panpan91 Δημοσ. 9 Απριλίου Δημοσ. 9 Απριλίου (επεξεργασμένο) 18 ώρες πριν, dis83 είπε Ναι, γιατί όχι ; Το πρόβλημα ήταν τελικά το εταιρικό πρόγραμμα που έχω με την COSMOTE. Δεν έχει λέει ενσωματωμένο πρόγραμμα δεδομένων οπότε δεν μπορώ να ενεργοποιήσω την multi sim. Μεγάλη επιτυχία 16 ώρες πριν, dimpetor είπε Πήρα σήμερα στο 13818 για να ρωτησω για τη διαδικασία για εταιρικό νούμερο και μου είπαν ότι η προσφορά των 5.5 €/μήνα για τo apple watch ισχύει μόνο για τους οικιακούς χρήστες ενώ για τους εταιρικούς παραμένει 27.5 €!!! Θα ενημερώσει για το παράπονο που της εξέφρασα αλλά προς το παρόν ισχύει αυτό. Όσοι έχετε ενεργοποιήσει εταιρικό το επιβεβαιώνετε; Καλό είναι να καλούμε όλοι με εταιρικά στο 13818 για να τους πρήξουμε μήπως αλλάξουν το τροπάριο σύντομα.. Στο 13818 μου είπε πως είναι 5,5 για το εταιρικό. Επεξ/σία 9 Απριλίου από panpan91
Super Moderators billdanos Δημοσ. 9 Απριλίου Super Moderators Δημοσ. 9 Απριλίου Επεισόδιο Νο666: Άλλαξε το πρόγραμμα μου σε gigamax unlimited και έκανα από την αρχή τη διαδικασία για τη multisim στο apple watch. Έκανα login κανονικά, έλαβα κωδικό επιβεβαίωσης, έκανα αποδοχή στους όρους κλπ και μου είπε στο τέλος όλα καλά θα χρειαστούν μερικά λεπτά... Και από τότε ...waiting στην ένδειξη! Δεν ξέρω πόση ακόμη υπομονή θα έχω... 2
michkal91 Δημοσ. 9 Απριλίου Δημοσ. 9 Απριλίου Πφφφφ Τραγική εξυπηρέτηση. Εμένα μου έστειλαν και μήνυμα για αξιολόγηση. Σε όλα έβαλα άσο.😂 1 1
ppmarkos Δημοσ. 9 Απριλίου Δημοσ. 9 Απριλίου 22 λεπτά πριν, billdanos είπε Επεισόδιο Νο666: Άλλαξε το πρόγραμμα μου σε gigamax unlimited και έκανα από την αρχή τη διαδικασία για τη multisim στο apple watch. Έκανα login κανονικά, έλαβα κωδικό επιβεβαίωσης, έκανα αποδοχή στους όρους κλπ και μου είπε στο τέλος όλα καλά θα χρειαστούν μερικά λεπτά... Και από τότε ...waiting στην ένδειξη! Δεν ξέρω πόση ακόμη υπομονή θα έχω... Τέλεια..
ramarg Δημοσ. 9 Απριλίου Δημοσ. 9 Απριλίου (επεξεργασμένο) 40 λεπτά πριν, billdanos είπε Επεισόδιο Νο666: Άλλαξε το πρόγραμμα μου σε gigamax unlimited και έκανα από την αρχή τη διαδικασία για τη multisim στο apple watch. Έκανα login κανονικά, έλαβα κωδικό επιβεβαίωσης, έκανα αποδοχή στους όρους κλπ και μου είπε στο τέλος όλα καλά θα χρειαστούν μερικά λεπτά... Και από τότε ...waiting στην ένδειξη! Δεν ξέρω πόση ακόμη υπομονή θα έχω... Σοβαρά τώρα.? Τόσος κόπος, τόσο τρέξιμο, τηλέφωνα για δηλώσεις βλαβών, αλλαγή σε εμπορικά διαθέσιμο πρόγραμμα, αναμονή για να δώσεις χρόνο στο σύστημα, και πάλι αναμονή.? Αν είναι δυνατόν... Έκανες την αίτηση με δεδομένα Cosmote.? Ή με vodafone όπως πρότεινα.? Επεξ/σία 9 Απριλίου από ramarg
Super Moderators billdanos Δημοσ. 9 Απριλίου Super Moderators Δημοσ. 9 Απριλίου 20 λεπτά πριν, ramarg είπε Σοβαρά τώρα.? Τόσος κόπος, τόσο τρέξιμο, τηλέφωνα για δηλώσεις βλαβών, αλλαγή σε εμπορικά διαθέσιμο πρόγραμμα, αναμονή για να δώσεις χρόνο στο σύστημα, και πάλι αναμονή.? Αν είναι δυνατόν... Έκανες την αίτηση με δεδομένα Cosmote.? Ή με vodafone όπως πρότεινα.? Έκλεισα το wifi της Voda που βρισκόμουν και άφησα μόνο τα data της Cosmote. Έγιναν όλα τα βηματα, έλαβα κωδικό επιβεβαίωσης, μου εμφάνισε και την έκπτωση στα 5,5 και στο τέλος είπε ευχαριστούμε, θα λάβετε sms και email με την ενεργοποίηση. Και έμεινε με το waiting. Τώρα αν κλείσω και ανοίξω την esim από τις ρυθμίσεις φεύγει το waiting και ξανακανω τη διαδικασία, αλλά όπως ήταν λογικό μου λέει πως υπάρχει ήδη αίτηση σε εκκρεμότητα... Αυτή τη φορά το support μου είπε πως φταίει που δεν άφησα να περάσουν 24 ώρες από την ενεργοποίηση του νέου προγράμματος... Και να τους καλέσω αύριο που θα τους αφήσει να μου το κανουν χειροκίνητα από εκεί... Λα λα λα λα λα...
