Προς το περιεχόμενο

Accounts στον Κωτσοβολο - για ελεγξτε [ΑΚΟΜΑ ΚΑΜΙΑ ΕΞΕΛΙΞΗ-συνεχιζει το προβλημα]


matrixxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στοιχεία σωστά αλλά στο ιστορικό παραγγελιών εμφανίζεται μόνο η πλέον πρόσφατη παραγγελία. Δεν έχω εκκρεμότητες μαζί τους, οπότε δεν έχω και ιδιαίτερο άγχος. Είπα κάποια στιγμή να γίνω έξαλλος αλλά έχουν διαγωνισμό για το νέο Mi Note, οπότε το σκέφτηκα ψύχραιμα και είπα να τους δώσω μία ακόμα ευκαιρία 😑

Για καλό και για κακό άλλαξα και κωδικό, κάτι που συστήνω να κάνετε για το ενδεχόμενο όλο αυτό το χάος να οφείλεται σε περιστατικό ασφαλείας. Δε το πιστεύω άλλα μιας και δεν έχουν ενημερώσει, τίποτε δεν είναι σίγουρο. Και η αλλαγή κωδικού είναι δωρεάν.

Δε μπορούσε πάντως να τους τύχει σε χειρότερη περίοδο, πάνω στη BF και πριν τα Χριστούγεννα. Είναι ισχυρό brand, θα το ξεπεράσουν αλλά θα τους αφήσει ένα σημάδι. Και τα αποτελέσματα του σημαντικότερου τριμήνου τους θα πονέσουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 212
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εγώ πάλι είχα μια δωρο επιταγή των 100 Και όσες φορές και να αγόραζα κάτι με παραλαβή από το κατάστημα την έπαιρνε κανονικά 

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις παρήγγειλα ένα στεγνωτήριο ρούχων Bosch με επιπλέον 5ετή εγγύηση.

Δεν φαίνεται να είχε διεύθυνση στον λογαριασμό μου που τον έχω δημιουργήσει χρόνια τώρα οπότε έβαλα την τωρινή.

Στο ιστορικό των παραγγελιών δείχνει την παραγγελία 2 φορές. Μία ως ακυρωμένη και μία ως έγκυρη.

Μου ήρθε μόλις email με το έντυπο της 5ετούς εγγύησης και ως διεύθυνση γράφει.... το προηγούμενο σπίτι που νοίκιαζα πριν 3,5 χρόνια.

nice

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μετακομίζουν τα παλικάρια στόν Κώστο,ίσως γιαυτό κάνουν περισσότερα λάθη στίς παραγελλίες απο το συνηθισμένο ...μάλλον έπιασαν αρκετά φράγκα απο το όλο σκηνικό με Βlack Fiday κλπ πέρασα απο κει και είδα κούτες παντού και άδειο το κατάστημα,πάνε απο το γνωστό επι δεκαετίες κατάστημα της Πατησίων πάλι "πατησίων"απλά πιο μακριά (πρός Πλ Αμερικής)

Ελπίζω να είναι αναβάθμιση ως πρός το μαγαζί και τους πελάτες να βάλουν και καμμιά καλή προσφορά για τα εγκαίνια και να έχει και μεγαλύτερο χώρο έκθεσης προιόντων κλπ 

Επεξ/σία από ELMastas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου ηρθε το απογευμα κωδικος αποστολης της παραγγελιας που ειχα κανει με την Γενικη ταχυδρομικη,τουλαχιστον φαινεται οι παραγγελιες δεν χαθηκαν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 7/12/2019 στις 8:13 ΜΜ, giorginho είπε

Δε θυμαμαι, νομιζω το ανεφερα ξανα, για καποιο λογο με το που παρηγγειλα την μαυροπαρασκευη ελαχιστη ωρα μετα μου ηρθε sms που ενημερωνε οτι η αποστολη θα γινει στις 9 Δεκεμβριου (οποτε αναμενω με ενδιαφερον την Δευτερα)... αλλά ενω σαν ενημερωση γενικα μου φανηκε καλη και γρηγορη, το γεγονος οτι αμεσα διαθεσιμα πραγματα μου λενε εξ αρχης οτι θελουν 11 μερες να τα στειλουν ηταν αξιο αποριας...

Αυτο το συμπεραινεις απο την μηδενικη βελτιωση που εμφανιζει το "συστημα Κωτσοβολος"?

H Γενική ταχυδρομική έχει 15000 παραδόσεις μόνο απο την black friday του Κωτσοβολου. Τι παράξενο βλέπεις?

Επεξ/σία από andreaspA
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, geiasass είπε

Μπορω να συνδεθω κανονικα στον λογαριασμο μου, αλλα δεν εμφανιζει τις παραγγελιες και την αποθηκευμενη διευθυνση.

Μια απο τα ιδια και εγω,  ουτε ενα import δεν μπορουν να κανουν τα παληκαρια... θα τους παρω τηλεφωνο εχω τον κωδικο της παραγγελιας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, andreaspA είπε

H Γενική ταχυδρομική έχει 15000 παραδόσεις μόνο απο την black friday του Κωτσοβολου. Τι παράξενο βλέπεις?

Η γενική ταχυδρομική είναι υπό διάλυση.  Κλείνουν / συγχωνεύουν καταστήματα στην Αττική και οι λίγοι που έχουν μείνει τρέχουν και δεν φτάνουν.

Στο θέμα μας τώρα - καμία ενημέρωση για μια παραγγελία που έκανα και η οποία έχει χαθεί από το νέο σύστημα.  Θα πάω από εκεί να δω τι μπορεί να γίνει, αφού τα χρήματα τα έχουν πάρει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αύριο τελικά θα αποσταλεί η παραγγελία μου ενώ είχαμε συνεννοηθεί για παράδοση σήμερα. Δε ξέρω ποιος φταίει, Κωτσόβολος ή Γενική Ταχυδρομική, αλλά το θέμα είναι ότι ενώ έχω παραγγείλει από 28/11 με χρέωση ενός σεβαστού ποσού δεν έχω παραλάβει ακόμα. Το αποτέλεσμα είναι σε μελλοντικές αγορές να αποφύγω τον Κωτσόβολο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ποιο τηλεφωνο καλείτε παιδιά για το αυτοματοποιημένο; το ενα που κυκλοφορεί είναι νεκρό και πέφτει η γραμμή.

Υπάρχει περίπτωση να παραλάβουμε μετα τα Χριστούγεννα; ένα χαος επικρατεί.

Μια φορά που χρειάστηκε να μου γυρίσουν λεφτά έκαναν 1 μήνα, δεν θέλω να σκεφτώ αυτό το σενάριο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πήρα τηλέφωνο και μου είπαν ότι σήμερα παρέδωσαν τη παραγγελία μου στη γενική (και προφανώς πολλές άλλες). Υπομονη 1-2 μέρες θα ξεκαθαρίσει το θέμα. Στο τηλ κέντρο αναζήτησαν την παραγγελία με τον αριθμό τηλεφώνου και όχι με αριθμό παραγγελίας. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...