ramarg Δημοσ. 24 Απριλίου Δημοσ. 24 Απριλίου Στις 23/4/2025 στις 1:57 ΜΜ, axidousgr είπε εμενα που δουλευει απο την πρωτη μερα το cellular στο ρολοι αν αλλαξω ρολοι και παω σε καινουργιο τι διαδικασια χρειαζεται να κανω ? για να μην εχω θεμα Δεν υπάρχει κανόνας.. Είναι καθαρά λαχείο η φάση την τρέχουσα στιγμή.. 1
joker2342 Δημοσ. 25 Απριλίου Δημοσ. 25 Απριλίου Οι εφαρμογες οπως slack, ms teams κτλπ μπορουν να κανουν κανονικα τα calls ή μονο ειδοποιησεις υποστηριζονται ; 1
gianso Δημοσ. 25 Απριλίου Δημοσ. 25 Απριλίου (επεξεργασμένο) 2 hours ago, joker2342 said: Οι εφαρμογες οπως slack, ms teams κτλπ μπορουν να κανουν κανονικα τα calls ή μονο ειδοποιησεις υποστηριζονται ; Δυστυχώς, δεν νομίζω ότι γίνεται – διάβασα ότι το Slack κατάργησε τη standalone εφαρμογή που είχε για το Apple Watch το 2018, και πλέον μπορείς να βλέπεις μόνο ειδοποιήσεις όταν το κινητό βρίσκεται κοντά. Update : στο reddit καποιοι γραφουν οτι μπορεις να δεις τα notifications αλλα δε μπορεις να σηκώσεις τη κλήση (πρέπει να γίνει test για να απαντήσω). Επεξ/σία 25 Απριλίου από gianso
joker2342 Δημοσ. 25 Απριλίου Δημοσ. 25 Απριλίου 2 ώρες πριν, gianso είπε Δυστυχώς, δεν νομίζω ότι γίνεται – διάβασα ότι το Slack κατάργησε τη standalone εφαρμογή που είχε για το Apple Watch το 2018, και πλέον μπορείς να βλέπεις μόνο ειδοποιήσεις όταν το κινητό βρίσκεται κοντά. Update : στο reddit καποιοι γραφουν οτι μπορεις να δεις τα notifications αλλα δε μπορεις να σηκώσεις τη κλήση (πρέπει να γίνει test για να απαντήσω). Ε φολα. Αμα ειχε και ms teams calls θα ψηνομουν. Αμα ανεβει το οικοσυστημα και το γυρισουν ολοι στα αυτονομα ρολογια ισως αλλαξει.
lksgr Δημοσ. 25 Απριλίου Δημοσ. 25 Απριλίου Τρεις και πλέον εβδομάδες από το λανσάρισμα της υπηρεσίας και ακόμα η εξυπηρέτηση πελατών της COSMOTE επικαλείται συστημικό πρόβλημα του αριθμού μου !
Super Moderators billdanos Δημοσ. 25 Απριλίου Super Moderators Δημοσ. 25 Απριλίου 50 λεπτά πριν, lksgr είπε Τρεις και πλέον εβδομάδες από το λανσάρισμα της υπηρεσίας και ακόμα η εξυπηρέτηση πελατών της COSMOTE επικαλείται συστημικό πρόβλημα του αριθμού μου ! Δεν είσαι ο μόνος… Σήμερα μου είπαν πως οι τεχνικοί τους είπαν πως έχω business αριθμό ή ΑΦΜ (που προφανώς δεν έχω)… Και αφού τους το εξήγησα μετά με ρώτησαν αν έκανα τη διαδικασία μέσα από το my Cosmote app και τους ξανά εξήγησα πως ΔΕΝ υπάρχει τέτοια διαδικασία μέσα από το Cosmote app… Οπότε επιστρέψαμε στο «δεν ξέρουμε τι συμβαίνει»… Το αστείο είναι πως πλέον αν κλείσω και ανοίξω την eSIM στο iPhone, η διαδικασία του setup ολοκληρώνεται μέχρι το τέλος χωρίς να βγάζει πως υπάρχει ήδη αίτημα σε εξελιξη. Χωρίς προφανώς να γίνεται κάτι μετά… 1
kostasbm Δημοσ. 25 Απριλίου Δημοσ. 25 Απριλίου έχει μετρήσει καποιος θερμοκρασία κατα τη διάρκεια φόρτισης προς το τέλος????
ramarg Δημοσ. 26 Απριλίου Δημοσ. 26 Απριλίου (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, billdanos είπε Δεν είσαι ο μόνος… Σήμερα μου είπαν πως οι τεχνικοί τους είπαν πως έχω business αριθμό ή ΑΦΜ (που προφανώς δεν έχω)… Και αφού τους το εξήγησα μετά με ρώτησαν αν έκανα τη διαδικασία μέσα από το my Cosmote app και τους ξανά εξήγησα πως ΔΕΝ υπάρχει τέτοια διαδικασία μέσα από το Cosmote app… Οπότε επιστρέψαμε στο «δεν ξέρουμε τι συμβαίνει»… Το αστείο είναι πως πλέον αν κλείσω και ανοίξω την eSIM στο iPhone, η διαδικασία του setup ολοκληρώνεται μέχρι το τέλος χωρίς να βγάζει πως υπάρχει ήδη αίτημα σε εξελιξη. Χωρίς προφανώς να γίνεται κάτι μετά… Ρε συ bill έτσι από περιέργεια, μήπως να πας Cosmote να εκδώσεις μία MultiSIM (σε φυσική μορφή ή eSIM) όχι γιατί την χρειάζεσαι, αλλά μήπως και ξεκολλήσει στην σύνδεση σου ο σέρβερ.? Μία υπόθεση κάνω. Μήπως η ενεργοποίηση της 1ης MultiSIM στο κατάστημα, ξεμπλοκάρει την ενεργοποίηση και των MultiSIM στα AW (δε θυμάμαι τη σειρά χρωμάτων, η πρώτη πάντως είναι η green). Μπορεί και να φταίει το χρώμα ποτέ δεν ξέρεις 😂 Το λέω μήπως και αναγκάσουμε το σύστημα να προχωρήσει σε ενεργοποιήσεις δια της πλαγίας οδού.. Ίσα ίσα να γίνει η αρχή (και κυρίως για να διαπιστώσουμε αν το σύστημα ενεργοποιεί κανονικά τις λοιπές Multi, αν κολλάει ειδικά στις MultiAW, ή αν έχει θέμα γενικά με τις Multi). Θα είναι ένα νέο στοιχείο που μπορεί να αξιοποιηθεί περαιτέρω... Μετά ακυρώστε τις... Επεξ/σία 26 Απριλίου από ramarg
panosk111178 Δημοσ. 26 Απριλίου Δημοσ. 26 Απριλίου 7 ώρες πριν, ramarg είπε Ρε συ bill έτσι από περιέργεια, μήπως να πας Cosmote να εκδώσεις μία MultiSIM (σε φυσική μορφή ή eSIM) όχι γιατί την χρειάζεσαι, αλλά μήπως και ξεκολλήσει στην σύνδεση σου ο σέρβερ.? Μία υπόθεση κάνω. Μήπως η ενεργοποίηση της 1ης MultiSIM στο κατάστημα, ξεμπλοκάρει την ενεργοποίηση και των MultiSIM στα AW (δε θυμάμαι τη σειρά χρωμάτων, η πρώτη πάντως είναι η green). Μπορεί και να φταίει το χρώμα ποτέ δεν ξέρεις 😂 Το λέω μήπως και αναγκάσουμε το σύστημα να προχωρήσει σε ενεργοποιήσεις δια της πλαγίας οδού.. Ίσα ίσα να γίνει η αρχή (και κυρίως για να διαπιστώσουμε αν το σύστημα ενεργοποιεί κανονικά τις λοιπές Multi, αν κολλάει ειδικά στις MultiAW, ή αν έχει θέμα γενικά με τις Multi). Θα είναι ένα νέο στοιχείο που μπορεί να αξιοποιηθεί περαιτέρω... Μετά ακυρώστε τις... βλέπω τι περνάτε εκει στην πράσινη/ροζ που εγινε και σκέφτομαι αν την ενεργοποιήσει ποτέ η vodafone τι θα γίνει 😆 2
panos- Δημοσ. 26 Απριλίου Δημοσ. 26 Απριλίου 9 ώρες πριν, ramarg είπε Ίσα ίσα να γίνει η αρχή (και κυρίως για να διαπιστώσουμε αν το σύστημα ενεργοποιεί κανονικά τις λοιπές Multi, αν κολλάει ειδικά στις MultiAW, ή αν έχει θέμα γενικά με τις Multi). Είναι γνωστό αυτό το ζήτημα με τις Multi από την αρχή, πριν το Apple Watch. Είχαν και άλλα θέματα που διόρθωσαν στην πορεία, ακόμα και τις κλήσεις επηρεάζει η Multi. Αυτό που λες ίσως ειναι μια λύση, αρκεί πρώτα ο υπάλληλος να απενεργοποιήσει τελείως την multi υπηρεσία και μερικές μέρες μετά να την ενεργοποιήσει ξανά πρώτα μέσω καταστήματος. Εγω επειδή είμαι εξωτερικό, έκανα την διαδικασία τηλεφωνικά και σε 5’ ενεργοποιήθηκα. 1
lksgr Δημοσ. 26 Απριλίου Δημοσ. 26 Απριλίου 36 λεπτά πριν, panos- είπε Είναι γνωστό αυτό το ζήτημα με τις Multi από την αρχή, πριν το Apple Watch. Είχαν και άλλα θέματα που διόρθωσαν στην πορεία, ακόμα και τις κλήσεις επηρεάζει η Multi. Αυτό που λες ίσως ειναι μια λύση, αρκεί πρώτα ο υπάλληλος να απενεργοποιήσει τελείως την multi υπηρεσία και μερικές μέρες μετά να την ενεργοποιήσει ξανά πρώτα μέσω καταστήματος. Εγω επειδή είμαι εξωτερικό, έκανα την διαδικασία τηλεφωνικά και σε 5’ ενεργοποιήθηκα. Όπως πολύ σωστά αναφέρεις το πρόβλημα λύνεται με απενεργοποίηση και απενεργοποίηση της υπηρεσίας Εδώ και τρεις εβδομάδες δεν μπορούν να απενεργοποιήσουν την multi υπηρεσία του αριθμού μου λόγω συστημικού προβλήματος . Απαράδεκτα πράγματα !
Super Moderators billdanos Δημοσ. 26 Απριλίου Super Moderators Δημοσ. 26 Απριλίου Πήγα και σε κατάστημα Γερμανός για την τιμή των όπλων. Καταρχάς στην καρτέλα μου μετά από τόσες προσπάθειες, δεν φαίνεται καμία υπηρεσία multisim ενεργοποιημένη ούτε ενεργό αίτημα… Προσπάθησαν εκεί επι τόπου να μου κάνουν αυτοι τη διαδικασία από το σύστημα τους και παρακολουθούσα την οθόνη τους. Όταν ξεκινάνε τη διαδικασία τους σκάει pop up error στα αγγλικά γράφοντας κάτι για “multisim asset error” και σταματάνε όλα εκεί… Επικοινώνησαν και αυτοί με τα κεντρικά και τους είπαν ο,τι λένε και μένα: θα το κοιτάξουν… Θα τραγουδήσω Μαρίνα Σάττι: λα λα λαλα λα λα λαλα λα ριλα λαλα… 😛 1 1
bravomike Δημοσ. 26 Απριλίου Δημοσ. 26 Απριλίου Τσάμπα να έδιναν την υπηρεσία, τέτοια ταλαιπωρία και "ξεφτίλα" δεν θα ήταν αποδεκτή 😡 μετά από τόσες εβδομάδες Ντροπή ...... (και μετά θέλουν και συμβόλαια..... και δεσμεύσεις....)
arxontas2323 Δημοσ. 26 Απριλίου Δημοσ. 26 Απριλίου 4 ώρες πριν, billdanos είπε Πήγα και σε κατάστημα Γερμανός για την τιμή των όπλων. Καταρχάς στην καρτέλα μου μετά από τόσες προσπάθειες, δεν φαίνεται καμία υπηρεσία multisim ενεργοποιημένη ούτε ενεργό αίτημα… Προσπάθησαν εκεί επι τόπου να μου κάνουν αυτοι τη διαδικασία από το σύστημα τους και παρακολουθούσα την οθόνη τους. Όταν ξεκινάνε τη διαδικασία τους σκάει pop up error στα αγγλικά γράφοντας κάτι για “multisim asset error” και σταματάνε όλα εκεί… Επικοινώνησαν και αυτοί με τα κεντρικά και τους είπαν ο,τι λένε και μένα: θα το κοιτάξουν… Θα τραγουδήσω Μαρίνα Σάττι: λα λα λαλα λα λα λαλα λα ριλα λαλα… 😛 Πες τους να σου ενεργοποιησουν την multisim μέσα απο το σύστημα τους (να σ ερθει μήνυμα ενεργοποίησης)και μετά δοκίμασε να ξανα κάνεις την διαδικασία απο την εφαρμογή watch..
Super Moderators billdanos Δημοσ. 26 Απριλίου Super Moderators Δημοσ. 26 Απριλίου 47 λεπτά πριν, arxontas2323 είπε Πες τους να σου ενεργοποιησουν την multisim μέσα απο το σύστημα τους (να σ ερθει μήνυμα ενεργοποίησης)και μετά δοκίμασε να ξανα κάνεις την διαδικασία απο την εφαρμογή watch.. Μα αυτό περιέγραψα. Το σύστημα τους δεν τους αφήνει να την ενεργοποιήσουν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα