Προς το περιεχόμενο

Accounts στον Κωτσοβολο - για ελεγξτε [ΑΚΟΜΑ ΚΑΜΙΑ ΕΞΕΛΙΞΗ-συνεχιζει το προβλημα]


matrixxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 212
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

5 ώρες πριν, Craven είπε

Τώρα έχω έναν λογαριασμό στο site τους απ τον οποίο έγινε η αρχική παραγγελία αλλά δεν έχει καμία διεύθυνση ενεργή (άσχετα αν είχα βάλει διεύθυνση απο παλιά και αν αρχικά ήταν να γίνει αποστολή στον χώρο μου) και 2 καρτέλες πελάτη η κάθε μια με διαφορετικά στοιχεία αλλά ίδια τηλέφωνα κτλ που κάθε παραγγελία κρεμιέται με α μπε μπα μπλομ σε κάποια απ τις 2 κάθε φορά.

Με δύο καρτέλες πελάτη μπορεί γα παραλάβεις και δύο φορές τα ίδια πράγματα. (δε το λέω τυχαία). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και εμενα δεν φαινεται καμια διευθυνση.

Στον λογαριασμο μπαινει. Ενα προιον που εχω παραλαβει κανονικα φαινεται ακυρωμενο.Την αγορα του BF την εχει φαει το συστημα. Εξαφανισμενη.

Και στο πλαισιο ειχα παθει το ιδιο πριν 2 μηνες. Εχει εξαφανιστει οτι εχω παραγγειλει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 6/12/2019 στις 2:12 ΜΜ, moumos είπε

Βαρέθηκα την αναμονή και εγώ. Η παραγγελία από 26/11 φαίνεται σε αποστολή στις 29/11/19 και εδώ και μέρες παραδομενη. Εστειλα μειλ, εστειλα μηνυματα στο μεσετζερ, συμπλήρωσα φόρμα επικοινωνίας, πήρα τηλέφωνο και ακόμα αναμένω να με καλέσουν πίσω. Ας την κρατήσουν την οθόνη. 

Edit 07/12/19: Μετά κόπων και βασάνων ενημερώθηκα τελικά σημερα ότι η παραγγελία θα αποσταλεί σε 4 μέρες. Ετοιμοπαράδοτο προϊόν με αποστολή 16 μέρες μετά την παραγγελία... Οτι να ναι!!!! 

Δε θυμαμαι, νομιζω το ανεφερα ξανα, για καποιο λογο με το που παρηγγειλα την μαυροπαρασκευη ελαχιστη ωρα μετα μου ηρθε sms που ενημερωνε οτι η αποστολη θα γινει στις 9 Δεκεμβριου (οποτε αναμενω με ενδιαφερον την Δευτερα)... αλλά ενω σαν ενημερωση γενικα μου φανηκε καλη και γρηγορη, το γεγονος οτι αμεσα διαθεσιμα πραγματα μου λενε εξ αρχης οτι θελουν 11 μερες να τα στειλουν ηταν αξιο αποριας...

1 ώρα πριν, fotisdra είπε

Σίγουρα κάποιοι έχουν χάσει την δουλειά τους πάντως ...

Αυτο το συμπεραινεις απο την μηδενικη βελτιωση που εμφανιζει το "συστημα Κωτσοβολος"?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, apri είπε

και εμενα δεν φαινεται καμια διευθυνση.

Στον λογαριασμο μπαινει. Ενα προιον που εχω παραλαβει κανονικα φαινεται ακυρωμενο.Την αγορα του BF την εχει φαει το συστημα. Εξαφανισμενη.

Και στο πλαισιο ειχα παθει το ιδιο πριν 2 μηνες. Εχει εξαφανιστει οτι εχω παραγγειλει.

Με 2 λογαριασμους υπαρχει σοβαρη περιπτωση να εχουν σβηστει μαζι με οτι παραγγ. ειχε . Και στο πλαισιο πριν απο καιρο μου ειχε γινει μπερδεμα . Στον κοτσο το κοκομπλοκο εγινε με τις αλλαγες που κανανε "ΒF στο χωριο" Αν δειτε στο facebook ακομα τους βριζουν για χαμενες παραδοσεις .

