Προς το περιεχόμενο

Accounts στον Κωτσοβολο - για ελεγξτε [ΑΚΟΜΑ ΚΑΜΙΑ ΕΞΕΛΙΞΗ-συνεχιζει το προβλημα]


matrixxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έκανα παραγγελία την Κυριακή 1/12 σε Κωτσόβολο και Mediamarkt.

Από MM παρέλαβα την Τρίτη 3/12 το πρωί.

Από Κωτσόβολο το τηλεφωνικό σύστημα την μια φορα που το πέτυχα έδωσε ημ/νια αποστολής την Δευτέρα 9/12, ενώ στο λογαριασμό μου στο site τους η παραγγελία φαίνεται  με απόδειξη αντί για τιμολόγιο, με 1 αντί για 4 προιόντα και ακυρωμένη!

Πραγματικά τραγικοί... αναρωτιέμαι γιατί ψώνισα από αυτούς και όχι από το ΜΜ ή το Public που έτσι κι αλλιώς τις ίδιες τιμές είχαν 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 212
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βαρέθηκα την αναμονή και εγώ. Η παραγγελία από 26/11 φαίνεται σε αποστολή στις 29/11/19 και εδώ και μέρες παραδομενη. Εστειλα μειλ, εστειλα μηνυματα στο μεσετζερ, συμπλήρωσα φόρμα επικοινωνίας, πήρα τηλέφωνο και ακόμα αναμένω να με καλέσουν πίσω. Ας την κρατήσουν την οθόνη. 

 

Edit 07/12/19: Μετά κόπων και βασάνων ενημερώθηκα τελικά σημερα ότι η παραγγελία θα αποσταλεί σε 4 μέρες. Ετοιμοπαράδοτο προϊόν με αποστολή 16 μέρες μετά την παραγγελία... Οτι να ναι!!!! 

Επεξ/σία από moumos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

2 βδομάδες ταλαιπωρία μετά απο επιστροφή ελαττωματικού προίόντος (αγορά 24/11 online, προϊόν BF και παραλαβή 25/11 με επιστροφή 27/11) με απίστευτη ταλαιπωρία, απίστευτες στιχομυθίες κατά την επιστροφή και κατά την υποτιθέμενη παραλαβή του κομματιού αντικατάστασης που δεσμεύτηκε κανονικά αφού ήταν διαθέσιμο κεντρικά και δήθεν θα παραλάμβανα 29/11 αλλά δεν το πήγαν στο κατάστημα ποτέ γιατί "φαίνεται πως έβλεπαν οτι το έχουμε επειδή είχες επιστρέψει το προηγούμενο" όπως μου είπε (παραδεχόμενος στην ουσία πως τις επιστροφές τις βγάζουν σαν διαθέσιμο προϊόν και τις ξαναπουλάνε και πως εκείνο το έδωσαν σε πελάτη απ ότι κατάλαβα οπότε ούτε καν αυτό δεν είχαν για εμένα σαν να μην υπήρχα εγώ καν), απίστευτη αγένεια σε τηλεφώνημα σπίτι από την υπάλληλο στα ταμεία που νωρίτερα στο κατάστημα δεν έβρισκε την παραγγελία που η ίδια είχε κάνει την Τετάρτη κατά την επιστροφή "τώρα που χαλάρωσα, σε παίρνω να σου πω κοίτα αν θες τα λεφτά σου πίσω ή αν θες να πάρεις κάτι άλλο, γιατί αυτό δεν θα το φέρουμε" (έτσι ακριβώς χωρίς καμιά υπερβολή) "γιατί δεν το παραγγέλνετε απο την εταιρεία" - "δεν θα το ξαναβγάλει", μου λέει "τι δεν θα ξαναβγάλει; το προίόν που κυκλοφόρησε μόλις 2 βδομάδες πριν και διαφήμιζε στην τηλεόραση 2 λεπτά πριν με πάρετε" - "κοίτα αν δεν θες τα λεφτά σου ή να πάρεις κάτι άλλο, μίλα με τον διευθυντή να τα κανονίσεις" (ακούγεται η συζήτηση σαν να την έχω περάσει απο φίλτρο υπερβολής; αμ έλα που είναι πέρα για πέρα αληθινή ακριβώς όπως την γράφω) συγνώμες την άλλη μέρα απο τον διευθυντή και υπόσχεση για παραγγελία του προϊόντος και παραλαβή στο σπίτι εντός αυτής της εβδομάδας, sms με tracking number την Τετάρτη απο ταχυδρομική που ακόμα και σήμερα 2 μέρες μετά το sms, αυτό το tracking number φαίνεται σαν ανύπαρκτο στην ίδια την ταχυδρομική...

Την πάτησα απ την αρχή γιατί αυτό το προϊόν βγήκε λίγες ώρες μετά price match σε MM αλλά είχα ήδη κάνει το έγκλημα και είχα πληρώσει online (αφού όταν βγήκε η αρχική λίστα ΔΕΝ είχαν παραλαβή απ το κατάστημα παρά μόνο αποστολή, πράγμα που άλλαξε λίγες ώρες μετά και ζήτησα... άλλη ανοησία μου... να το φέρουν στο κατάστημα). Θα πει κάποιος το MM καλύτερο είναι; Τα κεντρικά του για τα οποία τους έχω πολλά μαζεμένα, ΣΙΓΟΥΡΑ όχι (ίσως η χειρότερη εξυπηρέτηση απο τηλεφωνικό κέντρο που έχω λάβει και το έχω γράψει σε άλλο θέμα).. το κατάστημα που ψωνίζω εγώ όμως, δεν είχα ποτέ παράπονο σε οποιοδήποτε πρόβλημα σκίστηκαν να με βοηθήσουν (τυχαίνει το κατάστημα; είμαι τυχερός; είναι επειδή έχω κάνει χιλιάδες ευρώ αγορών απ αυτό το κατάστημα; λίγο με νοιάζει ο λόγος και φυσικά κάποιος θα έχει αντίθετη εμπειρία απο εμένα αλλά αυτό που με νοιάζει προσωπικά είναι πως ΌΤΙ έχω πάρει αξίας απο Κωτσόβολο μέχρι τώρα, πάντα την έχω πατήσει με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, ειδικά όταν χρειάστηκα κάτι. Γκαντέμης; μπορεί).

Φυσικά και φταίω εγώ γιατί όποτε έχω πει "δεν ξαναπαίρνω τίποτα μεγάλης αξίας απο αυτούς" αφού δεν με θέλει, για κάποιο λόγο ξαναεπιστρέφω και μυαλό δεν βάζω και την ξαναπατάω...

Για να δούμε πόσο θα τραβήξει όλο αυτό... ίσως τελικά η συγκεκριμένη να ήθελε το καλό μου όταν επέμενε να πάρω τα λεφτά μου πίσω και να την παρεξήγησα....

Επεξ/σία από Craven
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελικα μονο το κ΄λο κινητο που εδιναν τη δευτερα προ BF και οι φορητοι που οσοι προλαβαν απο καταστημα - μετα το χαος .... Εμενα στο συστημα φαινονται ολα - στη πραξη μου τα εχουν ακυρωσει τηλεφωνικα. 

Επεξ/σία από Mhlogiatros
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γενικά επικρατεί μπαχαλακι και στα κουριερ και παντού.. 

Τηλεόραση από Γερμανό με ΕΛΤΑ κουριερ.. Τους παίρνω σήμερα τηλ στο κουριερ να δω πότε θα τη φέρουν επιτέλους. Μου λένε τηλεόραση είναι; Δε μπορούμε να τη βγάλουμε ελάτε Μεταξουργείο να την πάρετε (άλλοι τραγικοί αυτοί που η μισή Αττική εξυπηρετείτε από Μεταξουργείο). Λέω οκ. Μου λέει αα δε ξέρω αν είναι έτοιμη, δώστε μου κινητό να σας καλέσω εγώ ποτέ να έρθετε. Καλά λέω στο ενδιάμεσο θα πάρω και στο Γερμανό να ακυρώσω τη παραγγελία. Και από κει που δε μπορούσαν ξαφνικα μπόρεσαν. Να σας τη φέρουμε αύριο Σάββατο ; 

Κάτι παρόμοιο και με Acs-public. 

Όπως ξαναείπα και με επιβεβαίωσαν οι φίλοι από πάνω μόνο το media είναι αξιοπρεπες. . Κωτσος δε παλεύει Κάστανο και οι άλλοι είναι demi.. Δε ξέρω για το πλαίσιο! 

