωστά..

Για γραφικά δεν θα πω, γιατί είναι το λιγότερο που με ενδιαφέρει (λογικό, αφού το PC μου δεν τα σηκώνει). Σχετικά με τα airliners όμως δεν ξέρω γιατί να μας νοιάζουν τόσο πολύ τα models των σπιτιών, αφού είτε πετάς τόσο ψηλά που δεν τα βλέπεις είτε όταν είσαι χαμηλά πας τόσο γρήγορα και έχεις τόσα πολλά πράγματα να σκεφτείς/κάνεις, που και πάλι δεν τα βλέπεις. Να ήταν για χαμηλή VFR πτήση με propeller αεροπλάνο να πω πάει στο καλό. Αλλά για Α320;

Να σημειώσω πάντως ότι το μαμήσιο Α320 χάνει πολύ σε σχέση με το Α32ΝΧ της flybywire, ακόμα κι αν το τελευταίο δεν είναι ακόμα έτοιμο. Από όσα διαβάζω νομίζω αξίζει τον κόπο να μάθει κάποιος πάνω σε αυτό παρά στο default της Asobo.

Με το ΑΡ έχω κι εγώ θέμα ορισμένες φορές, αν και σε μικρότερα αεροπλάνα. Στο C172 και στο Β350 συχνά το FLC μουλαρώνει αν σταματήσεις το climb στα μισά (πχ. μέχρι να πάρεις clearance για μεγαλύτερο FL) και δεν επανεργοποιείται σωστά. Δεν είναι λίγες οι φορές που ανέβηκα με FLC μέχρι κάποιο σημείο, έμεινα εκεί και μετά για το υπόλοιπο climb αναγκάστηκα να πάω με VS.

Επίσης μετά το τελευταίο patch έγινε μεν πιο ομαλή η λειτουργία του ΑΡ σε πολλά αεροσκάφη (όταν προηγουμένως το ΑΡ είχε συχνά τάσεις αυτοκτονίας), ωστόσο έγινε πολύ πιο αργό το roll (λες και κάνει συνέχεια half bank) αλλά και η σταδιακή ελάττωση ταχύτητας. Πχ. στο B350 σετάρεις αρχικά το FLC να ανεβαίνει με 170KIAS μέχρι το FL100 και από εκεί και πέρα κόβεις 10 κόμβους κάθε 5000 πόδια. Πριν το US patch το FLC έπιανε τις σωστές ταχύτητες, μόνο που το ΑΡ άλλαζε απότομα το pitch αν άλλαζες απότομα την ταχύτητα (έπρεπε να το κάνεις πολύυυ σιγά). Μετά το patch ναι μεν η μετάβαση είναι ομαλή ό,τι και να πατήσεις, αλλά είναι και εξαιρετικά αργή αφού για να πας πχ. από τα 140KIAS στα 130 μπορεί να σου πάρει και 5 λεπτά. Θα ήταν ενδιαφέρον να δω πως συμπεριφέρεται το αεροπλάνο στην πραγματικότητα.

Για όσους ενδιαφέρονται περί ATC. Συνάδελφοι, εγώ που έπαιζα FS9 και FSX επί χρόνια με το μαμήσιο ATC χωρίς να σκεφτώ ποτέ οτιδήποτε άλλο, σας λέω μόνο ένα πράγμα. Παρατήστε το, δεν αξίζει τον κόπο. Αν δεν θέλετε να μπλέξετε με VATSIM/IVAO (που ούτως ή άλλως δεν έχουν 24ωρη κάλυψη ATC, οπότε εκτός ωρών αιχμής θα πετάτε συνήθως χωρίς controller στις περισσότερες περιοχές εκτός κεντρικής Ευρώπης και ΗΠΑ), μπορείτε τουλάχιστον να βάλετε Pilot2ATC και να πετάτε με voice. Αλλάζει εντελώς την εμπειρία.

Εγώ από τότε που το πρωτοδοκίμασα πριν λίγες εβδομάδες δεν τολμώ καν να φανταστώ πως θα ήταν να πετάω ακόμα με το μαμήσιο ATC, είναι τεράστια διαφορά. Το addon είναι λίγο ακριβό ($60 εκτός αν ψάξετε "αλλού") αλλά έχει trial μιας εβδομάδας για να του ρίξετε μια ματιά πριν αποφασίσετε. Υπάρχει διαθέσιμο το αναλυτικό manual που δεν χρειάζεται να διαβαστεί ολόκληρο, ωστόσο μια γρήγορη ματιά δείχνει τις δυνατότητες του addon. Πρακτικά μπορεί να κάνει ένα 80% ή παραπάνω σε σχέση με τα ανθρώπινα ATC και φυσικά είναι πάντα διαθέσιμο για offline πτήσεις (ή εντός του multiplayer του MSFS), εν αντιθέσει με τα VATSIM/IVAO που όπως είπα δεν έχουν πάντα κάλυψη.

