Προς το περιεχόμενο

Accounts στον Κωτσοβολο - για ελεγξτε [ΑΚΟΜΑ ΚΑΜΙΑ ΕΞΕΛΙΞΗ-συνεχιζει το προβλημα]


matrixxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η κοροϊδία με τον Κωτσόβολο δεν περιγράφεται καθυστέρηση παράδοσης προϊόντος 17 μερες και ο τεχνικός πουθενα για την εγκατάσταση του πέραν των 48 ωρών επικοινωνίας (κλιματιστικό -δωρεαν τοποθέτηση) 

 

Τελευταία φορά στον Κωτσόβολο..... 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 212
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εγώ πάντως δεν έχω παραλάβει τίποτα ακόμα.

Βέβαια δεν έχω παραγγείλει τίποτα, αλλά με αυτά που διαβάζω εδώ μέσα θα μπορούσα κι εγώ να παραλάβω κάτι χωρίς να το έχω παραγγείλει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι να σας πω ρε παιδια, οπως ειχα πει ειχα κανει και εγω παραγγελια BF ενα στεγνωτηριο το οποιο ηταν κατοπιν παραγγελιας, μου ειχαν πει οτι θα παραλαβω περιπου μεσα δεκεμβρη, ετσι και εγινε παρελαβα την προηγουμενη εβδομαδα, παρολο που φυσικα στο σαιτ δεν φαινοταν πουθενα η παραγγελια μου κλπ κλπ, οπως στους περισοττερους. 

 

Επισης την προηγουμενη εβδομαδα ειχε προσφορα ενα φουρνο που με ενδιεφερε, μπαινω το πρωι απο την δουλεια τον βλεπω στα 559, το βγαζω ενα printscreen το στελνω στην γυναικα μου λεει α ωραια κλπ, πεταγομστε το μεσημερι στον καταστημα στην συγγρου για να το παραγγειλουμε , γιατι το σαιτ (ως γνωστον) ειναι για πεταμα και δεν  μπορουσα. Φτανωντας λοιπον μπαινω απο το κινητο για να δειξω στον υπαλληλο το μοντελο, και το σαιτ μου εβγαζε 659!!!!! Εξηγω στον υπαλληλο οτι πριν μερικες ωρες κλπ κλπ, μου λεει μισο να επικοινωνησω με καποιον προισταμενο , δινει το οκ ο προισταμενος, τον εκλεισα στα 559 και ειχε και 100 ευρω δωροεπιταγη, σημερα το μεσημερι παραλαμβανω οπως με ενημερωσαν με sms.

Επισης οταν τους ειπα στο καταστημα οτι για την παραγγελια απο BF/online δεν πηρα καμια ειδοποιηση για την παραδοση μου ειπαν οτι ετσι γινεται, στις ονλαιν παραγγελιες δεν ενημερωνουν με sms, μονο σε οσες αγορες γινουν μεσω καταστηματων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω δυο παραγγελίες σε εκκρεμότητα. Την 1 λογικά θα την κλάψω (σε επεξεργασία εδώ και πολύ καιρό). Η άλλη βλέπω παραδόθηκε. Παίρνω τηλέφωνο στον Κωτσόβολο μου λέει έχει σταλεί, παραλαμβάνεις σήμερα ή αύριο. Μου δίνει tracking number, πάω γενική ταχυδρομική και μου λένε δεν έχει σταλεί και ότι με τον Κωτσόβολο υπάρχει μεγάλο πρόβλημα με τις αποστολές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα εξαφανίστηκε η παραγγελία που είναι σε επεξεργασία εδώ και ένα μήνα από κουτσαβλωβαλο. 14/11 και ακόμα στο περίμενε...καλά τι πάθαν; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ιστορικο παραγγελιων ανυπαρκτο.

Τηλεφωνικο κεντρο ανυπαρκτο.

Συνεργασια με εταιρεια courier υπο διαλυση.

Οι δοσεις στην πιστωτικη τρεχουν κανονικα.

Απλα λυπαμαι πολυ, ηταν η τελευταια μου παραγγελια...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, assos01 είπε

Ιστορικο παραγγελιων ανυπαρκτο.

Τηλεφωνικο κεντρο ανυπαρκτο.

Συνεργασια με εταιρεια courier υπο διαλυση.

Οι δοσεις στην πιστωτικη τρεχουν κανονικα.

Απλα λυπαμαι πολυ, ηταν η τελευταια μου παραγγελια...

Πηγαινε περνα απο ενα κατάστημα και δωσε τα στοιχεια σου θα βρεις ακρη, και εγω την ιντερνετικη παραγγελια δεν την εβλεπα στο eshop αλλα στο καταστημα φαινοταν στο erp τους, μην φερνουμε την καταστροφη :) Αφου η πρωτη δοση εχει τραβηχτει εισαι κατωχυρομενος θα το παραλαβεις το προιον σου

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 13/12/2019 στις 12:35 ΜΜ, Craven είπε

Τώρα για την παραγγελία για το κομμάτι της αντικατάστασης (το offtopic κομμάτι), πήρα σήμερα και μετά απο 45 (...) λεπτά αναμονής, ζήτησα ακύρωση και πίστωση της πληρωμής να τελειώνουμε μιας και δεν έγινε αποστολή ούτε και σήμερα όπως μου είχαν πει (πέφτει δούλεμα κανονικότατο) και πλέον και να ήθελα δεν έχω άλλα περιθώρια.

Σε συνέχεια του παραπάνω...ενώ Παρασκευή λοιπόν μου είπαν πως έχει γίνει το αίτημα ακύρωσης και πως σε 3 ημέρες θα έχω δει την επιστροφή των χρημάτων και πως θα ενημέρωναν και την Γενική για να ακυρωθεί η παραλαβή, κάποια στιγμή με πήραν απο Γενική και μου είπαν ότι έφτασε το προϊόν έφτασε σε αυτούς στην Νίκαια και πως λόγω φόρτου θα έκαναν μέρες να το φέρουν οπότε να περάσω να το πάρω (δεν σχολιάζω την γελοιότητα της γενικής του να πρέπει ένα courrier να σου φέρει κάτι για να μην τρέχεις στο κατάστημα και να σου λένε αφού περίμενες 20 μέρες έλα σε εμάς). Τους ενημέρωσα πως έχω ακυρώσει την παραγγελία με τον Κωτσόβολο και το κλείσαμε.

Με έζωσαν τα φίδια ότι κάτι παίζει οπότε αφού δεν μπόρεσα να τους ξαναβρώ μέχρι και την Δευτέρα, τους πέτυχε η σύζυγος όπου η πρώτη υπάλληλος της είπε ότι δεν βλέπει καμιά ακύρωση και μετά απο μανούρα μίλησε με δεύτερο υπάλληλο που της είπε ότι την βλέπει κανονικά και μην ανησυχούμε.

Χθες Τετάρτη έχοντας περάσει οι 3 μέρες, παίρνω τηλέφωνο, περιμένω πάλι 1 ώρα και αφού επιτέλους μπόρεσα να μιλήσω με μια κυρία μου λέει πως "δεν βλέπω κανένα αίτημα ακύρωσης πληρωμής, μόνο ακύρωση της παραλαβής απο Γενική" την ψώνισα, έγινε ένας ψιλοχαμός είναι η αλήθεια γιατί είχα φτάσει στα όρια μου, πως είναι δυνατόν να έχω μιλήσει τόσες φορές και όλοι να μου λένε όλα οκ και ξαφνικά να μην υπάρχει καν αίτημα; εγώ βλέπω μου λέει μόνο επικοινωνία την Παρασκευή και δεν βλέπω τι σας είπε ο συνάδελφος. Καταλήξαμε πως θα γίνει το αίτημα εκείνη την στιγμή και άμεσα θα με καλέσουν μέσα στην ημέρα να με ενημερώσουν. Δεν πήρε κανείς ΦΥΣΙΚΑ και ξαναπήρε η σύζυγος σήμερα όπου ένας τύπος της άρχισε την καραμέλα πως "αμα δεν μας το επιστρέψει η γενική, επιστροφή χρημάτων δεν γίνεται" ΜΑ ΤΙ ΦΤΑΙΜΕ ΕΜΕΙΣ που η γενική το κρατάει Νίκαια; ήδη θα πληρώσω σε 2 μέρες την πρώτη δόση χωρίς λόγο... ξανά "αμα δεν μας το επιστρέψει..." και άμα κάνει 1 μήνα να σας το επιστρέψει? "ε τότε σε ένα μήνα" (!!). Εντωμεταξύ η Γενική οφείλει και καλά να τους το επιστρέψει εντός 3ων εργάσιμων όταν είμαστε στην 5η εργάσιμη ήδη απ την ακύρωση. Μεθαύριο βγαίνει ο λογαριασμός της πιστωτικής που θα πληρώσω και θα πληρώσω δόση για ένα προϊόν που έχω ακυρώσει εδώ και μέρες.

Δηλαδή με λίγα λόγια, ένα προϊόν ελαττωματικό που με ΔΙΚΟ τους λάθος δεν έγινε η αντικατάσταση (θυμίζω πως όταν το επέστρεψα, κρατήθηκε κανονικά το κομμάτι και δόθηκε αλλού λόγω μπερδέματος στο κατάστημα αφού όπως είπαν "φαινόταν διαθέσιμο αυτό που επέστρεψες"), που ο διευθυντής του καταστήματος επέμενε αφού κάνει νέα παραγγελία να βάλει να μας το στείλουν σπίτι αντί να πάμε εκεί για να μην ταλαιπωρηθούμε (φυσικά μετά κατάλαβα πως ήταν για να φύγει η ευθύνη απο πάνω τους σαν κατάστημα!) που έκανε μετά κοντά 20 μέρες να έρθει και τους έψαχνα στο τηλ κοντά μια βδομάδα για να ακυρώσω (λόγω των ωριαίων αναμονών), που επιτέλους ακύρωσα αλλά απο ΔΙΚΟ τους λάθος και δεν ενημέρωσαν την γενική σωστά και δεν το ζήτησαν άμεσα πίσω απο την γενική και δεν έκαναν αίτηση ακύρωσης πληρωμής ΚΑΙ μου λένε πως όποτε αποφασίσει η γενική να το επιστρέψει ΤΟΤΕ θα ξεκινήσουν διαδικασίες για επιστροφή χρημάτων. Συν όλη την αγένεια, συν ΚΑΜΙΑ ενημέρωση και καμιά επικοινωνία, συν ΚΑΜΙΑ πληροφόρηση online.

Πραγματικά δεν ξέρω τι άλλο μπορώ να κάνω. Πλέον θα προβώ σε καταγγελία προς το INKA όπου μέχρι να δουν την υπόθεση θα έχουν περάσει μήνες άρα και θα έχει προχωρήσει η διαδικασία.

EDIT: ξανακάλεσα ζήτησα να με συνδέσουν με το κατάστημα μιας και το όλο λάθος ξεκίνησε από αυτούς και περιμένω να δω αν θα επισπεύσουν τις διαδικασίες όπως υποσχέθηκαν...

Όπως μου είπαν έχω όντως 3 καρτέλες πελάτη! κάθε φορά που τόνιζα κάποιο λάθος, άνοιγαν και νέα καρτέλα αφού διορθώσεις δεν κάνουν (....)

Επεξ/σία από Craven
  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Craven είπε

Πραγματικά δεν ξέρω τι άλλο μπορώ να κάνω. Πλέον θα προβώ σε καταγγελία προς το INKA όπου μέχρι να δουν την υπόθεση θα έχουν περάσει μήνες άρα και θα έχει προχωρήσει η διαδικασία.

Αν δουν έγγραφη καταγγελία προς ΙΝΚΑ ή ΣΥΝΚΑ με το δικό τους mail στο cc μάλλον θα το πάρουν σοβαρά και θα κοιτάξουν να δράσουν πριν αναλάβουν αυτοί. Έτσι πιστεύω. Εγώ θα το προχώραγα άμεσα αυτό στη θέση σου αντί να αναλώνομαι σε τηλέφωνα με τα οποία δεν καταγράφεται τίποτα από όλα αυτά εναντίον τους.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λέω να σταματήσω με αυτό το θέμα για να μην πρήζω εδώ μέσα αλλά αυτά που συμβαίνουν είναι απίστευτα. Δεν με κάλεσε κανείς πάλι ούτε απ το κατάστημα (που θα κανόνιζαν με την Γενική), ξανακάλεσα πριν λίγη ώρα και μου είπαν ότι περιμένουν επικοινωνία με το κατάστημα που έστειλε τον αφυγραντήρα από το Αγρίνιο ή Καρδίτσα δεν θυμάμαι, κατάστημα που τονίζω ΚΑΝΕΝΑ σε όλη την Ελλάδα δεν το είχε διαθέσιμο, ΔΕΝ το έχουν ξαναπαραγγείλει απο τότε το προϊόν σαν αλυσίδα και ούτε θα το ξαναέφερναν όπως είχαν πει (και όντως δεν το έκαναν) και όταν τους είπα τότε "μην μου δώσετε κανέναν που έχει επιστρέψει άλλος όπως πιθανόν δώσατε τον δικό μου" μου είχε πει ο διευθυντής του καταστήματος "όχι μην ανησυχείτε!! θα γίνει εκ νέου παραγγελία στην ίδια την Morris" ... το "παραγγελία στην morris" = "σου στείλαμε απο επαρχία ένα κομμάτι που επέστρεψε κάποιος".

