Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ξέρουμε τι πλάνο έχει η Vodafone; Λογικά θα το υποστηρίξουν, αλλά έχει κανείς πληροφορίες;

  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, ainerone είπε

Δεν ισχύει,γιατι εγώ έχω gigamax unlimited business και κανονικα προχωραει.

Τι εννοείς προχωράει.? Αφού και σε σένα κόλλησε και περιμένεις ενεργοποίηση, λάθος κατάλαβα.? Το ότι μπόρεσες να κάνεις την αίτηση στο Watch app δε σημαίνει ότι ο πάροχος θα το ενεργοποιήσει. Αν η εμπορική πολιτική τους αποκλείσει πχ. τα οικογενειακά μπαίνει συστημικός περιορισμός που εμποδίζει την ενεργοποίηση. Μάλλον ανέκυψαν ζητήματα συστημικής διαχείρισης (δεν είχαν ορίσει σωστά την πολιτική τους στο σύστημα) και ο server που κάνει τις αντιστοιχίσεις δεν ολοκληρώνει την διαδικασία.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν έχεις family. Δες στην εφαρμογή τι έχεις ακριβώς. IMG_3121.jpeg.5db24b816307cb3ea90ee21ba7c98f05.jpeg

Επεξ/σία από ppmarkos
Δημοσ.

ΟΚ οκ λάθος κατάλαβα νόμιζα ότι είναι το ίδιο με το οικιακό εμένα είναι εταιρικό και το έχει αλλιώς.

Εν κατακλείδι,εγω θα περιμένω και αύριο που όπως μου είπαν θα παραλάβω τις νέες σιμ για το πακέτο multisim που ενεργοποιησα,και θα ενημερωσω εδω για οποια εξελιξη επι του θεματος.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όπως καταλαβαίνετε, το ενδιαφέρον για την υπηρεσία ήταν πολύ μεγαλύτερο απ' ότι νόμιζαν. Γι'αυτό και αναδείχθηκαν from day 1 όλα τα bugs του συστήματος ενεργοποίησης. Αυτοί νόμιζαν ότι θα το λανσάρουν και στο μεταξύ θα έχουν χρόνο να δουν τα πακέτα/πολιτική που θα ακολουθήσουν. Όμως η πίεση της μαζικής υιοθέτησης τους έπεσε βαριά 😂

Επεξ/σία από ramarg
  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, ramarg είπε

Όπως καταλαβαίνετε, το ενδιαφέρον για την υπηρεσία ήταν πολύ μεγαλύτερο απ' ότι νόμιζαν. Γι'αυτό και αναδείχθηκαν from day 1 όλα τα bugs του συστήματος ενεργοποίησης. Αυτοί νόμιζαν ότι θα το λανσάρουν και στο μεταξύ θα έχουν χρόνο να δουν τα πακέτα/πολιτική που θα ακολουθήσουν. Όμως η πίεση της μαζικής υιοθέτησης τους έπεσε βαριά 😂

Τους ξαναπηρα τηλεφωνο αφου εχω ζητησει απο εχθες ακυρωση ωστε να ξεμπλοκαρει και μου ειπαν να περιμενω 24-48 ωρες και εαν δεν βγαλω ακρη να ξανακαλεσω. τους ειπα οτι πρεπει να μιλήσετε με account manager και να τους πειτε οτι το καθε ρολοι εχει ενα EID το οποιο εχει δεσμευτει στο συστημα της cosmote και εαν δεν ξεμπλοκαρει δεν μπορουμε να χρησιμοποιησουμε το ρολοι ουτε στην cosmote ουτε σε αλλο παροχο παγκοσμιως διοτι εχει μπλοκαρει το Set Up Cellular..

Οτι και να της ειπα Βραχυκυκλωσε μετά η κοπελα 😂

  • Haha 5
Δημοσ.
48 minutes ago, billdanos said:

Στις επικοινωνίες μου μέχρι τώρα μου έχουν πει:

- Φταίει που το δοκίμασα το βράδυ πριν το επίσημο launch και σκάλωσε η διαδικασία.

- Φταίει το πρόγραμμα που έχω και δεν είναι πλέον εμπορικό και σκάλωσε η διαδικασία.

- Συνέβη κάτι αναπάντεχο και σκάλωσε η διαδικασία.

- Δεν συνέβη τίποτα και απλά πρέπει να περιμένω.

:) 

Μεταξύ μας όμως, εγώ ξέρω πως για όλα φταίει ο @Dinos1973

Θα το εχω πρωτος στην Vodafone πριν βγαλεις ακρη......

  • Haha 3
Δημοσ.

Για αυτούς που αναφέρεται ότι δεν σβήνει το αίτημα κ λέει αναμονή. 
1η προσπάθεια 3:00πμ με φυσική κάρτα σιμ COSMOTE. eSIM Vodafone. Η Vodafone απενεργοποιημένη. 
 

2η προσπάθεια 9:00 πμ ενεργοποιώντας την Vodafone (eSIM) από το κινητό δίκτυο, χάθηκε το αίτημα μέσα στο Watch που έγραφε COSMOTE αναμονή. Πλέον έγραφε ότι η Voda δεν υποστηρίζει την λειτουργία και ξεκίνησα νέα αίτηση μέσω COSMOTE που ήρθε άλλος αριθμός eSIM στο email, διαφορετικός απ ότι στις 3:00 πμ που είχε έρθει. 

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους.
 

Γράφω για πρώτη φορά σε ένα thread που παρακολουθώ ανελλιπώς από το 2021.

Είμαι κάτοχος Apple Watch Series 6 και COSMOTE gigamax unlimited σε eSIM. Κάθισα σε desktop στο σπίτι για να κάνω τη διαδικασία,η οποία μαζί με την ενεργοποίηση του email μου στην cosmote(που για κάποιο λόγο δεν είχα κάνει),διήρκησε λιγότερο από 5 λεπτά. Έκανα την αίτηση και το sms ενεργοποίησης ήρθε σε λιγότερο από 1 λεπτό.

Ετσι είπα να δοκιμάσω και τις νέες δυνατότητες. Απενεργοποίησα το κινητό,το ρολόι το εντόπισε αυτό και άνοιξε τα δεδομένα. Μετά από λίγα λεπτά Spotify podcast το ρολόι ζεστάθηκε λίγο και καταλανωσε 20mb δεδομένων. Δε θα μιλήσω για τη μπαταρία διότι η υγεία της είναι κάτω από 80%,και που κρατάει σχεδόν μια μέρα χρήσης μαζί με προπόνηση θαύμα είναι.
 

Αυτά από μένα,ελπίζω να βοήθησα κάποιους,καλή συνέχεια σε όλους!

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μάλλον συνειδητοποιώ και εγώ,με βάση τα συμφραζόμενα ότι όσοι έχουμε φυσική σιμ κοσμοτε αντιμετωπίζουμε πρόβλημα.

Επίσης κάνοντας τα βήματα που ανέφερε ο @ppmarkos εμενα μου βγαζει σφλαμα οτι υπαρχει παραγγελια σε εξελιξη,και να παω στο my cosmote app στην ενοτητα παραγγελιες για να την δω,πραγμα που δεν βλεπω εγω εκει μεσα αλλα τεσπα.

Επεξ/σία από ainerone
Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους. 

Με γεια μας η νέα υπηρεσία

Σε ερώτηση που έκανα σήμερα στο κεντρικό κατάστημα COSMOTE του συντάγματος σχετικά με το κόστος, μου είπανε ότι θα είναι αυτό που λέει ο τιμοκατάλογος, δλδ τα 25 ευρώ και ότι δεν έχουν ενημέρωση ότι αυτό θα αλλάξει. Επίσης όταν τους ανέφερα ότι λόγω του κόστους να με ενημερώσουν για την διαδικασία υπαναχώρησης, μου είπανε ότι πρέπει να καταχωρήσουν αίτημα ακύρωσης, ώστε να με καλέσουν και αν επιθυμώ την ακύρωση να με ενημερώσουν για το κόστος πρόωρης διακοπής της υπηρεσίας!!!!!!!

Επίσης μου είπαν ότι η δωρεάν τρίμηνη περίοδος δεν είναι δοκιμαστική και μετά την ακυρώνεις, αλλά δωρεάν μέσα στα πλαίσια της προσφοράς.

Γενικά δεν ξέρω τί από τα παραπάνω ισχύει (σχετικά με το κόστος της υπηρεσίας και και το ενδεχόμενο penalty πρόωρης διακοπής - γενικά γινόταν χαμός στο κατάστημα και δεν ήταν και τόσο πρόθυμοι για πληροφορίες)

Αυτά από εμένα και ελπίζω να μην ισχύει τίποτα από τα παραπάνω και να υπάρχει λογική τιμολόγηση

 

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά δεν παίζει αυτά που λέτε για τα Unlimited. 

Εγώ έχω το Cosmote Gigamax unlimited. Αποφάσισα να δοκιμάσω τους 3 μήνες free. Λοιπού το έκανα στης 23:55 χθες το βράδυ. Ήταν σε αναμονή. Το άφησα με την λογική εάν δεν έρθει το μήνυμα θα τους πάρω τηλέφωνο το πρωί. 3:35 μου ήρθε το μήνυμα της ενεργοποιησης και όλα καλά από τότε.  

Επίσης επιλογή ακύρωσης υπάρχει με στο κινητό,

Επεξ/σία από Ravager
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, ainerone είπε

Μάλλον συνειδητοποιώ και εγώ,με βάση τα συμφραζόμενα ότι όσοι έχουμε φυσική σιμ κοσμοτε αντιμετωπίζουμε πρόβλημα.

Επίσης κάνοντας τα βήματα που ανέφερε ο @ppmarkos εμενα μου βγαζει σφλαμα οτι υπαρχει παραγγελια σε εξελιξη,και να παω στο my cosmote app στην ενοτητα παραγγελιες για να την δω,πραγμα που δεν βλεπω εγω εκει μεσα αλλα τεσπα.

Άρα φίλε παίζει να υπάρχει ένα 70% πρόβλημα με τα μη εμπορικά προγράμματα. Δες gigamax family κι ένα 30% με κάρτες sim. Εσύ παίζει να είσαι στο 30. Επειδή έχω δώσει βλάβη κ το ελέγχουν από το πρωί, ή έτσι θέλω να πιστεύω, δεν μπορώ να κάνω την διαδικασία που ανέφερα προηγουμένως να διαγραφεί η αυτή ή η κάρτα. Πάντως το πρωί και με την επικοινωνία που είχα έβλεπε μια eSIM ακυρωμένη. Μου λέει έχετε ακυρώσει…IMG_3122.png.aa0bfcae4a557b5013b238a0a5832177.png

1 λεπτό πριν, Ravager είπε

Παιδια δεν παιζει αυτα που λετε για τα Unlimited. 

Εγω εχω το Cosmote Gigamax unlimited. Αποφασισα να δοκιμασω τους 3 μηνες free. Λοιποιν το εκανα στης 23:55 χθες το βραδυ. Ηταν σε αναμονη. Το αφησα με την λογικη εαν δεν ερθει το μυνημα θα τους παρω τηλεφωνο το πρωι. 3:35 μου ηρθε το μυνημα της ενεργοποιησης και ολα καλα απο τοτε.  

Διάβασε λίγο καλύτερα… λέμε για τα Gigamax Family Unlimited. Δεν υπάρχουν πλέον. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, ainerone είπε

 

Επίσης κάνοντας τα βήματα που ανέφερε ο @ppmarkos εμενα μου βγαζει σφλαμα οτι υπαρχει παραγγελια σε εξελιξη,και να παω στο my cosmote app στην ενοτητα παραγγελιες για να την δω,πραγμα που δεν βλεπω εγω εκει μεσα αλλα τεσπα.

Μια απο τα ίδια και σε εμένα και πηγαίνω παραγγελίες και δεν υπάρχει κανένα αίτημα 

 

IMG_1063.jpeg.0d8bbdeb1c47c071e87ddebfee3148d6.jpeg

IMG_1064.png

Επεξ/σία από dream21
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, ppmarkos είπε

Άρα φίλε παίζει να υπάρχει ένα 70% πρόβλημα με τα μη εμπορικά προγράμματα. Δες gigamax family κι ένα 30% με κάρτες sim. Εσύ παίζει να είσαι στο 30. Επειδή έχω δώσει βλάβη κ το ελέγχουν από το πρωί, ή έτσι θέλω να πιστεύω, δεν μπορώ να κάνω την διαδικασία που ανέφερα προηγουμένως να διαγραφεί η αυτή ή η κάρτα. Πάντως το πρωί και με την επικοινωνία που είχα έβλεπε μια eSIM ακυρωμένη. Μου λέει έχετε ακυρώσει…IMG_3122.png.aa0bfcae4a557b5013b238a0a5832177.png

Διάβασε λίγο καλύτερα… λέμε για τα Gigamax Family Unlimited. Δεν υπάρχουν πλέον. 

 

Μόλις τώρα, dream21 είπε

Μια απο τα ίδια και σε εμένα και πηγαίνω παραγγελίας και δεν υπάρχει κανένα αίτημα IMG_1063.jpeg.0d8bbdeb1c47c071e87ddebfee3148d6.jpeg

IMG_1064.png

E ναι δεν μπορώ να δώσω άλλη εξήγηση μάλλον αυτό γίνεται.Ας μας ενημερώσουν όσοι το έχουν κάνει επιτυχώς αν είχαν e-sim η φυσική sim. @dream21 ακριβως τα ιδια και εμενα,κανε μια καλη,παρε την εξυπηρετηση και ρωτα αν εχουν καμια παραγγελια να σου ερχεται με καρτες sim :P

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...