Sarevok19 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2019 Καλησπέρα, αγόρασα ένα προιόν από το ιταλικό amazon την τρίτη πληρώνοντας express shipping (2-4 εργάσιμες). Το amazon ενημέρωσε χθες στην παραγγελία ότι θα μου έρθει στις 05/12 που σημαίνει ότι είναι εκτός εύρους express shipping. Ξέρει κανείς αν και πως μπορώ να κάνω claim για refund του express shipping αφού δεν το τήρησαν? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jkoukos Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2019 Και φυσικά μπορείς, εφόσον έχεις ενημέρωση για την ημερομηνία αποστολής και όχι μόνο της παραλαβής, λαμβάνοντας υπόψη το παρακάτω: I tempi di consegna indicati si riferiscono esclusivamente agli articoli disponibili e decorrono dal momento di spedizione dell'articolo. The delivery times indicated refer exclusively to the items available and start from the time of shipment of the item. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zx1234r Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2019 Μήπως ήταν απο τρίτο πωλητή και όχι απο το αμαζον? μου φαίνονται πολλές μέρες απόκλιση. Για δες το καλύτερα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sarevok19 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2019 12 λεπτά πριν, jkoukos είπε Και φυσικά μπορείς, εφόσον έχεις ενημέρωση για την ημερομηνία αποστολής και όχι μόνο της παραλαβής, λαμβάνοντας υπόψη το παρακάτω: Τέλεια, έχεις ιδέα πως κάνω το claim? 9 λεπτά πριν, zx1234r είπε Μήπως ήταν απο τρίτο πωλητή και όχι απο το αμαζον? μου φαίνονται πολλές μέρες απόκλιση. Για δες το καλύτερα. Ήταν από το amazon Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zaccki Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2019 Ειτε μεσω chat (αν υπαρχει διαθεσιμο στα αγγλικα - εκτος αν γνωριζεις ιταλικα) ειτε μεσω email. Τους εξηγεις την κατασταση και ζητας ευγενικα refund για το κοστος του express shipping. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
spartak1 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2019 1 ώρα πριν, Sarevok19 είπε Καλησπέρα, αγόρασα ένα προιόν από το ιταλικό amazon την τρίτη πληρώνοντας express shipping (2-4 εργάσιμες). Το amazon ενημέρωσε χθες στην παραγγελία ότι θα μου έρθει στις 05/12 που σημαίνει ότι είναι εκτός εύρους express shipping. Ξέρει κανείς αν και πως μπορώ να κάνω claim για refund του express shipping αφού δεν το τήρησαν? Το αντικείμενο φαινόταν διαθέσιμο όταν το αγόρασες; Το έστειλαν ηδη ή όχι; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sarevok19 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 19 λεπτά πριν, spartak1 είπε Το αντικείμενο φαινόταν διαθέσιμο όταν το αγόρασες; Το έστειλαν ηδη ή όχι; https://www.amazon.it/Oculus-PC-Powered-Casco-realtà-virtuale/dp/B07PTMKYS7/ref=sr_1_3?__mk_it_IT=ÅMÅŽÕÑ&keywords=oculus+rift+s&qid=1574952557&smid=A11IL2PNWYJU7H&sr=8-3 Αυτό είναι το αντικείμενο που παρήγγειλα, αν καταλαβαίνω καλά είναι διαθέσιμο και ναι, μου το έχουν στείλει. Επεξ/σία 28 Νοεμβρίου 2019 από Sarevok19 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
spartak1 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2019 2 ώρες πριν, Sarevok19 είπε Καλησπέρα, αγόρασα ένα προιόν από το ιταλικό amazon την τρίτη πληρώνοντας express shipping (2-4 εργάσιμες). Το amazon ενημέρωσε χθες στην παραγγελία ότι θα μου έρθει στις 05/12 που σημαίνει ότι είναι εκτός εύρους express shipping. Ξέρει κανείς αν και πως μπορώ να κάνω claim για refund του express shipping αφού δεν το τήρησαν? Οταν αγόρασες την παραγγελία ποια ακριβως εκτιμώμενη ημερομηνία παραδοσης σου εβγαλε; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sarevok19 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2019 3 λεπτά πριν, spartak1 είπε Οταν αγόρασες την παραγγελία ποια ακριβως εκτιμώμενη ημερομηνία παραδοσης σου εβγαλε; Θα σας στείλουμε μια ειδοποίηση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μόλις μπορέσομε να σας παράσχουμε την αναμενόμενη ημερομηνία παράδοσης. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zx1234r Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Πάντως και μένα 5/12 μου έδωσε. το έβαλα στο καλάθι με express έτσι για δοκιμή. Επεξ/σία 28 Νοεμβρίου 2019 από zx1234r Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
spartak1 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2019 2 ώρες πριν, Sarevok19 είπε Θα σας στείλουμε μια ειδοποίηση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μόλις μπορέσομε να σας παράσχουμε την αναμενόμενη ημερομηνία παράδοσης. Αρα το 2-4 μέρες που έγραψες στο αρχικό μήνυμα απο που προκύπτει; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sarevok19 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2019 14 ώρες πριν, spartak1 είπε Αρα το 2-4 μέρες που έγραψες στο αρχικό μήνυμα απο που προκύπτει; Προκύπτει από το ότι έγραφε ότι το express delivery κάνει 2-4 εργάσιμες, για αυτό και το πλήρωσα. Μπορείς να το δεις και εδώ : https://www.amazon.it/gp/help/customer/display.html/ref=hp_left_v4_sib?ie=UTF8&nodeId=201910820 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jkoukos Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Σου έγραψα όμως τι αναφέρει η ίδια η Amazon στο link που παραθέτεις. Δηλαδή η περίοδος 2-4 εργάσιμων ημερών ξεκινά από την αποστολή (και όχι την αγορά) του δέματος. Γι' αυτό σε ρωτήσαμε αν σου έδωσε συγκεκριμένη ημερομηνία αποστολής ή γενικά σου ανέφερε την αντίστοιχη παράδοσης. Έχει διαφορά αυτό. Επεξ/σία 29 Νοεμβρίου 2019 από jkoukos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα