Προς το περιεχόμενο

Accounts στον Κωτσοβολο - για ελεγξτε [ΑΚΟΜΑ ΚΑΜΙΑ ΕΞΕΛΙΞΗ-συνεχιζει το προβλημα]


matrixxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πάντως η αλλαγή στο site τους έχει γίνει αρκετές μέρες πριν από Black Friday.  Σε τηλεφωνική επικοινωνία μου είπαν ευκαιρία να ξαναγνωριστούμε από την αρχή.  Στις τελευταίες παραγγελίες μου έχει έρθει σε SMS διαφορετικός αριθμός παραγγελίας από αυτόν που δείχνει στο site. Ακυρώνω παραγγελία και στο site φαίνονται 2 παραγγελίες,  μια σε εξέλιξη και μια ίδια ακόμη ακυρωμένη με διαφορετικό αριθμό παραγγελίας. Πραγματικά ό.τι να ναι. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 212
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Έχω κάνει παραγγελία από τις 26/11 χωρίς να  καταφέρω εκείνη την ημέρα να κάνω λογκίν ποτέ. Με το ΙΔΙΟ μέιλ που έχουν στον λογαριασμό μου, αποδέχτηκαν την παραγγελία και κατευθείαν το προϊόν εξαντλήθηκε. Δεν ξαναμπήκε στο σάιτ τους, μικρό το κακό.

Τους πήρα τηλ στις 6/12 και αφού επιασα με το ζόρι και αναμονή σχεδόν 30 λεπτά, μου είπαν ότι χθες θα παραλάμβανα. Τίποτα, καμία ενημέρωση . Τους ενόχλησα σήμερα, έχει σταλεί με ταχυδρομική γιατί είμαι επαρχία και το τράκινκ ναμπερ ενώ δείχνει ότι έφτασε σήμερα στις 01:20, στις 08:00 δείχνει πως είναι πάλι Αττική και μάλιστα στο Ρέντη. Είμαι περίεργος αν ποτέ θα το παραλάβω.

Κάθε περισυ και καλύτερα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, achilles_g_ είπε

Είναι τραγικό. Γιατί δεν έχεις το προϊόν στα χέρια σου πχ εγώ από 27/10, και έχεις μειώσει το πιστωτικό όριο της κάρτας σου κ ενδεχόμενος να μη μπορείς να κάνεις άλλη αγορά. Κανονικά η χρέωση θα έπρεπε να γίνεται κατά την τιμολόγηση όπως πχ κάνει το Amazon. 

Εγώ δεν έχω το προϊόν από 28/11 και μου έχει χρεώσει όλο το ποσό, όχι μία δόση. Τι πρέπει να κάνω? Να πηδήξω από το μπαλκόνι? Αν θες να αυξήσεις το πιστωτικό σου όριο μπορείς να κάνεις προεξόφληση της δόσης μέσα από το ebanking. Θέλω να πω ότι αυτό είναι μέσα στο πρόγραμμα από τη στιγμή που επιλέγουμε να κάνουμε έτσι τις αγορές μας και δεν χρειάζεται να δημιουργούμε δράμα.

Ήδη τα πράγματα έχουν αρχίσει να στρώνουν στο Κωτσόβολο και βλέπω να κάνουν προσπάθεια γιατί πλέον απαντούν στο τηλέφωνο και στα email.

Αν παρόλα αυτά δε συμφωνούμε με αυτή τη πολιτική τότε δε ξαναψωνίζουμε από τα μαγαζιά που μας άφησαν δυσαρεστημένους και ψωνίζουμε από το ΑΜΑΖΟΝ που ανέφερες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, bfc είπε

Εγώ δεν έχω το προϊόν από 28/11 και μου έχει χρεώσει όλο το ποσό, όχι μία δόση. Τι πρέπει να κάνω? Να πηδήξω από το μπαλκόνι? Αν θες να αυξήσεις το πιστωτικό σου όριο μπορείς να κάνεις προεξόφληση της δόσης μέσα από το ebanking. Θέλω να πω ότι αυτό είναι μέσα στο πρόγραμμα από τη στιγμή που επιλέγουμε να κάνουμε έτσι τις αγορές μας και δεν χρειάζεται να δημιουργούμε δράμα.

