Προς το περιεχόμενο

Κτεο και γυρισμένα χιλιόμετρα.


Droper88

Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 ώρες πριν, ippokampos είπε

Καλησπέρα ,
Για να μην ανοιγω νεο θεμα.

Μετα απο μια βλαβη στο δυναμό του αμαξιου ειχα καποια προβληματα με κατι σφαλματα.
Μετα απο απο μια ερευνα σε ηλεκτρολογο , με εστειλε σε ενα τεχνικο που προγραμματιζει εγκεφαλους , κανει χαρτογραφησεις και δε ξερω τι αλλο. Αφου εντοπισε το προβλημα στην πλακετα της ασφαλειοθηκης , ειπε να δοκιμασουμε μια αλλη απο ιδιο μοντελο. Εκει που προσπαθουσε να την κανει να δουλευει με τον εγκεφαλο του αμαξιου , διαπιστωσε λεει οτι δεν κανει για αυτο το μοντελο και σταματησε τη διαδικασια.
Ελα ομως που οταν τοποθετησε την δικια μου ασφαλειοθηκη , καταφερε να κανει το κοντερ να δειχνει , τα χιλιομετρα της δευτερης , (δε ξερω πως γινεται αυτο) και απο
100000+ χιλιομετρα που εδειχνε το αμαξι , ξαφνικα τωρα δειχνει 280000. Τσακωθηκα μαζι του γιατι δεν ηξερε προφανως να το επαναφερει , οτι πρωτη φορα γινεται κλπ
Και ερχομαι στο ερωτημα.
Υπαρχει καποιος τροπος που καποιος μαστορας να μπορει να ξερει ακριβως τα χιλιομετρα που εχει διανυσει κανονικα το αμαξι και οχι αυτα που δειχνει στο καντραν , ωστε να γινει σωστα η διορθωση αν γινεται δηλαδη κιολας;

Σε κάποια μοντέλα η πληροφορία των διανυθέντων χιλιομέτρων αποθηκεύεται ηλεκτρονικά σε 3-4 διαφορετικές συσκευές, έτσι ώστε να είναι αδύνατο να μειωθούν. Αν αλλαχτεί κάποια από αυτές, πχ ο εγκέφαλος, τότε όλες οι συσκευές θα συγχρονιστούν με την μεγαλύτερη ένδειξη, αυτό έγινε στην περίπτωση σου.

Πάντως λίγο απίθανο να μπορεί να διορθωθεί, ρώτα αυτούς που επισκευάζουν/γυρίζουν κοντέρ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 128
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

16 λεπτά πριν, Kώστας94 είπε

Καλησπέρα! επαναφέρω το θέμα , πήρα σήμερα σε ένα ιδιωτικό κτέο να ρωτήσω αν μπορεί να γίνει έλεγχος του ιστορικού χιλιομέτρων ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου και μου απάντησαν οτι με τον κλασσικό έλεγχο δεν μπορούν να δουν το ιστορικό του μόνο αν το αμάξι ξαναπεράσει κτεο εκείνη την στιγμή θα φανούν τα χιλιόμετρα όλων των προηγούμενων ετών. Οπότε πριν την αγορά ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου θα πρέπει να πάει ο ενδιαφερόμενος με τον ιδιοκτήτη ( μαντράς ή ιδιώτης ) και να περάσει το αυτοκίνητο κτέο κάτι που δεν νομίζω να συφμωνήσουν οι περισσότεροι μαντράδες αλλά και ιδιώτες . 

Τα χιλιόμετρα εχουν αρχίσει και εμφανίζονται στα ΚΤΕΟ απο 9/2019. Αν υπάρχει ΚΤΕΟ απο τότε και μετά, θα αναγράφει και τα χιλιόμετρα. 

Αν το ΚΤΕΟ είναι επανέλεγχος, δεν θα τα αναγράφει. Εν ολίγοις, ΚΤΕΟ χρειάζεται να περαστεί, μόνο αν έχουν γυριστεί τα χιλιόμετρα μετά το τελευταίο ΚΤΕΟ που θα έχει το αμάξι (λιγότερο από 2 χρόνια δηλαδή - που ούτως ή αλλως πόσα να κάνει σε 2 χρόνια?)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, Kώστας94 είπε

Καλησπέρα! επαναφέρω το θέμα , πήρα σήμερα σε ένα ιδιωτικό κτέο να ρωτήσω αν μπορεί να γίνει έλεγχος του ιστορικού χιλιομέτρων ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου και μου απάντησαν οτι με τον κλασσικό έλεγχο δεν μπορούν να δουν το ιστορικό του μόνο αν το αμάξι ξαναπεράσει κτεο εκείνη την στιγμή θα φανούν τα χιλιόμετρα όλων των προηγούμενων ετών. Οπότε πριν την αγορά ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου θα πρέπει να πάει ο ενδιαφερόμενος με τον ιδιοκτήτη ( μαντράς ή ιδιώτης ) και να περάσει το αυτοκίνητο κτέο κάτι που δεν νομίζω να συφμωνήσουν οι περισσότεροι μαντράδες αλλά και ιδιώτες . 

