Προς το περιεχόμενο

Msystems after sales support


junior-21-

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
26 minutes ago, Arkin said:

Το Msystems φετος το καλοκαιρι μου εδωσε πιστωτικο για καρτα γραφικων ολο το ποσο στον λογαριασμο. Δεν με υποχρεωσε να αγορασω παλι απο το καταστημα τους. 

Πιστωτικό είναι μια απόδειξη που γράφει ότι έχεις πίστωση Χ euro. Προφανώς αυτό μπορεί να αξιοποιηθεί μόνο στο ίδιο κατάστημα/αλυσίδα.

Αυτό που έγραψες είναι επιστροφή χρημάτων, αλλά για κάποιο λόγο χρησιμοποίησες την λέξη "πιστωτικό¨"...

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 228
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Coppermine είπε

Γράφεις ανοησίες τουλάχιστον, εαν είναι εν ήδη ασχετοσύνης μπορείς τουλάχιστον να διαβάσεις ποια είναι τα διακαιώματα σου ως καταναλωτής πριν ποστάρεις την επική φράση "θα μπορουσαν να του δωσουν "μια 24αρα" καινουργια με τα μισα χρηματα" το πιστωτικό είναι παράνομο ΑΛΛΑ εαν συμφωνήσει ο πελάτης και τον εξυπηρετεί τότε ΑΥΤΟ βγαίνει στο ύψος των χρημάτων που πληρώθηκε στο ταμείο, ΔΕΝ υπάρχει ΘΑ μπορούσαν, ΥΠΑΡΧΕΙ μόνο το αυτονόητο που είναι αυτό που προβλέπει ο νόμος και όποιος προσπαθεί με τεχνάσματα να τον αποφύγει τότε παρανομεί και καταφεύγουμε σε νόμιμα μέσα να βρούμε το δίκιο μας, επομένως το AYTONOHTO που είναι αυτό που προβλέπει ο ΝΟΜΟΣ δεν είναι ΧΑΡΗ ΑΛΛΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ απλά

Απαντώ με τμήμα του πόστ σου:

"Επίσης το πιστωτικό είναι ΠΑΡΑΝΟΜΟ  και σε καμία περίπτωση ΔΕΣΜΕΥΤΙΚΟ

Οταν γίνεται επιστροφή χρημάτων ή πιστωτικό (αν συμφωνεί ο πελάτης) αυτό γίνεται στο ύψος των χρημάτων που πληρώθηκε αρχικά ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ

ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΣΤΕ και ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ την αντικατάσταση με το ΙΔΙΟ προιόν π.χ. αν επέλεξα την gigabyte GV-N550FW2-1GI, θέλω αντικατάσταση ΑΥΤΗΝ αν δεν συμφωνώ με κάποια παραπλήσια δικαιούμαι επιστροφή χρημάτων"

Τι διαφορετικό αναφέρεις απο αυτό που έγραψα;

Ο άνθρωπος πήρε μια 24ρα οθόνη με τα Χ χαρακτηριστικά προς 300ε προ διετίας. 

Χάλασε εντός εγγύησης, άνευ επισκευής και ΘΑ μπορούσαν να του δώσουν μια 24ρα με τα ιδια χαρακτηριστικά καινούργια. Απο τη στιγμή που ΔΕΝ υπάρχει η ΙΔΙΑ λόγω παρωχημένου μοντέλου, του δίνουν μια ΝΕΟΤΕΡΗ με τα ΙΔΙΑ χαρακτηριστικά. Το οτι "σημερα" παιρνεις με λιγότερα χρήματα μια ίδια ή καλύτερη οθόνη, απο την τοτε, ειναι δυστυχώς προς όφελος του καταστήματος.

ΟΜΩΣ του δώσαν πιστωτικό την αρχικη τιμή αγορας προ διετίας, επειδή ετσι συμφώνησαν.

Υ.Γ. μπορούμε να συνεχίσουμε σε κάποιο ορθότερο τόπικ, μιας και το ξεχειλώσαμε αυτο πο δημιουργήθηκε για άλλο λόγο :(

 

Επεξ/σία από kanesaxo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, ThReSh είπε

Πιστωτικό είναι μια απόδειξη που γράφει ότι έχεις πίστωση Χ euro. Προφανώς αυτό μπορεί να αξιοποιηθεί μόνο στο ίδιο κατάστημα/αλυσίδα.

Αυτό που έγραψες είναι επιστροφή χρημάτων, αλλά για κάποιο λόγο χρησιμοποίησες την λέξη "πιστωτικό¨"...

Στο mail τους μου ειπαν οτι η infoquest θα δωσει πιστωτικο. Και την αλλη μερα με πηραν τηλεφωνο μου ζητησαν λογαριασμο και εβαλαν τα χρηματα αμεσα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
4 minutes ago, Arkin said:

Στο mail τους μου ειπαν οτι η infoquest θα δωσει πιστωτικο. Και την αλλη μερα με πηραν τηλεφωνο μου ζητησαν λογαριασμο και εβαλαν τα χρηματα αμεσα. 

Δεν πήρες πιστωτικό λοιπόν, επιστροφή χρημάτων ήταν όπως το έγραψα. Αν έπαιρνες θα σου έδιναν μια απόδειξη την οποία θα αξιοποιούσες μόνο στο κατάστημά τους.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Fulgore είπε

Προφανως.

Ο λογος που η επιβολη πιστωτικου με το ζορι θεωρειται παρανομη ειναι γιατι εσυ προτιμησες τον πωλητη για το συγκεκριμενο προιον,αρα δεν εχει νοημα να σε αναγκασει με το ζορι να αγορασεις κατι αλλο.

Μπορει βεβαια να στο παρουσιασει σαν προταση μιας και το συμφερει και τον ιδιο να ξανααγορασεις απο αυτον,αλλα δεν μπορει να στο επιβαλει με το ζορι.

Ωραια ευχαριστώ γιατι οσα ακουστικα εχω παει (αυτα χαλανε συνηθως) πιστωτικο, πιστωτικο μπλα μπλα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν είχα το κατάστημα ή ένας από αυτούς... μετά από τόσο σεντόνι εδώ και η απραξια τους τους δυσφημεί... θα είχα πει τουλάχιστον ένα "εεεε δε %$^^ται ας δώσω μια άλλη κάρτα κι ας ειναι ακριβοτερη από το να γραφονται τόσα." Πάλι με απογοητευει το κατάστημά και δεν ειναι πρώτη φορά... τόσα χρονια κανένα πρόβλημά, τα 2 τελευταία το έπιασε σύνδρομο "ΠΛΑΙΣΙΟ".

Επεξ/σία από SeXBOX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, SeXBOX είπε

Αν είχα το κατάστημα ή ένας από αυτούς... μετά από τόσο σεντόνι εδώ και η απραξια τους τους δυσφημεί... θα είχα πει τουλάχιστον ένα "εεεε δε %$^^ται ας δώσω μια άλλη κάρτα κι ας ειναι ακριβοτερη από το να γραφονται τόσα." Πάλι με απογοητευει το κατάστημά και δεν ειναι πρώτη φορά... τόσα χρονια κανένα πρόβλημά, τα 2 τελευταία το έπιασε σύνδρομο "ΠΛΑΙΣΙΟ".

