Προς το περιεχόμενο

Nike Sale +30% με κωδικό [ΤΕΛΟΣ]


efkola

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, funkopop είπε

Πάρε τηλ την UPS γιατί θα πάθεις τα ίδια με μένα(βλ. πιο πάνω) 

Να ενημερώσω αρχικά είναι 1 παραγγελία με 2 παπούτσια που για κάποιο λόγο την έσπασαν σε 2 δέματα) 

Πήρα οι άνθρωποι είναι ότι νανε, ούτε το 1ο μέρος της παραγγελίας βλέπουν πόσο είναι (έβαλα αντικαταβολή... Πάλι καλά) ούτε και το 2ο μπορούν να κάνουν κάτι γιατί λέει πιθανότατα δεν είχε στοιχεία για την παράδοση πάνω. Οπότε αναγκαστικά θα γυρίσει πίσω. 

Μίλησα και με Nike τους ρώτησα τι κάνουμε και μου είπαν αν ξέρω ποιο από 2 παπούτσια έχει ξεκινήσει προς παράδοση(ώστε να έστελναν ξεχωριστά το άλλο άμεσα να κερδίσουμε χρόνο), και στην UPS δεν μπορούν να βρουν καν ποιο από τα 2 είναι βάση αντικαταβολής γιατί δεν το εμφανίζει το σύστημα τους λένε. 

Κοινώς "ότι νανε". Τι άλλο μπορώ να κάνω? 

Επεξ/σία από Phoenix7
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 267
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Εκπτώσεις στο site της Nike + επιπλέον έκπτωση 30% με τον κωδικό ADDON30. https://www.nike.com/gr/w/sale-3yaep Καλές αγορές!

ρε παιδια, και δεν το λεω επιθετικα το ξεκαθαριζω απο την αρχη, δεν μπορω να καταλαβω ολους εσας που μιλατε για απατεωνες επειδη αλλαξαν τιμη σε καποια προϊοντα τους απο τη μια μερα στην αλλη... εδωσε

Απατεώνες τα μεγαλύτερα internetικά καταστήματα που διαχειρίζονται δεκάδες χιλιάδες παραγγελίες μέσα σε 24 ώρες. Και όλα αυτά επειδή οι τιμές αλλάζουν δυναμικά σύμφωνα με το στοκ καθώς μιλάμε πάλ

Δημοσιευμένες Εικόνες

31 λεπτά πριν, DownUNDERground είπε

Κάτι παίζει πάντως με τους ελληνικούς χαρακτήρες στα στοιχεία αποστολής με UPS. Έχουν αναφερθεί εδώ και παλιότερα κρούσματα με πρόβλημα με ????????. Δεν πιστεύω ότι είναι τρελοί να θέλουν να μην παραδώσουν τα πακέτα, απλά πρέπει να βρουν τι φταίει και να το διορθώσουν. 5-10 πελάτες που θα κάνουν τηλέφωνα στο κέντρο τους με παράπονα για το θέμα πιστεύω δε θα ήταν άσχημα για να τους κινητοποιήσουν.

Ρε παιδιά, εμένα το σάιτ τις Nike δεν με άφηνε να βάλω ελληνικούς χαρακτήρες και έβαλα αναγκαστικά λατινικούς. Πάλι καλά δηλαδή.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
44 λεπτά πριν, DownUNDERground είπε

Κάτι παίζει πάντως με τους ελληνικούς χαρακτήρες στα στοιχεία αποστολής με UPS. Έχουν αναφερθεί εδώ και παλιότερα κρούσματα με πρόβλημα με ????????. Δεν πιστεύω ότι είναι τρελοί να θέλουν να μην παραδώσουν τα πακέτα, απλά πρέπει να βρουν τι φταίει και να το διορθώσουν. 5-10 πελάτες που θα κάνουν τηλέφωνα στο κέντρο τους με παράπονα για το θέμα πιστεύω δε θα ήταν άσχημα για να τους κινητοποιήσουν.

Μα η διεύθυνση δεν ήταν με ελληνικούς χαρακτήρες!Ποιός γράφει την διεύθυνση στα ελληνικά σε παραγγελίες που ξέρει ότι έρχονται απ’έξω;!Μη λέμε ότι θέλουμε

26 λεπτά πριν, nikolas.stamb είπε

Ρε παιδιά, εμένα το σάιτ τις Nike δεν με άφηνε να βάλω ελληνικούς χαρακτήρες και έβαλα αναγκαστικά λατινικούς. Πάλι καλά δηλαδή.

Ναι όντως δεν άφηνε αλλά και να άφηνε δεν θα έπρεπε να βάλεις.Σου έρχεται απ’έξω το πακέτο όχι από Ελλάδα 🤷🏼‍♀️

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η UPS είναι μακράν η καλύτερη courier για Ελλάδα. Πρόσφατα έγινε συγχώνευση με την TNT , αυτός είναι και ο λόγος που έχουν δημιουργηθεί κάποια μικροθεματα.

Καλως ή κακώς η γεωγραφία της Ελλάδας δεν αφήνει πολλες επιλογές στις μεταφορικές και συνεργάζονται με την κάθε Mitsos Courier που εξυπηρετεί τοπικά.

Η DHL είναι ακόμα χειρότερη και για αποστολές courier πχ για Κρήτη στέλνουν τα δέματα με το πλοίο της γραμμής ενώ οι πελάτες πληρώνουν express... Φτάνει δηλαδή ολόκληρη παλέτα από Βόρεια Γαλλία μέσα σε 12-15 ώρες στο Ελ. Βενιζέλος και αυτοί θέλουν 3-5 εργάσιμες για σημεία που θεωρούν απόμακρα.. 

Πέρα από αυτό εταιρίες όπως DHL , UPS , TNT δεν δίνουν πλήρη πρόσβαση στο πληροφοριακό τους σύστημα στον κάθε συνεργάτη για λόγους ασφαλείας. Ούτε εσείς θα δίνατε πλήρη πρόσβαση στην κάθε Mitsos Courier..

Αυτος είναι και ο λόγος που μπορεί να μην είναι ακριβές το στίγμα του δέματος στην Ελλάδα για αποστολές στην επαρχία.

Στην Κρήτη πχ υπάρχει μια εταιρία που λέγεται ΤΑΟ και συνεργάζονται μαζί της για παραδόσεις στο νησί. Αυτοί επειδή βαριούνται ενημερώνουν τη βάση δεδομένων 2 φορές τη βδομάδα , επειδή απλά έτσι 😂🤣

Το μόνο που θα ήθελα από τη UPS είναι να μπορείς να παραλάβεις τα δέματα σου από κάποιο βενζινάδικο όπως γίνεται με ACS και DHL.

Εξάλλου και εδώ Αγγλία έτσι είναι. Αν δε μένεις σε συγκρότημα με θυρωρό(ναι υπάρχουν ακόμα τέτοια) , πας και παραλαμβάνεις από σημεία κοντά στο σπίτι σου (ψιλικατζίδικα , mini markets ,κλπ) που μπορεί να είναι ανοιχτά και όλο το 24ωρο..

 

Επεξ/σία από Looter
  • Like 3
  • Haha 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα παρέλαβα από παραγγελία την Black Friday. 

Πολύ καλό που έχουν μέσα στο πακέτο έτοιμο barcode για αποστολή  πίσω μέσω ups αν χρειαστεί δωρεάν.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Παραγγελία από Nike 2 παπούτσια
  • Αποστολή σε 2 διαφορετικά δέματα
  • Το 1 με το που ήρθε Ελλάδα το έστειλαν πίσω με την σημείωση Ελλειπή στοιχεία
  • Το 2ο με το που ήρθε το έστειλαν στο κατάστημα της Γενικής Ταχυδρομικής, αυτοί το ξανά έστειλαν πίσω στην UPS και αν δεν έπαιρνα τηλέφωνο θα το έδιωχναν και αυτό
  • Το 1ο δέμα δεν το πρόλαβα γιατί δεν είχαν λέει τα στοιχεία για να το στείλουν στην Γενική Ταχυδρομική
  • Πέρα από την UPS η NIKE έχει σοβαρό θέμα με τις αποστολές στην Ελλάδα, δεν φτάνει που σπάνε τα δέματα σε μικρότερα, δεν βάζουν όλα τα στοιχεία πάνω με αποτέλεσμα να γυρνάνε πίσω
  • Και η απάντηση της Nike που επιστρέφει πίσω το δέμα; ΔΕΝ μπορούμε να κάνουμε κάτι
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
21 λεπτά πριν, Phoenix7 είπε
  • Παραγγελία από Nike 2 παπούτσια
  • Αποστολή σε 2 διαφορετικά δέματα
  • Το 1 με το που ήρθε Ελλάδα το έστειλαν πίσω με την σημείωση Ελλειπή στοιχεία
  • Το 2ο με το που ήρθε το έστειλαν στο κατάστημα της Γενικής Ταχυδρομικής, αυτοί το ξανά έστειλαν πίσω στην UPS και αν δεν έπαιρνα τηλέφωνο θα το έδιωχναν και αυτό
  • Το 1ο δέμα δεν το πρόλαβα γιατί δεν είχαν λέει τα στοιχεία για να το στείλουν στην Γενική Ταχυδρομική
  • Πέρα από την UPS η NIKE έχει σοβαρό θέμα με τις αποστολές στην Ελλάδα, δεν φτάνει που σπάνε τα δέματα σε μικρότερα, δεν βάζουν όλα τα στοιχεία πάνω με αποτέλεσμα να γυρνάνε πίσω
  • Και η απάντηση της Nike που επιστρέφει πίσω το δέμα; ΔΕΝ μπορούμε να κάνουμε κάτι

Είναι απλά χάλια στην Ελλάδα η UPS και αν δεν παρακολουθείς την πορεία του δέματος αν πάσα στιγμή,χαιρέτα το! Τα στοιχεία εμένα πάνω στο δέμα ήταν κανονικότατα (η ετικέτα που είχε μπει απ’το Βέλγιο για να ταξιδέψει Έλλαδα)απλά η UPS είναι ό,τι χειρότερο σε κούριερ και δεν κάνει τη δουλειά της!Μεγάλη μπαχαλοεταιρεία!

Με γενική ταχυδρομική στην επαρχία δεν είχα ποτέ θέμα.

Επίσης με την Nike που μίλησα ήταν εξυπηρετικότατοι. 

Ίσως με τα παράπονα στην Nike να αλλάξουν εταιρεία αποστολής.Προσωπικά δεν πρόκειται να αγοράσω ξανά & να περάσω τέτοια ταλαιπωρία.

8 λεπτά πριν, Leleouras είπε

σήμερα παρέλαβα και εγώ. τα φοράω και πετάω ήδη.

μέρα παράδοσης εξαρχής όπως με ενημέρωσε το site της ups

Μάλλον παραδίδει που και που σωστά η UPS για τα μάτια του κόσμου 🤣 

Καλοφόρετα !

  • Like 1
  • Thanks 2
  • Confused 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επαρχία κι εγώ, 2 ξεχωριστές παραγγελίες και οι δύο με γενική, ήρθαν κανονικά χωρίς παρατράγουδα. Βέβαια ήρθε πρώτα η 2η και μετά η πρώτη, αλλά δεν έχει καμία σημασία. 

Να σημειώσω οτι είχα ήδη account στη nike, οπότε δεν είχα έτσι κι αλλιώς πρόβλημα με τα στοιχεία.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Phoenix7 είπε
  • Παραγγελία από Nike 2 παπούτσια
  • Αποστολή σε 2 διαφορετικά δέματα
  • Το 1 με το που ήρθε Ελλάδα το έστειλαν πίσω με την σημείωση Ελλειπή στοιχεία
  • Το 2ο με το που ήρθε το έστειλαν στο κατάστημα της Γενικής Ταχυδρομικής, αυτοί το ξανά έστειλαν πίσω στην UPS και αν δεν έπαιρνα τηλέφωνο θα το έδιωχναν και αυτό
  • Το 1ο δέμα δεν το πρόλαβα γιατί δεν είχαν λέει τα στοιχεία για να το στείλουν στην Γενική Ταχυδρομική
  • Πέρα από την UPS η NIKE έχει σοβαρό θέμα με τις αποστολές στην Ελλάδα, δεν φτάνει που σπάνε τα δέματα σε μικρότερα, δεν βάζουν όλα τα στοιχεία πάνω με αποτέλεσμα να γυρνάνε πίσω
  • Και η απάντηση της Nike που επιστρέφει πίσω το δέμα; ΔΕΝ μπορούμε να κάνουμε κάτι

 

1 ώρα πριν, funkopop είπε

Είναι απλά χάλια στην Ελλάδα η UPS και αν δεν παρακολουθείς την πορεία του δέματος αν πάσα στιγμή,χαιρέτα το! Τα στοιχεία εμένα πάνω στο δέμα ήταν κανονικότατα (η ετικέτα που είχε μπει απ’το Βέλγιο για να ταξιδέψει Έλλαδα)απλά η UPS είναι ό,τι χειρότερο σε κούριερ και δεν κάνει τη δουλειά της!Μεγάλη μπαχαλοεταιρεία!

Με γενική ταχυδρομική στην επαρχία δεν είχα ποτέ θέμα.

Επίσης με την Nike που μίλησα ήταν εξυπηρετικότατοι. 

Ίσως με τα παράπονα στην Nike να αλλάξουν εταιρεία αποστολής.Προσωπικά δεν πρόκειται να αγοράσω ξανά & να περάσω τέτοια ταλαιπωρία.

Μάλλον παραδίδει που και που σωστά η UPS για τα μάτια του κόσμου 🤣 

Καλοφόρετα !

Η περσινή μου εμπειρία:

 - 2 ζευγάρια ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ με UPS για Θεσσαλονίκη, με παρακολούθηση της παραγγελίας. Φαίνεται στο site τους ότι φτάνουν κάποια στιγμή στη Θεσσαλονίκη και την αμέσως επόμενη μέρα εμφανίζονται να επιστρέφουν στην Ολλανδία γιατί δήθεν πέρασαν σε 3 διαδοχικές μέρες να τα παραδώσουν και δεν με βρήκαν. Μετά από κανονικό τηλεφωνικό ξέχεσμα, και αφού άκουσα τις όσες απίθανες δικαιολογίες μπορεί να φανταστεί κανείς από την κακόμοιρη τηλεφωνήτρια,  2 μέρες αργότερα βρήκα 3 χαρτάκια κολλημένα στην πόρτα, ανυπόγραφα και χωρίς κανένα άλλο στοιχείο μόνο με συμπληρωμένες 3 τυχαίες ημερομηνίες και ώρες που δήθεν με έψαξαν και δεν με βρήκαν.

- 2 ζευγάρια ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ για Γιάννενα, με Γενική Ταχυδρομική, άμεση ειδοποίηση και παράδοση χωρίς το παραμικρό πρόβλημα.

Μετά από συζήτηση με κάποιους που έχουν ασχοληθεί και το έχουν ψάξει σε πολλές παρόμοιες περιπτώσεις, κατέληξα στο συμπέρασμα ότι η UPS ΔΕΝ ασχολείται καθόλου με δέματα που φτάνουν με αντικαταβολή και θα πρέπει να εισπράξουν αυτοί τα χρήματα και να πληρώσουν τον αποστολέα. Όπως έρχονται έτσι επιστρέφουν αμέσως πίσω, εκτός και να τα κυνηγήσεις εσύ στις κεντρικές τους αποθήκες (και όχι στις περιφερικές, όπου δεν φτάνουν ποτέ αφού δεν έχουν σκοπό να τα παραδώσουν).

Η φετινή μου εμπειρία:

- 2 ζευγάρια ΠΡΟΠΛΗΡΩΜΕΝΑ με paypal με UPS για Θεσσαλονίκη, έφτασαν άμεσα την ημέρα και ώρα που είχε προϋπολογιστεί, με τον ευγενέστατο ντελιβερά να με παίρνει από το πρωί τηλέφωνο για το ποια ώρα με βολεύει, να έρχεται στην ώρα ακριβώς που κανονίσαμε και να τα ανεβάζει μέχρι και στον όροφό μου.

 

 

Επεξ/σία από karatzes
  • Like 4
  • Confused 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
17 λεπτά πριν, karatzes είπε

Μετά από συζήτηση με κάποιους που έχουν ασχοληθεί και το έχουν ψάξει σε πολλές παρόμοιες περιπτώσεις, κατέληξα στο συμπέρασμα ότι η UPS ΔΕΝ ασχολείται καθόλου με δέματα που φτάνουν με αντικαταβολή και θα πρέπει να εισπράξουν αυτοί τα χρήματα και να πληρώσουν τον αποστολέα. Όπως έρχονται έτσι επιστρέφουν αμέσως πίσω, εκτός και να τα κυνηγήσεις εσύ στις κεντρικές τους αποθήκες (και όχι στις περιφερικές, όπου δεν φτάνουν ποτέ αφού δεν έχουν σκοπό να τα παραδώσουν).

 

Να ευχαριστούμε δηλαδή που στην επαρχία έχουμε να κάνουμε με τη Γενική και όχι με τη UPS...!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
44 λεπτά πριν, kostasSTi είπε

Να ευχαριστούμε δηλαδή που στην επαρχία έχουμε να κάνουμε με τη Γενική και όχι με τη UPS...!

Εμένα αν και μένω επαρχία ,1 ώρα μακριά από Αθήνα τα έφερε η ίδια η UPS. Αν ψάχνεις παραπάνω θα δεις τι τράβηξα! Μακριά από UPS.Άλλη μια φορά που μου έτυχε με αποστολή από Amazon είχα πάλι θέμα. Απίστευτες δικαιολογίες,σε περνάνε για χαζό και επειδή βαριούνται να κάνουν τη δουλεία τους σου αραδιάζουν ότι βλακεία τους κατεβαίνει στο μυαλό.

Κούριερ απ’τα lidl 😂 

Να έχεις πληρώσει τα δέματα και να πρέπει να τα κυνηγάς δηλαδή🙄

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποτε δεν ειχα θεμα με την UPS, αντιθετα με την DPD συνεχεια.

Απο εκει και περα οσοι πηρατε τα 720 πως σας φαινονται; Περα απο το οτι μας ψηλωνουν 2-3 ποντους θελουν αρκετη ωρα για να τα συνηθισεις λογο πατου.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 minutes ago, Salvation81 said:

Ποτε δεν ειχα θεμα με την UPS, αντιθετα με την DPD συνεχεια.

Απο εκει και περα οσοι πηρατε τα 720 πως σας φαινονται; Περα απο το οτι μας ψηλωνουν 2-3 ποντους θελουν αρκετη ωρα για να τα συνηθισεις λογο πατου.

Όντως έχουν ψηλούς πάτους και περιεργη "μαλακοτητα". Σαν να πρέπει να μάθεις να ισορροπείς κάπως θα ελεγα.

 

Με την ups δεν είχα θέμα. Τα έφερε η ίδια η εταιρεία την προκαθορισμένη μέρα που αναφερόταν στο site.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • matrixxx άλλαξε τον τίτλο σε Nike Sale +30% με κωδικό [ΤΕΛΟΣ]
  • matrixxx locked this θέμα
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.