Προς το περιεχόμενο

Σταντ μηχανής και σβήσιμο κινητήρα


Γιαούρτι

Προτεινόμενες αναρτήσεις

όπως ξέρετε στα νεώτερα μηχανάκια αν βάλεις το σταντ, για λόγους ασφαλείας σβήνει ο κινητήρας. Νομίζω πρέπει να γίνεται σε όλα.

Πως το σχολιάζετε αυτό; Σας βολεύει; το έχετε "βγάλει". Το θεωρείτε όντως σαν ένα σημαντικό μέτρο ασφαλείας;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δν με ενοχλει, νομιζω οτι ειναι χρησιμο, δν κινδυνευεις να πεσεις σε καμια στροφη απο ξεχασμενο σταντ. Εξαλλου δν νομιζω να απενεργοποιηται (εκτος αν κοψεις κανα καλωδιο). Ακομα θυμαμαι, πριν πολλα χρονια, τους οδηγους με παπακια να φωναζουν δυνατα οταν εβλεπαν στο δρομο κανενα συναδερφο με το σταντ κατω! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όταν κατεβάσεις το σταντ σβήνει ο κινητήρας. Πλέον όλα τα καινούργια μηχανάκια είναι έτσι. Αν όχι όλα, πολλά.

Δηλαδή δε μπορείς να βάλεις μπροστά το μηχανάκι αν δε σηκώσεις το σταντ πρώτα. Εννοώ το πλάγιο, όχι το κεντρικό.

Εντάξει εγώ πολλές φορές κατεβάζω το σταντ για να σβήσει. Δεν ξέρω αν κάνω κακό αλλά το συνήθισα λίγο.

Ρωτάω γιατί ένας φίλος το απενεργοποίησε, έκοψε τα καλώδια, δε ξέρω τι έκανε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Γιαούρτι είπε

όταν κατεβάσεις το σταντ σβήνει ο κινητήρας. Πλέον όλα τα καινούργια μηχανάκια είναι έτσι. Αν όχι όλα, πολλά.

Δηλαδή δε μπορείς να βάλεις μπροστά το μηχανάκι αν δε σηκώσεις το σταντ πρώτα. Εννοώ το πλάγιο, όχι το κεντρικό.

Εντάξει εγώ πολλές φορές κατεβάζω το σταντ για να σβήσει. Δεν ξέρω αν κάνω κακό αλλά το συνήθισα λίγο.

Ρωτάω γιατί ένας φίλος το απενεργοποίησε, έκοψε τα καλώδια, δε ξέρω τι έκανε.

θεωρω τοτε, με το προηγουμενο συστημα ηταν καλυτερα(σβήσιμο μηχανης οταν βαζεις ταχυτητα)

Εγω μπορει να θελω να ζεστανω τη μηχανη μου,οση ωρα μου παιρνει να φορεσω γαντια και κρανος. Μπορει να θελω να δουλευει και να κατεβω να ελεγξχω κατι. Μπορει ρε παιδακι μου να θελω να δω αν αναβει μπροστα το φως. Με το καινουργιο συστημα(σβησιμο κατευθειαν με το σταντ) θα δυσκολευτω να τα κανω πια αυτα.

Σιγουρα ειναι για τις μοτοσυκλετες? ή μονο για τα σκουτερ? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το σταντ είναι λίγο άβολο όταν το βάζεις- βγάζεις στο γκαράζ. Σταμάτα, σβήσε,κατέβα άνοιξε την πόρτα, ξανά βάλε μπροστά κτλ. Μέχρι πέρυσι το έκανα. Από φέτος κλείνω τον διακόπτη και μετά κατεβάζω το σταντ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 6/12/2019 στις 2:51 ΜΜ, Γιαούρτι είπε

όπως ξέρετε στα νεώτερα μηχανάκια αν βάλεις το σταντ, για λόγους ασφαλείας σβήνει ο κινητήρας. Νομίζω πρέπει να γίνεται σε όλα.

Πως το σχολιάζετε αυτό; Σας βολεύει; το έχετε "βγάλει". Το θεωρείτε όντως σαν ένα σημαντικό μέτρο ασφαλείας;

Δέν είναι καινούριο. Όσες μηχανές (ιαπωνικές) είχα το είχαν αυτό, και μιλάμε για μοντέλα δεκαετίας του 80, ενδεχομένως υπήρχε και απο πιό παλιά.

Πολύ χρήσιμο γιατι αν ξεχάσεις το πλαινό στάντ κάτω, η σαβούρα είναι εγγυημένη.

Στις ιταλικές μηχανές το ελατήριο του στάντ είναι έτσι τοποθετημένο ωστε όταν σηκώσεις τη μηχανή ανεβαίνει μόνο του. Πολλοί έχουν ρίξει τη μηχανή τους επειδή το στάντ κουνήθηκε λίγο. Προσωπικά προτιμώ το ιαπωνικού τύπου σταντ.

Όσο για το σβήσιμο με το στάντ, δέν υπάρχει κανένα πρόβλημα, είναι το ίδιο με το να γυρίσεις το κλειδί ή να πατήσεις τον κόκκινο διακόπτη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν έχω ακούσει μηχανάκι που να σβήνει μόνο με το σταντ κατεβασμένο, όσα ξέρω σβήνουνε με το σταντ κατεβασμένο ΚΑΙ ταχύτητα

σε ένα cbf δεκαετίας που έχουμε γίνεται αυτό που λες γιατί έχει χαλάσει ο αισθητήρας της νεκράς και το βλέπει πάντα με ταχύτητα, μήπως συμβαίνει τίποτα παρόμοιο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...