Ήδη τα πράγματα έχουν αρχίσει να στρώνουν στο Κωτσόβολο και βλέπω να κάνουν προσπάθεια γιατί πλέον απαντούν στο τηλέφωνο και στα email.

Αν παρόλα αυτά δε συμφωνούμε με αυτή τη πολιτική τότε δε ξαναψωνίζουμε από τα μαγαζιά που μας άφησαν δυσαρεστημένους και ψωνίζουμε από το ΑΜΑΖΟΝ που ανέφερες.

Εσύ μπορείς να λες ευχαριστώ στον Κωτσοβολο για τις υπηρεσίες του. Εγώ έχω διαφορετική άποψη. Κ επιπλέον μίλησα για προϊόν από 27/10. Δεν είναι το ίδιο, Έτσι? 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απαραδεκτο να θεωρειται λογικο να περνανε 2 εβδομαδες, ποσω δε μαλλον 2 μήνες για ηλεκτρονικη παραγγελια. Και οι τυποι βρηκαν την απολυτη στιγμη να κανουν αλλαγες Black Friday και Χριστουγεννα. Και μπραβο τους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά από πολλά τηλέφωνα και απαίτηση να μιλήσω με υπεύθυνο και αφού κάλεσα τρεις φορές και δε με πήραν πίσω ,υπό την απειλή να στείλω mail με το όνομα του προϊσταμένου στα κεντρικά εδέησαν και με πήραν τηλέφωνο το απόγευμα .τελικά το προϊόν έχει φύγει και  το έχει εταιρία courier( έτσι μου είπαν) και μου στείλανε και 30 € δωροεπιταγή.Υπενθυμίζω παραγγελία 26 Νοεμβρίου και υπογραφή μία βδομάδα πριν!!!Μου είχαν πει ότι το προϊόν θα φύγει από κατάστημα επαρχίας και τελικά έφυγε από κατάστημα Αθηνών το οποίο είχα επισκεφθεί 1 h πριν την τηλεφωνική παραγγελία και ενώ μου ‘χανε πει ότι είχε ήδη εξαντληθεί!!!

Ή δωροεπιταγή σώθηκε επειδή μου ‘χουνε βάλει χρέωση 5 € για μεταφορικά και τελικά όπως σας είπα έρχεται από κατάστημα Αθηνών.

Ελπίζω το προϊόν να έρθει σε κλειστή συσκευασία

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, thomasko7 είπε

Ελπίζω το προϊόν να έρθει σε κλειστή συσκευασία

Δεν θα έδινα πολλές πιθανότητες σε αυτό το ενδεχόμενο.

Βάσει προηγούμενων αγορών αφυγραντήρων από Κωτσόβολο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οσο περιμενα εφαγα, εκανα μπανιο, εβαλα σκουπα κι αν ειχα τον φουρνο που παρηγγειλα θα ειχα μαγειρεψει κι ολας.

Μου το εκλεισαν λέγοντας οτι θα με παρουν τηλεφωνο. πιθανολογω οτι τον Τζωρτζ Κλουνει πιο ευκολα τον βρισκει κανεις

θα στειλω στο ινκα

εχει κανεις προχειρο το εμαιλ τους;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, thomasko7 είπε

Μετά από πολλά τηλέφωνα και απαίτηση να μιλήσω με υπεύθυνο και αφού κάλεσα τρεις φορές και δε με πήραν πίσω ,υπό την απειλή να στείλω mail με το όνομα του προϊσταμένου στα κεντρικά εδέησαν και με πήραν τηλέφωνο το απόγευμα .τελικά το προϊόν έχει φύγει και  το έχει εταιρία courier( έτσι μου είπαν) και μου στείλανε και 30 € δωροεπιταγή.Υπενθυμίζω παραγγελία 26 Νοεμβρίου και υπογραφή μία βδομάδα πριν!!!Μου είχαν πει ότι το προϊόν θα φύγει από κατάστημα επαρχίας και τελικά έφυγε από κατάστημα Αθηνών το οποίο είχα επισκεφθεί 1 h πριν την τηλεφωνική παραγγελία και ενώ μου ‘χανε πει ότι είχε ήδη εξαντληθεί!!!

Ή δωροεπιταγή σώθηκε επειδή μου ‘χουνε βάλει χρέωση 5 € για μεταφορικά και τελικά όπως σας είπα έρχεται από κατάστημα Αθηνών.

Ελπίζω το προϊόν να έρθει σε κλειστή συσκευασία

Επειδή το βλέπω να γράφεται αρκετά και επειδή εδώ είμαστε τεχνολογικό φόρουμ με πολλά μέλη που θεωρητικά έχουν εμπειρία με online αγορές, γιατί σου κάνει εντύπωση που το προιόν έφυγε από το κατάστημα που σου είχαν πει ότι έχει εξαντληθεί;

Είναι λίγοι αυτοί που σε τέτοιες περιπτώσεις κάνουν παραγγελίες με αντικαταβολή σε κάθε εταιρία και στο τέλος κρατάνε το ένα προιόν και τα άλλα τα ακυρώνουν; Κάνε μια βόλτα στο φόρουμ και θα δεις μόνος σου. 

Να κράζουμε εκεί που πρέπει, όχι στα πάντα

 

Πάντως από τις δικές μου πληροφορίες, όπου πληροφορίες βλέπε την γυναίκα συναδέλφου μου που δουλεύει εκεί, φαίνεται πως είχαν προσπαθήσει καιρό να προετοιμαστούν αλλά κάπου κλάταρε η αποθήκη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, achilles_g_ είπε

Εσύ μπορείς να λες ευχαριστώ στον Κωτσοβολο για τις υπηρεσίες του. Εγώ έχω διαφορετική άποψη. Κ επιπλέον μίλησα για προϊόν από 27/10. Δεν είναι το ίδιο, Έτσι? 

Καθόλου ευχαριστώ δε λέω σε κανέναν, ειδικά σε αυτούς που δίνω τα χρήματα μου αλλά προσπαθώ να παραμένω ψύχραιμος ειδικά σε περιόδους που ξέρω ότι και να φωνάξω δε θα βγει τίποτα. Όταν θα περάσει αυτός ο χαμός που γίνεται με τη μαύρη Παρασκευή και δεν έχω παραλάβει τότε θα το κυνηγήσω. Τώρα αυτή τη στιγμή ξέρω ότι κανένας δε θα ασχοληθεί μαζί μου γιατί τα έχουν χαμένα εκεί στον Κωτσόβολο. 

Παραθέτω για όποιον ενδιαφέρεται την απάντηση που μου έστειλαν για το site τους.

Untitled.png

Επεξ/σία από bfc
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παραγγελία 17/11 μου ήρθε μήνυμα ότι θα παραλάβω 09/12 από τον Τάκη και περίμενα σαν μ@λ@κ@ς σπίτι με άδεια από την δουλειά.

Αφού έφτασε το απόγευμα τις 09/12 και δεν εμφανίστηκε τίποτα άρχισα τα τηλέφωνα.Πρέπει να σπατάλησα καμιά ώρα.Μίλησα με 3 άτομα και μου είπαν ότι άλλαξε η ημερομηνία παραλαβής σε 12/12.Ο τελευταίος μου είπε ότι δεν έφυγε από την αποθήκη αλλά δεν ξέρει τον λόγο.Είπε επίσης ότι θα ενημερώσει το τμήμα διακίνησης για να μου τηλεφωνήσουν για ποιο λόγο άλλαξε μέρα η παραλαβή.

Φυσικά κανένα τμήμα διακίνησης δεν με πήρε.

Σε νέο τηλεφώνημα σήμερα (άλλα 30 λεπτά) με ενημέρωσαν ότι τελικά είχε φύγει αλλά για κάποιο λόγο επέστρεψε πίσω!!!Και πάλι μου είπε ότι θα επικοινωνήσει με την αποθήκη και θα με πάρει να μου πει τι έχει συμβεί.

Ε την συνέχεια την ξέρετε...Κανένας δεν πήρε!!

Θα έρθουν την πέμπτη να παραδώσουν και θα το παραλάβει ο φουφουτος....Τώρα κοιτάω αν μπορώ να κάνω καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή γιατί το παραξήλωσαν γενικότερα από ότι βλέπω.

Μην πω για το site που βλέπω 2 φορές την παραγγελία.Μια είναι ακυρωμένη και μια είναι παραδομένη!!!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...