Προς το περιεχόμενο

Ip camera gearbest 5.45€ [ΑΚΥΡΑ]


panosdOUG

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ντάξει παιδιά μη βλέπουμε παντού απάτες και συνομωσίες, το πιο πιθανό είναι οτι όντως έκανε λάθος και όντως ο τυπάς έχει ένα μαγαζάκι/αποθηκούλα και τον πιέζει το gearbest να στείλει τις παραγγελίες. Γιατί σε περιπτώσεις λάθους στο παρελθόν με ίδιο το gearbest πωλητή, έχουν τιμήσει κανονικά παραγγελίες μου.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 139
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

30 λεπτά πριν, carolosjk είπε

Ντάξει παιδιά μη βλέπουμε παντού απάτες και συνομωσίες, το πιο πιθανό είναι οτι όντως έκανε λάθος και όντως ο τυπάς έχει ένα μαγαζάκι/αποθηκούλα και τον πιέζει το gearbest να στείλει τις παραγγελίες. Γιατί σε περιπτώσεις λάθους στο παρελθόν με ίδιο το gearbest πωλητή, έχουν τιμήσει κανονικά παραγγελίες μου.

Ωραία σενάριο, μου ενισχύει την απόφαση να μην ακυρώσω :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, cross13 είπε

και εμενα μου εστειλε μνμ δεν προκειται να ακυρωσω!θα του απαντησω οτι ειναι υποχρεωση του να τα στειλει αφου εχω πληρωσει!

Δεν ειναι υποχρεωση του! Το θεμα ειναι να σου καληψει την αναγκη (την αγορα) η να σου στειλει τα χρηματα! 

Παιδια δεν νομιζω οτι το Bangood και το Gearbest χρειαζονται διαφήμιση. Ενα λάθος ηταν (λογικα εκει επρεπε να ειναι μονο η καρτα SD). Αυτο ειναι ολο.. το να θέλουμε απο εναν που εχει το μαγαζάκι του εκει να μας στειλει κατι σε τιμη ξεφτιλα.. ειναι ξεφτίλα για εμάς τους ίδιους! (Και δεν θα γινει κιόλας)

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά δεν υπάρχει περιπτώσει να στείλουν τις παραγγελίες. Δεν τους κρατάτε εσείς για να τους τιμωρησετε αν δεν στείλουν τις παραγγελίες. Κανείς δεν θα τους πειράξει. Ένα λάθος είναι θα ακυρώσουν τις παραγγελίες και τέλος. Το πολύ πολύ να πάρει αρνητικές το μαγαζί (inqmega) και να ανοίξει με άλλο όνομα. So what? 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, vrwmiar1Z είπε

Δε κατάλαβα, δεν μπορεί να στείλει τη κάμερα που κάνει 5,5€ και θα στείλει εάν ακυρώσουμε κουπόνι 4$; ποιον κοροϊδεύουν

συγκεντρώσου......η κάμερα ΔΕΝ κάνει 5,5€ 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, vrwmiar1Z είπε

Δε κατάλαβα, δεν μπορεί να στείλει τη κάμερα που κάνει 5,5€ και θα στείλει εάν ακυρώσουμε κουπόνι 4$; ποιον κοροϊδεύουν

Προτιμά να χάσει 4$ παρά 30$. Σκέψου το λίγο 

Εγώ ζήτησα ο ίδιος ακύρωση. Θα τα πάρω που θα τα πάρω τα λεφτά μου πίσω ας τα πάρω μια ώρα νωρίτερα αφού δεν έχει νόημα να περιμένω. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από ότι βλέπω στον κάθε ένα λέει ξεχωριστή δικαιολογία. Μου ήρθε και σε μένα σχετικό μήνυμα με κουπόνι 4$ και απάντησα να συνεχιστεί η παραγγελία καθώς έχει γίνει η πληρωμή. 

Ας πούμε ότι δεχόμαστε το κουπόνι. Γιατί να είναι 4$ και όχι 5,59 ή όσο έκανε η παραγγελία? Δλδ είναι είχε ας πούμε 3000 παραγγελίες, κερδίζει 3000$ + ότι σε δεσμεύει και με το κουπόνι!

Έστειλα και σχετικό μήνυμα στο "HelpDesk" του Gearbest και είπαν να τους ενημερώσω για την εξέλιξη της υπόθεσης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, d_gkal είπε

σε εμενα δεν εχει μιλησει κανεις, φαινεται να ειναι ενεργη η παραγγελια. 

ποσο να περιμενω πια;

Ενεργή είναι και εμένα. Πήγαινε στα μηνύματά σου και επέλεξε από επάνω seller message. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν έχω στείλει στον πωλητή μήνυμα για ακύρωση και δεν έχει απαντήσει ακόμα. Νομίζω ότι το μαγαζί θα πάει για κλείσιμο η αυτός που είναι υπεύθυνος ως πωλητής θα εξαφανιστεί καθώς δεν υπάρχει περίπτωση να στείλει τις παραγγελίες γιατί η χασούρα είναι υπερβολικά υψηλή. Αν δεν έχει πάρει τα λεφτά και έχει εξαφανιστεί δηλαδή ίσως τα καλύψει το gearbest. Σε επικοινωνία που είχα με το gearbest για το θέμα είναι ότι θα επικοινωνήσουν με τον πωλητή γιατί δεν ξέρουν τι έχει γίνει. Ξεκινήστε να στέλνετε μηνύματα στο gearbest για το τι έχει γίνει μπας και τουλάχιστον πάρουμε τα χρήματα πίσω γιατί βλέπω τον πωλητή να έχει μεταναστεύει για αλλού 😀

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, likos_de είπε

Λοιπόν έχω στείλει στον πωλητή μήνυμα για ακύρωση και δεν έχει απαντήσει ακόμα. Νομίζω ότι το μαγαζί θα πάει για κλείσιμο η αυτός που είναι υπεύθυνος ως πωλητής θα εξαφανιστεί καθώς δεν υπάρχει περίπτωση να στείλει τις παραγγελίες γιατί η χασούρα είναι υπερβολικά υψηλή. Αν δεν έχει πάρει τα λεφτά και έχει εξαφανιστεί δηλαδή ίσως τα καλύψει το gearbest. Σε επικοινωνία που είχα με το gearbest για το θέμα είναι ότι θα επικοινωνήσουν με τον πωλητή γιατί δεν ξέρουν τι έχει γίνει. Ξεκινήστε να στέλνετε μηνύματα στο gearbest για το τι έχει γίνει μπας και τουλάχιστον πάρουμε τα χρήματα πίσω γιατί βλέπω τον πωλητή να έχει μεταναστεύει για αλλού 😀

και εγώ έστειλα και ακύρωση πριν 3 μέρες αν θυμάμαι καλα , και χθές μου τα έστειλε.

Αρα θα στα στείλει και σενα. Υπομονη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ μίλησα live και απαίτησα να μου σταλεί η παραγγελία.  Μου έδωσαν 2 επιλογές,  ή να ακυρώσω ή να περιμένω μια βδομάδα.  Επέλεξα να περιμένω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε εμενα δεν εχει απαντηση απο 7 του μηνα που μου εστειλε και του απαντησα οτι θελω την παραγγελια!

Εχω μιλησει 2 φορες στο chat και τους εχω κραξει αλλα βγαζουν την ουρα τους απεξω και μου λενε να μιλησω με τον πωλητη,επισης εχω ανοιξει ticket στο gearbest και αναφερω οτι θελω την παραγγελια και εχω επισυναψει σε screenshot τα μνμ του πωλητη και τις φωτογραφιες απο την σελιδα παραγγελιας οπως εστειλα μεσω paypal μνμ στο gearbest και αναφερω τα ιδια αλλα μεσω paypal και μου απαντησε το gearbest να κλεισω το case και τους λεω δεν υπαρχει περιπτωση να το κλεισω γιατι μετα δεν ξανα ανοιγει.

Screenshot_5.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...