Επεξ/σία από baskon
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αγορά BF τηλεόραση από το σάιτ με διαθεσιμότητα στο προϊόν. Άμεση εξόφληση προϊόντος με κάρτα. Λήψη επιβεβαιωτικού email της παραγγελίας. Κυριακή λαμβάνω sms ότι επεξεργάζονται την παραγγελία και θα ενημερωθώ για την παράδοση. Ο λογαριασμός λειτουργούσε τότε κανονικά. Μετά σιγή.. Λο ογαριασμος γιοκ, sms ή email τίποτα.. και φτάνουμε στην επόμενη Παρασκευή- ήδη Σάββατο. Τηλεφωνικό κέντρο απροσπέλαστο, ενημέρωση μηδέν... Πρέπει να έχουν πάθει μεγάλο κοκομπλόκο.

Update 7/12: Πήρα την πρωτοβουλία να πεταχτώ στο τοπικό κατάστημα να ρωτήσω. Η υπάλληλος, ευγενέστατη, έβλεπε την ηλεκτρονική μου παραγγελία κανονικά και με ενημέρωσε ότι αναμένεται να παραλάβω (ή να αποσταλεί δεν διευκρίνισα) στις 11/12. Επίσης μου επιβεβαίωσε το χαμό που έχει γίνει με τις ηλεκτρονικές παραγγελίες. Δε σχολίασα τίποτα - νομίζω δεν θα είχε νόημα. Εν αναμονή λοιπόν..

Επεξ/σία από Nemesis_X
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τραγικά όλα αυτά. Εγώ έχω κενό ιστορικό παραγγελιών εδώ και τουλάχιστον ένα μήνα που είχα ψάξει για κάτι να το επιστρέψω για επισκευή εντός εγγύησης χωρίς να βρίσκω την απόδειξη. Και το ιστορικό είχε εξαφανιστεί τουλάχιστον άλλη μια φορά στο παρελθόν. Μετά από τραυματική εμπειρία πρόπερσι (προϊόν δεσμευμένο και ατέλειωτη ώρα στην ουρά σε κατάστημα για να μου πουν τελικά ότι δεν το έβρισκαν), σε περιόδους black friday δεν πλησιάζω ούτε απέξω στον Κωτσόβολο. 

Καλό που ενημερωνόμαστε από εδώ ότι τα χάλια τους είναι γενικά και δεν πετύχαμε ο καθένας μια άτυχη στιγμή.

Είναι και το μαγαζί για χάρη του οποίου έχουν διαστρεβλώσει τον αλγόριθμο των αστεριών στο skroutz. Σήμερα έχει 44 θετικές, 71 αρνητικές -> 4,1 αστέρια στα 5 😲

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια από τα ίδια και εδώ. 

Βράδυ Παρασκευής 29/11 και αποφασίζω να κάνω παραγγελία ένα WWE2K20 για PS4 σε τιμή Skroutz (που να τρέχω σε αντικαταβολές κ έξτρα χρεώσεις).

Ξεθάβω το λογαριασμό που είχα ενεργοποιήσει το 2013 και προχωράω τη παραγγελία, εισάγω νέα διεύθυνση, στοιχειά τιμολογίου και επιλέγω αντικαταβολή.

Μέχρι εδώ καλά, ήρθε κ mail επιβεβαίωσης με αριθμό κ τα πάντα.

Μέτα από μερικές μέρες κ αφού είδα ότι δε προχωράει πήγα να μπω στο λογαριασμό μου. Φάνηκε σαν να συνδέετε μόνο από τύχη μια στον υπολογιστή μια στο κινητό.

Τελικά κατέληξα στο γκισέ του Κωτσου για να ενημερωθώ η να πάρω το παιχνίδι.

Με πολύ ζόρι βρήκε το λογαριασμό μου, αποτι κατάλαβα από τα συμφραζόμενα στο σύστημα της μέσω του κινητού μου εμφανίζονται 2 διαφορετικοί λογαριασμοί (απο τις 2 διευθύνσεις που είχα δηλώσει) και άλλος λογαριασμός που βρήκε το τιμολόγιο κ τελικά τη παραγγελία !!!!!!! η οποία όπως μου είπε τη Πέμπτη 5/12 προχωράει κανονικά!

