Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, billdanos είπε

άλλο λέω. Η ερώτηση είναι γιατί να σου δρομολογήσουν την αποστολή καρτών ενώ επί τόπου στο κατάστημα σου εκδίδουν νέες, τις παίρνεις και φεύγεις! 

Α συγγνώμη μπερδεύτηκα.Γιατι όταν έκανα τα βήματα με αυτόν τον τροπο για την ενεργοποίηση, πρακτικά σήμαινει ότι έκανα την αίτηση online,και πηγαίνοντας στο κατάστημα ο υπάλληλος μου είπε ότι δεν μπορείς τώρα που έχει γίνει έτσι να ακυρωθεί,και να πραγματοποιήσεις μέσω του καταστήματος την υπηρεσία.Μα του λεω τα βήματα έκανα που έλεγε στο ρολόι για την ενεργοποίηση,ουτε ενημέρωση είχα ότι θα παραλάβω κάτι ουτε ότι έπρεπε να αλλαχθει η κάρτα μου.

Το αποτέλεσμα λοιπόν είναι ότι δεν μπορούσα από το κατάστημα να κάνω την διαδικασία,γιατι έχω κάνει online αίτηση,και πρέπει να περιμένω μέχρι αύριο να παραλάβω να δω τι γίνεται.

Επεξ/σία από ainerone
  • Απαντ. 2,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
48 λεπτά πριν, ramarg είπε

Έχω φυσική κάρτα SIM και είμαι από τους λίγους που ενεργοποίησαν άμεσα την υπηρεσία (εντός 5 λεπτών) χωρίς πρόβλημα. Προφανώς δεν έχει να κάνει με τον τύπο της κύριας SIM απλά στην εξυπηρέτηση τα έχουν χάσει και πρέπει να δώσουν μια εξήγηση για να κερδίσουν χρόνο.

Το ίδιο έκανα και εγώ με φυσική κάρτα όλα έγιναν σε 5 λεπτά με κόστος 5,5 € και δεν είμαι και πολύ τις τεχνολογίας βέβαια δεν δοκίμασα να μιλήσω από το ρολόι βασικά να αφήσω το τηλ στο σπίτι θα το δοκιμάσω σε λίγο aw ultra 2 εμένα άλλο είναι το ερώτημα το μηνιαίο κόστος.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, billdanos είπε

Παιδιά θα το διορθώσουν, δεν έχει καμία λογική να ισχύει μια τέτοια τιμή για το ρολόι. 

3 ώρες πριν, billdanos είπε

Περίμενε λίγο γιατί ακόμη προσπαθούν να μάθουν το πως λειτουργεί η υπηρεσία σε τεχνικό επίπεδο... 😛 

Η όλη διαχείριση του πράγματος αυτό δείχνει. Τα έχουν χάσει λίγο έως πολύ, σε σημείο που πιστεύω ότι δεν ήταν έτοιμοι να λανσάρουν την υπηρεσία. Άλλωστε και εδώ συζητούσαμε για 11/04 αν θυμάμαι καλά, άρα μάλλον το επίσημο λανσάρισμα των AWC τους άσκησε πίεση / ή απλά ήθελαν πάση θυσία στα σχετικά banners να φαίνεται ότι μόνο αυτοί υποστηρίζουν. Όποιος θα πήγαινε να αγοράσει θα ρωτούσε από τη πρώτη στιγμή ''ποιος το υποστηρίζει'' και θα έπαιρνε απάντηση ''cosmote μόνο''. Κάπως έτσι κερδίζουν όχι απλά εμάς που ξέραμε για την υπηρεσία, αλλά μια μεγάλη μερίδα χρηστών που ανακάλυψε τώρα για πρώτη φορά ότι υπάρχουν και Cellular AW. 

26 λεπτά πριν, billdanos είπε

άλλο λέω. Η ερώτηση είναι γιατί να σου δρομολογήσουν την αποστολή καρτών ενώ επί τόπου στο κατάστημα σου εκδίδουν νέες, τις παίρνεις και φεύγεις! 

Εγώ που ασχολούμαι χρόνια καταλαβαίνω από τις απαντήσεις που δίνουν ότι έχουν χάσει τον έλεγχο. 

12 λεπτά πριν, Georgekoz είπε

Το ίδιο έκανα και εγώ με φυσική κάρτα όλα έγιναν σε 5 λεπτά με κόστος 5,5 € και δεν είμαι και πολύ τις τεχνολογίας βέβαια δεν δοκίμασα να μιλήσω από το ρολόι βασικά να αφήσω το τηλ στο σπίτι θα το δοκιμάσω σε λίγο aw ultra 2 εμένα άλλο είναι το ερώτημα το μηνιαίο κόστος.

Για την ώρα τίποτα. 3 μήνες δωρεάν. Και στο μεταξύ θα τους ζαλίσουμε στο 13888 με παράπονα για την τιμολόγηση των 27,50.

Επεξ/σία από ramarg
Δημοσ.

τοσο καιρο περιμεναμε...πιστευω θα το φτιαξουν...εκτος και αν θελουν να μας εξαναγκασουν να παμε σε καινουρια προγραμματα σε οσους μας λεει αναμονη...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όσοι από εσάς αντιμετωπίζετε πρόβλημα ενεργοποίησης να ξέρετε ότι μάλλον το πρόβλημα θα λυθεί ξαφνικά. Δηλαδή θα έρθουν σε όλους σας μηνύματα ενεργοποίησης της MultiSIM και απλά θα δουλέψει το ρολόι. Υπάρχει ένα πολύ συγκεκριμένο θέμα τεχνικής φύσης, και το γεγονός ότι το αντιμετωπίζει μεγάλος αριθμός συνδρομητών (μαζικό πρόβλημα) προφανώς έχει ήδη τραβήξει τη προσοχή τους για άμεση λύση. Όσο τους ενοχλείτε μάλιστα τόσο το καλύτερο. Μόλις βρεθεί η λύση για έναν θα πάει αλυσίδα για όλους. Οπότε λίγη υπομονή.

ΥΓ: Το γεγονός ότι προτείνουν στον κόσμο έκδοση νέων SIM πραγματικά είναι αστείο από κάθε άποψη. Συν τοις άλλοις μη ξεχνάμε ότι οι αλλαγές αυτές χρεώνονται στη δική μας τσέπη (ενώ αυτοί αντιμετωπίζουν τεχνικό πρόβλημα που μας εμποδίζει να απολαύσουμε τις υπηρεσίες, δεν πρόκειται να δώσουν δωρεάν τις σωστές SIM αν όντως φταίνε αυτές). Το να έχει κάποιος κύρια SIM του 2000 και να του προτείνεις αλλαγή έχει λογική από τεχνικής άποψης. Σε καμία άλλη περίπτωση δεν έχει λογική.

Αυτό που καταλαβαίνω εν τέλει είναι πως όλοι οι υπάλληλοι πανελλαδικά δεν έχουν ενημερωθεί εγκαίρως (μέρες πριν την άφιξη της υπηρεσίας) και το ίδιο χάος μάλλον επικρατεί με τους τεχνικούς που έστησαν το σύστημα - προσπαθούν να βγάλουν άκρη. Οι υπάλληλοι χωρίς να έχουν ενημέρωση βαδίζουν με την αλάνθαστη πεπατημένη 30 ετών. Όποτε βλέπουμε το σύστημα να κολλάει βγάζουμε νέες SIM για να ξεκολλήσει η διαδικασία από την αρχή. Μόνο που τα πράγματα έχουν αλλάξει, και αυτό όχι απλά θα κοστίσει στον πελάτη χωρίς λόγο αλλά δε θα λύσει και το πρόβλημα γιατί ο πάροχος έχει δεσμεύσει το EID του ρολογιού.

Επεξ/σία από ramarg
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, ramarg είπε

Όσοι από εσάς αντιμετωπίζετε πρόβλημα ενεργοποίησης να ξέρετε ότι μάλλον το πρόβλημα θα λυθεί ξαφνικά. Δηλαδή θα έρθουν σε όλους σας μηνύματα ενεργοποίησης της MultiSIM και απλά θα δουλέψει το ρολόι. Υπάρχει ένα πολύ συγκεκριμένο θέμα τεχνικής φύσης, και το γεγονός ότι το αντιμετωπίζει μεγάλος αριθμός συνδρομητών (μαζικό πρόβλημα) προφανώς έχει ήδη τραβήξει τη προσοχή τους για άμεση λύση. Όσο τους ενοχλείτε μάλιστα τόσο το καλύτερο. Μόλις βρεθεί η λύση για έναν θα πάει αλυσίδα για όλους. Οπότε λίγη υπομονή.

Για την ώρα τίποτα. 3 μήνες δωρεάν. Και στο μεταξύ θα τους ζαλίσουμε στο 13888 με παράπονα για την τιμολόγηση των 27,50.

Eγω κατάλαβα ότι στέλνουν μαζικά νέες σιμ λόγω multisim σε οσους δεν ειχαμε,και δεν εχουν κανει καμια ενημερωση οτι θα παραλαβουμε αλλες καρτες.Εγω απο τυχη το εμαθα επειδη απλα πηγα στο καταστημα και το ειδε ο υπαλληλος.Μεχρι και στην εξυπηρετηση που μιλαγα μου ειπαν την ιδια κασετα με τις διαδικασιες και ρωτησα εγω αν θα παραλαβω καποιο φακελο γι αυριο(οπως μου ειπε ο υπαλληλος απο το καταστημα)και το ειδε και εκει στα κεντρικα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, ainerone είπε

Eγω κατάλαβα ότι στέλνουν μαζικά νέες σιμ λόγω multisim σε οσους δεν ειχαμε,και δεν εχουν κανει καμια ενημερωση οτι θα παραλαβουμε αλλες καρτες.Εγω απο τυχη το εμαθα επειδη απλα πηγα στο καταστημα και το ειδε ο υπαλληλος.Μεχρι και στην εξυπηρετηση που μιλαγα μου ειπαν την ιδια κασετα με τις διαδικασιες και ρωτησα εγω αν θα παραλαβω καποιο φακελο γι αυριο(οπως μου ειπε ο υπαλληλος απο το καταστημα)και το ειδε και εκει στα κεντρικα.

Δεν έχει καμία λογική αυτό που σου λένε. Γιατί να σου αλλάξουν την SIM χωρίς να το ζητήσεις. Και κυρίως γιατί να την αλλάξουν εφόσον λειτουργεί κανονικά. Το πρόβλημα δεν είναι η κύρια SIM που δουλεύει, αλλά η MultiSIM που δεν ενεργοποιείται στον Server που χειρίζεται την ενεργοποίηση/αντιστοίχιση των καρτών. Σε μένα γιατί ενεργοποιήθηκε χωρίς κανένα πρόβλημα (ενώ έχω φυσική SIM και ούτε χρειάστηκε να την αλλάξω)...Αν ίσχυε αυτό που λένε θα είχαμε όλοι πρόβλημα και δε θα είχε καταφέρει κανείς να ενεργοποιήσει την υπηρεσία.

Επεξ/σία από ramarg
Δημοσ.
Μόλις τώρα, ramarg είπε

Δεν έχει καμία λογική αυτό που σου λένε. Γιατί να σου αλλάξουν την SIM χωρίς να το ζητήσεις. Και κυρίως γιατί να την αλλάξουν εφόσον λειτουργεί κανονικά. Το πρόβλημα δεν είναι η κύρια SIM που δουλεύει, αλλά η MultiSIM που δεν ενεργοποιείται στον Server.

Μου είπε ότι λόγω multisim θα αλλαξουν οι καρτες,και τις ειπα συγκεκριμενα και εγω για ποιο λογο να αλλαχθουν;δεν αιτηθηκα αυτο εσεις το φτιαξατε ετσι στο συστημα σας για να μπορεσω εγω να εχω το νουμερο μου στο ρολοι.Δεν μπορω να καταλαβω για ποιο λογο να αποκτησω νεα σιμ η οτι τετοιο ειναι τελοσπαντων.Παντως στο συστημα φενοτανε οτι αυριο παραλαμβανω νεα/νεες σιμ.

  • Super Moderators
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, ainerone είπε

Eγω κατάλαβα ότι στέλνουν μαζικά νέες σιμ λόγω multisim σε οσους δεν ειχαμε,και δεν εχουν κανει καμια ενημερωση οτι θα παραλαβουμε αλλες καρτες.Εγω απο τυχη το εμαθα επειδη απλα πηγα στο καταστημα και το ειδε ο υπαλληλος.Μεχρι και στην εξυπηρετηση που μιλαγα μου ειπαν την ιδια κασετα με τις διαδικασιες και ρωτησα εγω αν θα παραλαβω καποιο φακελο γι αυριο(οπως μου ειπε ο υπαλληλος απο το καταστημα)και το ειδε και εκει στα κεντρικα.

Παρόλα αυτά όμως και επειδή έχω εδώ δίπλα στη δουλειά κατάστημα Cosmote είπα να περάσω μια βόλτα να δω τι θα μου πουν...

Στην καρτέλα μου λοιπόν δεν βλέπουν καμία δρομολόγηση εξοπλισμού κλπ παρά μόνο το τεχνικό μου θέμα που εκκρεμεί και στο οποίο έχει δοθεί "υψηλή προτεραιότητα" προς το τεχνικό τους τμήμα.

Από κει και πέρα όταν τους ρώτησα αν έχει νόημα να εκδώσουμε επί τόπου μια νέα esim για να (ξανα) αντικαταστήσω τη φυσική μου sim, μου απάντησαν πως καλό θα ήταν να μην το δοκιμάσουμε τώρα που είναι σε εξέλιξη το θέμα μου και επι πλέον, σε τεχνικό επίπεδο, δεν βλέπουν γιατί μπορεί μια αντικατάσταση της sim να λύσει το συγκεκριμένο πρόβλημα...

  • Like 2
Δημοσ.
Μόλις τώρα, billdanos είπε

Παρόλα αυτά όμως και επειδή έχω εδώ δίπλα στη δουλειά κατάστημα Cosmote είπα να περάσω μια βόλτα να δω τι θα μου πουν...

Στην καρτέλα μου λοιπόν δεν βλέπουν καμία δρομολόγηση εξοπλισμού κλπ παρά μόνο το τεχνικό μου θέμα που εκκρεμεί και στο οποίο έχει δοθεί "υψηλή προτεραιότητα" προς το τεχνικό τους τμήμα.

Από κει και πέρα όταν τους ρώτησα αν έχει νόημα να εκδώσουμε επί τόπου μια νέα esim για να (ξανα) αντικαταστήσω τη φυσική μου sim, μου απάντησαν πως καλό θα ήταν να μην το δοκιμάσουμε τώρα που είναι σε εξέλιξη το θέμα μου και επι πλέον, σε τεχνικό επίπεδο, δεν βλέπουν γιατί μπορεί μια αντικατάσταση της sim να λύσει το συγκεκριμένο πρόβλημα...

Τι να πω πραγματικά δεν ξέρω,θεωρω ούτε αυτοι ξέρουν πλέον τι τους γίνεται.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, billdanos είπε

Παρόλα αυτά όμως και επειδή έχω εδώ δίπλα στη δουλειά κατάστημα Cosmote είπα να περάσω μια βόλτα να δω τι θα μου πουν...

Στην καρτέλα μου λοιπόν δεν βλέπουν καμία δρομολόγηση εξοπλισμού κλπ παρά μόνο το τεχνικό μου θέμα που εκκρεμεί και στο οποίο έχει δοθεί "υψηλή προτεραιότητα" προς το τεχνικό τους τμήμα.

Από κει και πέρα όταν τους ρώτησα αν έχει νόημα να εκδώσουμε επί τόπου μια νέα esim για να (ξανα) αντικαταστήσω τη φυσική μου sim, μου απάντησαν πως καλό θα ήταν να μην το δοκιμάσουμε τώρα που είναι σε εξέλιξη το θέμα μου και επι πλέον, σε τεχνικό επίπεδο, δεν βλέπουν γιατί μπορεί μια αντικατάσταση της sim να λύσει το συγκεκριμένο πρόβλημα...

Αυτή είναι η λογική απάντηση που περιμένω να ακούσω από τον πάροχο. Όταν κάνει πάει λάθος, αν αρχίσεις και κάνεις επιπλέον κινήσεις μπορεί να τα κάνεις χειρότερα. Αφήστε τους τεχνικούς να δώσουν λύση και μην δίνετε άδικα λεφτά για αλλαγές καρτών.. 

 

  • Super Moderators
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, ramarg είπε

Δεν έχει καμία λογική αυτό που σου λένε. Γιατί να σου αλλάξουν την SIM χωρίς να το ζητήσεις. Και κυρίως γιατί να την αλλάξουν εφόσον λειτουργεί κανονικά. Το πρόβλημα δεν είναι η κύρια SIM που δουλεύει, αλλά η MultiSIM που δεν ενεργοποιείται στον Server που χειρίζεται την ενεργοποίηση/αντιστοίχιση των καρτών. Σε μένα γιατί ενεργοποιήθηκε χωρίς κανένα πρόβλημα (ενώ έχω φυσική SIM και ούτε χρειάστηκε να την αλλάξω)...Αν ίσχυε αυτό που λένε θα είχαμε όλοι πρόβλημα και δε θα είχε καταφέρει κανείς να ενεργοποιήσει την υπηρεσία.

Το μόνο που θα μπορούσα να σκεφτώ αν ισχύει μια τέτοια πρακτική αντικατάστασης, είναι σε τεχνικό επίπεδο να απαιτείται μια αντικατάσταση ώστε να σε αφήσει το σύστημα να ξεκινήσεις εκ νέου τη διαδικασία. Αν και πάλι δεν καταλαβαίνω πως θα λυθεί το σκάλωμα (αν ισχύει) του EID του ρολογιού...

Δημοσ.

Επιβεβαιώνω την ενεργοποίηση της υπηρεσίας στο apple watch ultra χωρίς να έχω e-sim.

Μήπως παίζει κανένα θέμα αν κάποιος έχει περασμένες 2 γραμμές στο κινητό του ; Μία φυσική και μία e-sim ;

Το λέω επειδή είδα screenshots στα οποία υπήρχαν είχαν 2 γραμμές περασμένες

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, billdanos είπε

Το μόνο που θα μπορούσα να σκεφτώ αν ισχύει μια τέτοια πρακτική αντικατάστασης, είναι σε τεχνικό επίπεδο να απαιτείται μια αντικατάσταση ώστε να σε αφήσει το σύστημα να ξεκινήσεις εκ νέου τη διαδικασία. Αν και πάλι δεν καταλαβαίνω πως θα λυθεί το σκάλωμα (αν ισχύει) του EID του ρολογιού...

Και εγώ εκεί στέκομαι. Αν δεν παρέμβει τεχνικός να αποδεσμεύσει επί τόπου το EID από το σύστημα, δεν οφελεί η αλλαγή η SIM. Εγώ προσωπικά θα περίμενα αρχικά να αποδεσμεύσουν τα EID όλων σας, ώστε να ξεκινήσει η διαδικασία από την αρχή (μήπως και ενεργοποιηθεί χωρίς άσκοπες αλλαγές SIM). Αν όντως πάλι οι κάρτες σας έχουν τεχνικό περιορισμό και δεν υποστηρίζουν MultiSIM φταίει ο πάροχος (ειδικά αν έδωσε κάρτες παλιάς γενιάς ενόσω κυκλοφορούσε ήδη η υπηρεσία MultiSIM) και θα πρέπει να καλύψουν το κόστος αντικατάστασης. 

Σε αλλαγή SIM που έκανα προ 1 εβδομάδας (σε άλλον αριθμό) έλαβα ένα πολύ μικρό (tiny) φακελάκι με την TripleSIM μέσα. Δεν ξέρω αν όντως αλλάζουν γενιά οι κάρτες, πάντως έχουν καταργηθεί τα packages & ο φάκελοι που ξέραμε μέχρι τώρα (υποθέτω η οικονομία χαρτιού είναι ο κύριος λόγος όχι γιατί αλλάζει κάτι στις SIM.). Δεν ξέρω αν έχει και νόημα να πούμε ποια χρονιά/πού έβγαλε ο καθένας την κάρτα του ώστε να βγάλουμε έναν άτυπο κανόνα (πχ ότι κάρτες που εκδόθηκαν προ το 2018 δεν υποστηρίζουν MultiSIM). Αλλά και πάλι δεν θα μας οδηγήσει κάπου αυτή η σκέψη, γιατί είναι αστάθμητος παράγοντας το στοκ που έχει κάθε περιοχή σε νέες/παλιές κάρτες.

 

IMG_0124.jpg

Επεξ/σία από ramarg
Δημοσ.

Ξανα επικοινωνία λοιπόν με το 13818,τα ίδια παντελακη μου τα ίδια παντελή μου.Θα περιμένω μέχρι αύριο λοιπόν να παραλάβω τον φάκελο να δω τι θα αλλάξει τελικά.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...