Προς το περιεχόμενο

Κτεο και γυρισμένα χιλιόμετρα.


Droper88

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, asmilon είπε

Κολλησατε στο αν ειναι ενα δυο ή 2700 τα αυτοκινητα και οχι στο πραγματικο προβλημα. ΟΚ στο δειγμα του car.gr, που δεν αντιπροσωπευει το συνολο της Ελλαδας, τα συγκεκριμενα χιλιομετρα ειναι στο 10%, απο τα αλλα 21.161 που φαινονται εκει με πιο λιγα χιλιομετρα κανενα δεν ειναι πειραγμενο; Και αν ειναι πειραγμενο φταιει ο πελατης; Κοιτατε το δακτυλο και χανετε το δασος.

Εγώ προσωπικά δεν κόλλησα πουθενά, απλά επισήμανα μια εξωφρενική ανακρίβεια που έγραψες.

Τώρα αν άλλα έγραψες και άλλα ήθελες να καταλάβουμε, δικό σου το λάθος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 128
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

8 λεπτά πριν, asmilon είπε

; Και αν ειναι πειραγμενο φταιει ο πελατης; Και μαλιστα δε πειραζει που κανει απατη ο πωλητης; Κοιτατε το δακτυλο και χανετε το δασος.

Είπαμε κάτι τέτοιο;;;; Φυσικά και έχει πολλά πειραγμένα από εμπόρους. Και φυσικά δεν φταίει ο πελάτης. 

Και τέλος σε αμάξια 5-7 ετών, ο μέσος όρος χλμ σου είπα ποιος είναι. Όχι τα 150Κ+. 

Καλο ΣΚ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 23/7/2021 στις 9:07 ΠΜ, agnostos13 είπε

Σχετικό είναι αυτό

Σιγουρα ειναι σχετικό αλλά τη κρυπτογραφηση ενός κοντερ του 2021 θα μπορει να την σπάσει, σε 6-7-8 χρόνια που θα χρειαστεί να αλλαχθούν τα χιλιόμετρα για τους ευνοητους λόγους, ακόμα και  το τότε 12χρονο ανηψακι μου με το smartwatch που θα του εχει φερει δωρο ο Αγιος Βασιλης,  που λεει ο λόγος....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, nik0laus είπε

Σιγουρα ειναι σχετικό αλλά τη κρυπτογραφηση ενός κοντερ του 2021 θα μπορει να την σπάσει, σε 6-7-8 χρόνια που θα χρειαστεί να αλλαχθούν τα χιλιόμετρα για τους ευνοητους λόγους, ακόμα και  το τότε 12χρονο ανηψακι μου με το smartwatch που θα του εχει φερει δωρο ο Αγιος Βασιλης,  που λεει ο λόγος....

Δεν αναφέρθηκα σε κρυπτογράφηση κοντέρ.

Διάβασε καλύτερα τα γραφόμενα μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
22 ώρες πριν, asmilon είπε

Οτι φταιει ο Ελληνας που κοιταει τα χιλιομετρα στο αμαξι οταν παει να παρει μεταχειρισμενο.

Και τι πρέπει να κοιτάει? Τα φώτα !!! Μην τρελαθούμε, τα χλμ καθορίζουν και την τιμή σε ένα όχημα, όσο καλοδιατηρημένο και να είναι, τα χλμ είναι η βάση για την τιμή ΤΕΛΟΣ !!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Δεν αναφέρθηκα σε κρυπτογράφηση κοντέρ.

Διάβασε καλύτερα τα γραφόμενα μου.

Ok 

Οτι κρυπτογραφειται "σήμερα",  αποκρυπτογραφειται  ευκολα  "αυριο"

η ουσία ειναι οτι  τιποτε δε μενει κρυφό για πάντα  

Ουδεν κρυπτον υπό του ηλιου 

Οπότε λάθος εκανα , δεν ειναι σχετικό....

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλα αυτά ξεκινάνε από την αφραγκία μας που ψάχνουμε να βρούμε αυτοκίνητα 10ετίας ++++ με 2 και 5 χιλιάρικα.

Αν δεν είμασταν φτωχομπινέδες, θα αγοράζαμε καινούργια αυτοκίνητα και δε θα είχαμε τέτοια θέματα.

είναι αυτό που λένε. Όπου φτωχός και η μοίρα του.

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και γω παθων με ενα 2ο μικρο αμαξακι που πηρα , με -60.000 στο κοντερ , αρχικα ξενερωσα απιστευτα απ οτι αλλη ειπα δεν μου εχει βγαλει κατι , το προσεχω και το συντηρω οσο καλυτερα μπορω και προσπαθω να το αποβαλλω απο μεσα μου , οτι πληρωσα +1000 ευρω παραπανω με αντιστοιχα που ειχαν τα ιδια χλμ .

Απο την αλλη εχω ενα μεγαλυτερο αμαξι 2008 μοντελο , με 98.000 χλμ ναι πραγματικα , ενας ιδιοκτητης και ολα τα κτεο κανονικα , οταν το εβαλα αγγελια κανεις δεν με πιστευε παρ ολη την αψογη κατασταση , αλλα και κανεις δεν το πληρωνε , ηθελαν αλλα με υποτιθεμενα 120.000 με -1500 ευρω , 

το συμπερασμα ειναι οτι φταιμε και εμεις γιατι ψαχνουμε το φτηνο και οχι το καλο , και το καλο δεν το πληρωνουμε , ή αν το πληρωσουμε το καλο το θελουμε στην τιμη του φθηνου !!!!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, phanispal είπε

Μα και σε αυτά γυρισμένα θα ήταν.

εγω πηρα ενα αμαξι με 85000 χλμ με 4500 ευρω , ενω ειχα βρει με 120.000 με 3500 ευρω αλλα εισαγωγης , κοινο παρανομαστη και τα 2 θα ειχα κοντα στις 150.000 - 180.000 αλλα με 1000 ευρω εγω στην τσεπη 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καθεστε και χτυπιεσετε

1. απο εμπορους 99 στους 100 κατεβάζουν τα χιλομετρα (το ξέρουμε ολοι μας)
2. πλέον εκεί που ειναι η τιμές αγορά μεταχ απλά ειναι ασύμφορη (αν πας πας σε καινούργιο αν εχεις το ποσό η αν μπορείς να πάρεις δανειο και προφανώς να βρεις εγγυητή η και τπτ)
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είναι λάθος αυτό που λέτε οτι ο αριθμός των χιλιομέτρων είναι αυτό που μετράει σε ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο . Αυτό που μετράει είναι οι θερμικοί κύκλοι που έχει κάνει η μηχανή , ζέσταμα κρύωμα , η υπερθέρμανση , η ελλιπής λίπανση ( περιμένω να αλλάξω λάδι στα 20 000 χιλιόμετρα και όχι μια φορά το χρόνο ) και άλλα πολλά .

Ένα αυτοκίνητο που πηγαίνει στην Αττική οδό πχ 100 χιλιόμετρα την μέρα μπορεί να έχει την ίδια καταπόνηση με ένα αυτοκίνητο που κάνει 20 χιλιόμετρα στο κέντρο της Αθήνας , ξεκίνα σταμάτα στα φανάρια , λακούβες κλπ .

Τον καιρό της απόσυρσης , είχα πάρει ένα ατρακάριστο opel astra F από κουμπάρο συνάδελφου που πήγαινε κάθε μέρα 100 + km στη δουλειά του από την Εθνική οδό , με πάνω από 200 000 χιλιόμετρα για 450 ευρώ . ( όσα θα του έδινε ο αποσυρτζής ) .

Το "παλιό " αυτοκίνητο  δούλευε ρολόι , ούτε νερό δεν κοίταγα αν χάνει σε αντίθεση   πχ  με ένα πρόσφατο 10ετίας peugeot 308 αυτοκίνητο γνωστού μου  που πηγαίνει 5 -10 χλμ κάθε φορά και αν πήγαινε πουθενά μακρύτερα το καλοκαίρι άναβε το λαμπάκι της θερμοκρασίας ...

 

 

Επεξ/σία από chrismoute
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Υπαρχουν τα one-time pad encryptions. Σιγουρα υπαρχει η πιθανοτητα να αποκρυπτογραφησουν οτιδηποτε χρησιμοποιησουν αλλα ο σκοπος εδω ειναι να δυσκολεψουν τους επιτηδειους. 

 

Αφου οι αυτοκινητοβιομηχανιες επικοινωνουν απομακρυσμενα με τον εγκεφαλο του αυτοκινητου τοσο δυσκολο θα ηταν να κρατανε ιστορικο χιλιομετρων ανα διαστηματα (πχ αν χρονο) ?

 

Τα αυτοκινητα θα επρεπε να μετρανε ωρες λειτουργιας και οχι χιλιομετρα! 

Επεξ/σία από Shyn
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, chrismoute είπε

Είναι λάθος αυτό που λέτε οτι ο αριθμός των χιλιομέτρων είναι αυτό που μετράει σε ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο . Αυτό που μετράει είναι οι θερμικοί κύκλοι που έχει κάνει η μηχανή , ζέσταμα κρύωμα , η υπερθέρμανση , η ελλιπής λίπανση ( περιμένω να αλλάξω λάδι στα 20 000 χιλιόμετρα και όχι μια φορά το χρόνο ) και άλλα πολλά .

Ένα αυτοκίνητο που πηγαίνει στην Αττική οδό πχ 100 χιλιόμετρα την μέρα μπορεί να έχει την ίδια καταπόνηση με ένα αυτοκίνητο που κάνει 20 χιλιόμετρα στο κέντρο της Αθήνας , ξεκίνα σταμάτα στα φανάρια , λακούβες κλπ .

Τον καιρό της απόσυρσης , είχα πάρει ένα ατρακάριστο opel astra F από κουμπάρο συνάδελφου που πήγαινε κάθε μέρα 100 + km στη δουλειά του από την Εθνική οδό , με πάνω από 200 000 χιλιόμετρα για 450 ευρώ . ( όσα θα του έδινε ο αποσυρτζής ) .

Το "παλιό " αυτοκίνητο  δούλευε ρολόι , ούτε νερό δεν κοίταγα αν χάνει σε αντίθεση   πχ  με ένα πρόσφατο 10ετίας peugeot 308 αυτοκίνητο γνωστού μου  που πηγαίνει 5 -10 χλμ κάθε φορά και αν πήγαινε πουθενά μακρύτερα το καλοκαίρι άναβε το λαμπάκι της θερμοκρασίας ...

 

 

μα αυτος ειναι ο λογος που αμαξια με 200κ χλμ απο γερμανια ειναι καθαρα και γυρνανε χιλιομετρα στα 80κ και δεν φαινεται καθολου οτι εχει περισσοτερα. τα ταξιδιαρικα χιλιομετρα και x5 να ειναι σε σχεση με την πολη ειναι καλυτερα. εχω αμαξι με 160κ και επειδη δεν παει πολη ποτε, οποιος μαστορας το βλέπει λεει αυτο εχει άλλα 200 χωρις να ζητησει φραγκο. το αμαξι πολής μου στα 70κ ειναι χαρχαλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, nik0laus είπε

Ok 

Οτι κρυπτογραφειται "σήμερα",  αποκρυπτογραφειται  ευκολα  "αυριο"

η ουσία ειναι οτι  τιποτε δε μενει κρυφό για πάντα  

Ουδεν κρυπτον υπό του ηλιου 

Οπότε λάθος εκανα , δεν ειναι σχετικό....

 

 

Το θέμα είναι να μην «ανοίγει» ούτε φυσικά, ούτε ηλεκτρονικά χωρίς να φαίνεται οτι έχει μπει χέρι!

Εκεί είναι το ζουμί...

Και φυσικά θα ξεκλειδώσει κάποτε αλλά θα υπάρχει τίμημα (σε χρόνο) και φυσικά θα είναι εμφανές οτι κάποιος το έχει «σπάσει» οπότε αυτό φτάνει για να θεωρηθεί πειραγμένο.

Αν καταλαβαίνεις τι λέω...

Από εκεί και πέρα αν συγχρονίζει και με το σύστημα του κατασκευαστή σε τακτά χρονικά διαστήματα έχεις διπλή ασφάλεια.

Πόσα θα καταφέρει να αλλάξει ο επίδοξος hacker, χωρίς να τον πάρουν χαμπάρι, πότε και με ποιό κέρδος;

 

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...