ramarg Δημοσ. 9 Απριλίου Δημοσ. 9 Απριλίου (επεξεργασμένο) 35 λεπτά πριν, billdanos είπε Έκλεισα το wifi της Voda που βρισκόμουν και άφησα μόνο τα data της Cosmote. Έγιναν όλα τα βηματα, έλαβα κωδικό επιβεβαίωσης, μου εμφάνισε και την έκπτωση στα 5,5 και στο τέλος είπε ευχαριστούμε, θα λάβετε sms και email με την ενεργοποίηση. Και έμεινε με το waiting. Τώρα αν κλείσω και ανοίξω την esim από τις ρυθμίσεις φεύγει το waiting και ξανακανω τη διαδικασία, αλλά όπως ήταν λογικό μου λέει πως υπάρχει ήδη αίτηση σε εκκρεμότητα... Αυτή τη φορά το support μου είπε πως φταίει που δεν άφησα να περάσουν 24 ώρες από την ενεργοποίηση του νέου προγράμματος... Και να τους καλέσω αύριο που θα τους αφήσει να μου το κανουν χειροκίνητα από εκεί... Λα λα λα λα λα... Αυτό που έχουν έτοιμη μια απάντηση για όλα και μάλιστα την εμφανίζουν ως λογική με ξεπερνά... Οπότε τώρα τί κάνεις περιμένεις να έρθει ξαφνικά το sms ενεργοποίησης.? Ή πάλι από την αρχή επικοινωνία στις βλάβες κλπ.. Μήπως έπρεπε να είχες προσπαθήσει με VF Data.. Εγώ επιμένω σε αυτό γιατί το έχω δει να δουλεύει ξανά και ξανά (και σε πολλές eSIM και στην MultiSΙΜ του ρολογιού). Αν όντως έτυχε να πετύχω τον server στις καλές του, δεν γίνεται αυτό να συνέβη 5/5 φορές που όλως τυχαίως ήμουν με VF 4G, ενώ όσες φορές είμαι με Cosmote WiFi ή Data ο server να με συνδέει με Κάιρο.. Επεξ/σία 9 Απριλίου από ramarg
nd89889 Δημοσ. 9 Απριλίου Δημοσ. 9 Απριλίου (επεξεργασμένο) Στις 7/4/2025 στις 8:33 ΜΜ, Giatros28 είπε Καλησπέρα , μόλις μίλησα με το 13888 και μου είπαν ότι για το ultra2 δεν έχουν ακόμα διαθέσιμες κάρτες eSIM θα έχουν από τις 11/04 όντως ισχύει αυτό? εχω κανει αιτηση σε εταιρικο κινητο απο 1/4 για ultra 2 . Λες για αυτο να μην εχει ενεργοποιηθει ακομα ? επειδη δεν εxουν esim ? Επεξ/σία 9 Απριλίου από nd89889
Super Moderators billdanos Δημοσ. 9 Απριλίου Super Moderators Δημοσ. 9 Απριλίου 4 λεπτά πριν, ramarg είπε Αυτό που έχουν έτοιμη μια απάντηση για όλα και μάλιστα την εμφανίζουν ως λογική με ξεπερνά... Οπότε τώρα τί κάνεις περιμένεις να έρθει ξαφνικά το sms ενεργοποίησης.? Ή πάλι από την αρχή επικοινωνία στις βλάβες κλπ.. Μήπως έπρεπε να είχες προσπαθήσει με VF Data.. Εγώ επιμένω σε αυτό γιατί το έχω δει να δουλεύει ξανά και ξανά (και σε πολλές eSIM και στην MultiSΙΜ του ρολογιού). Αν όντως έτυχε να πετύχω τον server στις καλές του, δεν γίνεται αυτό να συνέβη 5/5 φορές που όλως τυχαίως ήμουν με VF 4G. Κοίτα ειλικρινά κουράστηκα... Στο τέλος πιστεύω πως αν παίξει θα ζητήσω εγώ μετά ακύρωση γιατί δεν θα αντέχω να τα βλέπω να λειτουργούν όλα σωστά... Αν αύριο δεν το προσπαθήσουν αυτοί και δοκιμάσω εγώ πάλι να το κάνω, θα φροντίσω να έχω ανοιχτό το wifi της Vodafone... Σε άλλα νέα, αυτά που μου έλεγαν από την προηγούμενη εβδομάδα να περιμένω την Τριτη (χθες) για να εμφανιστούν τα νέα μου συμβόλαια στο app και να κάνω αποδοχή, ήταν μπούρδες.. Πέτυχα σήμερα μια ενημερωμένη κοπελιά στο support και αφού είδε πως δεν έγινε τίποτα σωστά, τα έφτιαξε όλα επί τόπου, μου έστειλε και τα συμβόλαια επισήμως και μου είπε μάλιστα πως η προσφορά για το unlimited δεν είναι 30 ευρώ που μου είπαν αλλά τελικά 26 τελική τιμή με φόρους κλπ! Σε λίγα λεπτά μετά τα είδα όλα σωστά και στο app (μόνο οι τιμές δεν ενημερώθηκαν ακόμη αλλά φαντάζομαι θα γίνει)... Τελικά όλα είναι λαχείο και εξαρτώνται από το σε ποιον θα πέσεις στο support... 1 1
dream21 Δημοσ. 9 Απριλίου Δημοσ. 9 Απριλίου Απο την προηγουμενη Τρίτη περιμένω με 2-3 κλήσεις τηλεφωνικες καθημερινα τους κανω για να μου ακυρωσουν την παραγγελία αυτη που δεν υπάρχει καν στο συστημα για να φυγει το cosmote waiting..😂 1
ramarg Δημοσ. 9 Απριλίου Δημοσ. 9 Απριλίου (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, billdanos είπε Κοίτα ειλικρινά κουράστηκα... Στο τέλος πιστεύω πως αν παίξει θα ζητήσω εγώ μετά ακύρωση γιατί δεν θα αντέχω να τα βλέπω να λειτουργούν όλα σωστά... Αν αύριο δεν το προσπαθήσουν αυτοί και δοκιμάσω εγώ πάλι να το κάνω, θα φροντίσω να έχω ανοιχτό το wifi της Vodafone... Σε άλλα νέα, αυτά που μου έλεγαν από την προηγούμενη εβδομάδα να περιμένω την Τριτη (χθες) για να εμφανιστούν τα νέα μου συμβόλαια στο app και να κάνω αποδοχή, ήταν μπούρδες.. Πέτυχα σήμερα μια ενημερωμένη κοπελιά στο support και αφού είδε πως δεν έγινε τίποτα σωστά, τα έφτιαξε όλα επί τόπου, μου έστειλε και τα συμβόλαια επισήμως και μου είπε μάλιστα πως η προσφορά για το unlimited δεν είναι 30 ευρώ που μου είπαν αλλά τελικά 26 τελική τιμή με φόρους κλπ! Σε λίγα λεπτά μετά τα είδα όλα σωστά και στο app (μόνο οι τιμές δεν ενημερώθηκαν ακόμη αλλά φαντάζομαι θα γίνει)... Τελικά όλα είναι λαχείο και εξαρτώνται από το σε ποιον θα πέσεις στο support... Συμφωνώ απόλυτα με το τελευταίο. Αν μπορείς όμως αλήθεια άκουσε με και απέφυγε τo WiFi (ανεξαρτήτως εταιρίας)... Βρες μια eSIM από κάποιον φίλο για να κάνεις το setup με γυρισμένα τα δεδομένα στη VF. Επεξ/σία 9 Απριλίου από ramarg
michkal91 Δημοσ. 9 Απριλίου Δημοσ. 9 Απριλίου Εμένα λέει με προώθησε σε υπεύθυνο βαρδιας ώστε εντός 24 ωρών να έχει γίνει κατάργηση της παραγγελίας 😂
naeg15 Δημοσ. 9 Απριλίου Δημοσ. 9 Απριλίου 1 hour ago, billdanos said: Έκλεισα το wifi της Voda που βρισκόμουν και άφησα μόνο τα data της Cosmote. Έγιναν όλα τα βηματα, έλαβα κωδικό επιβεβαίωσης, μου εμφάνισε και την έκπτωση στα 5,5 και στο τέλος είπε ευχαριστούμε, θα λάβετε sms και email με την ενεργοποίηση. Και έμεινε με το waiting. Τώρα αν κλείσω και ανοίξω την esim από τις ρυθμίσεις φεύγει το waiting και ξανακανω τη διαδικασία, αλλά όπως ήταν λογικό μου λέει πως υπάρχει ήδη αίτηση σε εκκρεμότητα... Αυτή τη φορά το support