ainerone Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου @ramarg εγω εκανα προσωπικα οτι ανεφερε το κινητο στα σταδια για την ενεργοποιηση.Τιποτα παραπανω απολύτως.Το αφησα απο προχθες το βραδυ που το εκανα,και σημερα το πρωι,επειτα απο επισκεψη σε καταστημα ο υπαλληλος μου λεει εχει δρομολογηθει η παραγγελια με την sim να φτασει αυριο σε εμενα.δεν έκανα τιποτα διαφορετικο απο κανέναν εδω μεσα αλλιως.Απλα ολοι μας πιστευω οτι προσπαθουμε να βγαλουμε άκρη πριν απο την cosmote που ουτε και εκεινη δεν ξερει τι πρεπει να γινει.Και εγώ που μιλησα με την εξυπηρετηση της ειπα,πως θα ενεργοποιησω λοιπον την e-sim που μου στελνετε στο ρολοι;δεν γίνεται αυτό που λέτε.Εκεινη την κασέτα μου έλεγε ξανά και ξανά αύριο θα παραλάβω και κουραφέξαλα.
ramarg Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου 1 ώρα πριν, ppmarkos είπε Πάμε πάλι! Απενεργοποίησα την κύρια κάρτα μου από το κινητό δίκτυο δεδομένων. Χάθηκε το πλάνο από το ρολόι και με πάει από την αρχή. Οπότε δεν ισχύει αν αλλάξει σε eSIM ότι θα λέει το ίδιο. Η αίτηση ακυρώνεται μόλις απενεργοποιηθεί ο αριθμός. ΠΑΙΔΙΑ μια θερμή παράκληση, όταν θέλετε να βάλετε πολλές εικόνες/screenshot σε σχόλιο σας, βάλτε τα σε spoiler γιατί γεμίζουν οι σελίδες με 10άδες εικόνες) και χάνουμε τον διάλογο.
michkal91 Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου Μα αυτό τους είπα. Ότι στο ρολόι περνάει μέσω της εφαρμογής. Με πήρε πάλι και μου ζήτησε τον EID.
ramarg Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, ainerone είπε @ramarg εγω εκανα προσωπικα οτι ανεφερε το κινητο στα σταδια για την ενεργοποιηση.Τιποτα παραπανω απολύτως.Το αφησα απο προχθες το βραδυ που το εκανα,και σημερα το πρωι,επειτα απο επισκεψη σε καταστημα ο υπαλληλος μου λεει εχει δρομολογηθει η παραγγελια με την sim να φτασει αυριο σε εμενα.δεν έκανα τιποτα διαφορετικο απο κανέναν εδω μεσα αλλιως.Απλα ολοι μας πιστευω οτι προσπαθουμε να βγαλουμε άκρη πριν απο την cosmote που ουτε και εκεινη δεν ξερει τι πρεπει να γινει.Και εγώ που μιλησα με την εξυπηρετηση της ειπα,πως θα ενεργοποιησω λοιπον την e-sim που μου στελνετε στο ρολοι;δεν γίνεται αυτό που λέτε.Εκεινη την κασέτα μου έλεγε ξανά και ξανά αύριο θα παραλάβω και κουραφέξαλα. Ναι φίλε μου το καταλαβαίνω αυτό. Το πρόβλημα ξεκινά καταρχήν από αυτούς γιατί δεν γνωρίζουν ως οφείλουν τί πρέπει να κάνουν ώστε να ενημερώσουν σωστά τον κόσμο. Ωστόσο υπάρχει και εκτεταμένη άγνοια των χρηστών που θα ανακαλύψουν ξαφνικά τα Cellular AW γιατί θα ζητάνε βοήθεια με τον λάθος τρόπο, θα περιγράφουν το πρόβλημα με τον λάθος τρόπο, και θα δέχονται λύσεις άσχετες προς το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν. Το να σου λέει η υπάλληλος ότι θα σου στείλει σε φάκελο την eSIM για να την περάσεις στο AW, δείχνει ότι αυτή που σε εξυπηρετεί δεν έχει ιδέα (και αντίστοιχα όποιος το δέχεται εξίσου δεν ιδέα). Δεν το λέω για σένα προσωπικά, αλλά αν έχεις στοιχειώδη κατανόηση του προβλήματος μπορείς να κατευθύνεις σωστά ακόμα και έναν άσχετο υπάλληλο στην εξυπηρέτηση ώστε να καταχωρήσει σωστά το αίτημα της βλάβης. 5 λεπτά πριν, michkal91 είπε Μα αυτό τους είπα. Ότι στο ρολόι περνάει μέσω της εφαρμογής. Με πήρε πάλι και μου ζήτησε τον EID. Είχες ενεργή αίτηση με ένδειξη ΄΄Αναμονή για Ενεργοποίηση΄΄ ? Επεξ/σία 2 Απριλίου από ramarg 1
aler45 Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου Όσοι περιμένουν για Vodafone ενημερώθηκα εσωτερικά ότι θα αργήσει. Στην καλύτερη τον Μάιο. 2
michkal91 Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου 7 λεπτά πριν, ramarg είπε Ναι φίλε μου το καταλαβαίνω αυτό. Το πρόβλημα ξεκινά καταρχήν από αυτούς γιατί δεν γνωρίζουν ως οφείλουν τί πρέπει να κάνουν ώστε να ενημερώσουν σωστά τον κόσμο. Ωστόσο υπάρχει και εκτεταμένη άγνοια των χρηστών που θα ανακαλύψουν ξαφνικά τα Cellular AW γιατί θα ζητάνε βοήθεια με τον λάθος τρόπο, θα περιγράφουν το πρόβλημα με τον λάθος τρόπο, και θα δέχονται λύσεις άσχετες προς το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν. Το να σου λέει η υπάλληλος ότι θα σου στείλει σε φάκελο την eSIM για να την περάσεις στο AW, δείχνει ότι αυτή που σε εξυπηρετεί δεν έχει ιδέα (και αντίστοιχα όποιος το δέχεται εξίσου δεν ιδέα). Δεν το λέω για σένα προσωπικά, αλλά αν έχεις στοιχειώδη κατανόηση του προβλήματος μπορείς να κατευθύνεις σωστά ακόμα και έναν άσχετο υπάλληλο στην εξυπηρέτηση ώστε να καταχωρήσει σωστά το αίτημα της βλάβης. Είχες ενεργή αίτηση με ένδειξη ΄΄Αναμονή για Ενεργοποίηση΄΄ ? Nai. Είμαι στην αναμονή.
ainerone Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου 11 λεπτά πριν, ramarg είπε Ναι φίλε μου το καταλαβαίνω αυτό. Το πρόβλημα ξεκινά καταρχήν από αυτούς γιατί δεν γνωρίζουν ως οφείλουν τί πρέπει να κάνουν ώστε να ενημερώσουν σωστά τον κόσμο. Ωστόσο υπάρχει και εκτεταμένη άγνοια των χρηστών που θα ανακαλύψουν ξαφνικά τα Cellular AW γιατί θα ζητάνε βοήθεια με τον λάθος τρόπο, θα περιγράφουν το πρόβλημα με τον λάθος τρόπο, και θα δέχονται λύσεις άσχετες προς το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν. Το να σου λέει η υπάλληλος ότι θα σου στείλει σε φάκελο την eSIM για να την περάσεις στο AW, δείχνει ότι αυτή που σε εξυπηρετεί δεν έχει ιδέα (και αντίστοιχα όποιος το δέχεται εξίσου δεν ιδέα). Δεν το λέω για σένα προσωπικά, αλλά αν έχεις στοιχειώδη κατανόηση του προβλήματος μπορείς να κατευθύνεις σωστά ακόμα και έναν άσχετο υπάλληλο στην εξυπηρέτηση ώστε να καταχωρήσει σωστά το αίτημα της βλάβης. Nαι το καταλαβαίνω,απλα προσπαθώ να τους εξηγήσω εκεί στην εξυπηρέτηση τα ανεξήγητα,και δυστηχως άκρη δεν μπορώ να βγάλω,οποτε παω ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ με τα νερά τους,ετσι ώστε μόλις αποδειχθω εγώ σωστός,θα κάνουμε πάρτυ με την εξηπηρετηση σχετικά με το πόσο ανίδεοι είναι,το γνωρίζω και εγώ ότι δεν γίνεται να πραγματοποηθει αυτό που λένε,με καμία δύναμη αλλά βλέπουμε αύριο. 1
gkat2829 Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου 6 λεπτά πριν, aler45 είπε Όσοι περιμένουν για Vodafone ενημερώθηκα εσωτερικά ότι θα αργήσει. Στην καλύτερη τον Μάιο. Προς ενημερωση απο μεσα η VODAFONE παει για τελη του Χρονου. Οπως με ενημερωσαν δεν εχουν κανει ακομη τα TEST στα συστηματα τους οι τεχνικοι και δεν εχουν καν ενεργοποιηση το ROAMING ακομη στα ρολογια. Οποιος αλλος εχει κατι νεοτερο για την VODAFONE ας ενημερωνει εδω μεσα. 1
aler45 Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου (επεξεργασμένο) 3 minutes ago, gkat2829 said: Προς ενημερωση απο μεσα η VODAFONE παει για τελη του Χρονου. Οπως με ενημερωσαν δεν εχουν κανει ακομη τα TEST στα συστηματα τους οι τεχνικοι και δεν εχουν καν ενεργοποιηση το ROAMING ακομη στα ρολογια. Οποιος αλλος εχει κατι νεοτερο για την VODAFONE ας ενημερωνει εδω μεσα. Αυτό ακριβώς! Δεν έχουν ξεκινήσει τα τεστ ακόμα, καθώς περίμεναν να δουν την Cosmote(την τεχνική υλοποίηση και την τιμολόγηση). Εμένα μου είπαν ότι σίγουρα μέσα στο 2025 και αν όλα πάνε καλά ίσως το δούμε Μάιο-Ιούνιο. Επεξ/σία 2 Απριλίου από aler45 1
ramarg Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου (επεξεργασμένο) 36 λεπτά πριν, aler45 είπε Όσοι περιμένουν για Vodafone ενημερώθηκα εσωτερικά ότι θα αργήσει. Στην καλύτερη τον Μάιο. Κάτι τέτοιο έγραψα και εγώ νωρίτερα. Μάλλον εντός 3 μηνών θα το έχουν έτοιμο (μέσα/τέλη Ιουνίου). Στις 1/4/2025 στις 12:43 ΠΜ, ramarg είπε *** Στα ενημερωτικά που ήρθαν από τον Γερμανό (ουσιαστικά έχουμε ενημέρωση από την Cosmote) ότι ΜΟΝΟ αυτή θα υποστηρίξει την υπηρεσία στο επίσημο λανσάρισμα των CellularAW στην ελληνική αγορά. Αν όντως η Apple ζητούσε υποστήριξη από 2 παρόχους, πιθανότατα η Vodafone είναι ο 2ος πάροχος που έχει ξεκινήσει κάποιες τεχνικές αναβαθμίσεις αλλά έμεινε αρκετά πίσω για να το υποστηρίξει on time/on launch. Ίσως λοιπόν η Apple να βασίστηκε σε υπόσχεση υποστήριξης από την Vodafone εντός 3 μηνών (έχοντας επιθεωρήσει την εξέλιξη των εργασιών ---> οι οποίες μάλλον βρίσκονται στο 60/70%). Τόσο η Apple όσο και η εγχώρια/ευρωπαική νομοθεσία εισάγουν περιορισμούς για να λειτουργεί σωστά ο ανταγωνισμός στις τηλεπικοινωνίες (αποφυγή καρτελοποίησης, αποφυγή αθέμιτων πρακτικών & κατάχρησης δεσπόζουσας θέσης κλπ). Με δεδομένα όλα αυτά, η Cosmote προκειμένου να λάβει το χρίσμα της πρωτιάς θυσιάζει τα όποια οικονομικά οφέλη θα μπορούσε να έχει στην αρχή (και το κάνει συνειδητά γιατί θεωρεί ότι θα κερδίσει συνδρομητές από άλλους παρόχους οι οποίοι βιάζονται να χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία). Η Cosmote λοιπόν (έχοντας ολοκληρώσει ΠΡΩΤΗ τις απαραίτητες υλικοτεχνικές αλλαγές) επιλέγει να λανσάρει πρώτη την υπηρεσία, όχι γιατί θα έχει κάποιο άμεσο οικονομικό όφελος αλλά γιατί τους αρέσει να κρατάνε για διαφημιστικούς/εμπορικούς σκοπούς τον τίτλο της πρωτιάς (όπως είδαμε και στο λανσάρισμα της eSIM το 2018). Ο λόγος που η Cosmote θα μας παράσχει την υπηρεσία δωρεάν για 3 μήνες δεν είναι η καλή τους η καρδιά σίγουρα (η Cosmote δεν μας συνηθίζει σε τέτοια άλλωστε --> υπό κανονικές συνθήκες θα χάριζε το μόνο τον 1ο μήνα χρήσης όπως κάνει στα προγράμματα Neo). Χωρίς οικονομικό αντίκρυσμα πάντως, δεν μπορεί να κατηγορηθεί για αθέμιτο ανταγωνισμό καθώς δίνει τον απαραίτητο χρόνο στον ανταγωνιστή να εξελίξει τις υποδομές/υπηρεσίες & να μπει στο παιχνίδι επί ίσοις όροις. Με λίγα λόγια συμπεραίνω πως η Vodafone χρειάζεται διάστημα 3 μηνών για να μπει και αυτή στο παιχνίδι της υπηρεσίας. Στο μεταξύ η Cosmote θα συγκεντρώσει τα απαραίτητα δεδομένα χρήσης που της λείπουν για να προχωρήσει σε σωστές αξιολογήσεις (τόσο ως προς την δυναμική/ζήτηση της υπηρεσίας, τις αυξήσεις συνδρομητών από άλλους παρόχους που συνδύασαν φορητότητα με ταυτόχρονη ενεργοποίηση MultiSIM for AW, την μέση κατανάλωση & κυρίως δεδομένα χρήσης από τους απεριόριστους πελάτες γιατί από αυτούς κινδυνεύει η σταθερότητα του δικτύου). Με όλα αυτά θα προσπαθήσουν σίγουρα να στήσουν μία λογική & δελεαστική εμπορική/τιμολογιακή πολιτική γύρω από την υπηρεσία. Είναι βέβαιο δε, ότι η υπηρεσία θα χρησιμοποιηθεί ως όπλο για επιθετική προώθηση συμβολαίων & νέων προσφορών. Τα 25 ευρώ για AW αποτελούν σχεδόν τιμωρητικό τίμημα και πρέπει να το αναθεωρήσουν άμεσα. Ας κάνουμε υπομονή να μπει και η VF στο παιχνίδι και να διαμορφωθεί σωστά το πεδίο πακέτων & τιμών. Η υπηρεσία λοιπόν λανσάρεται νωρίτερα προς ευχάριστη έκπληξη όλων μας (με την ένδειξη δοκιμαστικά & δωρεάν) και κερδίζουμε όλοι εμείς.! Επεξ/σία 2 Απριλίου από ramarg 1
gidi Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου 3 ώρες πριν, Apostol1983 είπε Καλησπέρα σε όλους. Με γεια μας η νέα υπηρεσία Σε ερώτηση που έκανα σήμερα στο κεντρικό κατάστημα COSMOTE του συντάγματος σχετικά με το κόστος, μου είπανε ότι θα είναι αυτό που λέει ο τιμοκατάλογος, δλδ τα 25 ευρώ και ότι δεν έχουν ενημέρωση ότι αυτό θα αλλάξει. Επίσης όταν τους ανέφερα ότι λόγω του κόστους να με ενημερώσουν για την διαδικασία υπαναχώρησης, μου είπανε ότι πρέπει να καταχωρήσουν αίτημα ακύρωσης, ώστε να με καλέσουν και αν επιθυμώ την ακύρωση να με ενημερώσουν για το κόστος πρόωρης διακοπής της υπηρεσίας!!!!!!! Επίσης μου είπαν ότι η δωρεάν τρίμηνη περίοδος δεν είναι δοκιμαστική και μετά την ακυρώνεις, αλλά δωρεάν μέσα στα πλαίσια της προσφοράς. Γενικά δεν ξέρω τί από τα παραπάνω ισχύει (σχετικά με το κόστος της υπηρεσίας και και το ενδεχόμενο penalty πρόωρης διακοπής - γενικά γινόταν χαμός στο κατάστημα και δεν ήταν και τόσο πρόθυμοι για πληροφορίες) Αυτά από εμένα και ελπίζω να μην ισχύει τίποτα από τα παραπάνω και να υπάρχει λογική τιμολόγηση Στο συγκεκριμένο κατάστημα ήχου αρκετές φορές αντιληφθεί ότι πραγματικά δεν έχουν καμία διάθεση να εξυπηρετήσουν σωστά. Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες - δεν έχει νόημα. Πάντως δεν τους εμπιστεύομαι καθόλου. Απεναντίας εμπιστεύομαι το κατάστημα του Κολωνακίου στο οποίο με έχουν βοηθήσει σε αρκετά σύνθετα προβλήματα και φαίνεται να ξέρουν τι λένε.
aler45 Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου 16 minutes ago, ramarg said: Κάτι τέτοιο έγραψα και εγώ νωρίτερα. Μάλλον εντός 3 μηνών θα το έχουν έτοιμο (μέσα/τέλη Ιουνίου). Ευχαριστώ για το quote του μηνύματος σου μου διέφυγε μάλλον. 1
panosk111178 Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου 1 ώρα πριν, aler45 είπε Όσοι περιμένουν για Vodafone ενημερώθηκα εσωτερικά ότι θα αργήσει. Στην καλύτερη τον Μάιο. Δεν πειράζει ένα αρνί περισσότερο θα φάμε από αυτούς που έχει COSMOTE 😂😂😂 τουλάχιστον ας το κάνουν και ας είναι και τότε εδώ περιμένουμε 7-8 χρόνια λίγοι μήνες παραπάνω δεν είναι τίποτα 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα