Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Blue HDI Urea error κόστος επισκευής 1300€!!!


GeorgeMan

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, GeorgeMan είπε

Ξέρω εγώ, leasing ήταν το αυτοκίνητο. Και ξεσκισμένο μέχρι τελικής πτώσεως να ήταν, τι σχέση έχει το adblue με αυτό; Είναι αυτόνομο σύστημα, δεν το επηρεάζει ο οδηγός στο πώς λειτουργεί...

Εντάξει κι εγώ έδωσα 1100€ να βάλω Brembo φρένα και δαγκάνες στο δικό μου αλλά δεν έχει κάποια σχέση με τον 308 του θέματος 😛 

Το λεω ξεκαθαρα για το ποσο πολυ μπορει να το προσεχε ή οχι ο πρηγουμενος ιδιοκτητης, που ξερεις οτι δεν εχε αναψει και πριν το λαμπακι και απλα το "συμαζευαν" μεχρι να τα φτυσει ή να το στηλουν? Εκει πηγαινε και οχι στο αν μπορει ο οδηγος να το επηρεασει ή οχι.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 34
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Αν κρίνω απ' το avatar του, λογικό να μην το θεωρεί παράλογο :Ρ

Ας μολύνει, δηλαδή. Κλαην. Ε; Ωραία λογική. Αυτά τα συστήματα (και κάποια ακόμα) είναι που έκαναν το καθημερινό δελτίο νέφους της δεκαετίας 80 και 90 παρελθόν. Αλλά αν είναι να κινείται η πα

βέβαια καμία σχέση το dpf με το adblue αλλά τέλος πάντων.

Just now, primeragt said:

Το λεω ξεκαθαρα για το ποσο πολυ μπορει να το προσεχε ή οχι ο πρηγουμενος ιδιοκτητης, που ξερεις οτι δεν εχε αναψει και πριν το λαμπακι και απλα το "συμαζευαν" μεχρι να τα φτυσει ή να το στηλουν? Εκει πηγαινε και οχι στο αν μπορει ο οδηγος να το επηρεασει ή οχι.

Μα έχει εγγύηση εργοστασιακή το αυτοκίνητο, δεν θα το πληρώσουν από την τσέπη τους, όπως δεν θα το πληρώσει κι ο φίλος. Δεν έχει κανένα νόημα να το κάνουν reset για πάντα και να το πουλήσουν έτσι. 

Άσε που δε νομίζω να είναι αυτό το case με το συγκεκριμένο γιατί το έχει από τις αρχές καλοκαιριού το αυτοκίνητο και τώρα του το έβγαλε. Με το πρώτο reset ούτε 10-20 μέρες δεν έβγαλε μέχρι να το ξαναεμφανίσει.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, aGka8l είπε

αφου εχει εγγυηση γιατι θα πληρώσει 100€?

Συνήθως κάποια αναλώσιμα που θα βγουν δεν καλύπτονται από την εγγύηση 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 1 χρόνο αργότερα...

Εχω ενα DS4.

Χθες μου άναψε η ένδειξη της μηχανής, η ένδειξη service κ ένα μήνυμα για το adblue.

Μετά από λίγο μου έβγαλε μήνυμα με τα υπολοιπομενα χιλιόμετρα 1100 και άναψε η ένδειξη urea.

Σήμερα πήγα σε ένα συνεργείο μου συμπλήρωσε adblue. Έσβησαν οι ενδείξεις για λίγη ώρα. Αλλά μετά από λίγο άναψε πάλι το urea, το service κ ενα μηνυμα emissions control fault.

  • Sad 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα. 

Εχω ενα peugeot 308 blue hdi 1600 diesel. 

Αντιμετωπίζω κι εγω πρόβλημα με το δοχείο του adblue...Αναμμένο λαμπάκι SERVICE/UREA/ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ ένδειξη στην οθόνη για 1100χλμ ακόμα... το αυτοκίνητο είναι 5,5 ετών με 92000χλμ. Στον Καλλιαντάση μου είπαν πάνω απο 1000€ (είναι λεει πάνω απο την 5ετια το αυτοκίνητο) όμως σε άλλο φορουμ εχω διαβάσει πως το έχει φτιάξει ο Γκάλο χρεώνοντας μόνο την εργασία. 

Μου πρότειναν απο συνεργείο να απομονώσω το δοχείο όμως φοβάμαι μην έχω μετα θεμα με τον καταλύτη...

Ξέρει κάποιος αν υπάρχει περίπτωση να το καλύψει αντιπροσωπεία φου είναι γνωτό το θέμα?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, Mnlkpl είπε

Καλησπέρα. 

Εχω ενα peugeot 308 blue hdi 1600 diesel. 

Αντιμετωπίζω κι εγω πρόβλημα με το δοχείο του adblue...Αναμμένο λαμπάκι SERVICE/UREA/ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ ένδειξη στην οθόνη για 1100χλμ ακόμα... το αυτοκίνητο είναι 5,5 ετών με 92000χλμ. Στον Καλλιαντάση μου είπαν πάνω απο 1000€ (είναι λεει πάνω απο την 5ετια το αυτοκίνητο) όμως σε άλλο φορουμ εχω διαβάσει πως το έχει φτιάξει ο Γκάλο χρεώνοντας μόνο την εργασία. 

Μου πρότειναν απο συνεργείο να απομονώσω το δοχείο όμως φοβάμαι μην έχω μετα θεμα με τον καταλύτη...

Ξέρει κάποιος αν υπάρχει περίπτωση να το καλύψει αντιπροσωπεία φου είναι γνωτό το θέμα?

Αν δεν υπάρχει σχετικό πρόγραμμα ανάκλησης χλωμό εφόσον είσαι εκτός εγγύησης.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επειδή είμαι λίγο άσχετος με το θέμα,

το adblue είναι μια πατέντα στα diesel ώστε να μολύνουν λιγότερο; Δηλαδή απ ότι διαβάζω πρέπει να συμπληρωνεις κάποιο υγρό πολύ συχνά διότι το καταναλώνει (δεν είναι σαν τα υγρά φρένων);

Άρα έχουμε προσθέσει ένα νέο εξάρτημα στο αυτοκίνητο που δεν έχει να κάνει με την ουσιαστική λειτουργία του. Παρόλο αυτά, αυτό το εξάρτημα μπορεί να απαγορεύσει την κίνηση του αυτοκινήτου απλά επειδή...μολύνει; Δε γίνεται να απενεργοποιηθεί;

Καλά κατάλαβα; Είχα ακούσει κι άλλους που γκρινιάζανε για το adblue αλλά ποτέ δεν έψαξα τι είναι

Μου θυμίζει η φάση τα πολυμηχανήματα νταβατζήδες, που τελειώνει το μελάνι αλλά δε σε αφήνει να σαρώσεις.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 1/6/2021 στις 2:45 ΜΜ, Bitbit είπε

επειδή είμαι λίγο άσχετος με το θέμα,

το adblue είναι μια πατέντα στα diesel ώστε να μολύνουν λιγότερο; Δηλαδή απ ότι διαβάζω πρέπει να συμπληρωνεις κάποιο υγρό πολύ συχνά διότι το καταναλώνει (δεν είναι σαν τα υγρά φρένων);

Άρα έχουμε προσθέσει ένα νέο εξάρτημα στο αυτοκίνητο που δεν έχει να κάνει με την ουσιαστική λειτουργία του. Παρόλο αυτά, αυτό το εξάρτημα μπορεί να απαγορεύσει την κίνηση του αυτοκινήτου απλά επειδή...μολύνει; Δε γίνεται να απενεργοποιηθεί;

Καλά κατάλαβα; Είχα ακούσει κι άλλους που γκρινιάζανε για το adblue αλλά ποτέ δεν έψαξα τι είναι

Μου θυμίζει η φάση τα πολυμηχανήματα νταβατζήδες, που τελειώνει το μελάνι αλλά δε σε αφήνει να σαρώσεις.

Aυτά τα βρηκες,διάβασε και το https://www.carbuyer.co.uk/tips-and-advice/152834/what-is-adblue για να δεις τι είναι το adBlue και τι κάνει.