μου είπε πως φταίει που δεν άφησα να περάσουν 24 ώρες από την ενεργοποίηση του νέου προγράμματος... Και να τους καλέσω αύριο που θα τους αφήσει να μου το κανουν χειροκίνητα από εκεί... Λα λα λα λα λα... Το ίδιο έπαθα με εσένα ,ήμουν στο waiting και ξαφνικά σκάει update στα carrier settings του ρολογιού. Πατάω update και όλα κομπλέ μετά . Προχτές έκανα φορητότητα από nova σε Cosmote στο gigamax unlimited . Χτες το μεσημέρι ενεργοποιήθηκε η σύνδεση στο κινητό . Μετά από 3-4 ώρες το απόγευμα λέω ας ξεκινήσω να δούμε αν θα καταφέρω κάτι με το ρολόι . Ήμουν όμως με data της νέας σύνδεσης Cosmote και για αυτό έγινε και το update carrier στο ρολόι όπως μου ζητήθηκε . Η διαδικασία κράτησε κάνα 10 λεπτό όλο και όλο και στο waiting ήταν πάνω κάτω στα 5 λεπτά , μέχρι που ζητήθηκε το carrier update και τέλος . Απο χτες δουλεύει άψογα και επίσης να πω πως και τα AirPods η συνδεσιμότητα με το ρολόι μια χαρά είναι όταν έχεις κλήση . Το αναφέρω το τελευταίο επειδή ειπώθηκε από καποιουσ ότι δεν μπορείς να συνδέσεις το ρολόι με τα AirPods κατά την διάρκεια κλήσης. 1
Super Moderators billdanos Δημοσ. 9 Απριλίου Super Moderators Δημοσ. 9 Απριλίου 11 λεπτά πριν, naeg15 είπε Το ίδιο έπαθα με εσένα ,ήμουν στο waiting και ξαφνικά σκάει update στα carrier settings του ρολογιού. Πατάω update και όλα κομπλέ μετά . Προχτές έκανα φορητότητα από nova σε Cosmote στο gigamax unlimited . Χτες το μεσημέρι ενεργοποιήθηκε η σύνδεση στο κινητό . Μετά από 3-4 ώρες το απόγευμα λέω ας ξεκινήσω να δούμε αν θα καταφέρω κάτι με το ρολόι . Ήμουν όμως με data της νέας σύνδεσης Cosmote και για αυτό έγινε και το update carrier στο ρολόι όπως μου ζητήθηκε . Η διαδικασία κράτησε κάνα 10 λεπτό όλο και όλο και στο waiting ήταν πάνω κάτω στα 5 λεπτά , μέχρι που ζητήθηκε το carrier update και τέλος . Απο χτες δουλεύει άψογα και επίσης να πω πως και τα AirPods η συνδεσιμότητα με το ρολόι μια χαρά είναι όταν έχεις κλήση . Το αναφέρω το τελευταίο επειδή ειπώθηκε από καποιουσ ότι δεν μπορείς να συνδέσεις το ρολόι με τα AirPods κατά την διάρκεια κλήσης. Ποιο μοντέλο applewatch έχεις? 19 λεπτά πριν, ramarg είπε Συμφωνώ απόλυτα με το τελευταίο. Αν μπορείς όμως αλήθεια άκουσε με και απέφυγε τo WiFi (ανεξαρτήτως εταιρίας)... Βρες μια eSIM από κάποιον φίλο για να κάνεις το setup με γυρισμένα τα δεδομένα στη VF. Δεν θα μπω καν σε τέτοια διαδικασία. Αν μιλήσω μαζί τους αύριο θα τους πω να τα κάνουν όλα μόνοι τους από εκεί...
naeg15 Δημοσ. 9 Απριλίου Δημοσ. 9 Απριλίου 3 minutes ago, billdanos said: Ποιο μοντέλο applewatch έχεις? Δεν θα μπω καν σε τέτοια διαδικασία. Αν μιλήσω μαζί τους αύριο θα τους πω να τα κάνουν όλα μόνοι τους από εκεί... Έχω το Apple Watch Ultra 2 Πιστεύω πως αύριο θα στο λύσουν το πρόβλημα .
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα