Προς το περιεχόμενο

DSLR vs smartphone III


nickolas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 2,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

979286976_2021-01-0508_02_48.png.f5430ac0e663142b5eb68c94ea0d382b.png

 

"Only a Sith deals in absolutes"

Γελάγανε κάποιοι κάποτε στη Photokina... "still video και μ@λ@κίες..."

Πόσες φιλμάτες έχει στη γκάμα της η Nikon είπαμε;

Εγώ μπορεί να κάνω λάθος. Μπορεί να μην έχω τυπώσει ποτέ. Να μην έχω τραβήξει φωτογραφίες. Να μην μπορώ να ξεχωρίσω το θόρυβο ή μια τεχνικά καλή φωτογραφία από μία του σωρού.

Εσείς που είστε τόσο σίγουροι για τα λεγόμενα σας κοιτάξτε και λίγο στον καθρέφτη.

 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 3/1/2021 στις 10:41 ΜΜ, MAFAKA είπε

Βίτσια είναι αυτά...άλλος με πατίνι, άλλος με νταλίκα...

UCHMgdW.jpg

...υδατογράφημα να βάλω άραγε; Μη μου κλέψουνε την τέχνη...

Επειδή η ερώτησή μου με τι βγήκε αυτή η πολύ καλής ποιότητας εικόνα προσπεράστηκε, αισθάνομαι την ανάγκη να την υπενθυμίσω. Αυτή η εικόνα αναρτήθηκε ως απάντηση στον Dr_73, ο οποίος είχε παραθέσει εικόνες που βγήκαν με... νταλίκες , και απαντώντας του ότι άλλοι βγάζουν με νταλίκες και άλλοι με πατίνια. Μήπως βγήκε και αυτή με κάποια νταλίκα σα τη Sony A7R; Όχι τίποτα άλλο, αλλά από τη ροή της συζήτησης και λόγω του θέματος του παρόντος νήματος λογικό είναι να σκεφτεί κάποιος ότι ίσως παρέθεσες φωτογραφία κινητού σαν απάντηση στις νταλίκες του Dr_73.

8 ώρες πριν, MAFAKA είπε

Λόγω κορονοϊού φέτος ταξίδι δεν πήγα. Πέρυσι όμως άφησα τσάντες και τρίποδα στο σπίτι και ταξίδεψα μόνο με το κινητό. Και δεν μου έλειψαν πολλά πράγματα...και τα τοπία μου έβγαλα και τις "τσαχπινιές" μου έκανα.

Συμφορουμίτη, έπρεπε να κάνεις τα ταξιδάκια σου φέτος γιατί ήταν φανερό που πάει η δουλειά ήδη από το Μάρτιο. Δε θα έχουμε και πολλές ευκαιρίες να ταξιδεύουμε σαν άνθρωποι πλέον. Οι φωτογραφίες που βγάλαμε φέτος και πέρυσι μπορεί να ήταν και οι τελευταίες ενός κανονικού κόσμου. Αυτό άξιζε να αποθανατιστεί με κάτι καλύτερο από κινητό. Ποιός θέλει να βγάζει πια φωτογραφίες ανθρώπων στερημένων από το δικαίωμα να παρουσιάζουν το πρόσωπό τους; Η εναπομείνασα ζωντανή φύση μοιάζει να παίρνει εκδίκηση τώρα: οι άνθρωποι μοιάζουν σαν περιφερόμενη άψυχη και δουλωμένη μάζα και η άγρια ζωή πιο ζωντανή από ποτέ. Άνθρωποι που στη θέα του τυχαία διερχόμενου συνανθρώπου τους προσπερνούν βιαστικά ει δυνατόν από απόσταση μη τυχόν και αρρωστήσουν. Όλοι είναι για όλους κίνδυνος. Κοινωνία, είναι η αμοιβαία αλληλεπίδραση των μερών έλεγε ο Καντ. Πόση κοινωνία απέμεινε πια να φωτογραφίσει κανείς;

Επεξ/σία από Cntrl+X
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Η φωτογραφία σαφώς έχει να κάνει και με το μέσο , όχι όμως αποκλειστικά με ένα μέσον και μόνο . Έχουμε δηλώσει και εξηγήσει πολλές φορές ότι χρησιμοποιούμε όλα τα μέσα η σχεδόν όλα , αφού γνωρίζουμε τις ιδιαιτερότητες του καθενός αλλά και τις αδυναμίες του .  Όσοι δεν γνωρίζουν δεν έχουν παρά να ρωτήσουν και θα μάθουν .  Όσοι δεν θέλουν να μάθουν καλά κάνουν .                        Ο κανόνας των δύο τρίτων μπορεί να εφαρμοστεί χρησιμοποιώντας οποιοδήποτε μέσο , από ....... έως κι' αυτό έχει να κάνει με την φωτογραφία . 

   Αν λοιπόν για να βγάλει κάποιος φωτογραφίες , αν βγάζει , δεν γράφει σε κανέναν οδηγό πως πρέπει να χρησιμοποιεί το τάδε η το δείνα μέσον . Ευτυχώς δλδ .

   Ούτε γράφει σε κανένα βιβλίο πως θα βγάλει καλύτερες φωτογραφίες αν χρησιμοποιεί έναν συγκεκριμένο τύπο φωτογραφικού συνόλου .

   Το τεχνικό μέρος λοιπόν , το οποίο σαφώς έχει να κάνει με την φωτογραφία και όχι με την άντληση ομβρίων υδάτων είναι αναπόσπαστο μέρος της τέχνης της φωτογραφίας , διότι για τέχνη πρόκειται , έχει την σημασία του μέχρι ένα σημείο κι' αυτή η σημασία είναι δεδομένη .

  Η φωτογραφία είναι και παραμένει το ζητούμενο και το κυρίως θέμα και γι' αυτό το λόγο εξακολουθούμε να χρησιμοποιούμε όλα τα μέσα , ακόμη και τα μεταμοντέρνα και αυτά που θα έρθουν στο μέλλον . Και χρησιμοποιούμε κάμποσα ήδη , αφού δυστυχώς κανένα σύστημα μέχρι στιγμής δεν μπορεί να καλύψει επαρκώς όλες τις ανάγκες γύρω από την λήψη μιας φωτογραφίας . Γι' αυτό δουλεύουμε και με DSLR και με mirrorles και με φιλματες και με εξελιγμένες compact αλλά και με smartphone .

  Γνωρίζουμε τι θέλουμε να κάνουμε , γνωρίζουμε τι πρέπει να χρησιμοποιήσουμε σε κάθε περίπτωση χωριστά , ακόμη και γι' αυτήν που βαριομαστε να κουβαλάμε πράγματα και φυσικά γνωρίζουμε και τι θα πάρουμε ως αποτέλεσμα .

   Γι'  αυτό και δεν έχουμε εμμονές γύρω από το ζήτημα , όπως επίσης μπορούμε να διακρίνουμε την εμμονή , όταν εμφανίζεται και να την κατατάξουμε εκεί που της αρμόζει , στο κομμάτι της άγνοιας αλλά και της άρνησης που είναι ακόμη πιο δύσκολο . 

  

 

   

IMG_20200712_132756.jpg

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, Cntrl+X είπε

Επειδή η ερώτησή μου με τι βγήκε αυτή η πολύ καλής ποιότητας εικόνα προσπεράστηκε, αισθάνομαι την ανάγκη να την υπενθυμίσω. Αυτή η εικόνα αναρτήθηκε ως απάντηση στον Dr_73, ο οποίος είχε παραθέσει εικόνες που βγήκαν με... νταλίκες , και απαντώντας του ότι άλλοι βγάζουν με νταλίκες και άλλοι με πατίνια. Μήπως βγήκε και αυτή με κάποια νταλίκα σα τη Sony A7R; Όχι τίποτα άλλο, αλλά από τη ροή της συζήτησης και λόγω του θέματος του παρόντος νήματος λογικό είναι να σκεφτεί κάποιος ότι ίσως παρέθεσες φωτογραφία κινητού σαν απάντηση στις νταλίκες του Dr_73.

Αν είχες δουλέψει ποτέ sinar δεν θα σκεφτόσουν καν να τη συγκρίνεις με σύγχρονη full frame. 
Δύστροπες πριμαντόνες που απαιτούν απόλυτη ακρίβεια στο χειρισμό. Χοντρές και αργές. Ξεχνάς τσαπατσουλιές και ξεπέτες· μισή ώρα στήσιμο και μισή ώρα φόρτωμα/ρύθμιση προοπτικής-μόνο για να ανακαλύψεις αργότερα στην εμφάνιση ότι κουνήθηκε (και το μεγάλο φόρμα δεν συγχωρεί ούτε ένα χιλιοστό camera shake, η σταθερή στήριξη δεν είναι απλώς απαραίτητη αλλά αναγκαία). Αν νομίζεις ότι το κατέχεις το άθλημα κάνε μια δοκιμή και ετοιμάσου να αναθεωρήσεις...
Αν με ρώταγες πριν 20 χρόνια τι θεωρείς το «απόλυτο» σε εικόνα θα σου απαντούσα 20x25 με τύπωμα επαφής σε έμπειρα χέρια. 

Ανέκαθεν ήταν εργαλεία ειδικού σκοπού για still life και ανατύπωση έργων τέχνης (η θέση τους είναι σε στούντιο με απόλυτα ελεγχόμενες συνθήκες). Και όσο η ποιότητα των ψηφιακών αρχείων βελτιώνεται τόσο μικραίνει το εύρος χρήσης τους (πάντα ωστόσο θα χρειάζονται εκεί που απαιτείται απόλυτος έλεγχος προοπτικής και η μέγιστη απόδοση χρωματικής διαβάθμισης). 
Μαστοδοντα μιας άλλης εποχής, όταν το de facto «επαγγελματικό φόρμα» άκουγε στο όνομα 120 (και μια Mamiya πχ έφτανε και περίσσευε για να παραδώσεις υλικό για γιγαντοαφίσες). 
Εξ’ου και η λέξη «βίτσιο». Ήταν overkill ακόμα και τότε (δεν το συζητάμε καν για ερασιτεχνική χρήση έτσι;). Ποσό μάλλον τώρα που με την πρόοδο της τεχνολογίας παίρνεις τουλάχιστον ισάξιο αρχείο στο 1/10 του χρόνου-όγκου-κόπου.
Κάποιοι βέβαια αρέσκονται να νιώθουν ξεχωριστοί με κάθε τίμημα. 
 

Γράφω απο το κινητό-συγνώμη αν δεν βγαίνει νόημα. Back to work. 
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω αυτο που βλεπω ειναι οτι ολοι το κατέχετε το άθλημα και έχετε εμπειρίες και παραστάσεις απο ολα τα μέσα φωτογραφίας , παλια νέα ακριβά φθηνά ......

 

Πως γίνεται να υπάρχει αντιπαράθεση και καμιά ειρωνεία σαν εσσανς να βρίσκεται στον χώρο δε το καταλαβαίνω !!!!

Για τα κινητά ;

Μα θα επρεπε κ αυτα να τα αγαπάτε , ειναι μεσα στην γκάμα των φωτογραφικών μέσων πλέον .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 1/11/2020 στις 2:49 ΜΜ, Ntinlanden είπε

Τελικά δε κατάλαβα θα εβγαζα τη παρακάτω φωτογραφία με ενα καλο κινητό; 🤔

 

Με κιτ φακό είναι 

Μια λήψη.

 

Τσάμπα τη πήρα την dslr? 🤔

PSX_20200823_221637-928x1392.jpg

Χάλι μαύρο. Με Nokia 3210 καλύτερα θα τράβαγα. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
53 λεπτά πριν, MAFAKA είπε

Αν είχες δουλέψει ποτέ sinar δεν θα σκεφτόσουν καν να τη συγκρίνεις με σύγχρονη full frame. 
Δύστροπες πριμαντόνες που απαιτούν απόλυτη ακρίβεια στο χειρισμό. Χοντρές και αργές. Ξεχνάς τσαπατσουλιές και ξεπέτες· μισή ώρα στήσιμο και μισή ώρα φόρτωμα/ρύθμιση προοπτικής-μόνο για να ανακαλύψεις αργότερα στην εμφάνιση ότι κουνήθηκε (και το μεγάλο φόρμα δεν συγχωρεί ούτε ένα χιλιοστό camera shake, η σταθερή στήριξη δεν είναι απλώς απαραίτητη αλλά αναγκαία). Αν νομίζεις ότι το κατέχεις το άθλημα κάνε μια δοκιμή και ετοιμάσου να αναθεωρήσεις...
Αν με ρώταγες πριν 20 χρόνια τι θεωρείς το «απόλυτο» σε εικόνα θα σου απαντούσα 20x25 με τύπωμα επαφής σε έμπειρα χέρια. 

Ανέκαθεν ήταν εργαλεία ειδικού σκοπού για still life και ανατύπωση έργων τέχνης (η θέση τους είναι σε στούντιο με απόλυτα ελεγχόμενες συνθήκες). Και όσο η ποιότητα των ψηφιακών αρχείων βελτιώνεται τόσο μικραίνει το εύρος χρήσης τους (πάντα ωστόσο θα χρειάζονται εκεί που απαιτείται απόλυτος έλεγχος προοπτικής και η μέγιστη απόδοση χρωματικής διαβάθμισης). 
Μαστοδοντα μιας άλλης εποχής, όταν το de facto «επαγγελματικό φόρμα» άκουγε στο όνομα 120 (και μια Mamiya πχ έφτανε και περίσσευε για να παραδώσεις υλικό για γιγαντοαφίσες). 
Εξ’ου και η λέξη «βίτσιο». Ήταν overkill ακόμα και τότε (δεν το συζητάμε καν για ερασιτεχνική χρήση έτσι;). Ποσό μάλλον τώρα που με την πρόοδο της τεχνολογίας παίρνεις τουλάχιστον ισάξιο αρχείο στο 1/10 του χρόνου-όγκου-κόπου.
Κάποιοι βέβαια αρέσκονται να νιώθουν ξεχωριστοί με κάθε τίμημα. 
 

Γράφω απο το κινητό-συγνώμη αν δεν βγαίνει νόημα. Back to work. 
 

Άρα η φωτογραφία σου βγήκε με Full Frame μηχανή.

Εδώ δε συζητάμε αν είναι πιο βολική η Full Frame από ένα μαστόδοντο μιας άλλης εποχής. Το πνεύμα της ανάρτησης του Dr_73, και ας με διορθώσει αν κάνω λάθος, είναι ότι ακόμα και ένας εξοπλισμός παλαιολιθικής εποχής βγάζει καλύτερες φωτογραφίες από ένα κινητό. Σωστό ή λάθος είναι άλλη ιστορία αυτή. Οπότε, η απάντηση που λογικά περιμένει κανείς σε αυτό, είναι μια παρόμοια, αλλά καλύτερη, φωτογραφία από κινητό.

Και τι κάνεις εσύ; Ανεβάζεις μια φωτογραφία που βγήκε με Full Frame μηχανή, αλλά χωρίς τα EXIF data και, μη αναφέροντας με τι βγήκε (αλήθεια, ποιό το νόημα να παραθέσεις κάτι για σύγκριση χωρίς να αναφέρεις με τι βγήκε; ), σε ένα νήμα DSLR vs smartphone για να σκεφτεί κανείς τι άραγε; Ότι τα κινητά βγάζουν καλύτερες φωτογραφίες; Και έγραψες όλο αυτό το σεντόνι που αν το διαβάσει κανείς αναγνωρίζει ότι απέξω απέξω και ξυστά παραδέχεσαι τώρα ότι βγήκε με Full Frame (αφού προσπέρασες ήδη μια φορά την ερώτηση). Και ακόμα και τώρα, δεν παρέθεσες ποιά κάμερα είναι.

Ε, λοιπόν θα σου πω εγώ με ποιά κάμερα βγήκε. Με τη Sony A7R.

Επεξ/σία από Cntrl+X
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, babisskg είπε

    Πάω να βγάλω καμιά φωτογραφία .........

_DSC3870.jpg

SDIM0261.jpg

Μην με ξεχάσεις κύριε Μπάμπη ε; Δώσε και τίποτα από την βόλτα σου να χαρούν αυτοί που αγαπάνε την φωτογραφία και όχι τα μηχανήματα απλά... Στο άλλο νήμα όμως καλύτερα γιατί εδώ το κλίμα είναι ζόρικο.🙂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, dimoskoutr είπε

Μην με ξεχάσεις κύριε Μπάμπη ε; Δώσε και τίποτα από την βόλτα σου να χαρούν αυτοί που αγαπάνε την φωτογραφία και όχι τα μηχανήματα απλά... Στο άλλο νήμα όμως καλύτερα γιατί εδώ το κλίμα είναι ζόρικο.🙂

 

DSC_0158.jpg

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, babisskg είπε

 

DSC_0158.jpg

Θα μπορούσαμε να ξέρουμε τι εξοπλισμός και ρυθμίσεις χρησιμοποιήθηκαν; Επίσης αν και τι επεξεργασία έχει υποστεί η εικόνα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, DVaderLa είπε

Θα μπορούσαμε να ξέρουμε τι εξοπλισμός και ρυθμίσεις χρησιμοποιήθηκαν; Επίσης αν και τι επεξεργασία έχει υποστεί η εικόνα;

     Φυσικά ...... Sony Xperia XA1 ultra ....... στα 4.22mm και το οποίο αποφάσισε τα εξής ....... f2.0 , ISO 50 και 1/3831 ...... χωρίς περαιτέρω επεξεργασία κανενός είδους ........ 

Επεξ/σία από babisskg
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, babisskg είπε

     Φυσικά ...... Sony Xperia XA1 ultra ....... στα 4.22mm και το οποίο αποφάσισε τα εξής ....... f2.0 , ISO 50 και 1/3831 ...... χωρίς περαιτέρω επεξεργασία κανενός είδους ........ 

Μου έκανε εντύπωση η έκθεση, θα περίμενα να έχει κάψει τον ουρανό για να φωτίσει τα υπόλοιπα. Ρε τη Sony... 

Για το Xperia 1ii έχω διαβάσει τρομερά πράγματα, phase detection af και λοιπά. Ποιος θα δώσει τόσα λεφτά για Sony όμως...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, DVaderLa είπε

Μου έκανε εντύπωση η έκθεση, θα περίμενα να έχει κάψει τον ουρανό για να φωτίσει τα υπόλοιπα. Ρε τη Sony... 

Για το Xperia 1ii έχω διαβάσει τρομερά πράγματα, phase detection af και λοιπά. Ποιος θα δώσει τόσα λεφτά για Sony όμως...

   Η συσκευή δυστυχώς απαλλοτριώθηκε , η ουσία βρισκόταν στον αισθητήρα που χρησιμοποιούσε , δυστυχώς είχα πολύ κακή εμπειρία από το service της , αλλιώς στην κατηγορία των καμεροκινητων ήταν πολύ μπροστά .

   Η εικόνα παρατέθηκε as is ......

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, babisskg είπε

     Φυσικά ...... Sony Xperia XA1 ultra ....... στα 4.22mm και το οποίο αποφάσισε τα εξής ....... f2.0 , ISO 50 και 1/3831 ...... χωρίς περαιτέρω επεξεργασία κανενός είδους ........ 

Είσαι το απόλυτο troll 😀

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...