Και να ενημερώσω ότι όλα τα φορτηγά και λεωφορεία των τελευταίων χρόνων δουλευουν με AdBlue.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 1/6/2021 στις 4:45 ΜΜ, Bitbit είπε

επειδή είμαι λίγο άσχετος με το θέμα,

το adblue είναι μια πατέντα στα diesel ώστε να μολύνουν λιγότερο; Δηλαδή απ ότι διαβάζω πρέπει να συμπληρωνεις κάποιο υγρό πολύ συχνά διότι το καταναλώνει (δεν είναι σαν τα υγρά φρένων);

Άρα έχουμε προσθέσει ένα νέο εξάρτημα στο αυτοκίνητο που δεν έχει να κάνει με την ουσιαστική λειτουργία του. Παρόλο αυτά, αυτό το εξάρτημα μπορεί να απαγορεύσει την κίνηση του αυτοκινήτου απλά επειδή...μολύνει; Δε γίνεται να απενεργοποιηθεί;

Καλά κατάλαβα; Είχα ακούσει κι άλλους που γκρινιάζανε για το adblue αλλά ποτέ δεν έψαξα τι είναι

Μου θυμίζει η φάση τα πολυμηχανήματα νταβατζήδες, που τελειώνει το μελάνι αλλά δε σε αφήνει να σαρώσεις.

Ας μολύνει, δηλαδή. Κλαην. Ε; Ωραία λογική.

Αυτά τα συστήματα (και κάποια ακόμα) είναι που έκαναν το καθημερινό δελτίο νέφους της δεκαετίας 80 και 90 παρελθόν.

Αλλά αν είναι να κινείται η παντόφλα και με αυτό απενεργοποιημένο, ας είναι... Χαλάλι το ντουμάνι.

Επεξ/σία από dtzgr
  • Like 4
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 ώρες πριν, dtzgr είπε

Ας μολύνει, δηλαδή. Κλαην. Ε; Ωραία λογική.

Αυτά τα συστήματα (και κάποια ακόμα) είναι που έκαναν το καθημερινό δελτίο νέφους της δεκαετίας 80 και 90 παρελθόν.

Αλλά αν είναι να κινείται η παντόφλα και με αυτό απενεργοποιημένο, ας είναι... Χαλάλι το ντουμάνι.

Έτσι ακριβώς σκέφτεται ο μέσος Έλληνας.... Πρόσφατα έμαθα ότι πολλά αμάξια καταργούν τον καταλύτη είτε για λόγους απόδοσης, είτε για λόγους κόστους αντικατάστασης και απευλευθερωνουν αγνό καρκίνο γύρω τους....

Δηλαδή κόσμος προτιμάει για 100 ευρώ που στοιχίζει ένας καταλύτης να τον πετάξει τελείως κ να απελευθερώνει τέτοιους ρυπους στο περιβάλλον που ζει...

 

Όσο για το adblue που ρωτάει ο φίλος παραπάνω. Αν πρόκειται για γνωστό θέμα κ υπήρξε ανάκληση εγώ θα επικοινωνουσα με την επίσημη αντιπροσωπεία στην Ελλάδα κ θα τους ρωτούσα τι καλύπτουν ακόμα κ εκτός εγγύησης.

Φίλος με μεταχειρισμένο BMW εκτός εγγύησης καλύφθηκε κατά ένα μεγάλο ποσοστό από την επίσημη αντιπροσωπεία σε επισκευή τουρμπίνας που ήταν γνωστό θέμα στα συγκεκριμένα μοντέλα.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
9 ώρες πριν, bill999r είπε

Έτσι ακριβώς σκέφτεται ο μέσος Έλληνας.... Πρόσφατα έμαθα ότι πολλά αμάξια καταργούν τον καταλύτη είτε για λόγους απόδοσης, είτε για λόγους κόστους αντικατάστασης και απευλευθερωνουν αγνό καρκίνο γύρω τους....

Δηλαδή κόσμος προτιμάει για 100 ευρώ που στοιχίζει ένας καταλύτης να τον πετάξει τελείως κ να απελευθερώνει τέτοιους ρυπους στο περιβάλλον που ζει...

 

Όσο για το adblue που ρωτάει ο φίλος παραπάνω. Αν πρόκειται για γνωστό θέμα κ υπήρξε ανάκληση εγώ θα επικοινωνουσα με την επίσημη αντιπροσωπεία στην Ελλάδα κ θα τους ρωτούσα τι καλύπτουν ακόμα κ εκτός εγγύησης.