Επεξ/σία από Mhlogiatros
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω πάντα εβαζα παραλαβή απο το κατάστημα οπότε δεν έχει αποθηκευμένη διεύθυνση αλλα τωρα που μπήκα να δω αν υπάρχει κάποιο μπέρδεμα , η παραγγελία που είχα κανει για το εξωτερικό σκληρό τότε στο black week , ενώ εχω παραλάβει κανονικά στο λογαριασμό γράφει ότι η παραγγελία έχει ακυρωθεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω πως φέρνετε την καταστροφή χωρίς να υπάρχει τόσο σοβαρός λόγος.

Είναι πολύ απλό πάρτε τηλέφωνο στο 2102899999 από το τηλέφωνο που έχετε δηλώσει στο λογαριασμό σας στον Κωτσόβολο, και θα δείτε ότι δεν έχει χαθεί καμία παραγγελία σας. 

Στο site είπανε γίνονται κάποιες αλλαγές όπως έχουν αναφέρει σε κάποιους ήδη, και έχει δημιουργηθεί αυτό το μπλέξιμο. 

Όπως και να έχει πρέπει να έχετε ήδη στο email σας την απόδειξη αγοράς/παραγγελίας σας όταν την κάνατε, οπότε δεν χάνετε καμία παραγγελία σας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, ChrisAce είπε

Νομίζω πως φέρνετε την καταστροφή χωρίς να υπάρχει τόσο σοβαρός λόγος.

Είναι πολύ απλό πάρτε τηλέφωνο στο 2102899999 από το τηλέφωνο που έχετε δηλώσει στο λογαριασμό σας στον Κωτσόβολο, και θα δείτε ότι δεν έχει χαθεί καμία παραγγελία σας. 

Στο site είπανε γίνονται κάποιες αλλαγές όπως έχουν αναφέρει σε κάποιους ήδη, και έχει δημιουργηθεί αυτό το μπλέξιμο. 

Όπως και να έχει πρέπει να έχετε ήδη στο email σας την απόδειξη αγοράς/παραγγελίας σας όταν την κάνατε, οπότε δεν χάνετε καμία παραγγελία σας.

Εγώ την έχασα
 

Αναφορά σε κείμενο

Όχι μόνο χάθηκε ολο το ιστορικό μου και οι διευθύνσεις αλλα σε παραγγελία που έκανα την Δευτέρα 25/11 για κινητό honor play δεσμευσαν απευθείας τα λεφτά μέσω κάρτας, είχαν ελλειπή ενημέρωση για την πορεία της παραγγελίας και σήμερα με παίρνουν τηλεφωνο μετά από δυο εβδομάδες να μου πουν ότι η παραγγελία δεν μπορει να εκτελεστεί. Το θεμα πέρα απο την ταλαιπωρία είναι ότι εγώ βασίστηκα σε αυτή την αγορά και έχασα άλλες προσφορές και τώρα μένω χωρίς κινητό

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Mhlogiatros είπε

Με 2 λογαριασμους υπαρχει σοβαρη περιπτωση να εχουν σβηστει μαζι με οτι παραγγ. ειχε . Και στο πλαισιο πριν απο καιρο μου ειχε γινει μπερδεμα . Στον κοτσο το κοκομπλοκο εγινε με τις αλλαγες που κανανε "ΒF στο χωριο" Αν δειτε στο facebook ακομα τους βριζουν για χαμενες παραδοσεις .

κανεις λαθος φιλε μου...ειχανε ηδη θεμα για πανω απο ενα μηνα....ειχα λογαριασμο κ δεν μπορουσα να συνδεθω.μου το παραδεχτηκαν κ στο τηλεφωνο...αναγκαστικα να κανω νεο για να παραγγειλω στις 25/11.....ειναι Γ.Τ.Π. ΚΑΒΑΛΑ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμενα μια παραγγελια 17/10 που την εχω παραλαβει απο το καταστημα, φαινεται ακυρωμενη. Φανταζομαι στο μελλον δεν θα υπαρξει καποιο θεμα απο τη στιγμη που εχω την αποδειξη ετσι? Ενω μια αλλη που μου την παραδοσανε 23/11, "φαινεται" κανονικα παραδομενη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, fotisdra είπε

Σίγουρα κάποιοι έχουν χάσει την δουλειά τους πάντως ...

Ή απλά παραιτήθηκαν 😜

Ξέρω πάντως από γνωστό που δουλεύει στην εξυπηρέτηση στην αθηνα ότι επαθαν μεγάλη ζημιά 1 ημέρα πριν ανεβάσουν το site για BF. Βγήκαν με backup site (για 20 ώρες) με τεράστια προβλήματα... Και έπειτα το έσωσαν με αρκετές δυσλειτουργίες. Δεν είχαν καν πρόσβαση σε αποθεμα. Το προσωπικό διαχειριζόταν τις παραγγελίες με φόρμες από email. Μεγάλο λούκι και κρίμα γιατί είχε ρίξει πολύ χρήμα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, guzel είπε

Ή απλά παραιτήθηκαν 😜

Ξέρω πάντως από γνωστό που δουλεύει στην εξυπηρέτηση στην αθηνα ότι επαθαν μεγάλη ζημιά 1 ημέρα πριν ανεβάσουν το site για BF. Βγήκαν με backup site (για 20 ώρες) με τεράστια προβλήματα... Και έπειτα το έσωσαν με αρκετές δυσλειτουργίες. Δεν είχαν καν πρόσβαση σε αποθεμα. Το προσωπικό διαχειριζόταν τις παραγγελίες με φόρμες από email. Μεγάλο λούκι και κρίμα γιατί είχε ρίξει πολύ χρήμα!

Η δουλεια φαινοτανε γιατι λιγο καιρο πριν την black friday ειχε βαλει κατι προσφορες και κατερρευσε το site τους για οποιον θυμαται...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πλήρωσα για 2 προϊόντα και μου στέλνουν το έναν .

Έκπληκτος όταν παρέλαβα σπίτι ,Ο τύπος που τα έφερε μου λέει δεν ξέρω κάτι.. 

Πάω από το κατάστημα και όλοι στο κόσμο τους. Έβγαλα άκρη με γερά νεύρα και πήρα το 2 προϊόν. 

Μεγάλο μπουρδ****ακι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ίδιο μπάχαλο και σε εμένα! Δεν δείχνει νέες παραγγελίες παρά μόνο μερικός παλιές! Την ήμερα της BF έκανα μια αγορά ένα 124841 DECT PANASONIC KX-TG 6821GRB &  204917 EARBUDS XIAOMI MI TRUE WIRELESS BASIC!

Για το Panasonic έλαβα  μηνυμα ότι θα μου παραδοθεί στις 6 του μήνα δηλαδή την Παρασκευή! Φυσικά και δεν έφτασε πότε η παραγγελιά μου, τους έστειλα μηνυμα και μου είπαν πως θα παραδοθεί τελικά στις 13/12! Τους λέω ότι δεν πάμε καθόλου καλά και σηκώθηκα και πήγα και το πήρα μόνος μου τελικά!

Για τα ακουστικά παραλαβή περιμένω στις: 7 - 10 εργάσιμες! 

Ως τώρα δεν είχα κάποια αρνητική εμπειρία από τον Κωτσοβολο, αυτός όμως παραπάει!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά πρέπει να έχουν θέμα και με παλιές παραγγελίες. Μόλις με πήρε η μητέρα μου, πρόσεξε ότι έπεσε 2 φορές χρέωση σε δόση για ψυγείο αγορασμένο την άνοιξη. Δεν μπορεί να είναι σύμπτωση.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...