Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.
59 λεπτά πριν, dream21 είπε

Εγω απλα ηθελα το ονομα της Κοπελας για να της δωσω το EID για να μου ξεκολλυσει απο το ρολοι το COSMOTE "AΝΑΜΟΝΗ" που εχω εδω και ενα μηνα.

Δεν στο ξεκολλάνε. Πρακτικά σου ενεργοποιούν την υπηρεσία χειροκίνητα με το EID αλλά χάνεις έτσι την ειδική τιμή. Δεν ξεκολλάνε τη δική σου αίτηση αλλά ξεκινούν νέα.
Η μόνη λύση που βλέπω είναι να καθορίσουν την τιμή των 5,5 ευρώ για όλους όσους θέλουν την υπηρεσία σε Apple Watch, ώστε να μην παίζει ρόλο αν στο κάνουν αυτοί ή εσύ! 

  • Like 2
  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, billdanos είπε

Δεν στο ξεκολλάνε. Πρακτικά σου ενεργοποιούν την υπηρεσία χειροκίνητα με το EID αλλά χάνεις έτσι την ειδική τιμή. Δεν ξεκολλάνε τη δική σου αίτηση αλλά ξεκινούν νέα.
Η μόνη λύση που βλέπω είναι να καθορίσουν την τιμή των 5,5 ευρώ για όλους όσους θέλουν την υπηρεσία σε Apple Watch, ώστε να μην παίζει ρόλο αν στο κάνουν αυτοί ή εσύ! 

ΟΚ Κατάλαβα. ευχαριστω

Δημοσ.
Στις 28/4/2025 στις 6:55 ΜΜ, billdanos είπε

Παιδιά εντάξει! Ξαναπήρα και εγώ στο 13788 και έπεσα σε κοπελιά (ζήτησα τα στοιχεία της) και απλά μου ζήτησε το EID του ρολογιού και σε 5 λεπτά έλαβα carrier update settings στο ρολόι και sms και email για την multisim!!!

Έναν μήνα τώρα πάλευα και τελικά ήταν θέμα ανθρώπου που ήξερε ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ! 

Θα της στείλω καλάθι με κρασιά και τυριά ειλικρινά! 😍

Update: Αφού ενεργοποιήθηκαν όλα, με ξανακάλεσε για να μου πει πως επειδή το έκανε αυτή χειροκίνητα δεν μπορεί να πάρει την προσφορά για τα 5.5 ευρώ και θα είναι στα 27! Οπότε πρότεινε να το ακυρώσει και να με ξανακαλεσει ώστε να το ξεκινήσω πάλι εγώ σαν διαδικασία από το τηλέφωνο ώστε να πάρω την έκπτωση! Της είπα πως μετά θα κολλήσει όπως έκανε μέχρι τώρα η διαδικασία αλλά μου είπε πως θα το «φτιάξουμε». Οπότε μόλις ακυρώθηκε πάλι η υπηρεσία και περιμένω να με καλέσει… 

Update 2: Και φυσικά το κάναμε πάλι και …waiting! Τώρα μου είπε πως θέλει να περιμένουμε κάνα διωράκι μπας και παίξει αλλά δεν περιμένω κάτι! Τουλάχιστον είδα για 5 λεπτά την υπηρεσία να λειτουργεί στο Apple Watch! 😛 

Καλά μιλάμε για περιπτωσάρα πλέον... Διαβάζω τις πρώτες γραμμές, βάζω like. Διαβάζω το 1ο update βγάζω το like. Προχωράω στο 2ο update βάζω sad... Δεν υπάρχουν λόγια πραγματικά... Αναρωτιέμαι μήπως το σύστημα κολλάει εσκεμμένα αυτό το διάστημα που τρέχει η προσφορά στα 5,50 και το δίνει ενεργοποιήσεις μόνο σε λίγους... Μόλις το πάγιο πάει στα 27,50 να δείτε που θα ενεργοποιούνται όλα άμεσα (ακόμα και μέσα από το ρολόι).. Το μυαλό μου μόνο στην καχυποψία πηγαίνει πλέον..

  • Super Moderators
Δημοσ.
1 ώρα πριν, ramarg είπε

Καλά μιλάμε για περιπτωσάρα πλέον... Διαβάζω τις πρώτες γραμμές, βάζω like. Διαβάζω το 1ο update βγάζω το like. Προχωράω στο 2ο update βάζω sad... Δεν υπάρχουν λόγια πραγματικά... Αναρωτιέμαι μήπως το σύστημα κολλάει εσκεμμένα αυτό το διάστημα που τρέχει η προσφορά στα 5,50 και το δίνει ενεργοποιήσεις μόνο σε λίγους... Μόλις το πάγιο πάει στα 27,50 να δείτε που θα ενεργοποιούνται όλα άμεσα (ακόμα και μέσα από το ρολόι).. Το μυαλό μου μόνο στην καχυποψία πηγαίνει πλέον..

Δεν γίνεται να πάει στα 27.5 το πάγιο για αυτή την υπηρεσία. Εκτός αν θέλουν να πάρουν την παγκόσμια πρωτιά της υψηλότερης χρέωσης για να έχεις την υπηρεσία σε Apple Watch! 😛 

Θα το τραβήξω όσο δεν γίνεται. Τους κοινοποιήθηκε η καταγγελία από την ΕΕΤΤ και έχουν περιθώριο μέχρι τα μέσα του μήνα περίπου να μου απαντήσουν επισήμως. Αν δεν βρουν λύση, θα πάρω τα πάντα από αυτούς (αν και θα βρίζω μετά για κάνα 2 χρόνια) και θα χάσουν 100 ευρωπουλακια το μήνα! Ασε που και τώρα είναι σα να αρνούνται και τα επιπλέον 5.5 που θέλω να τους τα δώσω!

Είναι τεράστιο κρίμα να έχεις το καλύτερο δίκτυο στην Ελλάδα και να βγάζεις τα μάτια σου μόνος σου…

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχετε δει ποτέ κάτι τέτοιο ?image.png.4c147ea43c67b3480e05ff18de004545.png

Φυσικά με το που πήρα τηλέφωνο και τους ρώτησα τι παίζει μου είπαν να μην του δώσω σημασία και ότι είναι ήδη στο τεχνικό τμήμα προς επίλυση του προβλήματος. μετά δε από την επικοινωνία που είχα το μήνυμα δεν υπάρχει πια και περάσαμε στο κλασικό αναμονή.......

Επεξ/σία από iYannis
Δημοσ.
Στις 27/4/2025 στις 8:46 ΜΜ, djuan1988 είπε

Ποιος browser;

Εχει ενσωματωμένο στο ρολοι. Μπορεις να το ψαξεις. Εγω θελω να ξερω εαν αυτος ο browser εχει προσβαση στο μικροφωνο του ρολογιου.  Μπορει καποιος ευκολα να το κανει εδω : https://mictests.com/

Δημοσ.
Στις 27/4/2025 στις 8:46 ΜΜ, djuan1988 είπε

Ποιος browser;

 Even though Apple Watch doesn’t have a Safari app, that doesn’t mean you’re completely out of luck when it comes to web browsing. There’s sort of a hidden browser built into watchOS that lets you open web pages.

 Send yourself a Web Link

 Open the Messages app on your iPhone and start a new message. Paste the link you want to visit and send it to yourself, so it appears on your Apple Watch.

Once the message is delivered, open the Messages app on your Apple Watch and  Tap the link, and the web page will open in a browser overlay. Some sites may load in Reader View for a simplified reading experience, but if you prefer the full webpage, tap the URL bar at the top and switch to Web View.

 

 

Δημοσ.
Στις 30/4/2025 στις 11:13 ΜΜ, billdanos είπε

Δεν στο ξεκολλάνε. Πρακτικά σου ενεργοποιούν την υπηρεσία χειροκίνητα με το EID αλλά χάνεις έτσι την ειδική τιμή. Δεν ξεκολλάνε τη δική σου αίτηση αλλά ξεκινούν νέα.
Η μόνη λύση που βλέπω είναι να καθορίσουν την τιμή των 5,5 ευρώ για όλους όσους θέλουν την υπηρεσία σε Apple Watch, ώστε να μην παίζει ρόλο αν στο κάνουν αυτοί ή εσύ! 

Μόνο εμένα μου φαίνεται παράλογο αυτό που ισχυρίζονται; Η ίδια η εταιρία δεν ρυθμίζει τι θα χρεώσει εν τελει; Τι κ αν δεν βγαίνει αυτόματα από το σύστημα η προσφορά; Δεν μπορούν να στείλουν στο λογαριασμό σου τη σωστή χρέωση εφόσον τη δικαιούσαι; 

  • Like 1
Δημοσ.

Εδώ δε μπορείς να κάνεις αλλαγή από δορυφορικό σε ιντερνετικο cosmote tv και σου λένε ότι πρέπει να πληρώσεις πέναλτι γιατί είναι συστημικο, τι περιμένεις; 😂 

  • Sad 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Bartse είπε

Μόνο εμένα μου φαίνεται παράλογο αυτό που ισχυρίζονται; Η ίδια η εταιρία δεν ρυθμίζει τι θα χρεώσει εν τελει; Τι κ αν δεν βγαίνει αυτόματα από το σύστημα η προσφορά; Δεν μπορούν να στείλουν στο λογαριασμό σου τη σωστή χρέωση εφόσον τη δικαιούσαι; 

Δεν υπάρχει λογική σε πάρα πολλά πράγματα. Εγώ αποφάσισα να μην τους ενοχλήσω ξανά, ώστε να δω πότε θα με καλέσουν οι ίδιοι. Πλέον «μου τη λένε» κιόλας που καλώ ανά 2 ημέρες περίπου. 16-17 του μήνα είναι το deadline από την ΕΕΤΤ για να απαντήσουν. :) 

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, billdanos είπε

Δεν υπάρχει λογική σε πάρα πολλά πράγματα. Εγώ αποφάσισα να μην τους ενοχλήσω ξανά, ώστε να δω πότε θα με καλέσουν οι ίδιοι. Πλέον «μου τη λένε» κιόλας που καλώ ανά 2 ημέρες περίπου. 16-17 του μήνα είναι το deadline από την ΕΕΤΤ για να απαντήσουν. :) 

To τραγικό δεν είναι που τους ενοχλείς ανά 2 μέρες αλλά ότι μετά από 1 μήνα δεν έχουν να δώσουν σαφή απάντηση και λύση στο πρόβλημα... Τί πήγε τόσο στραβά δηλαδή...

  • Like 1
Δημοσ.

σήμερα μιλούσα με γνωστό υπάλληλο του Γερμανού .....δεν έχει την ανταπόκριση που νομίζουμε ότι θα είχε αυτή τη περίοδομου είπε...του είπα φταίει ότι δεν υποστηρίζονται όλα τα πακέτα(προπληρωμένα-καρτοκινητα-ολα τα συμβόλαια) όπως γίνεται αλλού αλλά συγκεκριμένα.....μου απαντά ότι αυτό το αποφασίζουνε αλλοι...και 'γώ του είπα  θα τα πούμε σε 1 χρόνο πάλι

Δημοσ.
12 ώρες πριν, kostasbm είπε

σήμερα μιλούσα με γνωστό υπάλληλο του Γερμανού .....δεν έχει την ανταπόκριση που νομίζουμε ότι θα είχε αυτή τη περίοδομου είπε...του είπα φταίει ότι δεν υποστηρίζονται όλα τα πακέτα(προπληρωμένα-καρτοκινητα-ολα τα συμβόλαια) όπως γίνεται αλλού αλλά συγκεκριμένα.....μου απαντά ότι αυτό το αποφασίζουνε αλλοι...και 'γώ του είπα  θα τα πούμε σε 1 χρόνο πάλι

Γελάω , για ποια ανταπόκριση μιλάμε, παιδεύτηκα 3 εβδομάδες , να μιλάω καθημερινά με την εξυπηρέτηση πελατών και μόνο από τύχη βρήκα κάποια υπάλληλο που γνώριζε και επιτέλους δουλεύει το Apple Watch. Είναι δυνατόν να λανσάρεις πρώτος τέτοια υπηρεσία στη Ελλάδα , μετά απο καθυστέρηση τόσων ετών και το support να είναι τόσο άσχετο ;  Πως περιμένουν να ανταποκριθεί ο κόσμος όταν στα κατάστημα οι υπάλληλοι δεν έχουν ιδέα; 
Όσοι  γνωστοί μου με βλέπουν να βγαίνω για βόλτα χωρίς κινητό στα χέρια και να απαντώ στις κλήσεις μου από το Apple Watch αμέσως μπαίνουν στην σκέψη να αποκτήσουν και εκείνοι την υπηρεσία.

Δημοσ.

Το μεγαλο στοιχημα για την COSMOTE θα ειναι τον Σεπτεμβριο που ολοι οσοι το εχουν ενεργοποιησει θα θελουν να αλλαξουν ρολογια με τα καινουργια που θα βγουν. Εκει θα γελασει ο καθε πικραμενος. 

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.
11 ώρες πριν, gkat2829 είπε

Το μεγαλο στοιχημα για την COSMOTE θα ειναι τον Σεπτεμβριο που ολοι οσοι το εχουν ενεργοποιησει θα θελουν να αλλαξουν ρολογια με τα καινουργια που θα βγουν. Εκει θα γελασει ο καθε πικραμενος. 

Όσοι ενεργοποιήσαμε δεν θα αλλάξουμε ρολόι. Απλό 😂 Ζήτω τα Ultra 2 μέχρι το 2030 😂😂😂

11 ώρες πριν, lksgr είπε

Γελάω , για ποια ανταπόκριση μιλάμε, παιδεύτηκα 3 εβδομάδες , να μιλάω καθημερινά με την εξυπηρέτηση πελατών και μόνο από τύχη βρήκα κάποια υπάλληλο που γνώριζε και επιτέλους δουλεύει το Apple Watch. Είναι δυνατόν να λανσάρεις πρώτος τέτοια υπηρεσία στη Ελλάδα , μετά απο καθυστέρηση τόσων ετών και το support να είναι τόσο άσχετο ;  Πως περιμένουν να ανταποκριθεί ο κόσμος όταν στα κατάστημα οι υπάλληλοι δεν έχουν ιδέα; 
Όσοι  γνωστοί μου με βλέπουν να βγαίνω για βόλτα χωρίς κινητό στα χέρια και να απαντώ στις κλήσεις μου από το Apple Watch αμέσως μπαίνουν στην σκέψη να αποκτήσουν και εκείνοι την υπηρεσία.

Ο κόσμος μια χαρά ανταπροκρίθηκε.. Ο server τους που κάνει τις ενεργοποιήσεις απλώς τα έχει κακαρώσει (όπως και στις eSIM εδώ και 2 χρόνια για να είμαι ακριβής)... Τα έχω γράψει αναλυτικά σε προηγούμενες σελίδες του thread...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...