Πέρα απ αυτό, είπα ας πάρω και την Γενική ταχυδρομική στην Νίκαια να δω αν ΟΝΤΩΣ εχει γίνει το αίτημα ακύρωσης, γιατί στον Κωτσόβολο επιμένουν τόσες μέρες ότι έχει γίνει απο Παρασκευή αλλά καθυστερεί η Γενική. Το ψάχνουν (γιατί δεν έχω και αριθμό αποστολής) και μου λένε "το αίτημα το λάβαμε σήμερα" λέω αποκλείεται.. μα μου είπαν Παρασκευή σας το έστειλαν, ξανακοιτάει και μου λέει "11:57 19/12/2019... σήμερα έγινε". 5 μέρες αργότερα απ την ημερομηνία που μου είπαν ότι έγινε απλά επειδή σήμερα φτάσαμε στα όρια μας εγώ και η σύζυγος και αρπαχτήκαμε και απειλήσαμε. Έτσι δηλαδή πρέπει να δουλεύουν τα πράγματα σε αυτή την κωλοχώρα. 

Καταλαβαίνετε τι γίνεται εδώ... πλέον δεν μιλάμε για ανοργανωσιά ή για ασυνεννοησία, μιλάμε για λαμογιά με την βούλα.

Περιμένω το τηλεφώνημα απο το κατάστημα καθώς και να πάει πίσω στον Κωτσόβολο το προϊόν όπως με ενημέρωσαν απο την Γενική ότι θα γίνει το πιθανότερο αύριο (βέβαια αν είναι να πρέπει να πάει Αγρίνιο ή Καρδίτσα την κάτσαμε) και αν αύριο δεν έχει βγει η άκρη τότε συνεχίζω με καταγγελία....

Τέλοσπάντων έχει ξεφύγει απ το αρχικό με τις πολλαπλές καρτέλες και την έλλειψη ενημέρωσης online που ήταν και ontopic, κάπου έπρεπε όμως να τα πω και εγώ :) καλή υπομονή σε όλους μας γιατί σίγουρα δεν είμαι ο μόνος που τρώει τόση ταλαιπωρία

Επεξ/σία από Craven
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή ήμουν ψιλιασμένος ότι θα γίνει πανηγύρι, απέφυγα στην τελευταία παραγγελία την πληρωμή με κάρτα και έβαλα αντικαταβολή. Ποτέ ξανά και ας είναι και τρομερή η προσφορά. Για 20-30-40-50 ευρώ δεν αξίζει αυτό το άγχος. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά το δημόσιο λειτουργεί καλύτερα από αυτούς 😛

Η δικιά μου παραγγελία έχει φύγει υποθετικά απο της 3-12 και δεν έχει έρθει ακόμα.
Τηλεφωνικό κέντρο που ο ένας σε πετάει στον άλλο ώσπου να βαρεθείς και να κλείσεις, και η αναμονή δεν πέφτει κάτω από την 1 ώρα.
Σήμερα παραγγειλα το ίδιο προιόν με μόλις 10 ευρώ παραπάνω από την τιμή της προσφοράς και αύριο θα είναι εδώ (παραλαβή από το τοπικό κατάστημα και διανομή από την γενική).
Αν είναι να τρώω 2 ώρες κάθε μέρα επί χ ημέρες, καλύτερα να δώσω 10 ευρώ.

Απαράδεκτοι τουλάχιστον.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα μου είχαν πει πως σήμερα μετά από ενάμιση πλέον μήνα αναμονής , το προϊόν θα γινόταν διαθέσιμο και θα με ενημέρωναν για την παράδοση. 

Δεν χρειάζεται να πω ότι κανείς δεν με ειδοποίησε για κανένα προϊόν 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παραγγελία απο BF , είχα βάλει αποστολή στο σπίτι, χωρίς να φαίνεται στο λογαριασμό μου με όλο αυτό το μπέρδεμα τελικά παραδόθηκε χτες απο την μεταφορική.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...