Προς το περιεχόμενο

Accounts στον Κωτσοβολο - για ελεγξτε [ΑΚΟΜΑ ΚΑΜΙΑ ΕΞΕΛΙΞΗ-συνεχιζει το προβλημα]


matrixxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Κάτι δεν πήγε καλά! Ο σύνδεσμος αυτός δυστυχώς δεν λειτουργεί. Μπορείς να δοκιμάσεις ξανά κάνοντας πίσω ή να πλοηγηθείς από το βασικό μενού. Μετάβαση στην αρχική σελίδα

EDIT: Μετα απο καθαρισμο
cookies  ολα οκ.
 
 
Επεξ/σία από MasterX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 212
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Πριν καθαρίσω cookies κλπ, έβλεπα το 404 (Γενικό Στρατιωτικό Νοσοκομείο Λάρισας; 😋) με το μήνυμα:

«Κάτι δεν πήγε καλά! Ο σύνδεσμος αυτός δυστυχώς δεν λειτουργεί. Μπορείς να δοκιμάσεις ξανά κάνοντας πίσω ή να πλοηγηθείς από το βασικό μενού».

 

Τώρα δεν βλέπω διευθύνσεις και παραγγελίες, αλλά βλέπω ως «ακυρωμένη παραγγελία» μερικά προϊόντα που είχα στα αγαπημένα...

Όπως έλεγε και ένας φίλος παραπάνω, ο καθένας βλέπει και κάτι διαφορετικό. Από την άλλη, το παρόν θέμα είναι ένας χρήσιμος οδηγός για τους προγραμματιστές του σάιτ, διότι βλέπουν τα bugs αμέσως! 😋 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Περιμενω και τους δισκους απο BF με παραδοση στη μεταφορικη λεει το site και συμφωνω να τους στείλετε καλιο αργα παρα ποτε :P

Νομιζω οτι οι μλκιες που εκαναν για τη καμπανια της  black friday δε συμμαζευονται τωρα ....

Επεξ/σία από Mhlogiatros
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κωτσόβολο μπορώ να συνδεθώ αλλά δεν υπάρχει ιστορικό παραγγελιών.

Κάτι που συμβαίνει και στο site του Πλαισίου..( δε ξερώ αν εχει κάποιος ακόμα αντίστοιχο πρόβλημα )..

Νομιζα οτι ήταν προσωρινό το πρόβλημα λόγω black friday αλλά παραμένει..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 hours ago, ChrisN.S. said:

χαλαρώστε όσοι έχετε κάνει παραγγελίες, υπάρχουν και τα mail επικοινωνίας από τον Κωτσόβολο και οι αποδείξεις πληρωμής με τις κάρτες-PayPal.

Ναι ναι χαλαρώστε.. Κωτσος = Ψωνια χωρίς ταλαιπωρία (ΝΟΤ) 

Ακόμα θυμάμαι το περυσινό Black Friday. Παραγγελία 2000 ευρώ κάτι πράγματα για τη κουζίνα. Τα μισά ήρθαν στις 3 βδομάδες. Τα άλλα μισά άφαντα και οι αλλαγές στην ημερομηνία παράδοσης η μία μετά την άλλη. Στο τέλος μου λένε υπάρχει πρόβλημα με τη διαθεσιμότητα.. Αν θέλετε να αλλάξουμε το προϊόν. Οκ λέω.. Αυτό που θα το αλλάξω θα το πάρω σε τιμή BlackFriday?? Όχι λένε στη σημερινή του τιμή.. 

Μετά από φωνές και κράξιμο με review στο σκρουτζ κλπ το προϊόν ως δια μαγείας βρέθηκε γρήγορα και ήρθε. Φυσικά είχε προπληρωθει και εγώ παρέλαβα στο δίμηνο..

Μακρια από Κωτσο από τότε κυρίως για Black Friday γιατί έχουν σοβαρό πρόβλημα οργάνωσης. Και φέτος παρήγγειλα κάτι ηχεία με αντικαταβολή αυτή τη φορά... Μου έκαναν τη μ@#ια ακύρωσα και τα πήρα από παμπλικ που τα είχε ίδια τιμή. 

*Και εμένα εξαφανισμενες οι παραγγελίες και οι διεύθυνση.. 

Επεξ/σία από baskon
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

το ιστορικό παραγγελιών στην δικιά μου περίπτωση μου το είχαν διαγράψει πάνω από μήνα...από τότε που είχαν αλλάξει τη μορφή στο σιτε

btw δεν με αφήνει να κανω log in μου βγάζει σφάλμα...ότι ναναι 

Επεξ/σία από koystado
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Sebu είπε

Εδω σου λενε με SMS οτι θα παραδωσουν την Χ ημερα και ωρα και δεν παραδιδουν ποτε και δεν ενημερωνουν κιολας για την μη παραδοση.

Και στο τηλεφωνικο κεντρο ειρωνια, υφακι και αγενεια (αφου κανεις 40+ λεπτα να βγαλεις γραμμη) οτι δεν ξερουν τι γινεται και δεν ειναι υπευθυνοι για την μεταφορικη (λες και την προσελαβα εγω τη μεταφορικη για λογαριασμο τους).

Και φυσικα η παραγγελια αφαντη και παει για μερες μετα η παραδοση και αν θες (τα λεφτα βεβαια τα εχουν παρει και το προϊον εκανε βολτες μονο του με το φορτηγο και βαρεθηκε μαλλον να ερθει ή τα μοιρασαν στους δικους τους οπως ακουγεται και εχουν ξεμεινει απο προιοντα λογω BF και περιμενουν παραλαβες - την πατησαν πολλοι φιλοι και γνωστοι με λευκες συσκευες Κωτσου και τωρα τους λενε μεσα Δεκεμβρη και εαν και φυσικα οι δοσεις τρεχουν).

Το site και η τεχνολογια τους μαρανε επομενως με το μπακαλικο που εχουν για παραμαγαζο. Ας φτιαξουν τα logistics, τη μεταφορικη, τις συνεργασιες τους και το ανυπαρκτο και απαραδεκτο μη πελατοκεντρικο customer care που εχουν και μετα ας ασχοληθουν με το ιντερνετ και το e-shopping.

Δεν ξαναπαιρνω απο κει μεσα ουτε σακουλα και τσαμπα να μου την δινουν.

Τα είπες όλα. Ακριβώς αυτό έπαθα κι εγώ. Η παραγγελία να φαίνεται ότι έχει παραδοθεί, χωρίς να έχουν έρθει ποτέ, και ξανα μανα αποστολή μετά από τηλέφωνα και ταλαιπωρία. Ηλεκτρονικές αγορές απο κωτσοβολο δεν πρόκειται να ξαναπροσπαθήσω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι γιατί από φυσικό κατάστημα τα πράγματα είναι καλύτερα. Πριν 2 χρόνια(τελευταία επαφή που είχαμε ποτέ με Κωτσόβολο μετά από αυτό που θα περιγράψω), η αρραβωνιαστικιά λόγω του ότι οι δικοί της ψωνίζουν αρκετά από εκεί, τσίμπησε δωροεπιταγή 100 ευρώ και αποφάσισε να αγοράσει ένα τηλέφωνο αξίας 400 ευρώ(και καλά προσφορά από 500, όπου η τιμή του σε άλλα καταστήματα  ήταν 310-320 ευρώ), οπότε θα της ερχόταν 300 ευρώ. Το παραγγέλνει με 3 δόσεις, της λένε δεν είναι διαθέσιμο και θα έρθει σε 10 μέρες. Μετά από 15 μέρες χωρίς καμία ενημέρωση από πλευράς τους, παίρνει τηλέφωνο και της λένε έχουμε πρόβλημα με τους προμηθευτές και θα κάνει 1 μήνα να έρθει. Μετά από 1 μήνα λοιπόν, έρχεται η πρώτη δόση, το τηλέφωνο άφαντο. Τους καλεί πάλι, και της λένε ότι ΕΛΗΞΕ η δωροεπιταγή, και το κόστος είναι μεν αυτό της τότε προσφοράς, αλλά θα πρέπει να δώσει και άλλα 100! 

Αποτέλεσμα: Αρχές Σεπτέμβρη η παραγγελία, παραλαβή τέλη Νοέμβρη, κόστος συσκευής 400 ευρώ.

  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα κάνει μια παραγγελία πριν από περίπου 20 μέρες και δεν ήρθε ποτέ.

Κοίταξα πριν από καμιά βδομάδα και δεν φαινόταν καν στο ιστορικό του λογαριασμού

Αλλά δεν ασχολήθηκα περαιτέρω γιατί δεν καιγομουν για το αντικείμενο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμενα μου εγραφε οτι βαζω λαθος password (που δεν επαιζε). Μετα απο reset ειδα οτι αλλαξαν το site οποτε κατι σιγουρα πηγε στραβα εκει.

Με την ευκαιρια, το τηλεφωνικο τους κεντρο ειναι "εκτος λειτουργιας" εδω και μερες. Εχω ηδη παρει 2 φορες για να επιστρεψω κατι που ψωνισα online και μου ειπανε θα με ειδοποιησουνε, χωρις φυσικα να γινει ποτε. Υποτιθεται οτι εχω 14 μερες προθεσμια να το επιστρεψω, ειναι ικανοι να μου πουνε οτι περασε το 14ημερο και δεν μπορω. Ο συνηγορος του καταναλωτη δουλευει αραγε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...