Γιατί να μην συμφωνήσουν αν το πληρώνεις εσύ;

Οποιαδήποτε άρνηση ελέγχου είναι για μένα ένδειξη οτι κάτι πάνε να κρύψουν οπότε προσπερνάς.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, Kώστας94 είπε

Καλησπέρα! επαναφέρω το θέμα , πήρα σήμερα σε ένα ιδιωτικό κτέο να ρωτήσω αν μπορεί να γίνει έλεγχος του ιστορικού χιλιομέτρων ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου και μου απάντησαν οτι με τον κλασσικό έλεγχο δεν μπορούν να δουν το ιστορικό του μόνο αν το αμάξι ξαναπεράσει κτεο εκείνη την στιγμή θα φανούν τα χιλιόμετρα όλων των προηγούμενων ετών. Οπότε πριν την αγορά ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου θα πρέπει να πάει ο ενδιαφερόμενος με τον ιδιοκτήτη ( μαντράς ή ιδιώτης ) και να περάσει το αυτοκίνητο κτέο κάτι που δεν νομίζω να συφμωνήσουν οι περισσότεροι μαντράδες αλλά και ιδιώτες . 

Και γιατί να μην συμφωνήσουν αν δεν έχουν να κρύψουν κάτι?  Ίσα ίσα κανέναν δεν θα χαλάσει να αποκτήσει φρέσκο δελτίο ελέγχου ΚΤΕΟ χωρίς χρέωση. Αν δεν συμφωνούν, απλά προσπερνάς.

Η απεικόνιση του ιστορικού χιλιομετρικών ενδείξεων στα δελτία ΚΤΕΟ πάντως γίνεται εδώ και πάνω από χρόνο, συνεπώς ήδη πάνω από τα μισά από τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν έχουν δελτίο με ιστορικό, και σύντομα θα έχουν όλα.

 

Επεξ/σία από Joshua21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, xsterg είπε

εγω δεν καταλαβαινω γιατι πατε και αγοραζετε αυτοκινητα απο μαντραδες. το εχουμε πει χιλιες φορες. ολα σχεδον εχουν γυρισμενα χιλιομετρα. τα τρακαρισμενα ειναι επιμελως επισκευασμενα. εσεις εκει. μαντρα. και δεν φτανει αυτο. παιρνεις αυτοκινητο. πριν το αγορασεις αν δεις οτι σου κανει πηγαινε και περασε το απο ενα κτεο της αρεσκειας σου. εκει βγαινουν διαμαντια. δινετε ενα καρο χρηματα για αυτοκινητο και τσιγκουνευεστε τα 45€ του κτεο. και μετα βαζετε τα κλαματα. ε καλα να παθετε. 

την επομενη λοιπον αυτοκινητο απο ιδιωτη και περασμα απο κτεο οταν αποφασισετε οτι αυτο θελετε. τοσο απλα. 

Ας μην ισοπεδώνουμε.

Υπάρχουν και αξιόλογοι μαντράδες που σέβονται τη δουλειά τους και τους πελάτες τους. Και δεν είναι λίγοι.

Οι ιδιώτες δηλαδή λίγα κάνουν? Ας μην αφορίζουμε, απλά να είμαστε πολύ προσεκτικοί.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, xsterg είπε

την επομενη λοιπον αυτοκινητο απο ιδιωτη και περασμα απο κτεο οταν αποφασισετε οτι αυτο θελετε. τοσο απλα. 

Καλή τύχη αν αυτά είναι τα βασικά κριτήρια σου για επιλογή μεταχειρισμένου.

Ειδικά το ελληνικό ΚΤΕΟ,η σούπερ αξιόπιστη επιλογή για έλεγχο.

Άλλα πράγματα κοιτάς.Το αν είναι από ιδιώτη και αν έχει φρέσκο Κτεο,είναι τα τελευταία και πιο ασήμαντα.

Ο καθένας βέβαια ότι νομίζει σωστό κάνει.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, eMike είπε

Ας μην ισοπεδώνουμε.

Υπάρχουν και αξιόλογοι μαντράδες που σέβονται τη δουλειά τους και τους πελάτες τους. Και δεν είναι λίγοι.

Οι ιδιώτες δηλαδή λίγα κάνουν? Ας μην αφορίζουμε, απλά να είμαστε πολύ προσεκτικοί.

Δεν είπα ότι όλοι οι μαντραδες ότι είναι απατεώνες. Συνήθως οι λίγοι και κακοί σπιλώνουν όλη την ομάδα. Και αυτό έχει γίνει τώρα. 

Για τους ιδιώτες τώρα. Ο ιδιώτης μπορεί να έχει την πρόθεση να κάνει την παράγονται αλλά σε συνήθη αυτοκίνητα μέσης και χαμηλής τιμής αυτό θα αποφέρει ελάχιστη έως καθόλου αύξηση της αξίας και μεγάλο Ρίσκο αν αποκαλυφθεί η απάτη γιατί δεν είναι επαγγελματίες. Σιγά μην κάτσει ο κάθε ιδιώτης που πουλάει ένα αυτοκίνητο καθε 10, 15 έτη,  να μπει σε τέτοια διαδικασία. Και τι αύξηση της αξίας του οχήματος να γίνει? Ελάχιστη έως καθόλου. Συν το ότι πρέπει να παραποιηθουν ένα σωρό άλλα πράγματα (πχ Βιβλίο σερβις) που είναι δύσκολο ο μη επαγγελματίας να τα παραποιήσει. 

Το καλύτερο είναι να είσαι ειλικρινής. Αυτό είναι το αυτοκίνητο, αυτά τα χιλιόμετρα, αυτά τα χτυπήματα έχει, θέλω τόσα. Και δεν πέφτεις στα μάτια του άλλου και είσαι και κύριος!

7 ώρες πριν, jmmys είπε

Καλή τύχη αν αυτά είναι τα βασικά κριτήρια σου για επιλογή μεταχειρισμένου.

Ειδικά το ελληνικό ΚΤΕΟ,η σούπερ αξιόπιστη επιλογή για έλεγχο.

Άλλα πράγματα κοιτάς.Το αν είναι από ιδιώτη και αν έχει φρέσκο Κτεο,είναι τα τελευταία και πιο ασήμαντα.

Ο καθένας βέβαια ότι νομίζει σωστό κάνει.

Μεταχειρισμένο δεν έχω αγοράσει ποτέ. Πάντοτε παίρνω καινούργιο. Αν έπαιρνα μεταχειρισμένο πάντως ΔΕΝ θα έπαιρνα από έμπορο και αν κατέληγα στην αγορά του σίγουρα δεν θα τσιγγουνευομουνα 45€του ΚΤΕΟ. Δεν λέω ότι τα ελληνικά ΚΤΕΟ ότι είναι αξιόπιστα, αλλά να ξέρεις ότι στο ΚΤΕΟ φαίνονται σημεία και τέρατα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

Καλημέρα, για να μην ανοιγω νέο θέμα, αν ενα αμάξι περνάει κάθε 2 χρόνια ΚΤΕΟ και αναγράφεται ο σωστός αριθμός χιλιομέτρων και ενώ δεν πειραχτούν κάποια στιγμή το ΚΤΕΟ αναγράψει λάθος αριθμό τι γίνεται; Και την επόμενη φορά αναγεαφούν και πάλι τα σωστά;. Έχω δελτίο κτεόυ που ενώ ο αριθμός χιολμέτρων είναι αυξανόμενος κάποια στιγμή κατέγραψαν από το κτεο λάθος κατεβασμένα χιλιόμετρα και τώρα που πέρσαε πάλι αναγράφηκε ο κανονικός αριθμός.

 

Πήρα στο ΚΤΕΟ τηλέφωνο να τους πως για τη λάθος καταγραφή και μου λένε πως υπάρχει φωτογραφία από το καντραν και δεν έχουν κάνει λάθος. Δεν πειράχτηκαν τα χιλόμετρα του αμαξιου. Για να καταλάβετε θα σας δώσω ένα παράδειγμα.

          2021-230000 

          2019-210000

          2017-110000

          2015-150000

          2013-100000

          2011-79000

έτος 2009- 60000

Τι γίνεται σε αυτήν την περίπτωση που δεν παραδέχονται το λάθος τους; Ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μία φορά πήγα σε εκείνο το ΚΤΕΟ και από τότε δεν ξαναπήγα, Μουείπαν για να μου τη δείξουν πρέπει να περάσω από εκεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, meletis94 είπε

μία φορά πήγα σε εκείνο το ΚΤΕΟ και από τότε δεν ξαναπήγα, Μουείπαν για να μου τη δείξουν πρέπει να περάσω από εκεί.

Ε για πήγαινε από κει πρώτα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά πήγα από εκεί και είδα τη φωτογραφία. Έδειχνε όντως έτσι και δεν έχω ιδέα πως έγινε αυτό. Ποτέ δεν πήραξα τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου ούτε τη χαρτογράφησή του. Μου είπαν πως εαν άλλαξα κάποιο συγκεκριμένο εξάρτημα πάνω στο αμάξι πιθανώς να δημιουργήθηκε έτσι το πρόβλημα (δεν θυμόντουσαν ποιο εξάρτημα καθώς είχαν μια άλλη τέτοια περίπτωση).

Και να αποδείκνυα με κάποιον τρόπο πως δεν υπέστη επεξεργασία ο εγκέφαλος δεν θα μου διόρθωναν τα χιλόμετρα καθώς έχουν τη φωτο. Οπότε δεν αξίζει να πάω στην αντιπροσωπεία για να διερευνήσω το θέμα. Το αυτοκίνητο είναι Fiat παρεμπιπτόντως.

Εμένα αυτό που με ενδιαφέρει είναι να μην μπλέξω με το κράτος και έχω νομικές κυρώσεις από εκεί και πέρα δεν με ενδιαφέρει κάτι άλλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, meletis94 είπε

Τελικά πήγα από εκεί και είδα τη φωτογραφία. Έδειχνε όντως έτσι και δεν έχω ιδέα πως έγινε αυτό. Ποτέ δεν πήραξα τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου ούτε τη χαρτογράφησή του. Μου είπαν πως εαν άλλαξα κάποιο συγκεκριμένο εξάρτημα πάνω στο αμάξι πιθανώς να δημιουργήθηκε έτσι το πρόβλημα (δεν θυμόντουσαν ποιο εξάρτημα καθώς είχαν μια άλλη τέτοια περίπτωση).

Και να αποδείκνυα με κάποιον τρόπο πως δεν υπέστη επεξεργασία ο εγκέφαλος δεν θα μου διόρθωναν τα χιλόμετρα καθώς έχουν τη φωτο. Οπότε δεν αξίζει να πάω στην αντιπροσωπεία για να διερευνήσω το θέμα. Το αυτοκίνητο είναι Fiat παρεμπιπτόντως.

Εμένα αυτό που με ενδιαφέρει είναι να μην μπλέξω με το κράτος και έχω νομικές κυρώσεις από εκεί και πέρα δεν με ενδιαφέρει κάτι άλλο.

Το αυτοκίνητο είναι 1ο χέρι ή το είχε άλλος?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, sphinxgr είπε

Το αυτοκίνητο είναι 1ο χέρι ή το είχε άλλος?

Είναι αγορασμένο μεταχειρισμένο από ενοικιαζόμενα από το 2009 δηλαδή από τότε που πέρασε το 1ο του ΚΤΕΟ στην 4ετία με 60κ χιλιόμετρα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, meletis94 είπε

Είναι αγορασμένο μεταχειρισμένο από ενοικιαζόμενα από το 2009 δηλαδή από τότε που πέρασε το 1ο του ΚΤΕΟ στην 4ετία με 60κ χιλιόμετρα. 

Αν άλλαξες εγκέφαλο ή κοντέρ ή κάτι τέτοιο, ενδεχομένως να έγραφε λάθος χιλιόμετρα. Με το κράτος γιατι να εχεις πρόβλημα? Δεν προκειται να ασχοληθούν γιατι το αυτοκινητο σου ειχε κάποτε "γυρισμένα χιλιόμετρα"

Μόνη επίπτωση που μπορεί να έχει ειναι να στραβώσει μελλοντικός αγοραστής που ουτως ή αλλως δεν θα αλλάξει και πολλά πράγματα γιατι το αυτοκίνητο ήδη έχει πολλά χμ και κανείς δεν θα κοιτάξεις τέτοιες λεπτομέρειες 

Επεξ/σία από sphinxgr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...