Φίλος με μεταχειρισμένο BMW εκτός εγγύησης καλύφθηκε κατά ένα μεγάλο ποσοστό από την επίσημη αντιπροσωπεία σε επισκευή τουρμπίνας που ήταν γνωστό θέμα στα συγκεκριμένα μοντέλα.

Θεωρώ ότι το κόστος αλλαγής είναι το  βασικότερο. Καταλύτης aftermarket που θα κρατήσει πάνω από έτος έχει 200+ € (μιλάμε για euro4 και μετά). Ενώ γνήσιος, που ίσως είναι καλύτερος, τουλάχιστον τα διπλά. Για το dpf ξεκινάμε από τα 700 για aftermarket και +50% για το γνήσιο. Ευτυχώς γνωρίζω ελάχιστους που έχουν κάνει τέτοιες αλλαγές, εκτός αγωνιστικών. Σε περίπτωση που δεν μπορούσε να αλλάξει καταλύτη γνωστός, χάλια οικονομικά εκείνη την εποχή, του βρήκε ο μηχανικός του δωρεάν (ανταλλαγή με αυτόν που είχε) που έβγαλε με αυτόν μερικά χρόνια.

 

Αυτό που θέλω να πω ότι οι τιμές είναι πολύ υψηλές και θα έπρεπε όχι μόνο να μην έχουν φπα αλλά και να επιδοτούνται τέτοια προϊόντα. Το ίδιο και για τα συστήματα ασφαλείας (κράνη, αυτόματα συστήματα κ.α.).

 

Υ.Γ. Πάντα αλλάζω τους καταλύτες των οχημάτων μου μόλις αρχίζουν οι ρύποι να ανεβαίνουν (πριν φτάσει το όριο του κατασκευαστή και πολύ πριν του ΚΤΕΟ).

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
15 ώρες πριν, dtzgr είπε

Ας μολύνει, δηλαδή. Κλαην. Ε; Ωραία λογική.

Αυτά τα συστήματα (και κάποια ακόμα) είναι που έκαναν το καθημερινό δελτίο νέφους της δεκαετίας 80 και 90 παρελθόν.

Αλλά αν είναι να κινείται η παντόφλα και με αυτό απενεργοποιημένο, ας είναι... Χαλάλι το ντουμάνι.

Εγώ δε κατάλαβα κάτι τέτοιο. Ίσα - ίσα που το θέμα που θίγει ο bitbit είναι σωστό. Δεν λέμε να μη το αλλάξουμε ενώ έχει χαλάσει και "στα τέτοια μας αν μολύνει" - προφανώς και όχι. Λέμε για ποιο λόγο να εμποδίζεται η κίνηση του αυτοκινήτου από τη στιγμή που δεν είναι ζωτικής σημασίας εξάρτημα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, Haldol είπε

Εγώ δε κατάλαβα κάτι τέτοιο. Ίσα - ίσα που το θέμα που θίγει ο bitbit είναι σωστό. Δεν λέμε να μη το αλλάξουμε ενώ έχει χαλάσει και "στα τέτοια μας αν μολύνει" - προφανώς και όχι. Λέμε για ποιο λόγο να εμποδίζεται η κίνηση του αυτοκινήτου από τη στιγμή που δεν είναι ζωτικής σημασίας εξάρτημα.

Σωστό! 

Πάντως όταν το καταργούν είναι σαν να είναι Euro5+, που είναι τα περισσότερα που κυκλοφορούν. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, Haldol είπε

Λέμε για ποιο λόγο να εμποδίζεται η κίνηση του αυτοκινήτου από τη στιγμή που δεν είναι ζωτικής σημασίας εξάρτημα.

Γιατί αν δεν εμποδίζεται η κίνηση του αυτοκινήτου, ελάχιστοι θα το επισκευάσουν.

Μόλις τώρα, filarhos είπε

Πάντως όταν το καταργούν είναι σαν να είναι Euro5+, που είναι τα περισσότερα που κυκλοφορούν.

Τότε να πληρώσει και τέλη EURO 5.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.