Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Λοιπόν μιας και είμαι άσχετος σε θέματα ήχου θα ήθελα την βοήθεια σας. Θέλω ένα  ηχοσύστημα για να καλύπτει χώρο 70τ.μ τώρα και 200τ.μ έπειτα (αν δεν χρειαστεί να αγοράσω εκ νέου στον νέο χώρο κάτι έξτρα θα ήταν σούπερ) η οποία συσκευή ή ηχοσύστημα να μπορεί να παίξει USB , να στέλνω με Bluetooth λίστες με τραγούδια από iPhone (ή να συνδέεται με το iPhone με το καλώδιο και να έχει συμβατότητα).Επίσης να μπορεί να συνδεθεί με ιντερνετικό ραδιόφωνο είτε μόνο του με σύνδεση στο Ίντερνετ είτε να συνδεθεί μια συσκευή στο Ίντερνετ(iPhone,iPad) και μετά στην κεντρική συσκευή !αυτααα μόνο 😝 

Δημοσ.

Εχεις κολλησει στο τηλεφωνο, την σύνδεση και το ιντερνετικο ραδιόφωνο.

Το κυριότερο ειναι να περιγράψεις απο τι θα αποτελείται το ηχοσύστημα, δηλαδη ποσα ηχεια, τι ή ενησχυτης, τι ισχύει να εχει, σε τι χωρο θα δουλεψει

Και τι κυριότερο πόσα διαθέτεις

Γιατί εδω οριο δεν υπάρχει.

Δημοσ.

Μα δεν ξέρω πόσο ισχύ χρειάζομαι  ή τι ηχεία χρειάζομαι για αυτό δεν έγραψα . Αν με ρωτάς πόσα ηχεία θα ήθελα να έχει- 2 είναι μια χαρά  , ξέρω μόνο τα τετραγωνικά του χώρου τα έγραψα (70τμ τώρα και έπειτα από κανένα 2μηνο 200τμ) όποτε φαντάζομαι κάτι που να ισχύει για τα 200 και στα 70 θα δουλεύει στο χαμηλό ..ο χώρος είναι στούντιο γυμναστικής. Χρήματα αν και δεν ξέρω τιμές όποτε μπορεί να πω και χαζομάρα μέχρι 600-800€ θέλω να πιστεύω ότι μπορεί να γίνει η δουλειά μου :)  

Ευχαριστώ για την απάντηση. 

Δημοσ.

Το ιδανικό είναι ένας ραδιοενισχυτής όπου μπορείς να βρεις και με internet radio,και φυσικά με διάφορες πηγές για τις συσκευές σου,και να το συνδυάσεις με ένα καλό σετ ηχείων.Τα κακά νέα είναι ότι μάλλον θα πρέπει να ανεβάσεις το μπάτζετ για να κανεις δουλίτσα.

Δημοσ.
11 ώρες πριν, gianniz_k είπε