Έχουν μπλέξει τα μπούτια τους κανονικότατα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι μόνο χάθηκε ολο το ιστορικό μου και οι διευθύνσεις αλλα σε παραγγελία που έκανα την Δευτέρα 25/11 για κινητό honor play δεσμευσαν απευθείας τα λεφτά μέσω κάρτας, είχαν ελλειπή ενημέρωση για την πορεία της παραγγελίας και σήμερα με παίρνουν τηλεφωνο μετά από δυο εβδομάδες να μου πουν ότι η παραγγελία δεν μπορει να εκτελεστεί. Το θεμα πέρα απο την ταλαιπωρία είναι ότι εγώ βασίστηκα σε αυτή την αγορά και έχασα άλλες προσφορές και τώρα μένω χωρίς κινητό. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, hlias1980 είπε

Όχι μόνο χάθηκε ολο το ιστορικό μου και οι διευθύνσεις αλλα σε παραγγελία που έκανα την Δευτέρα 25/11 για κινητό honor play δεσμευσαν απευθείας τα λεφτά μέσω κάρτας, είχαν ελλειπή ενημέρωση για την πορεία της παραγγελίας και σήμερα με παίρνουν τηλεφωνο μετά από δυο εβδομάδες να μου πουν ότι η παραγγελία δεν μπορει να εκτελεστεί. Το θεμα πέρα απο την ταλαιπωρία είναι ότι εγώ βασίστηκα σε αυτή την αγορά και έχασα άλλες προσφορές και τώρα μένω χωρίς κινητό.

Ή μπορεί να εκτελεστεί και δε μένεις χωρίς κινητό:
http://www.synigoroskatanaloti.gr/

Συνέταξε μία επιστολή με παραλήπτη Κωτσόβολο και cc τον Συνήγορο και θα αποφασίσουν να δουν πιο σοβαρά το πρόβλημά σου.

Επεξ/σία από DownUNDERground
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή μιλάμε για λογαριασμούς. Πέρα απ το μπάχαλο που έγραψα παραπάνω σχετικά με την παραγγελία, εμένα μου είχαν μια καρτέλα πελάτη όπου το όνομα είναι το δικό μου και το επώνυμο της συζύγου μου (έτσι στο άσχετο χωρίς να ξέρω καν πως έγινε αυτό) αλλά κανονική διεύθυνση και κανονικά το κινητό (μάλιστα φαίνομαι σαν Κύπριος αφού τα γυναικεία επώνυμα τελειώνουν σε "ΟΥ" :P)

Αφού το πήρα χαμπάρι σε μια παραγγελία που δεν με βρίσκανε και το βρήκαν κατά τύχη, μου είπαν θα σας το διορθώσουμε. Αντί να διορθώσουν αυτόν, τον άφησαν ως έχει ενεργό και μου έφτιαξαν άλλη καρτέλα πελάτη όπου έβαλαν σωστά τα στοιχεία μεν αλλά διεύθυνση κατοικίας την διεύθυνση της εργασίας μου (ούτε καν μπορώ να σκεφτώ πως την βρήκαν, πραγματικά)

Τώρα έχω έναν λογαριασμό στο site τους απ τον οποίο έγινε η αρχική παραγγελία αλλά δεν έχει καμία διεύθυνση ενεργή (άσχετα αν είχα βάλει διεύθυνση απο παλιά και αν αρχικά ήταν να γίνει αποστολή στον χώρο μου) και 2 καρτέλες πελάτη η κάθε μια με διαφορετικά στοιχεία αλλά ίδια τηλέφωνα κτλ που κάθε παραγγελία κρεμιέται με α μπε μπα μπλομ σε κάποια απ τις 2 κάθε φορά.

Η δε αποστολή που περιμένω (αυτή από την αντικατάσταση) δεν ξέρω ΚΑΝ σε ποια καρτέλα είναι, δεν ξέρω ΚΑΝ που θα πάει και φυσικά ΔΕΝ φαίνεται στον λογιαριασμό μου στο site τους παρόλο που απο εκεί έγινε η αρχική παραγγελία.. Δεν έχω ξαναδεί ποτέ μου τέτοια ανοργανωσιά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παρηγγειλα 25/11 ενα πλυντήριο απο το site μετα απο 3 τηλεφωνηματα κ ενα email (που δεν μου απαντησαν ποτε).....με ενημερωσαν οτι θα το χω 17/12 σπιτι μου.....τα συμπερασματα δικα σας.....φυσικα το account ειναι οτι ναναι κ δεν φαινεται πουθενα η παραγγελια μου.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχω προπαραγγειλει special edition του TLOU2 και το προφιλ μου δεν υπαρχει καν, αν πατησω δεν θυμαμε κωδικο λεει πως το mail δεν ειναι καν στην λιστα τους...

Τα χει παιξει το site τους...

Επεξ/σία από TsironakosMix
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...