Super Moderators billdanos Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου Super Moderators Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 3 λεπτά πριν, djuan1988 είπε Το θέμα είναι ότι χρεώνουν την κάθε "αλλαγή". Σε πολλές περιπτώσεις αν «γκρινιάξεις» πως την αλλάζεις αναγκαστικά επειδή αλλάζεις συσκευή και όχι για πλάκα, δεν σου τη χρεώνουν.
kont_mix Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 10 ώρες πριν, billdanos είπε Δεν πρόσεξες τι έγραψε ούτε εσύ! 😛 Αναφέρει πως η Cosmote δεν υποστηρίζει την επιλογή που υπάρχει στο ίδιο το iphone για να μεταφέρεις την esim που ήδη έχεις στο iphone στο νέο όταν αλλάξεις συσκευή. Κανονικά το iOS σε αφήνει να το κάνεις αυτό αυτόματα αρκεί να φέρεις τις 2 συσκευές κοντά, αλλά η Cosmote (και άλλα δίκτυα στον κόσμο) δεν σου επιτρέπουν να ολοκληρώσεις αυτή τη διαδικασία και απαιτούν να ζητήσεις επανέκδοση esim είτε στελνοντάς σου το QR μέσω κούριερ, είτε πηγαίνοντας σε κάποιο κατάστημα. Όταν τους ρώτησα γιατί γίνεται αυτό μου απάντησαν πως επειδή πλεον χρησιμοποιούμε τους αριθμούς των κινητών μας και για πιο προσωπικές συναλλαγές (egov, επιβεβαιώσεις sms σε apps τραπεζών, κλπ), έχουν απενεργοποιήσει αυτές τις αυτόματες διαδικασίες επανέκδοσης ή μεταφοράς sim/esim για λόγους ασφαλείας ώστε να επιβεβαιώνεται η ταυτότητα του χρήστη με φυσική παρουσία... που η vodafone ( για την nova δε γνωριζω) το εχει λυσει με το να πρεπει να τη απενεργοποιησεις απο τη παλια συσκευη για να ενεργοποιηθει στην αλλη.
panosk111178 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 11 ώρες πριν, billdanos είπε Δεν πρόσεξες τι έγραψε ούτε εσύ! 😛 Αναφέρει πως η Cosmote δεν υποστηρίζει την επιλογή που υπάρχει στο ίδιο το iphone για να μεταφέρεις την esim που ήδη έχεις στο iphone στο νέο όταν αλλάξεις συσκευή. Κανονικά το iOS σε αφήνει να το κάνεις αυτό αυτόματα αρκεί να φέρεις τις 2 συσκευές κοντά, αλλά η Cosmote (και άλλα δίκτυα στον κόσμο) δεν σου επιτρέπουν να ολοκληρώσεις αυτή τη διαδικασία και απαιτούν να ζητήσεις επανέκδοση esim είτε στελνοντάς σου το QR μέσω κούριερ, είτε πηγαίνοντας σε κάποιο κατάστημα. Όταν τους ρώτησα γιατί γίνεται αυτό μου απάντησαν πως επειδή πλεον χρησιμοποιούμε τους αριθμούς των κινητών μας και για πιο προσωπικές συναλλαγές (egov, επιβεβαιώσεις sms σε apps τραπεζών, κλπ), έχουν απενεργοποιήσει αυτές τις αυτόματες διαδικασίες επανέκδοσης ή μεταφοράς sim/esim για λόγους ασφαλείας ώστε να επιβεβαιώνεται η ταυτότητα του χρήστη με φυσική παρουσία... ναι κατάλαβα τι λες απλα η vodafone ειναι ποιο πρακτική και ποιο οικονομική και δεν χιάζεται να πας σε κατάστημα 1
ramarg Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 19 ώρες πριν, billdanos είπε Σε πολλές περιπτώσεις αν «γκρινιάξεις» πως την αλλάζεις αναγκαστικά επειδή αλλάζεις συσκευή και όχι για πλάκα, δεν σου τη χρεώνουν. Έχει συμβεί και σε μένα αυτό μια φορά αλλά δεν πιάνει το κόλπο πλέον 😂
ziggywas Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου On 18/09/2025 at 12:23, KAGOURATION said: Καλημέρα. Χρειάστηκε να αφαιρέσω την multisim από το ρολόι και αναγκαστικά να καταργήσω την υπηρεσία ώστε να επαναλάβω την διαδικασία και να την ξαναπεράσω. Το έκανα, περάστηκε χωρίς θέμα, αλλά το ρολόι δυο μέρες τώρα ενώ μου δείχνει plan 'Cosmote' από κάτω γράφει status 'No connection'. καλησπέρα, τελικά έστρωσε η υπηρεσία? επίσης με την νέα ενεργοποίηση έχεις πάλι την τιμή στα 5,5 ευρώ?
KAGOURATION Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 13 λεπτά πριν, ziggywas είπε καλησπέρα, τελικά έστρωσε η υπηρεσία? επίσης με την νέα ενεργοποίηση έχεις πάλι την τιμή στα 5,5 ευρώ? Όχι δυστυχώς. Ακόμα 'no connection'. Και αναβάθμισα χθες ρολοι και κινητό στην 26.1 beta (όπου άλλαξε και το carrier στο ρολόι από 35.0 σε 35.7) αλλά δεν άλλαξε κάτι. Με την νέα ενεργοποίηση ναι είχε δείξει 5,5 ευρώ. Προσπάθησα μέσω του app να μπω να κάνω κατάργηση της multisim και να την ξαναπεράσω αλλά όταν φτάνω στο σημείο 'Κατάργηση υπηρεσίας multisim' μου πετάει αστραπιαία το μήνυμα 'χμμμ κάτι πήγε στραβά. Βεβαιωθείτε ότι έχετε πρόσβαση στο ίντερνετ' κτλ κτλ - αυτό εδώ και 2 μέρες. Το έχω δηλώσει στην Cosmote αλλά ακόμα τίποτα, μου είπαν ότι 'το κοιτάνε εσωτερικά'. Δεν ξέρω τι να κάνω.
ziggywas Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 4 minutes ago, KAGOURATION said: Όχι δυστυχώς. Ακόμα 'no connection'. Και αναβάθμισα χθες ρολοι και κινητό στην 26.1 beta (όπου άλλαξε και το carrier στο ρολόι από 35.0 σε 35.7) αλλά δεν άλλαξε κάτι. Με την νέα ενεργοποίηση ναι είχε δείξει 5,5 ευρώ. Προσπάθησα μέσω του app να μπω να κάνω κατάργηση της multisim και να την ξαναπεράσω αλλά όταν φτάνω στο σημείο 'Κατάργηση υπηρεσίας multisim' μου πετάει αστραπιαία το μήνυμα 'χμμμ κάτι πήγε στραβά. Βεβαιωθείτε ότι έχετε πρόσβαση στο ίντερνετ' κτλ κτλ - αυτό εδώ και 2 μέρες. Το έχω δηλώσει στην Cosmote αλλά ακόμα τίποτα, μου είπαν ότι 'το κοιτάνε εσωτερικά'. Δεν ξέρω τι να κάνω. ωραία... και εγώ ακύρωσα και ήμουν έτοιμος να προβώ σε νέα multisim αλλα τωρα λεω να περιμενω
ramarg Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Ακόμα δεν λύσαμε τα προβλήματα στα υπάρχοντα AppleWatch με MultiSIM & στα ζητήματα χρέωσης, και προμοτάρουμε τα επόμενα 😂
Costaskokk Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Ενημερωτικά εμένα από μεταβαση που έκανα προχθες σε νέο iphone + pair του υφιστάμενου AW με το νέο κινητό, το cosmote plan λειτουργεί κανονικά... .
arxontas2323 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 42 λεπτά πριν, KAGOURATION είπε Όχι δυστυχώς. Ακόμα 'no connection'. Και αναβάθμισα χθες ρολοι και κινητό στην 26.1 beta (όπου άλλαξε και το carrier στο ρολόι από 35.0 σε 35.7) αλλά δεν άλλαξε κάτι. Με την νέα ενεργοποίηση ναι είχε δείξει 5,5 ευρώ. Προσπάθησα μέσω του app να μπω να κάνω κατάργηση της multisim και να την ξαναπεράσω αλλά όταν φτάνω στο σημείο 'Κατάργηση υπηρεσίας multisim' μου πετάει αστραπιαία το μήνυμα 'χμμμ κάτι πήγε στραβά. Βεβαιωθείτε ότι έχετε πρόσβαση στο ίντερνετ' κτλ κτλ - αυτό εδώ και 2 μέρες. Το έχω δηλώσει στην Cosmote αλλά ακόμα τίποτα, μου είπαν ότι 'το κοιτάνε εσωτερικά'. Δεν ξέρω τι να κάνω. εγω ακομα περιμενω εσωτερικα να τ λυσουν(μεταβαση απο ultra 2 σε Ultra 3)
naeg15 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 1 hour ago, Costaskokk said: Ενημερωτικά εμένα από μεταβαση που έκανα προχθες σε νέο iphone + pair του υφιστάμενου AW με το νέο κινητό, το cosmote plan λειτουργεί κανονικά... . Το ίδιο και σε μένα . Αλλαγή iphone με ίδιο Apple Watch -pair ξανά και κομπλέ χωρίς κανένα πρόβλημα . 1
ramarg Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 54 λεπτά πριν, arxontas2323 είπε εγω ακομα περιμενω εσωτερικα να τ λυσουν(μεταβαση απο ultra 2 σε Ultra 3) Αλήθεια γιατί έκανες μετάβαση από 2 σε 3.?
arxontas2323 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2 ώρες πριν, ramarg είπε Αλήθεια γιατί έκανες μετάβαση από 2 σε 3.? γιατι ειχα μια εκπτωση την οποια ηθελα να εξαργυρωσω και θα βγει μικρη η διαφορα!!
kostis_jp Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Στις 22/9/2025 στις 7:32 ΜΜ, kont_mix είπε που η vodafone ( για την nova δε γνωριζω) το εχει λυσει με το να πρεπει να τη απενεργοποιησεις απο τη παλια συσκευη για να ενεργοποιηθει στην αλλη. Επειδή βρίσκομαι σε διαδικασία αλλαγής συσκευής κοίταζα στη σελίδα τους και αναφέρει οτι η μεταφορά eSim γίνεται μόνο μέσω καταστήματος. Το έχεις κάνει και σου έπαιξε στην νέα συσκευή; Πως τη μετέφερες;
ramarg Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2 ώρες πριν, arxontas2323 είπε γιατι ειχα μια εκπτωση την οποια ηθελα να εξαργυρωσω και θα βγει μικρη η διαφορα!! Έδωσες και το παλιό με trade in.?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα