Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θέλω μια βοήθεια .βρηκα μια αγγελία που υπάρχει προς πώληση έναν innova 125 injection με 60.000 χιλιόμετρα και η τιμή του είναι 900 € πιστεύεται αξίζει η αγορά η θα μου βγάλει πολλά προβλήματα στην πορεία 

  • Like 1
Δημοσ.

Το μηχανάκι έχει πάρα πολλά χιλιόμετρα πάνω του. Γιατί δεν κοιτάς προς Daytona πλευρά ? Με μια γρήγορη αναζήτηση στο car υπάρχουν καλές αγγελίες στα 900 με 1000 και με ΛΙΓΟΤΕΡΑ χιλιόμετρα. 

  • Like 1
Δημοσ.

ούτε εγώ θα το έπαιρνα.

Τώρα μερικοί είναι της αντίληψης...

japan να 'ναι κι ό,τι να 'ναι

Honda να 'ναι κι ο,τι να 'ναι

Καλύτερα daytona με λιγότερα χιλιόμετρα (sprinter)

  • Like 2
Δημοσ.

Σίγουρα αν δεν έχει αλλάξει μπιέλα , θα πρέπει να την αλλάξεις . Υπολόγισε +300€ . Είναι καλά μηχανάκια αλλά όχι όπως τα παλιά Honda . Επίσης αν το πάρεις προσοχή γιατι τα κλέβουν σαν ζεστό ψωμί .

  • Like 1
  • Thanks 1
  • 9 μήνες μετά...
Δημοσ.

Για τα innova που χτυπάνε μπιέλα. μήπως παίζει ρόλο αν το έχεις αρκετή ώρα αναμμένο στον μονό ορθοστάτη, επειδή η τρόμπα λαδιού βρίσκεται από την αντίθετη πλευρά και δεν τραβάει λάδι?Τα υπόλοιπα παπάκια την τρόμπα λαδίου την έχουν στην ίδια πλευρά με τον μονό ορθοστάτη?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, Candela είπε

Για τα innova που χτυπάνε μπιέλα. μήπως παίζει ρόλο αν το έχεις αρκετή ώρα αναμμένο στον μονό ορθοστάτη, επειδή η τρόμπα λαδιού βρίσκεται από την αντίθετη πλευρά και δεν τραβάει λάδι?Τα υπόλοιπα παπάκια την τρόμπα λαδίου την έχουν στην ίδια πλευρά με τον μονό ορθοστάτη?

Παιζει μεγαλο ρολο και αυτο. Εχει κοντο σταντ το ιννοβα με αποτελεσμα να γερνει πολυ + οτι τσιμπαει αρκετο λαδακι απο μαμα η σταθμη πεφτει χαμηλα, με αποτελεσμα η αντλια να τραβαει αερα αντι λαδιου. Ο βασικο ομως λογος που βαραει μπιελα ειναι οτι βουλωνει πολυ ευκολα το φυγοκεντρικο φιλτρο λαδιου απο υπολειματα των δισκων συμπλεκτη  και μπλοκαρει τη διοδο του λαδιου προς πιστονι και μπιελα. Αν δεις τον δεικτη λαδιου που εχει το ευρος του ειναι πολυ μικρο, καπου 150ml, απο low σε full, γιαυτο και θελει ελεγχο το πολυ καθε βδομαδα, αν γραφει αρκετα χιλιομετρα το μηχανακι.

Επεξ/σία από Mesqal
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Mesqal είπε

Παιζει μεγαλο ρολο και αυτο. Εχει κοντο σταντ το ιννοβα με αποτελεσμα να γερνει πολυ + οτι τσιμπαει αρκετο λαδακι απο μαμα η σταθμη πεφτει χαμηλα, με αποτελεσμα η αντλια να τραβαει αερα αντι λαδιου. Ο βασικο ομως λογος που βαραει μπιελα ειναι οτι βουλωνει πολυ ευκολα το φυγοκεντρικο φιλτρο λαδιου απο υπολειματα των δισκων συμπλεκτη  και μπλοκαρει τη διοδο του λαδιου προς πιστονι και μπιελα. Αν δεις τον δεικτη λαδιου που εχει το ευρος του ειναι πολυ μικρο, καπου 150ml, απο low σε full, γιαυτο και θελει ελεγχο το πολυ καθε βδομαδα, αν γραφει αρκετα χιλιομετρα το μηχανακι.

Τα υπόλοιπα τα παπάκια την τρόμπα λαδιού την έχουν στην ίδια πλευρά με τον μονό ορθοστάτη?

Όσο αφορά το βούλωμα του φυγοκεντρικού λαδιού, παίζει ρόλο και η ποιότητα του λαδιού (έαν είναι κακής ποιότητας αφήνει υπολείμματα και βουλώνει ποιο εύκολα) και 2ον παίζει ρόλο κι αν είναι πολύ παλιά τα λάδια, που επίσης αφήνουν υπολείμματα με αποτέλεσμα το βούλωμα.Και αυτό πιστεύω ότι ισχύει γι όλα τα μηχανάκια, και όχι μόνο για τα innova

Επεξ/σία από Candela

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...