Το να το σετάρετε και να κάνετε train το voice σας δεν είναι δύσκολο, ενώ το voice recognition δουλεύει αρκετά καλά (εκτός από τα τοπωνύμια που όμως δεν μας πολυενδιαφέρουν), ωστόσο θα πρέπει να μάθετε τα βασικά requests που κάνει κάποιος σε ένα ATC. Ευτυχώς το Pilot2ATC έχει ενσωματωμένα παραδείγματα με όλα τα commands που υποστηρίζει οπότε ξέρετε από πριν τι πρέπει να πείτε. Στο δε readback μπορείτε να επιλέξετε την αυτόματη λειτουργία SayIt σε περίπτωση που δυσκολεύεστε ή που το voice recognition δεν καταλαβαίνει τι του λέτε.

Για τα ATC calls έχει αρχίσει να φτιάχνω δυο πρόχειρα cheatsheets με φρασεολογία που θα επεκτείνω διαρκώς:

- IFR Comms
- VFR Comms

Πρακτικά το Pilot2ATC είναι ο μοναδικός offline τρόπος να πετάξετε ακριβώς το SID/STAR/route που θέλετε, αφού στο addon μπορεί να γίνει import το plan που έχετε φτιάξει από το SimBrief/MSFS/Little Navmap κλπ ώστε το ATC να ξέρει τι θέλετε να κάνετε, ειδικά αν του έχετε περάσει τα ίδια AIRAC cycles (συγχρονίζεται με Navigraph). Το καλό επίσης είναι πως υπάρχει αίτημα του community στην Asobo να ανοίξει το SDK για την αλληλεπίδραση μεταξύ 3rd party addons και AI ATC, ώστε να μπορέσει να χρησιμοποιηθεί το MS cloud για τα έξτρα που δίνει το μαμήσιο ATC (πχ τα καταπληκτικά voices του MSFS).

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρήκα αεροπλάνο που να δουλεύει σωστά ο AP, το Daher TBM 930, ωραίο, μοτζόβολο (μια χαρά το πας με το xbox one s controller), γρήγορο και ανεβαίνει και ψηλά. Θέλει FLC στο climb και V/S Mode στο descent και πάει πολύ καλά, και το heading δουλεύει, όλα σωστά. Παίζω με Middle Ground Assistance και η εμπειρία είναι πολύ καλή για casual όπως εγώ χωρίς τον κατάλληλο εξοπλισμό. Με τα optimized settings του Digital Foundry το παιχνίδι έχει φοβερά visuals και μια χαρά frames, ποτέ δεν πέφτει κάτω από 30.

Υ.Γ. Μια ερώτηση για τον ATC. Σε IFR πτήση δεν μου λέει πάντα πότε να αλλάξω heading, πρέπει να ρωτήσω εγώ. Είναι λάθος του game ή έτσι είναι το σωστό; Βλέπω κάπου στα όργανα πότε και ποια κατεύθυνση να πάρω για κάθε waypoint;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το ΤΒΜ 930 είναι πραγματικά υπέροχο για μαμήσιο turboprop και με πολύ περισσότερη λεπτομέρεια από το King Air. Επιπλέον έχουν βγει διάφορα ενδιαφέροντα community mods για αυτό που βελτιώνουν αρκετές λειτουργίες ή έστω προσθέτουν ρεαλισμό (σε οθόνες κλπ).

Ο μόνος λόγος που δεν έχω μεταπηδήσει σε αυτό είναι οι ώρες που έχω επενδύσει στο King Air και δεν θέλω να το παρατήσω ακόμα.

Κατά τ' άλλα χθες βράδυ έφαγα ένα ωραιότατο crash to desktop λίγο πριν το τέλος τρίωρης πτήσης Σκωτία-Ισλανδία. Ήμαρτον. Αρκετά πριν το crash είχαν ξεκινήσει διάφορα περίεργα προβλήματα, αφού το αεροπλάνο άρχισε να ταλαντεύεται δεξιά-αριστερά χωρίς λόγο (λογικά πρέπει να ήταν το γνωστό πρόβλημα που έχουν και τα Α320), έπιασε να ρολάρει 40 μοίρες ή να φεύγει εντελώς εκτός πορείας του FMS και άλλα ανεξήγητα. Το γύρισα στο χειροκίνητο αλλά ακόμα κι έτσι με το ζόρι κατάφερνα να το κρατήσω. Σίγουρα δεν έφταιγε πάγος αλλά δεν ξέρω μήπως ήταν κάποια από τις random βλάβες που βάζει το OnAir (πολύ αμφιβάλλω).

