Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλησπέρα,

πλήρωσα τον λογαριασμο της vodafone σταθερής μέσω paypal 25/11 , το ποσό κανονικά αφαιρεθηκε απο τον λογαριασμό μου, φαινεται στις κινησεις και στο paypal.

Σήμερα 10/12  η vodafone μου εκανε φραγή, μου είπαν πως η πληρωμή εκκρεμεί και πως δεν έχουν πάρει τα χρήματα και να μιλησω με το paypal.

Στο paypal δεν βγαζω ακρη με τα mail γιατι μου απαντουν τυποποιημενα και μου λενε να απευθυνθώ στην τραπεζα. Τι να κάνω εχω απελπιστεί... 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ilouko είπε

καλησπέρα,

πλήρωσα τον λογαριασμο της vodafone σταθερής μέσω paypal 25/11 , το ποσό κανονικά αφαιρεθηκε απο τον λογαριασμό μου, φαινεται στις κινησεις και στο paypal.

Σήμερα 10/12  η vodafone μου εκανε φραγή, μου είπαν πως η πληρωμή εκκρεμεί και πως δεν έχουν πάρει τα χρήματα και να μιλησω με το paypal.

Στο paypal δεν βγαζω ακρη με τα mail γιατι μου απαντουν τυποποιημενα και μου λενε να απευθυνθώ στην τραπεζα. Τι να κάνω εχω απελπιστεί... 

Στην vodafone μίλησες με το λογιστήριο το καταχώρησαν σαν αίτημα να το ελέγξουν ή πήρες απάντηση από τον πρώτο υπάλληλο στο τηλέφωνο.

Πάρε τους ξανά και πες τους να το ελέγξουν ή καλύτερα στείλτο γραπτά.Να επιμείνεις λίγο παραπάνω και αν δεις ότι δεν σε ακουν μην είσαι και τόσο ευγενικός.

Γενικά με dispute στο paypal δεν νομίζω να βγάλεις άκρη αλλά αν το δουν από το λογιστήριο θα δουν το invoice στο paypal και θα γράφει paid.

Δεν είναι θέμα του paypal αλλά της vodafone  εκτός και αν έτυχες στην περίπτωση και εκείνη την ώρα δεν δούλευε το api της paypal για την ενημέρωση του billing της vodafone.Σε κάθε περίπτωση η vodafone είναι υποχρεωμένη να δεχθεί το αίτημα και να κάνει χειροκίνητα τον έλεγχο.

Επίσης αν όντως έχεις πληρώσει εμπρόθεσμα πριν τη διακοπή ζήτα να γίνει αίτημα για πίστωση του παγίου τις ημέρες αυτές και πίστωση των τελών επανασύνδεσης.

 

Το καλό είναι ότι το σύστημα της vodafone δημιουργεί invoice με το ονοματεπώνυμο και τον κωδικό λογαριασμού και στην ουσία κάνεις πληρωμή αυτού του invoice και είναι αρκετά πιο εύκολο να βρεθεί ένα τέτοιο (σπάνιο) λάθος που λογικά αφορά τη μη επιτυχή ενημέρωση του συστήματος της vodafone για την πληρωμή.

 

Αυτά για αρχή κάνε μια προσπάθεια πάλι στο support να το περάσεις σαν αίτημα για έλεγχο από το λογιστήριο και ενημέρωσε μας και μετά βλέπουμε.

Επεξ/σία από user2163
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...