Ισως και να μην το εχουν διαβασει ποιος ξερει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, thetiesthatbind είπε

Ωραια ευχαριστώ γιατι οσα ακουστικα εχω παει (αυτα χαλανε συνηθως) πιστωτικο, πιστωτικο μπλα μπλα 

Οπως αναφερθηκε και πιο πισω,εαν τα ακουστικα που πας πισω δεν επισκευαζονται και δεν εχουν αλλα σφραγισμενα να σου δωσουν ως αντικατασταση,εχεις το δικαιωμα να ζητησεις επιστροφη χρηματων αντι για πιστωτικο.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Fulgore είπε

Οπως αναφερθηκε και πιο πισω,εαν τα ακουστικα που πας πισω δεν επισκευαζονται και δεν εχουν αλλα σφραγισμενα να σου δωσουν ως αντικατασταση,εχεις το δικαιωμα να ζητησεις επιστροφη χρηματων αντι για πιστωτικο.

Άμεσα διαθεσιμα ή τους καλύπτει και η παραγγελία; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

φιλε μου κατηγορείς ένα κατάστημα πιστεύω άδικα , συνεργάζομαι μαζί τους τολάχιστον 20 χρονια από τότε που ήτανε 3 άτομα μαγαζάκι και σήμερα είναι 23 άτομα επιχείρηση , και από τις πιο σοβαρές στο κλάδο μάλιστα , οποτε τυχαίνανε στραβές σε θέματα ελαττωματικών προϊόντων σε πληροφορώ ότι ήτανε πάντα σπαθί , τι όφελος έχει ένα μαγαζί να τσακωθεί με τον πελάτη του , μεταφέρει το προϊόν στην κατασκευάστρια εταιρία και αν πληρεί τις προϋποθέσεις τις εγγύησης απλά σου δίνουνε ένα άλλο , εσύ τι ήθελες δηλαδή να τσακωθούνε με την εταιρία για να έχουνε καλές σχέεις μαζί σου , η να σε αποζημιώσουνε αυτοί επειδή το πήρες αποκεί , αστεία πράγματα , και όσο για το χτύπημα που βλέπω μια χαρά εύκολα μπορεί να γίνει από έναν αρχάριο που αν έχει ένα περίεργο κουτί και δεν κατεβαίνει κάτω η βάση τις κάρτας όταν πας να τι κουμπώσεις εύκολα μπορεί να στραβώσει τα σημεία που περνάνε και κλειδώνουνε τι κάρτα στο κουτί , και αν το πιέσεις και λίγο παραπάνω επειδή δεν κατεβαίνει η κάρτα γίνετε και η ζημια που βλέπουμε , διπλα εκεί είναι το displayport , αν εσωτερικά βραχυκύκλωσαν δυο σημεία , βραχυκυκλώνει όλη η κάρτα , εγώ θα το έκοβα τελείως αυτό το αφτάκι το σπασμένο , θα την ξεβραχυκύκλωνα αν και εφόσον προέρχεται από αυτό και θα έπαιζε μια χαρά η κάρτα , εκτος από τι συγκεκριμένη έξοδο που είναι διπλα που δεν θα λειτουργεί πλέον

* η κάρτα δεν φαίνεται να έχει πέσει κάτω όπως αναφέρεις γιατί θα κοπάναγε και αλλου πιο άσχημα , άσε που είναι πλαστικούρες κάτι θα έσπαγε , το τσέκαρε λες ο τεχνικός , ok και εγώ να το είχα ελένξει δεν θα έδινα σημασία έχω δει και πολύ χειρότερα να δουλεύουνε , όλο το θέμα εδώ είναι τις MSI που για έναν θα έλεγα γέλιο σημάδι ψάχνουνε αφορμή να μην σε εξυπηρετήσουνε , δεν είναι πρόβλημα του μαγαζιού που αγόρασες τι κάρτα , θα μπορούσε να ήτανε οποιοδήποτε μαγαζί ακριβώς την ίδια αντιμετώπιση θα είχες , 

**κανένα μαγαζί δεν θέλει να χρεωθεί κάτι για να μην χάσει έναν πελάτη , για κάτσε σκέψου θα χρεωθεί μια κάρτα 400 ευρώ , λεφτά που δεν θα βγάλει από σένα ούτε σε 20 χρονια για πιο λόγο για να μην σε χάσει ? πήδηξε από την άλλη πλευρά και έλα στη θέση τους θα το έκανες ?

Επεξ/σία από MTX
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ουσία ΜΤΧ είναι οτι ο τεχνικός όφειλε να τον ενημερώσει για το χτύπημα αν το είδε και να του λεγε εξαρχής οτι δεν καλύπτεται από εγγύηση.

Στην περίπτωση λοιπόν που έφυγε από το σερβις με το δελτίο παραλαβής και όλα καλά οποιαδήποτε διαφωνία MSI-Msystems ΟΦΕΙΛΕΙ να λυθεί μεταξύ τους καθώς η Msystems θα πρέπει να αποδείξει οτι ο πελάτης την έφερε με το χτύπημα και όχι να αποδείξει ο junior21 το ανάποδο. Έτσι το ορίζει και η νομοθεσία και ας λέει ο καθένας στο ινσόμνια το κοντό του και το μακρύ του.

Μέχρι στιγμής λοιπόν για μια αβλεψία (ηθικό ανθρώπινο λάθος) ή κουκούλωμα (κακομεταχείριση με αποποίηση ευθύνης ανήθικα) τεχνικού στο service....ένα κατάστημα γίνεται ρόμπα στο ίντερνετ και ένας πελάτης δε βρίσκει το δίκιο του.

Ποιός ζημιώνεται τελικα; Ο Ανέστης για μια vga ή το Msystems για 100vga που πολλοί θα προτιμήσουν να πάρουν από αλλού;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, greekfragma είπε

Η ουσία ΜΤΧ είναι οτι ο τεχνικός όφειλε να τον ενημερώσει για το χτύπημα αν το είδε και να του λεγε εξαρχής οτι δεν καλύπτεται από εγγύηση.

Στην περίπτωση λοιπόν που έφυγε από το σερβις με το δελτίο παραλαβής και όλα καλά οποιαδήποτε διαφωνία MSI-Msystems ΟΦΕΙΛΕΙ να λυθεί μεταξύ τους καθώς η Msystems θα πρέπει να αποδείξει οτι ο πελάτης την έφερε με το χτύπημα και όχι να αποδείξει ο junior21 το ανάποδο. Έτσι το ορίζει και η νομοθεσία και ας λέει ο καθένας στο ινσόμνια το κοντό του και το μακρύ του.

Μέχρι στιγμής λοιπόν για μια αβλεψία (ηθικό ανθρώπινο λάθος) ή κουκούλωμα (κακομεταχείριση με αποποίηση ευθύνης ανήθικα) τεχνικού στο service....ένα κατάστημα γίνεται ρόμπα στο ίντερνετ και ένας πελάτης δε βρίσκει το δίκιο του.

Ποιός ζημιώνεται τελικα; Ο Ανέστης για μια vga ή το Msystems για 100vga που πολλοί θα προτιμήσουν να πάρουν από αλλού;

ας πάρει ο κόσμος τις κάρτες γραφικών και τα προϊόντα του όπου γουστάρει , ελεύθερη αγορά έχουμε , στο λέω εγώ που ουσιαστικά έχω παρόμοιο μαγαζί και είμαστε ανταγωνιστές , αυτό δεν θα κρίνει το πρόσωπο μιας εταιρίας , σε μια αντίστοιχη περίπτωση σε οποιοδήποτε μαγαζί την ίδια τύχη θα είχε ακόμα και στο δικό μου να τύχαινε, το ότι παρέλαβα την κάρτα και δεν είδα το μικρό σημάδι εκεί μέσα επειδή δεν εβγαλα τι λούπα από το συρτάρι δεν λέει κάτι , εγώ παραλαμβάνω δοκιμάζω και αφού είναι σε εγγύηση δεν μου πέφτει περαιτέρω λόγος για σκάλισμα του προϊόντος , και να το έβλεπα όμως και να σου έλεγα κάτι δεν μου αρέσει εδώ πάλι η MSI έχει τον τελευταίο λόγο για την αντικατάσταση όχι ο τεχνικός στο μαγαζί ,  απλά τα πράγματα , βάλτε τα με την MSI μην τα βάζετε με το μαγαζί.. σας λέω δεν έχει κανένα όφελος να μην εξυπηρετήσει τον πελάτη αν και εφόσον μπορεί , χωρίς βεβαια να χρεωθεί το προϊόν , επειδή ο  κάθε Ανέστης μπορεί να βγει στο insomnia εκβιαστικά και να τους δυσφημίσει , και λοιπόν ας βγει δικαίωμα του είναι για κάθε δυσαρεστημένο Ανέστη από το msystems υπάρχουνε άλλοι 100 ευχαριστημένοι που δεν θα βγούνε ποτε εδώ και το ξέρετε , γιατί πάντα μια προβληματική κατάσταση βγαίνει προς τα έξω

  • Like 2
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, MTX είπε

ας πάρει ο κόσμος τις κάρτες γραφικών και τα προϊόντα του όπου γουστάρει , ελεύθερη αγορά έχουμε , στο λέω εγώ που ουσιαστικά έχω παρόμοιο μαγαζί και είμαστε ανταγωνιστές , αυτό δεν θα κρίνει το πρόσωπο μιας εταιρίας , σε μια αντίστοιχη περίπτωση σε οποιοδήποτε μαγαζί την ίδια τύχη θα είχε ακόμα και στο δικό μου να τύχαινε, το ότι παρέλαβα την κάρτα και δεν είδα το μικρό σημάδι εκεί μέσα επειδή δεν εβγαλα τι λούπα από το συρτάρι δεν λέει κάτι , εγώ παραλαμβάνω δοκιμάζω και αφού είναι σε εγγύηση δεν μου πέφτει περαιτέρω λόγος για σκάλισμα του προϊόντος , και να το έβλεπα όμως και να σου έλεγα κάτι δεν μου αρέσει εδώ πάλι η MSI έχει τον τελευταίο λόγο για την αντικατάσταση όχι ο τεχνικός στο μαγαζί ,  απλά τα πράγματα , βάλτε τα με την MSI μην τα βάζετε με το μαγαζί.. σας λέω δεν έχει κανένα όφελος να μην εξυπηρετήσει τον πελάτη αν και εφόσον μπορεί , χωρίς βεβαια να χρεωθεί το προϊόν , επειδή ο  κάθε Ανέστης μπορεί να βγει στο insomnia εκβιαστικά και να τους δυσφημίσει , και λοιπόν ας βγει δικαίωμα του είναι για κάθε δυσαρεστημένο Ανέστη από το msystems υπάρχουνε άλλοι 100 ευχαριστημένοι που δεν θα βγούνε ποτε εδώ και το ξέρετε , γιατί πάντα μια προβληματική κατάσταση βγαίνει προς τα έξω

απορώ που έχεις και μαγαζί....

αν ο τεχνικός δει κάτι ΠΡΕΠΕΙ να το κοινοποιήσει στον πελάτη ΚΑΙ να το ΓΡΑΨΕΙ στη φόρμα παραλαβής.

ΑΝ ΔΕ ΤΟ ΓΡΑΨΕΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΒΡΕΘΕΙ ΜΕΤΑ ΔΕΝ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ> και ο νόμος λέει....Το κατάστημα ΟΦΕΙΛΕΙ να αποδείξει τον λόγο ακύρωσης εγγύησης και αν χτυπήθηκε η κάρτα από τον πελάτη ΚΑΙ ΟΧΙ το αντίθετο.

Αν παραλάβεις προϊόν χωρίς έλεγχο γιατί είσαι large να μας πεις το μαγαζί σου να ερχόμαστε για εύκολα RMA.

ρε τι διαβαζουμε από καταστηματάρχες 2020 που μάλιστα ενημερώνονται και στα fora για τέτοια θέματα.

  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
48 λεπτά πριν, greekfragma είπε

απορώ που έχεις και μαγαζί....

αν ο τεχνικός δει κάτι ΠΡΕΠΕΙ να το κοινοποιήσει στον πελάτη ΚΑΙ να το ΓΡΑΨΕΙ στη φόρμα παραλαβής.

ΑΝ ΔΕ ΤΟ ΓΡΑΨΕΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΒΡΕΘΕΙ ΜΕΤΑ ΔΕΝ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ> και ο νόμος λέει....Το κατάστημα ΟΦΕΙΛΕΙ να αποδείξει τον λόγο ακύρωσης εγγύησης και αν χτυπήθηκε η κάρτα από τον πελάτη ΚΑΙ ΟΧΙ το αντίθετο.

Αν παραλάβεις προϊόν χωρίς έλεγχο γιατί είσαι large να μας πεις το μαγαζί σου να ερχόμαστε για εύκολα RMA.

ρε τι διαβαζουμε από καταστηματάρχες 2020 που μάλιστα ενημερώνονται και στα fora για τέτοια θέματα.

καλά θες να με τρελάνεις πρωινιάτικα , ο τεχνικός και το κατάστημα θα σου πει αν η κατασκευάστρια θα το περάσει σε εγγύηση η όχι ? είσαι σοβαρός , αν δεν πάει το προϊόν σε αυτούς να το τσεκάρουνε και να αποφασίσουνε μέχρι τότε δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για τίποτα , έχω στείλει προϊόντα εν γνώση μου που είναι πειραγμένα και δεν θα περνάγανε στην εγγύηση και όμως παρόλα αυτά έκανα τι προσπάθεια  και τα αντικαταστήσανε μια χαρά , ποτε δεν βγάζεις άκρη με τι εταιρίες κάποιες είναι πιο ελαστικές κάποιες δεν θέλουνε απλά , αυτό σου εξηγώ δεν είναι θέμα μαγαζιού αλλα εταιρίας , εγώ θα παραλάβω το προϊόν θα το δοκιμάσω θα το δω οπτικά ότι δεν είναι σπασμένο , χωρίς να χρειαστεί μικροσκόπιο η αν είναι σε περίεργο σημείο μπορεί να μου ξεφύγει κιόλας και να μην το δω άνθρωπος είμαι , θα τσεκάρω την απόδειξη την σφραγίδα ασφαλειας στη κάρτα ότι δεν παραβιάστηκε το s/n και θα το διώξω , αποκεί και πέρα δεν είναι δικό μου θέμα δύσκολο να το καταλάβεις αυτή είναι η διαδικασία παντού , άνοιξε μαγαζί και ακόλουθα άλλη τακτική αν θέλεις , και πες τους εσύ εξαρχής ότι θα περάσει στην εγγύηση το προϊόν που παρέλαβες μόλις γιατί το τσέκαρες και όλα είναι ένταξη , και μετά αν πάει στην αντιπροσωπεία και έχουνε άλλη γνώμη , πλήρωσε το από τι τζέπι σου στον πελάτη γιατί έπεσες έξω .. και μετά περίμενε τον εδώ να σε κάνει ρόμπα γιατί αλλα του είπες και αλλα γίνανε...

*έχω αφήσει μήνυμα στον Ανέστη αν θέλει έρχεται και του την φτιάχνω με 20-30 ευρώ το πολύ , αν δεν θέλει μου τι πουλάει σαν χαλασμένη , για μένα ξεφτίλες είναι στην MSI , που για αυτόν τον λόγο του απορρίψανε την εγγύηση 500 ευρώ κάρτα , θα μπορούσανε να είναι πιο ελαστική όπως και να έχει και οποιος και να έφταιγε μεγάλη εταιρία είναι δεν θα πέσει έξω , 

Επεξ/σία από MTX
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...