Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Blue HDI Urea error κόστος επισκευής 1300€!!!


GeorgeMan

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, Haldol είπε

Εγώ δε κατάλαβα κάτι τέτοιο. Ίσα - ίσα που το θέμα που θίγει ο bitbit είναι σωστό. Δεν λέμε να μη το αλλάξουμε ενώ έχει χαλάσει και "στα τέτοια μας αν μολύνει" - προφανώς και όχι. Λέμε για ποιο λόγο να εμποδίζεται η κίνηση του αυτοκινήτου από τη στιγμή που δεν είναι ζωτικής σημασίας εξάρτημα.

Γιατί οταν δεν δουλευει δεν ειναι σύμφωνο με τις νορμες που πήρε άδεια κυκλοφορίας.Γιατί μπορεί να πάθει ζημιά ο κινητήρας.Και είναι σε όλες τις μηχανές με AdBlue  ,και στα φορτηγα λεωφορεία σε ρίχνει σε  safe mode.

  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 34
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Αν κρίνω απ' το avatar του, λογικό να μην το θεωρεί παράλογο :Ρ

Ας μολύνει, δηλαδή. Κλαην. Ε; Ωραία λογική. Αυτά τα συστήματα (και κάποια ακόμα) είναι που έκαναν το καθημερινό δελτίο νέφους της δεκαετίας 80 και 90 παρελθόν. Αλλά αν είναι να κινείται η πα

βέβαια καμία σχέση το dpf με το adblue αλλά τέλος πάντων.

1 λεπτό πριν, dtzgr είπε

Γιατί αν δεν εμποδίζεται η κίνηση του αυτοκινήτου, ελάχιστοι θα το επισκευάσουν.

Εκεί έγκειται το "νταβατζιλίκι" τύπου ... "μελανοδοχείων" που λέμε. Ο οποιοσδήποτε που δεν έχει ... σταρχιδιστικές τάσεις, γιατί να μείνει χωρίς αμάξι στη μέση του πουθενά και να ψάχνει οδική επειδή έσκασε το σύστημα ουρίας; Πιο λογικό θα ήταν να "σ' αφήνει" το αμάξι αν χαλάσουν τα πιτσιλιστήρια των υαλοκαθαριστήρων (είναι κίνδυνος εάν δε μπορείς να καθαρίσεις το τζάμι) παρά αυτό!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, dtzgr είπε

Γιατί αν δεν εμποδίζεται η κίνηση του αυτοκινήτου, ελάχιστοι θα το επισκευάσουν.

Τότε να πληρώσει και τέλη EURO 5.

Μαζί σου, εμένα δεν με ενδιαφέρει πόσο θα πληρώσει αλλά αν μολύνει...

 

Το δικό μου πετρέλαιο είναι Ε5+ και δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, filarhos είπε

Μαζί σου, εμένα δεν με ενδιαφέρει πόσο θα πληρώσει αλλά αν μολύνει...

 

Το δικό μου πετρέλαιο είναι Ε5+ και δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας...

Δεν πληρώνει γιατί, τουλάχιστο προς το παρόν, για τα τέλη παίζει ρόλο μόνο το CO2 (άλλο μεγάλο θέμα).

Το adblue μειώνει το NOx, που είναι και βλαπτικότερο.

9 λεπτά πριν, Haldol είπε

Εκεί έγκειται το "νταβατζιλίκι" τύπου ... "μελανοδοχείων" που λέμε. Ο οποιοσδήποτε που δεν έχει ... σταρχιδιστικές τάσεις, γιατί να μείνει χωρίς αμάξι στη μέση του πουθενά και να ψάχνει οδική επειδή έσκασε το σύστημα ουρίας; Πιο λογικό θα ήταν να "σ' αφήνει" το αμάξι αν χαλάσουν τα πιτσιλιστήρια των υαλοκαθαριστήρων (είναι κίνδυνος εάν δε μπορείς να καθαρίσεις το τζάμι) παρά αυτό!

Σε μία χώρα που κατακλύζεται από αυτά:

Απενεργοποιητές Ζωνών Ασφαλείας Αυτοκινήτου - Skroutz.gr

είναι ανώφελο να συνεχίσω την κουβέντα...

Επεξ/σία από dtzgr
  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, filarhos είπε

Σωστό! 

Πάντως όταν το καταργούν είναι σαν να είναι Euro5+, που είναι τα περισσότερα που κυκλοφορούν. 

Μόνο που δεν είναι Euro5+.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.