Κάποια στιγμή προσπαθώντας να απενεργοποιήσω τον ΑΡ, (αφού η ένδειξη δεν έσβηνε από το PFD οπότε δεν ήξερα αν τελικά είναι on ή off), το παιχνίδι πάγωσε εντελώς για περίπου μισό λεπτό αλλά επανήλθε. Δεν μου το έχει ξανακάνει ποτέ. Παράλληλα το Pilot2ATC άρχισε να πετάει λάθη όταν ξαναφόρτωσα το flight plan αλλά δεν νομίζω να ήταν υπεύθυνο για τα προβλήματα. Τελικά με τα πολλά το παιχνίδι κράσαρε και ησυχάσαμε.

Πιθανολογώ ότι για το crash μπορεί να φταίει το Unreal METAR weather, θα δοκιμάσω την ίδια πτήση σήμερα με live καιρό και όλα τα υπόλοιπα ίδια να δω τι γίνεται επιτέλους.

Αναφορά σε κείμενο

Υ.Γ. Μια ερώτηση για τον ATC. Σε IFR πτήση δεν μου λέει πάντα πότε να αλλάξω heading, πρέπει να ρωτήσω εγώ. Είναι λάθος του game ή έτσι είναι το σωστό; Βλέπω κάπου στα όργανα πότε και ποια κατεύθυνση να πάρω για κάθε waypoint;

Το είχα κι εγώ αυτό. Αν δεν κάνω λάθος ο ATC σου δίνει heading μόνο αν έχεις ζητήσει vectoring, διαφορετικά πηγαίνεις από μόνος σου σύμφωνα με τα SID/STAR που έχεις ορίσει από πριν και με τις πληροφορίες που δίνουν τα αντίστοιχα charts.

Δεν ξέρω πως γίνεται στην πραγματικότητα (ή στο VATSIM) πιθανολογώ όμως ότι αν πχ. έχεις πάρει clearance από το ATC για arrival από STAR ABC1 με approach ILS-Z για runway τάδε, δεν έχει νόημα να σου δώσουν heading και να απασχολούν το κανάλι επικοινωνίας, αφού θεωρητικά ξέρεις τι πρέπει να κάνεις αν έχεις τα charts. Το μόνο που σου λένε είναι altitude και wind.

Το Pilot2ATC δουλεύει με παρόμοιο τρόπο, δηλαδή είτε θα του πεις για ILS/RNAV/κλπ clearance και θα πας σύμφωνα με τα charts, είτε θα ζητήσεις vectors και θα σου λέει που να πηγαίνεις. Οπότε θεωρώ ότι αυτό που κάνει το μαμήσιο ATC λογικά δεν είναι bug.

Επεξ/σία από nzeppos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γενικά βλέπω ότι σου δίνουν heading ακριβώς μετά την απογείωση όταν μιλάς με το departure. Μετά όχι αν δεν το ζητήσεις. Βλέπω στην οθόνη εκεί που λέει την απόσταση από το 1 waypoint στο άλλο, από δίπλα λέει και heading σε μοίρες. Τώρα αυτό όμως ποιο είναι; Το heading που πρέπει να έχω τώρα ή το heading που πρέπει να βάλω μόλις φτάσω στο επόμενο waypoint; Επίσης το heading που δείχνει η οθόνη στα όργανα είναι τυχαίο νούμερο, π.χ. 284, 146, κτλ, ενώ ο ATC σου δίνει πάντα πολλαπλάσια του 5, π.χ. 105, 30, κτλ..

Y.Γ. Για τα όργανα του Daher μιλάω, δεν ξέρω τι παίζει στα άλλα. Πολύ ωραίο αεροσκάφος πράγματι, ειδικά σε ifr low airways. Έχω μια πτήση για μετά από Βελιγράδι στην Βασιλεία στα 14000 cruise πάνω από τις Άλπεις, θα είναι φοβερά. Ελπίζω να προλάβω να παίξω πριν τις 5 το απόγευμα να είναι μέρα..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...